Bardzo mi to pomoże w ustawianiu skinków i terradonów w lesie... Choć nadal uważam to za przekręt...Gogol pisze:jest dozwolone - można sprawdzać co widzą modele - tym samym sprawdzając można ustawić je tak że nie widzą niczego poza lasem.
kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
łatwopalność:
modele posiadające tę cechę tracą podwójną liczbę punktów Żywotności po płonących atakach. Ale jest zasada mówiąca, że modele 1woundowe nie mogą przyjąć więcej niż 1 rany. W związku z tym pytanie:
Driady zaatakowane płonącym zaklęciem tracą 3 PŻ po zastosowaniu ochron itd, co teraz?:
- tracą 3 modele
- tracą 6 modeli
modele posiadające tę cechę tracą podwójną liczbę punktów Żywotności po płonących atakach. Ale jest zasada mówiąca, że modele 1woundowe nie mogą przyjąć więcej niż 1 rany. W związku z tym pytanie:
Driady zaatakowane płonącym zaklęciem tracą 3 PŻ po zastosowaniu ochron itd, co teraz?:
- tracą 3 modele
- tracą 6 modeli
Ten dopisek postal, aby nie bylo problemow z naliczaniem wyniku walki. Zadajac 3 rany driada sciagasz 3 modele i doliczasz 3 do wyniku walki.
Zacznijmy od tego, że driady nie są łatwopalne 

O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Czy rany spowodowane przez miscasta podpadają pod kategorię "zadane przez zaklęcie" ? Tak w kwesti loremaster cloaka
?

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
takie pytanie: czy oddział ze stubbornem jest podatny na fear outnumber?
Mam pytanie do wystawiania scoutów na początku bitwy.
Czy jeśli na stole przeciwnika stoją po jednej i po drugiej stronie armaty bądź balisty, to czy można wystawić scautów po bokach na jego części stołu?
X.............O...(ARMIA PRZECIWNIKA)...O.............X
X-Oddział scautów
O-Balisty lub armaty
W wystawianiu scautów jest napisane ze nie mozna ich wystawić na widoku przeciwnika. Czy więc armaty widzą 360 stopni i nie można ich tam postawić na początku gry?
Gram od niedawn więc proszę o odpowiedź bez zbędnych komentarzy:)
Pozdrawiam
Czy jeśli na stole przeciwnika stoją po jednej i po drugiej stronie armaty bądź balisty, to czy można wystawić scautów po bokach na jego części stołu?
X.............O...(ARMIA PRZECIWNIKA)...O.............X
X-Oddział scautów
O-Balisty lub armaty
W wystawianiu scautów jest napisane ze nie mozna ich wystawić na widoku przeciwnika. Czy więc armaty widzą 360 stopni i nie można ich tam postawić na początku gry?
Gram od niedawn więc proszę o odpowiedź bez zbędnych komentarzy:)
Pozdrawiam
Żeby prowadzić wojnę potrzeba trzech rzeczy: pieniędzy, pieniędzy i pieniędzy.
— Napoleon Bonaparte (1769-1821)
— Napoleon Bonaparte (1769-1821)