Codex 7 edycji dla besti?
Moderator: Dibo
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
Re: Codex 7 edycji dla besti?
nosz ja jebie...
na stronce GW jest juz w Advance order troche bestii
jaki ten razorgor ohydny! Do chuja wacława, to chyba najbrzydsza figurka jaką widziałem...
do tego pudło bestigorów za 25funtów??
ilośc nowych rzeczy w advance orderze oznacza chyba że generalnie to nic wiecej nie będzie przerzeźbiane a figurek nowych rarów nie bedzie wcale....
na stronce GW jest juz w Advance order troche bestii
jaki ten razorgor ohydny! Do chuja wacława, to chyba najbrzydsza figurka jaką widziałem...
do tego pudło bestigorów za 25funtów??
ilośc nowych rzeczy w advance orderze oznacza chyba że generalnie to nic wiecej nie będzie przerzeźbiane a figurek nowych rarów nie bedzie wcale....
Mylisz się kolego... To nie o to chodzi ze on rozpacza nad grywalnością armii tylko nad jej klimatem czyś niepowtarzalnym, czego nie miała żadna inna armia. Zgadzam się z nim w 100% jak spierdolą ambush i plotki się potwierdzą to ja nie będe zbierał bestii bo dla mnie to już nie będzie armia z klimatem który powinna mieć i jak powinna działać bazując na ogólnym fluffie. Jebią mnie potworki! TO MAJĄ BYĆ BANDY GRABIERZY A NIE 3 GIGANTY NA STOLE I STADO KRÓW!Aldean pisze: przesadzasz.
hate jest i bedzie turbo opcją.
i tak jak napisales, dalej trzeba bedzie miec subtelne podejscie zeby cos ugrac. a chyba o to chodzi, nikt nie chce zeby dzieciaki sie rzucily na bestie tak jak na doch czy de.
pozdro
coraz bardziej wkurwia mnie ta sytłacja ...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
To niestety smutna prawda. W 6ed. można było latać po lasach bez żadnych kar. A teraz? Kto nagle wymyślił, że Bestie są zorganizowaną armią? Bez sensu. I pytam ja Was: gdzie jest teraz ten niepowtarzalny klimat tej armii? W wielkim świniaku? W cyklopie? W nowym sp&*%#&*%nym ambushu? W braku marek? No k&*%a gdzie?Szczurza Jucha pisze:Nasza armia nie ma teraz na ŻADNEJ [w tym centigorach] move through woods, efektywnie powodując, że jedyną piechotą będącą w stanie przekraczać trudny teren są skirmishujące ungory.
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."
Man became Beast and Beast became Man..."
Panowie chyba trzeba zacząć pisać własnego booka Jeśli spierdolą booka to się nad tym poważnie zastanawiam czy nie zacząć pisać booka na podstawie 6ed. ...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
najwazniejsze w ambushu jest to czy można po nim szarżować jeżeli tak to nie jest taki zły
armie są z reguły na całym stole - więc czy wyjdzie z prawej z lewej czy z tyłu to i tak coś zrobi
w sumie taki ambush na +4 gorzej jak wypadnie ta 1 bo pewnie tym klockiem już nic nie zrobimy ale jeżeli zrobi się dużo klocuszków np po 10 gości czy po 5 ungorów to może być ciekawe
no i tak lepiej niż wg obecnych zasad czyli każdy model przy krawędzi - co taką jednostką możesz zrobić ? chyba przez 2 tury dochodzić do jakiejś formacji
brak skirmishu boli ale jak chcecie o tym porozmawiać to przeczytajcie np WoCh AB
nie ma źle - psycha będzie obsysać ale HtH i magia wydają się całkiem całkiem
armie są z reguły na całym stole - więc czy wyjdzie z prawej z lewej czy z tyłu to i tak coś zrobi
w sumie taki ambush na +4 gorzej jak wypadnie ta 1 bo pewnie tym klockiem już nic nie zrobimy ale jeżeli zrobi się dużo klocuszków np po 10 gości czy po 5 ungorów to może być ciekawe
no i tak lepiej niż wg obecnych zasad czyli każdy model przy krawędzi - co taką jednostką możesz zrobić ? chyba przez 2 tury dochodzić do jakiejś formacji
brak skirmishu boli ale jak chcecie o tym porozmawiać to przeczytajcie np WoCh AB
nie ma źle - psycha będzie obsysać ale HtH i magia wydają się całkiem całkiem
Magiczne Bestie... 3 magów + bsb i każdy popychaczka z automatu.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Magowie mają dostęp do lorów: Beasts, Death, Shadow i nowego "Wild", w którym jest 7 czarów. Dobieranie ponoć wygląda jak w starym lore of Tzeentch.
Popychaczka działa na all friendly units w zasięgu 6 cali.
Jest jeszcze przedmiot, "Horn of the great hunt" - bound level 3, który popycha wszystkich w zasięgu 36".
Popychaczka działa na all friendly units w zasięgu 6 cali.
Jest jeszcze przedmiot, "Horn of the great hunt" - bound level 3, który popycha wszystkich w zasięgu 36".
Nowe Bestie vs. Nierozgarnięty przeciwnik (lub taki ze słabą antymagią)
Zwykły Ruch + Czar "0" Lore of Wild + "Horn of the Great Hunt" + "Unseen Lurker" - no i huuuuuuuziaaaa pierwsza tura i mamy combat.
Zwykły Ruch + Czar "0" Lore of Wild + "Horn of the Great Hunt" + "Unseen Lurker" - no i huuuuuuuziaaaa pierwsza tura i mamy combat.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
z bestyjnej popychaczki nie można szarżować.
przez ostatnich kilka miesięcy nosiłem się z zamiarem zbierania bestii wraz z wyjściem nowego booka. jednakże ostatnie nowiny lekko mnie zniechęciły. mam więc zapytanie do bestyjnych graczy z dużym stażem:
czy warto inwestować w tę armię?
nie oczekuje PG, zależy mi natomiast na elastyczności i różnorodności rozpisek.
przez ostatnich kilka miesięcy nosiłem się z zamiarem zbierania bestii wraz z wyjściem nowego booka. jednakże ostatnie nowiny lekko mnie zniechęciły. mam więc zapytanie do bestyjnych graczy z dużym stażem:
czy warto inwestować w tę armię?
nie oczekuje PG, zależy mi natomiast na elastyczności i różnorodności rozpisek.
Z bestyjnej może nie...Shinue pisze:z bestyjnej popychaczki nie można szarżować.
ale z Unseen Lurkera już tak
Na duże punkty duży mag z lore of shadow, mały mag z lore of wild i któryś tam bohater z "Horn of the Great Hunt". Najpierw zwykły ruch, potem mały mag z "0" spellem i bohater z horn'em, a na koniec Unseen Lurker.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Ten AB generalnie obraca się wokół idei wielkiego marszu bestii na wojnę, stąd tyle monstrów i rankowania.
Generalnie aktualnie armylist będzie grywalny na specialach i rarach+wypakowane krowy na bohaterów/maggusowie+śmieci w core [3x5 ungor za 90 pktów...]. Wtedy będziemy mieli mocny przykop na praktycznie każdej jednostce, i pomimo problemów z przeżywalnością [w miarę wysoki T, syfny AS/ward] będzie na stole tyle celów, że ciężko będzie zredukować zagrożenie do zera. W HtH będziemy mieć dość konkretny wykop.
Światełko nadziei widzę w związku ze zbliżającą się 8mą edycją - jakiś boost dla piechoty w walce z elitarnymi, malutkimi oddziałami? Zmniejszenie tych cholernych kar dla poruszania się przez laski i kamyki? Jeżeli 8ma edycja przyniesie to, o czym ćwierkają ptaszki na warseerze [aczkolwiek brak solidnych plot] to beastmeni staną się dużo ciekawszą i klimatyczną armią - tylko z innym klimatem. Byleby były gory na stole!
Generalnie aktualnie armylist będzie grywalny na specialach i rarach+wypakowane krowy na bohaterów/maggusowie+śmieci w core [3x5 ungor za 90 pktów...]. Wtedy będziemy mieli mocny przykop na praktycznie każdej jednostce, i pomimo problemów z przeżywalnością [w miarę wysoki T, syfny AS/ward] będzie na stole tyle celów, że ciężko będzie zredukować zagrożenie do zera. W HtH będziemy mieć dość konkretny wykop.
Światełko nadziei widzę w związku ze zbliżającą się 8mą edycją - jakiś boost dla piechoty w walce z elitarnymi, malutkimi oddziałami? Zmniejszenie tych cholernych kar dla poruszania się przez laski i kamyki? Jeżeli 8ma edycja przyniesie to, o czym ćwierkają ptaszki na warseerze [aczkolwiek brak solidnych plot] to beastmeni staną się dużo ciekawszą i klimatyczną armią - tylko z innym klimatem. Byleby były gory na stole!
nie można szarżować. Nawet po popychaczce naszej.najwazniejsze w ambushu jest to czy można po nim szarżować jeżeli tak to nie jest taki zły
Uerph.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nawet jeśli 0 nie pozwala na szarżę, jest to zdecydowanie dodatkowy ruch, co jest plusem.
Armia może być całkiem szybka. Szkoda, że to klockowisko teraz, a nie chaotyczne bandy Chaosu.
No i żal Marków. Nawet nie chodzi o ich moc, ale o klimat i możliwości malowania etc.
Armia może być całkiem szybka. Szkoda, że to klockowisko teraz, a nie chaotyczne bandy Chaosu.
No i żal Marków. Nawet nie chodzi o ich moc, ale o klimat i możliwości malowania etc.