generalnie czekam na erraty zanim się wypowiem. jak będzie słabo z maszynami to będę brał w ciul slayerów ( we wszystkich postaciach) i napierdalał do walki wręcz.
na 2350pts można ich wystawić 120

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Trochę głupio by wyszło, gdybyśmy w rare'ach jako jedną z maszyn mieli okrojoną wersję zwykłego działa ze speciali. Dlatego twierdzę, że albo zostawią automatyczne trafienia, albo jeśli nie zostawią zmienią organki trochę bardziej. (Oczywiście łatwiej o to pierwsze i idzie to w parze z ideą, że erraty wyłącznie dostosowują to co nieaktualne). Poza tym, grapeshot z działa ma zasięg 12 cali - taki zasięg właściwie nigdy nie zostanie wykorzystany (każdy może szarżować teraz na 15 cali i więcej). Co innego 24 cale organek.Rakso_The_Slayer pisze:myślę, że jesli zmienią w erracie flame'a to i organki dostaną turlanie na trafienie. Tak więc wyjdzie na to samo i jednak w tym pojedynku wygrywać będzie flame. Tym bardziej, że wtedy bardziej będzie opłacało się wystawić specialowy canon i w razie potrzeby strzelać grape'em niż organki rarowe w których miejscu może być flame lub gyro.
bieganie herosow samopas bylobo fajna opcja, gdyby jakikolwiek hero mial sam z siebie stubborna, slayerzy niestety przy ogromie atakow oddzialow nie bardzo maja szanse przezyc, wystarcza 2-3 zablakane szostki na zranienie i juz mozemy sie pozegnac z herosem/lordemMac pisze:Trzeba się też zastanowić nad nowym "look out, sir!". Oczywiście nasz lord nawet na tarczy jest traktowany jak piechota, ale "look out, sir" ma teraz dosyć ciekawą właściwość, że działa również w pobliżu jednostek tego samego troop type. Czy ta zasada mogłaby działać na naszą korzyść zwiększając ruchliwość naszych bohaterów i dając im możliwość przebywania tam gdzie ich potrzebujemy, nie narażając aż tak bardzo tym samym na szwank?
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
W momencie gdy nie jesteśmy ograniczeni slotami, nic nie stoi nam na przeszkodzie by zainwestować małą ilość punktów w mały oddział hammererów z muzykiem do takiego zadania.DawiZharr pisze:bieganie herosow samopas bylobo fajna opcja, gdyby jakikolwiek hero mial sam z siebie stubborna, slayerzy niestety przy ogromie atakow oddzialow nie bardzo maja szanse przezyc, wystarcza 2-3 zablakane szostki na zranienie i juz mozemy sie pozegnac z herosem/lordem
Czy ja wiem może mieć sv na 1+ z przerzutem i 4+2 ataki z s 4 . Klocki bez dużej siły bierze na klatę.Gogol pisze:ta ale wtedy jest stosunkowo miętki ... i drogi
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Ależ Master Rune of Valaya wciąż jest - jedyne co w niej zmienili (wykasowali) to ostatnie zdanie z przykładem czaru Wall of Fire, który to już nie istnieje. Używanie teraz Master Rune of Valaya jest dla tych, co chcą mieć naprawdę pewność, że przeciwnik ich nie zakosi w magii. Bonus +4 do dispela i automatyczne dispelowanie czarów RiP upraszcza sprawę znacznie.Morsereg pisze:masz racje mac ale tbh bardziej wolalem stara runke valayi
byla bardzo klimatyczna.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Powinni w przyszłym tygodniu poprawić ST więc się póki co nie głów nad tymMac pisze:Jak działa użycie Master Rune of Skalf Blackhammer przeciwko Steam Tankowi? Według zasad nie można mieć siły powyżej 10, lecz ta runa oferuje nam zawsze siłę, która pozwala woundować na 2+ (na ST przynajmniej 12) i używanie tej siły do modyfikacji pancerza.