Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

Urban pisze:a na 1,5k da się wycisnąć na zjawach 8 kostek...bo spitsy mozna chyba brać po kilka bo to nie magin itemy...
Nie można dublować, wyraźnie jest to napisane, 60str pod "Choosing Spites".

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Wrzuć Michale, bo fajne pomysły masz... :D

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Oki to teraz wrzucam 2 kolejne:

Sosnowe Granie/Szczyty (1500) :

HERO:

- noble- eternal kindred, orzeł, SoM, -> 155pktów
- noble- eternal kindred, orzeł, Great Weapon, HoDA, -> 169pktów
- noble- sztandarowy, orzeł, włócznia, sztandar Ariel, -> 242pktów

CORE:

- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów

SPECJAL:

- 3 Hawkraiders + D-> 140 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów

RARE:

- great eagle -> 50 pktów


Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel
Models in Army: 53

Total Army Cost: 1500pktów


oraz:


Książęce Polany:

HERO:

- noble- wild raider, Wileki Jeleń ( great stag), włócznia z killing blowem -> 190 pktów
- noble- sztandarowy, rumak (steed), włócznia, duszki: trafienie w pojedynku na 6+, sztandar Ariel ->229 pktów
- mag - glamour kindred, 2lvl, jednorożec (unicorn), laska K3+2 do lasów, dispell scroll -> 260 pktów

CORE:

- 16 Glade Guards +M+D ->216pktów (ktoś musi dbać o polane i źrebięta :lol2: )
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów


SPECJAL:

- 6 wild raiders +M+ sztandarowy+ sztandar +1 do CR -> 199 pktów
- 5 wild raiders +M -> 130 pktów

RARE:

- brak


Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel+unicorn
Models in Army: 40

Total Army Cost: 1500pktów

Następne wrzucę po zaliczeniu :D

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Naprawdę fajny klimat, jednej i drugiej, tylko, że o ile 2-ga na dwa razy, o tyle 1-sza, niegrywalna, brak siły przebicia i zero ochrony na magię. Ale pewnie nie o to tu chodzi, tylko o klimat, który jak już napisałem super.pzdr.

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

tą 1 rozpiske bym zrobił troszkę inaczej - wsadzając GR zamiast łuczników, tak ze 2-3 oddziały. Wtedy szarzujac herosami od frontu i GR od boku jest szansa na pogonienie przeciwnika od razu.

Wydaje mi się, że rozpiska będzie się dobrze spisywać, aczkolwiek trzeba przetrzymać 1 turę magii... a mając tak mało modeli może to być trudne... może zatem zamiast BSB na orle daj maga na jednorożcu? może z jakimś fajnym przedmiotem.

aha, ten sztandar nie działa tak, że każdy oddział dodaje 1 kostkę dispella, tylko to jest jedna dodatkowa jaką można wykorzystać przy próbie rozproszenia czaru.

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Tak wiem. Sztandar jest dość kiepski ale przydaje się do kampanii, którą można rozegrać. Jeśli sztandar przepadnie elfy zapałają rządzą zemsty i zapragną go odbić, toć to przecież sztandar samej królowej elfów...!!!

Co do glade raiderów to nie pasują mi do fluffu. O ile glade guardzi - każdy elf może chwycić za łuk i bronić granic kniei, tu np ci którzy żyją wśród skał sosnowych szczytów, obcując ze swymi skrzydlatymi pobratymcami, to o tyle trudno mi wyobrazić sobie jak konie mogą tam się znaleźć... tu mam na myśli to, że to są strome góry, bodaj szare. :wink:

Dzięki za sugestie.

A kolejne rozpiski wklepie jutro. Pzdr.

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Oki obiecałem dziś następne rozpiski, oto one.

Sale dworu/dwór elfów:

HERO:

- noble- eternal kindred, duszki-trafienie na 6+ An Annoyance of Netlings, Elynett’s Brooch przerzuty testów psycho -> 125pktów
- noble- sztandarowy, włócznia, sztandar Gaemrath, duszki terrorystyczne 8) (A Blight of Terrors) -> 192pktów
- noble- wardancer, Blades of Loec -> 140pktów

CORE:

- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów

SPECJAL:

- 20 eternal guard FCG -> 270pktów
- 15 eternal guard FCG +WB+1 do CR -> 235pktów
- 7 wardancers +M+D -147pktów

RARE:

- brak


Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 75

Total Army Cost: 1499pktów



i jeszcze obóz zwiadowców:


HERO:

- noble- noble zwiadowca, łuk snajpera (The Hunter Talon), snajperskie duszki, dodatkowa broń ręczna-> 144pktów
- noble- noble waywatcher, HoDA, talizman ochrony -> 160pktów
- noble- noble waywatcher, A Muster of Malevolents D6 zatrutych strzał-> 135pktów

CORE:

- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 scouts +D -> 91pktów
- 5 scouts -> 85pktów
- 5 scouts -> 85pktów


SPECJAL:

- brak

RARE:

- 6 waywatchers ->144


Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 64

Total Army Cost: 1498pktów

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Super rozpiski, bardzo mi się podobają, aż mnie natchnęło żeby zagrać jakimś regionem. :)

Ostatnio grałem na 2250 na 7x glade ridersach +2 orły +2x wildzi +2x małe maguski +duży na Unicornie + hailista na orle z HE(duży mag +3xmały, 4bolce,2x łucznicy,7DP,spearmani,2xsm,1xwl) . Efekt taki że wygrałem, kłopot był jedynie z kometami które na totalu wchodziły(book of hoeth) i całymi oddziałami ściągały riederów. Na koniec został mu klocek spearmanów z arcymagiem, hailista strzela - 15 hitów, zabrakło pół cala :evil:wniosek: taką armią gra się zawaliscie, szybkość zwinność dynamiczność i gibkość to podstawa :D gorzej będzie z czymś cięższym.

Taka myśl mi przyszła żeby archmagowi dać trafianie na 6 w czelendżu ( i magia besti) i jak smok się nawinie to szarżować, przy wardzie nie powinien raczej nić zrobić,(musi być na koniku bo smok będzie mógł nabić woundów na Unicornie niestety, a szkoda) do tego mamy np magie besti i unierochomić bestię a będzie się breakować bo siedzimy w wildach z WB o -3.

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Tylko że z HE też się za dużo nie poczaruje :wink:

Mimo wszystko jednak bardziej przemawia za mną chyba "Dwór Elfów", gdyż są tam po prostu moje ulubione jednostki :)
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Jak mag jest na koniku to sobie nie rzucisz bears anger ;)
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

No właśnie są minusy i plusy, brak angersa w sumie tak nie boli na magu bo i tak qpe by zrobił, on ma przeżyć a smok ucieć od CR,a jak ktoś ma smoka to już więcej można poczarować przy archmagu bo odchodzą mu dwa sloty, a bear angersa można zawsze na biegacza rzucić który wtedy jest mordercą dla każdego :wink:

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

Tak jak ktoś wspomniał, fajna koncepcja z "rodzinami" elfów. Swego czasu chciałem stworzyć rozpiskę (a obecnie po prostu tylko dioramkę na której będę trzymał figurki) gdzie każdy z herosów jest z innej rodziny / kindreda i do walki przyprowadza swoje jednostki.

Wild rider hero przyprowadza Wild riderów oraz jako Core, Glade Riderów także
Wardancer hero przyprowadza tancerzy (tu brak odpowiednika w core)
driada heroska przyprowadza driady oraz treekiny jak i drzewo
Waywatcher hero przyprowadza wszystko co srzela

Gromadzi się to wokół drzewa na polanie i omawia plany obrony lasu :-)

Musze jednak przyznać, że nigdy taka mieszanka nie pasowała mi do stylu gry, jakoś nie współgrało to ze sobą... Natomiast napewno będzie fajnie na półce wyglądać :-)

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Mi się moje rozpiski podobają, przede wszystkim dają radość gry, bo nie są odpakowane w kosmos i trzeba się sporo nagłowić żeby ugrać satysfakcjonujący wynik, to nie zawsze się udaje...

A konsekwencje utraty, jak i zdobycia jakiegoś lądu poprzez wygranie/przegranie bitwy są duże. :wink:

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Unnamed1300 Pts - Wood Elves Army

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Wild Rider Noble @ 172 Pts
General; Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]

1 Elf Steed @ [0] Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

5 Elf Steed @ [0] Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician

5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1299

Moja rozpiska na lizaki na 1300, chciałem sprubować czegoś chociaż trochę innego... Wild rider lord jeździ ze swoimi ziomkami, caddy to caddy, 2x8 driad, bądźmy szczerzy, że bez chociaż takiej ilości ciężko się gra, łuki bardzo lubię, glade ridersów tak samo, a nie chciałem naprzykład drzewa czy kolejnych driad w ich miejsce, wayow lubię, a wildzi i tancerki to wiadomo...

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

nielegalny ekwipunek masz na Wild Ridersie --> on nie może mieć słomki niestety ;[. Dałbym mu tylko warda wyczerpywalnego i jakoś zagospodarowałbym te dwadzieścia kilka pkt. i wsadziłbym go na jelenia, wtedy może ostro ciąć (przy szarży 5A z S5, a bez niej 4A z S4 i 2 z S5)i przy okazji jest w miarę żywotny zarówno on jak i jeleń ;p

Awatar użytkownika
Mróva
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Skądinąd... OsW - South of Wielkopolska

Post autor: Mróva »

W ogóle ten Wild Noble dziwnie złożony - nie dośc że nie może miec słomki, to tym bardziej Magical Weapona i speara jednocześnie. No i... czy ten SotCM to dobry wybór? Nie wiem, mi się taka składanka nie podoba.

Mysza_
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Mysza_ »

Jak nie moze? Moj armybuilder nie ma zadnych przeciwskazan.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

gdyż to jest AB, aby go urzywać należy też mieć jaakąś wiedze z ARMY BOOKA :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

A poza wiedza z Army Booka trzeba tez miec wiedze z Rule Booka ;> Mozna miec magic weapon i zwykla bron, tylko trzeba zawsze uzywac magicznej. Oczywiscie WR noble nie moze miec slomki.
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Mróva
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Skądinąd... OsW - South of Wielkopolska

Post autor: Mróva »

Skoro trzeba używac magicznej, to czy cokolwiek zmienia możliwośc posiadania jednocześnie niemagiczej? :)

Zablokowany