Nie można dublować, wyraźnie jest to napisane, 60str pod "Choosing Spites".Urban pisze:a na 1,5k da się wycisnąć na zjawach 8 kostek...bo spitsy mozna chyba brać po kilka bo to nie magin itemy...
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Oki to teraz wrzucam 2 kolejne:
Sosnowe Granie/Szczyty (1500) :
HERO:
- noble- eternal kindred, orzeł, SoM, -> 155pktów
- noble- eternal kindred, orzeł, Great Weapon, HoDA, -> 169pktów
- noble- sztandarowy, orzeł, włócznia, sztandar Ariel, -> 242pktów
CORE:
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
SPECJAL:
- 3 Hawkraiders + D-> 140 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów
RARE:
- great eagle -> 50 pktów
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel
Models in Army: 53
Total Army Cost: 1500pktów
oraz:
Książęce Polany:
HERO:
- noble- wild raider, Wileki Jeleń ( great stag), włócznia z killing blowem -> 190 pktów
- noble- sztandarowy, rumak (steed), włócznia, duszki: trafienie w pojedynku na 6+, sztandar Ariel ->229 pktów
- mag - glamour kindred, 2lvl, jednorożec (unicorn), laska K3+2 do lasów, dispell scroll -> 260 pktów
CORE:
- 16 Glade Guards +M+D ->216pktów (ktoś musi dbać o polane i źrebięta )
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów
SPECJAL:
- 6 wild raiders +M+ sztandarowy+ sztandar +1 do CR -> 199 pktów
- 5 wild raiders +M -> 130 pktów
RARE:
- brak
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel+unicorn
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1500pktów
Następne wrzucę po zaliczeniu
Sosnowe Granie/Szczyty (1500) :
HERO:
- noble- eternal kindred, orzeł, SoM, -> 155pktów
- noble- eternal kindred, orzeł, Great Weapon, HoDA, -> 169pktów
- noble- sztandarowy, orzeł, włócznia, sztandar Ariel, -> 242pktów
CORE:
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
SPECJAL:
- 3 Hawkraiders + D-> 140 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów
- 3 Hawkraiders -> 120 pktów
RARE:
- great eagle -> 50 pktów
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel
Models in Army: 53
Total Army Cost: 1500pktów
oraz:
Książęce Polany:
HERO:
- noble- wild raider, Wileki Jeleń ( great stag), włócznia z killing blowem -> 190 pktów
- noble- sztandarowy, rumak (steed), włócznia, duszki: trafienie w pojedynku na 6+, sztandar Ariel ->229 pktów
- mag - glamour kindred, 2lvl, jednorożec (unicorn), laska K3+2 do lasów, dispell scroll -> 260 pktów
CORE:
- 16 Glade Guards +M+D ->216pktów (ktoś musi dbać o polane i źrebięta )
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów
- 5 Glade Raiders +M+D ->138pktów
SPECJAL:
- 6 wild raiders +M+ sztandarowy+ sztandar +1 do CR -> 199 pktów
- 5 wild raiders +M -> 130 pktów
RARE:
- brak
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3/+ilość oddziałów pod działaniem sztandaru Ariel+unicorn
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1500pktów
Następne wrzucę po zaliczeniu
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Naprawdę fajny klimat, jednej i drugiej, tylko, że o ile 2-ga na dwa razy, o tyle 1-sza, niegrywalna, brak siły przebicia i zero ochrony na magię. Ale pewnie nie o to tu chodzi, tylko o klimat, który jak już napisałem super.pzdr.
tą 1 rozpiske bym zrobił troszkę inaczej - wsadzając GR zamiast łuczników, tak ze 2-3 oddziały. Wtedy szarzujac herosami od frontu i GR od boku jest szansa na pogonienie przeciwnika od razu.
Wydaje mi się, że rozpiska będzie się dobrze spisywać, aczkolwiek trzeba przetrzymać 1 turę magii... a mając tak mało modeli może to być trudne... może zatem zamiast BSB na orle daj maga na jednorożcu? może z jakimś fajnym przedmiotem.
aha, ten sztandar nie działa tak, że każdy oddział dodaje 1 kostkę dispella, tylko to jest jedna dodatkowa jaką można wykorzystać przy próbie rozproszenia czaru.
Wydaje mi się, że rozpiska będzie się dobrze spisywać, aczkolwiek trzeba przetrzymać 1 turę magii... a mając tak mało modeli może to być trudne... może zatem zamiast BSB na orle daj maga na jednorożcu? może z jakimś fajnym przedmiotem.
aha, ten sztandar nie działa tak, że każdy oddział dodaje 1 kostkę dispella, tylko to jest jedna dodatkowa jaką można wykorzystać przy próbie rozproszenia czaru.
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Tak wiem. Sztandar jest dość kiepski ale przydaje się do kampanii, którą można rozegrać. Jeśli sztandar przepadnie elfy zapałają rządzą zemsty i zapragną go odbić, toć to przecież sztandar samej królowej elfów...!!!
Co do glade raiderów to nie pasują mi do fluffu. O ile glade guardzi - każdy elf może chwycić za łuk i bronić granic kniei, tu np ci którzy żyją wśród skał sosnowych szczytów, obcując ze swymi skrzydlatymi pobratymcami, to o tyle trudno mi wyobrazić sobie jak konie mogą tam się znaleźć... tu mam na myśli to, że to są strome góry, bodaj szare.
Dzięki za sugestie.
A kolejne rozpiski wklepie jutro. Pzdr.
Co do glade raiderów to nie pasują mi do fluffu. O ile glade guardzi - każdy elf może chwycić za łuk i bronić granic kniei, tu np ci którzy żyją wśród skał sosnowych szczytów, obcując ze swymi skrzydlatymi pobratymcami, to o tyle trudno mi wyobrazić sobie jak konie mogą tam się znaleźć... tu mam na myśli to, że to są strome góry, bodaj szare.
Dzięki za sugestie.
A kolejne rozpiski wklepie jutro. Pzdr.
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Oki obiecałem dziś następne rozpiski, oto one.
Sale dworu/dwór elfów:
HERO:
- noble- eternal kindred, duszki-trafienie na 6+ An Annoyance of Netlings, Elynett’s Brooch przerzuty testów psycho -> 125pktów
- noble- sztandarowy, włócznia, sztandar Gaemrath, duszki terrorystyczne (A Blight of Terrors) -> 192pktów
- noble- wardancer, Blades of Loec -> 140pktów
CORE:
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
SPECJAL:
- 20 eternal guard FCG -> 270pktów
- 15 eternal guard FCG +WB+1 do CR -> 235pktów
- 7 wardancers +M+D -147pktów
RARE:
- brak
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 75
Total Army Cost: 1499pktów
i jeszcze obóz zwiadowców:
HERO:
- noble- noble zwiadowca, łuk snajpera (The Hunter Talon), snajperskie duszki, dodatkowa broń ręczna-> 144pktów
- noble- noble waywatcher, HoDA, talizman ochrony -> 160pktów
- noble- noble waywatcher, A Muster of Malevolents D6 zatrutych strzał-> 135pktów
CORE:
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 scouts +D -> 91pktów
- 5 scouts -> 85pktów
- 5 scouts -> 85pktów
SPECJAL:
- brak
RARE:
- 6 waywatchers ->144
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1498pktów
Sale dworu/dwór elfów:
HERO:
- noble- eternal kindred, duszki-trafienie na 6+ An Annoyance of Netlings, Elynett’s Brooch przerzuty testów psycho -> 125pktów
- noble- sztandarowy, włócznia, sztandar Gaemrath, duszki terrorystyczne (A Blight of Terrors) -> 192pktów
- noble- wardancer, Blades of Loec -> 140pktów
CORE:
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D -> 126 pktów
SPECJAL:
- 20 eternal guard FCG -> 270pktów
- 15 eternal guard FCG +WB+1 do CR -> 235pktów
- 7 wardancers +M+D -147pktów
RARE:
- brak
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 75
Total Army Cost: 1499pktów
i jeszcze obóz zwiadowców:
HERO:
- noble- noble zwiadowca, łuk snajpera (The Hunter Talon), snajperskie duszki, dodatkowa broń ręczna-> 144pktów
- noble- noble waywatcher, HoDA, talizman ochrony -> 160pktów
- noble- noble waywatcher, A Muster of Malevolents D6 zatrutych strzał-> 135pktów
CORE:
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 10 glade guards D+M -> 132 pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 Glade Raiders +M ->129pktów
- 5 scouts +D -> 91pktów
- 5 scouts -> 85pktów
- 5 scouts -> 85pktów
SPECJAL:
- brak
RARE:
- 6 waywatchers ->144
Casting Pool: 0
Dispel Pool: 2
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1498pktów
Super rozpiski, bardzo mi się podobają, aż mnie natchnęło żeby zagrać jakimś regionem.
Ostatnio grałem na 2250 na 7x glade ridersach +2 orły +2x wildzi +2x małe maguski +duży na Unicornie + hailista na orle z HE(duży mag +3xmały, 4bolce,2x łucznicy,7DP,spearmani,2xsm,1xwl) . Efekt taki że wygrałem, kłopot był jedynie z kometami które na totalu wchodziły(book of hoeth) i całymi oddziałami ściągały riederów. Na koniec został mu klocek spearmanów z arcymagiem, hailista strzela - 15 hitów, zabrakło pół cala :evil:wniosek: taką armią gra się zawaliscie, szybkość zwinność dynamiczność i gibkość to podstawa gorzej będzie z czymś cięższym.
Taka myśl mi przyszła żeby archmagowi dać trafianie na 6 w czelendżu ( i magia besti) i jak smok się nawinie to szarżować, przy wardzie nie powinien raczej nić zrobić,(musi być na koniku bo smok będzie mógł nabić woundów na Unicornie niestety, a szkoda) do tego mamy np magie besti i unierochomić bestię a będzie się breakować bo siedzimy w wildach z WB o -3.
Ostatnio grałem na 2250 na 7x glade ridersach +2 orły +2x wildzi +2x małe maguski +duży na Unicornie + hailista na orle z HE(duży mag +3xmały, 4bolce,2x łucznicy,7DP,spearmani,2xsm,1xwl) . Efekt taki że wygrałem, kłopot był jedynie z kometami które na totalu wchodziły(book of hoeth) i całymi oddziałami ściągały riederów. Na koniec został mu klocek spearmanów z arcymagiem, hailista strzela - 15 hitów, zabrakło pół cala :evil:wniosek: taką armią gra się zawaliscie, szybkość zwinność dynamiczność i gibkość to podstawa gorzej będzie z czymś cięższym.
Taka myśl mi przyszła żeby archmagowi dać trafianie na 6 w czelendżu ( i magia besti) i jak smok się nawinie to szarżować, przy wardzie nie powinien raczej nić zrobić,(musi być na koniku bo smok będzie mógł nabić woundów na Unicornie niestety, a szkoda) do tego mamy np magie besti i unierochomić bestię a będzie się breakować bo siedzimy w wildach z WB o -3.
Jak mag jest na koniku to sobie nie rzucisz bears anger
Orki, oreczki, orczyce i orczątka Dla koazdego cos milego
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906
No właśnie są minusy i plusy, brak angersa w sumie tak nie boli na magu bo i tak qpe by zrobił, on ma przeżyć a smok ucieć od CR,a jak ktoś ma smoka to już więcej można poczarować przy archmagu bo odchodzą mu dwa sloty, a bear angersa można zawsze na biegacza rzucić który wtedy jest mordercą dla każdego
Tak jak ktoś wspomniał, fajna koncepcja z "rodzinami" elfów. Swego czasu chciałem stworzyć rozpiskę (a obecnie po prostu tylko dioramkę na której będę trzymał figurki) gdzie każdy z herosów jest z innej rodziny / kindreda i do walki przyprowadza swoje jednostki.
Wild rider hero przyprowadza Wild riderów oraz jako Core, Glade Riderów także
Wardancer hero przyprowadza tancerzy (tu brak odpowiednika w core)
driada heroska przyprowadza driady oraz treekiny jak i drzewo
Waywatcher hero przyprowadza wszystko co srzela
Gromadzi się to wokół drzewa na polanie i omawia plany obrony lasu
Musze jednak przyznać, że nigdy taka mieszanka nie pasowała mi do stylu gry, jakoś nie współgrało to ze sobą... Natomiast napewno będzie fajnie na półce wyglądać
Wild rider hero przyprowadza Wild riderów oraz jako Core, Glade Riderów także
Wardancer hero przyprowadza tancerzy (tu brak odpowiednika w core)
driada heroska przyprowadza driady oraz treekiny jak i drzewo
Waywatcher hero przyprowadza wszystko co srzela
Gromadzi się to wokół drzewa na polanie i omawia plany obrony lasu
Musze jednak przyznać, że nigdy taka mieszanka nie pasowała mi do stylu gry, jakoś nie współgrało to ze sobą... Natomiast napewno będzie fajnie na półce wyglądać
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Mi się moje rozpiski podobają, przede wszystkim dają radość gry, bo nie są odpakowane w kosmos i trzeba się sporo nagłowić żeby ugrać satysfakcjonujący wynik, to nie zawsze się udaje...
A konsekwencje utraty, jak i zdobycia jakiegoś lądu poprzez wygranie/przegranie bitwy są duże.
A konsekwencje utraty, jak i zdobycia jakiegoś lądu poprzez wygranie/przegranie bitwy są duże.
Unnamed1300 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Wild Rider Noble @ 172 Pts
General; Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1299
Moja rozpiska na lizaki na 1300, chciałem sprubować czegoś chociaż trochę innego... Wild rider lord jeździ ze swoimi ziomkami, caddy to caddy, 2x8 driad, bądźmy szczerzy, że bez chociaż takiej ilości ciężko się gra, łuki bardzo lubię, glade ridersów tak samo, a nie chciałem naprzykład drzewa czy kolejnych driad w ich miejsce, wayow lubię, a wildzi i tancerki to wiadomo...
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Wild Rider Noble @ 172 Pts
General; Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1299
Moja rozpiska na lizaki na 1300, chciałem sprubować czegoś chociaż trochę innego... Wild rider lord jeździ ze swoimi ziomkami, caddy to caddy, 2x8 driad, bądźmy szczerzy, że bez chociaż takiej ilości ciężko się gra, łuki bardzo lubię, glade ridersów tak samo, a nie chciałem naprzykład drzewa czy kolejnych driad w ich miejsce, wayow lubię, a wildzi i tancerki to wiadomo...
nielegalny ekwipunek masz na Wild Ridersie --> on nie może mieć słomki niestety ;[. Dałbym mu tylko warda wyczerpywalnego i jakoś zagospodarowałbym te dwadzieścia kilka pkt. i wsadziłbym go na jelenia, wtedy może ostro ciąć (przy szarży 5A z S5, a bez niej 4A z S4 i 2 z S5)i przy okazji jest w miarę żywotny zarówno on jak i jeleń ;p
gdyż to jest AB, aby go urzywać należy też mieć jaakąś wiedze z ARMY BOOKA
A poza wiedza z Army Booka trzeba tez miec wiedze z Rule Booka ;> Mozna miec magic weapon i zwykla bron, tylko trzeba zawsze uzywac magicznej. Oczywiscie WR noble nie moze miec slomki.
Orki, oreczki, orczyce i orczątka Dla koazdego cos milego
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906