PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Re: PKS - komentarze

Post autor: Paraszczak »

Ja mam podobne zdanie do Golona. Jak strzelanie siądzie to macha na każdym w 3 tury. Jak nie siądzie to remis z każdym. W Krk już tak składają Krasnoludy i ćwiczą na długo przed wejściem PKSu. Ja z tym biorę 7-13 i jestem hepi.

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Taka rozpa to nie jest autowin. Sztormowa, wykopywaczki, botwd, pegazy w de. Za duzo zalezy od rzutu na zaczynanie imo zeby ta rozpa robila stabilne wyniki.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Mowie Ci zapytaj Mariana, który na Silesianie miał te wszystkie maszyny. i zdarzyło mu się oberwac wiecej niz remis

Demonami wbije takiej rozpisce mache w 3 turze jak zaczne. Jak nie to ture poźniej :D

szczegolnie na terenach blokujacych losa i zaslaniajacych hordach co ograniczy troche szalejace organy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

WE zdecydowanie wolą takie kwadratowe dwarfy niż eurowe na kowadle
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Golonka, nie odpuszczaj! Walcz!

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3363
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Gasior pisze:2x hexy, wygrany rzut na zaczęcie i myślę że w 3-4 turze możemy iść na browara, którego ty stawiasz ;)
Można się pokusić jeszcze o 3. oddział i latająca strzygę lub cosik takiego.
Golonka złożył niby najmocniejszy build Kraśków - ekhhhmmmm.
Kudeł popraw mu tą rozpe.
Brodacze mają jedną rozpę, a większość innych armii ma na to odpowiedź.
Naprawde LOS uwala Krasnale.
Chyba idiota by wystwiał Ci Herosów na widok 5 maszyn.

Skończyło się: wszystko widzi przez wszystko.
Teraz Ci krutkonodzy inżynierowie będą widzieć tylko pierwszy szereg, chyba że gracz DW z przyzwyczajenia wystawi maszynki za oddziałami i wtedy będzie mógł postrzelać do swoich.

Już to przerabiałem, i grałem z Marianem na tym jego parku maszynowym.
Powiem więcej chłopak miał górkę, na której wszystko stało i wszystko widziało.
(grałem swoją rozpą na kawie).
Zabrakło mi pełnej tury by wyzerować i jak dobrze pamiętam bodajże 2mm bym widział moim bsb ostatnią klope.
Było 12:8 - Grałem Euro rozpiską powiększoną o pkt Silesiana, więc nawet nie ustawiałem się na kraśki.

Golonka - troszke pomyśl i ochłoń zanim zaczniesz pisać - chyba Broda już Ci to pisał.
Bo za bardzo w pióra obrosłeś [-X

Pozdro.

Awatar użytkownika
Niedziel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: Niedziel »

A jak ktoś nie będzie miał jak rzucić się na krasie, to się schowa, a wtedy dupa zbita bo taka armia nigdzie nie pójdzie.
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Hehe - skaveny lubia to ! :mrgreen:
Efekt 11 -12 na dzwonie + gutterrunnerzy i go go power rangers :lol2:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Problem Drychy nie istnieje - wątpię żeby znalazły się tabuny graczy biorących słabą rozpiskę żeby móc przegrać 8:12 :wink:

Spece w WE za bardzo determinują rozpiskę żeby byli grywalni w 8 edycji.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jak dla mnie to jest zagranie z kategorii worst play.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Eltharion pisze:Hehe - skaveny lubia to ! :mrgreen:
Efekt 11 -12 na dzwonie + gutterrunnerzy i go go power rangers :lol2:
Bretka również się uśmiechnie, grałem na cuś takiego w Mielcu na 2600, gdyby nie kamikadze w wykonaniu czarki, klepnąłbym maskę :D A tak tylko smutne 18-2 :twisted:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Butan - twój pomysł jest troche z dupy.

Większość armii wzmocniliście i to znacznie, przez odblokawanie ograniczeń ETC.
WE z dodatkowymi pkt radziły sobie całkiem ok, przy pocięciu innych armii.
Teraz wzmocniliście inne armie a WE chcesz przyciąć zabierając im dodatkowe pkt w zamian nic nie dająć, czyli po prawdze je przycinasz.
Co z tego, że dasz im +5-10% do wyniku z maski w plecy i tak zostanie maska w plecy. rozumiem, że chcesz aby grać na dryszce i robić remis z większością paringów, a z tymi dobrymi powalczyć.

Z mojego pkt widzenia to armii potrzebuje jedno z dwuch rozwiązań:
- dodatkowe pkt (w jakimś tam stopniu niweluje wysoki koszt pkt jednostek)
- ingerencja w zasady (tutaj dwa najbardziej popularne w innych krajach to, Beast i Life na małych magach, S4 na wszystkich łukach w WE)

Debek - jeden z większych minusów dryszki jest brak BSB w armii.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Dydu, ta sama sprawa jest z O&G. Spoko, spodziewam się że po kilku turach (o ile takie odbęda się na zasady PKSa) powstanie kolejna wersja, bardziej uwzględniająca rzeczywistość na stołach :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Jeżeli WE mają wyglądać "no restrictions" to będą znacznie słabsze niż na ETC.

Przy 300 dodatkowych punktach, -10% do strat i osłabieniu innych armii nadal nie mieściły się wśród 8 najmocniejszych armii...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Nie rozumiem argumetów dotyczących pocięcia OnG oraz propozycji WE.
W którym miejscu zostaje przycięta armia otrzymująca No restrictions ?
\/\

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Inne armie maja uwolnioną magię (TK), maszyny (DWF), kolejne abomki/steamtanki/POK an dreadlordzie (pod jakimis warunkami, zgoda, ale jednak). Co uwolniliście w orkach i WE?

Pozdrawiam

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Będziesz mógł zagrac na ym swoim szamanie na aroku:) i spamie szamanów ;)

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Gdybym miał dostęp do Deatha albo Shadowa, to byłby to jakiś argument, ale tak.. Zgodzimy się raczej chyba wszyscy że to czysto funowy build :)

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Fluffy pisze:Inne armie maja uwolnioną magię (TK), maszyny (DWF), kolejne abomki/steamtanki/POK an dreadlordzie (pod jakimis warunkami, zgoda, ale jednak). Co uwolniliście w orkach i WE?
OnG i WE nie mają niczego spętanego.
Cały czas nie rozumiesz. Za bardzo przyzwyczailiście się do "socjalu i janosika". Porównuj do podrecznikowej gry a nie ETC.
\/\

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Butan, chyba Ty nie rozumiesz ;) Przykład, TK, które miały dodatkowe punkty na Euro, ale obciętą magię. Uwalniamy magię, uwalniamy speców, którzy baaardzo wzmocnią TK, zabieramy bonus, coś za coś, wygląda to w miarę rozsądnie. O&G i WE na Euro nie miały niczego spętanego, miały bonusowe punkty. Na PKS nie dostają niczego, tracą dodatkowe punkty. A są to armie które najbardziej korzystały na ograniczeniach innych armii - które też zostają poluzowane. Ergo, względna siła tych dwóch w armii bardzo spada relatywnie do innych. Rozumiem że w WFB nie ma i nie będzie idealnego balansu, i zawsze będzie w jakimś stopniu występować zjawisko "papier-nożyce-kamień", ale też nie może być tak, że grając tymi dwoma armiami wyjściowym wynikiem będzie minor-solid w plecy. Na obecne Euro grało się całkiem znośnie (co udowodnił Szczyrk), co nie oznaczało jakiejś dominacji zielonych na stołach.
Nadal popieram projekt PKSu, i zdaję sobie sprawe że obecne ograniczenia są tylko punktem zaczepienia do dalszych prac, tym niemniej mam nadzieję że Janosik dla WE i O&G wróci (chyba że macie inny pomysł na wyrównanie względne wyrównanie sił armii).
Argument, że chcemy zbliżyć grę do podrecznikowej, i tak naprawdę to "kup sobie nowa armię", jest chybiony - bo kwestionuje sam sens istnienia PKSu i Euro.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ