Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
tak w AB masz wyraźnie napisane, że detki nie liczą się do limitu core, a w erratach do podręcznika głównego i w samym rulebooku, w kategorii tworzenie armii jest również napisane, że te jednostki, które miały wcześniej taki zapis, nie liczą się do % limitu, np. dire wolf's w armii VC, czy psy w armii WOCHu
oprócz tego w samym zapisie detki jest również taki paragraf, że są to oddzielne jednostki
nie przytoczę stron ani dokładnego wypisu, bo to już na początku tej edycji było poruszane, tylko w army buliderze jest problem, ponieważ są wliczane w koszt parent unitu, a tym samym w ogólny zapis %
EDIT: dokładny opis jest w podręczniku, w sekcji tworzenia armii, sprawdzone na biegu; jednostki które mają zapis, że nie liczą się do limitu core, są traktowane jakby były z zupełnie innej bajki i nie wypełniają 25% wymaganych
oprócz tego w samym zapisie detki jest również taki paragraf, że są to oddzielne jednostki
nie przytoczę stron ani dokładnego wypisu, bo to już na początku tej edycji było poruszane, tylko w army buliderze jest problem, ponieważ są wliczane w koszt parent unitu, a tym samym w ogólny zapis %
EDIT: dokładny opis jest w podręczniku, w sekcji tworzenia armii, sprawdzone na biegu; jednostki które mają zapis, że nie liczą się do limitu core, są traktowane jakby były z zupełnie innej bajki i nie wypełniają 25% wymaganych
Ostatnio zmieniony 7 lip 2011, o 05:35 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój błąd z detką w corach i punktami bo używałem właśnie armybuildera (lenistwomlepkows pisze:Brakuje Ci punktów w kategorii Core - detki nie liczą się do limitu. Musisz tych kuszników wyciągnąć jako osobny oddział.
Tak jak Ci już reszta wspomniała, zamień kapitana na kapłana. Oto skąd wziąć punkty:
- wywal warda na magu (bez sensu, naprawdę)
- pojedyńczy snajper też raczej niezbyt przydatny
- pistoleciarze za łatwi do zabicia, zamień na rycerzy
Ewentualnie, jeżeli zdecydujesz się na mały oddział rycerzy, możesz dać im płonące ataki i kombować z gwardią (rycerze zdejmują regenkę, gwardia dobija). W takiej sytuacji koniecznie zamień maga na Lore of Light.
Maciek

Jak wykombinować punkty na priesta jak teraz herosi są na 25%.
Kapitan (generał) teraz to 90pkt = goły priest, z maga zdejmuję warda to dodatkowe 15 pkt na sprzęt, trochę mało.
Nie chcę żeby bsb był słabo chroniony i spoko jak ma jeszcze magiczny miecz (to tylko 5 pkt).
Mag musi być lvl2 a inżynier i tak jest goły.
Nie wiem czy handgunów i kusz (detki) nie zmienię na 20 flagusi w corach (to priest musi być) albo duży oddział kuszników.
Pistolierzy czy kawaleria to jeszcze pokombinuję.
Rozpiska na EURO 2400, przetestowana juz na turnieju w Kielcach. ogolnie z 10 bitew nia rozegralem juz.
1 Wizard Lord @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 187.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Dawn Armour [35.0]
1 Wizard Lord @ 175.0 Pts
Magic Level 3
1 Master Engineer @ 75.0 Pts
Repeater Pistol
1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawn Stone [25.0]
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
23 Greatswords @ 270.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Models in Army: 111
Total Army Cost: 2400
Mam czym postrzelac, Huntsmeni pomagaj radzic sobie ze zwiadowcami wroga, wieksze bydlaki padaja od dzial, na ilosciowe armie 2 mozdzierze plus minus do taffa z shadowa robi swoje a co dojdzie dostaje od kusnzikow salwy. 2 Magow Shadow 4lv i Fire 3lv naprawde pozwalaja poczarowac z spora roznorodnoscia, dwa naprawde mocne odzialy ustawione po 6-7 niezle daje rade w walce a 5 kawalerii wykancza uciekajacych lub poswieca sie zeby uratowac kogos lub dac czas na wjechanie czyms z boku. Co Wy na to ?
1 Wizard Lord @ 225.0 Pts
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 187.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Dawn Armour [35.0]
1 Wizard Lord @ 175.0 Pts
Magic Level 3
1 Master Engineer @ 75.0 Pts
Repeater Pistol
1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawn Stone [25.0]
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
23 Greatswords @ 270.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Models in Army: 111
Total Army Cost: 2400
Mam czym postrzelac, Huntsmeni pomagaj radzic sobie ze zwiadowcami wroga, wieksze bydlaki padaja od dzial, na ilosciowe armie 2 mozdzierze plus minus do taffa z shadowa robi swoje a co dojdzie dostaje od kusnzikow salwy. 2 Magow Shadow 4lv i Fire 3lv naprawde pozwalaja poczarowac z spora roznorodnoscia, dwa naprawde mocne odzialy ustawione po 6-7 niezle daje rade w walce a 5 kawalerii wykancza uciekajacych lub poswieca sie zeby uratowac kogos lub dac czas na wjechanie czyms z boku. Co Wy na to ?
Czołg bez ochrony z domeny światła to lipa
poza drogimi kawą i huntsmanami nie masz nic do odginania, czołg niby fajny ale szybko można ważywko z niego zrobić, kusze zobaczysz, że nic kompletnie nie potrafią ustrzelić jak na swój bajoński koszt 160pts, już lepiej za nich i za 5-tkę kawy wstawić 40 swordsmanów, czy ile tam wyjdzie....gdzie masz lusterko




hmm jakim cudem dopuszczono tą rozpiskę. ona core nie wyrabia huntsmani nie wliczają się do niego i brakuje ci 7pts. pzdr.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
wybacz mój błąd nie wiem czemu mi się wydawało,że nie doliczają się do core.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
-
- Oszukista
- Posty: 837
Jak ta rozpiska ogarnia przeciwników to ja nie wiem
IMO za dużo lordów - przez co brakuje punktów na antymagię, sensowne złożenie kapłana. Kolejna sprawa, trochę brakuje jakiś śmieci - może detki najmniejsze zamiast tych huntsmenów? Żeby wyrobić minimum w core można wrzucić banner of eternal flame na knightów
Papież ma look`outa wyłącznie w kawalerii - więc obawiam się, że za bezpieczny to on nie jest, szczególnie, że klepaczem też jest nieszczególnym w takiej konfiguracji


Papież ma look`outa wyłącznie w kawalerii - więc obawiam się, że za bezpieczny to on nie jest, szczególnie, że klepaczem też jest nieszczególnym w takiej konfiguracji
że tak się tylko delikatnie spytam - jak wam idzie odginanie na 8 edycji? w dobie wszechobecnych reformów wystawianie "śmieci" do odginania chyba nie ma racji bytu.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Oszukista
- Posty: 837
ma rację bytu i to olbrzymią. Mi (w bretce) odginanie daje piekielnie dużo, armii, w której 2 mortary i 2 cannony to plan minimum możliwość kupienia sobie dodatkowej tury strzelania za 25 pkt to promocja
Grając Emp wydaje mi się, że 2 detki*5 halabard/free company to absolutne minimum. Ja wystawiam 2*10 łuków z flamingami do ew. odginania i zawsze prawie się przydają... Opcja zatrzymania/przekierowania chosenów np. jest warta inwestycji zwyczajnie.

W battlu podob ami si enajbardziej to ze mozna naprawde grac na rózne sposoby. Antymagii jest sporo dwie kosci z arcykaplana,plus dodatek do chanelu, daje to sporo kosci do dispelu, a nawet bardzo czesto "smiesznie"zdarza sie ze mam ich wiecej. 2+ z przerzutami plus word to nie jest slaba ochona. Pozatym troche smieszny jest argument ze ludzie beda strzelac do niego z dzial. jakich? dwie rasy maja dziala to raz, dwa ze od miesiecy nikt nigdy nie strzelal mi do kaplana na koniu, sa wazniejsze rzeczy. A po trzecie Word tez robi swoje. Co do odginania, super rzecz, bardzo czesto sie przydaje, ale czy kazda armia musi byc na tym oparta??? no chyba raczej nie. Imperium jest niesamowicie elestyczne jak malo która armia tak naprawde. Mozna je robic na wiele sposobow, i chodz detki sa super, to wcale nie musza sa obowiazkowe bo mozna zrobic armie calkowicie bez nich. A i tak ma szanse potyrac. Pozatym Jak napisalem ta rozpiska gram od 2 miesiecy, na poczatku bylo slabo, ale po nauczeniu sie nia gry, pokazala potencjal. Sadze ze jeszcze jeden turniej w sobote i zmienia ja calkowicie zeby sprobowac czegos nowego:)
Prawda, większość armii nie ma dział, ale za to są katapy i czary, które robią z takiego kapłana worek trocin. IMO słaby pomysł, jeśli ma siedzieć w piechocie. Za zabicie go przeciwnik dostaje 287 pts, strzelanie w niego może być nawet bardziej opłacalne niż w np. czołg, kloce czy machiny. Strata go kosztuje cię przede wszystkim braku 9LD na armii. Poza tym, jakie masz domeny na magach?

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
+1
LOSa jak na gienku nie masz to straszna kicha ja bym nerwowo nie wytrzymał
Chyba lepszy by był jakby mu konika wyjebać a zamiast dawna wrzucić arm. of silvered steel - niby traci przerzut ale zyskuje LOSa
LOSa jak na gienku nie masz to straszna kicha ja bym nerwowo nie wytrzymał

Chyba lepszy by był jakby mu konika wyjebać a zamiast dawna wrzucić arm. of silvered steel - niby traci przerzut ale zyskuje LOSa
-
- Oszukista
- Posty: 837
shadow i fire
my bad, zapomniałem o kostkach z kapłana
od kiedy on ma warda? Z jakiej zasady? Dawn armour daje przerzuty, kapłan sam z siebie chyba nie ma, więcej przedmiotów na nim nie ma ani się nie mieści?
Sorry, ale chłopak siedzi w bardzo kuszącym do ostrzału z klop oddziale, jak nie ma look`outa to aż się prosi, żeby na nim centrować template.
Jak dla mnie - ten koleś to najsłabszy punkt rozpiski, drugi to arcy z fire. Wydaje mi się że znacznie lepszy byłby mały z +1 czarem.
Ja nie mówię, że się tym nie da grać, zastanawiam się, coby tu można było zmienić/przemieścić, żeby jeszcze trochę mocy zyskać
my bad, zapomniałem o kostkach z kapłana
od kiedy on ma warda? Z jakiej zasady? Dawn armour daje przerzuty, kapłan sam z siebie chyba nie ma, więcej przedmiotów na nim nie ma ani się nie mieści?
Sorry, ale chłopak siedzi w bardzo kuszącym do ostrzału z klop oddziale, jak nie ma look`outa to aż się prosi, żeby na nim centrować template.
Jak dla mnie - ten koleś to najsłabszy punkt rozpiski, drugi to arcy z fire. Wydaje mi się że znacznie lepszy byłby mały z +1 czarem.
Ja nie mówię, że się tym nie da grać, zastanawiam się, coby tu można było zmienić/przemieścić, żeby jeszcze trochę mocy zyskać

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
pewnie wiecej przedmiotów nie wchodzi bo jest jeszcze 2 lordów
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
jedyna ochrona z lighta to -1 do trafienia ale chyba niewiele zmienia w jego przypadku, lepszą ochroną jest skroll niszczarka 
