rozpiski elfów v2

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Re: rozpiski elfów v2

Post autor: Korhil »

5 pg do trzymania magów i BoS. Słabe rozwiązanie? sam nie wiem komu wierzyć ;). Ogólnie weszłoby

14 WL
- Music, Standard
- Lion Standard

2 x 5 gołych Dragon Princess

To teraz jak lepiej to wyżej, 2 x 16 WL, czy może 16 DP?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

daj wiecej WL i daj ER mowie ci :wink:
Ale z resztą zobaczysz :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

ER raczej się w mojej koncepcji nie przyda... i nie ma na to za bardzo punktów. czekam na więcej opinii który wariant specjali wybrać, właściwie czemu wl+Dp się wg Cb nie sprawdza?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Bo DP urywasz do przodu = nie maja zadnego wsparcia nie sa fastem więc łatwo ich wymanewrować = WL wolno wloka sie z tylu DP niszczy w szystko co ma 4 S > i ostrzał z większa sila + wszystkie terrory i inne cholerstwo
Przeciwnik spokojnie wolno wykańcza DP a WL ciagle wolno wleka sie do przodu + ciagle cos bardziej szybkiego i fasty robia ich w balona wkoncu wbija sie wnich cos co ma duzo atakow i tak kończa swój zywot jesli jacys DP zostana jakims cudem to potrzymaja tak jeszcze runde 2 i na tym się skończy
Po za tym latwo ci sie dobrac do bolców (takie np. harpie czy np. fasty)
Zagrałem na DP + WL 3 okropne bitwy i juz nigdy tego nie mam zamiaru powtórzyć
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

no to 3 x DP czy 2 x WL?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

AndreFW
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: AndreFW »

ja dałbym jeszcze inaczej :wink:
2x 5 DP ze szmatami i 2x ER z bowami, takim rozkładem można nieźle manewrować przeciwnika, gra się ogólnie fajnie - POLECAM

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Eltharion pisze:Bo DP urywasz do przodu = nie maja zadnego wsparcia nie sa fastem więc łatwo ich wymanewrować = WL wolno wloka sie z tylu DP niszczy w szystko co ma 4 S > i ostrzał z większa sila + wszystkie terrory i inne cholerstwo
Przeciwnik spokojnie wolno wykańcza DP a WL ciagle wolno wleka sie do przodu + ciagle cos bardziej szybkiego i fasty robia ich w balona wkoncu wbija sie wnich cos co ma duzo atakow i tak kończa swój zywot jesli jacys DP zostana jakims cudem to potrzymaja tak jeszcze runde 2 i na tym się skończy
Po za tym latwo ci sie dobrac do bolców (takie np. harpie czy np. fasty)
Zagrałem na DP + WL 3 okropne bitwy i juz nigdy tego nie mam zamiaru powtórzyć
ty chyba boga nie kochasz. DP dac sobie wymanewrowac ? WL sie wloka ? Czy ty zamierzasz szarzwac tymi dp w 2/1 turze bo tak? ustawianie gosciu ustawianie, ja przed 3 tura jak nie mam pewnosci co do danej szarzy to nie ide!

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Ja bym spróbował duży oddział WL, jedni DP i jeden fast. A uważam, że to czy grasz na WL czy DP to kwestia gustu, chociaż częsciej sprawdzają się 2 x Lioni, to jednak brak czegoś co ma więcej niż 5 Mv może boleć.

Co brać na wampiry na 2350? Myślałem nad: Arcymag latający, mag, mag, BSB z BB, 2xłuki, DP z magicznymi at., Lion Chariot, 14 SM, 14 SM, 7 SM, 5 PG z BoS. Warto wogóle brać bolce?
Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, o 12:16 przez Bercik, łącznie zmieniany 1 raz.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

połączenie Dp i WL to imo kiepska opcja, już znacznie lepiej grać na jednym rodzaju
z doświadczenia Ci to mówię
oczywiście oddział kawy do zadań specjalnych, jak masz już klocek, może być przydatny ale... znacznie lepiej sprawdzają się 2 klocki WL z tej prostej przyczyny że przeciwnik jak masz Wl i DP to najpierw wystrzela ci Dp a potem WL, a tak to będzie miał dylemat

oczywiście WYSTRZELA nie należy brać dosłownie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

a wlasnie wiecie co mnie boli w andrzejowych rozpach, wlasnie brak tego mobilnego wsparcia w postaci DP. Ja obecnie gram na rozpie smok pucha, 2x2lvl mag, klocek wl z sob, 2 oddzialy DP jeden z ellyrionem, 2 z bosem. I jakies smieci czy inne bolce. Jak narazie jest super, i klocek nie do ruszenia i mobilka z DP i smoczydlo lata a i poczarowac mozna.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ja juz nie wierze w klocki nie do ruszenia od kiedy w środek WL trafił mi terebuszet #-o (potem jeszcze na dodatek zwiali -.-)
A ty relosu jak chcesz cos mobilnego to weż ER
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ER są imo super, niedocenianą, jednostką
mając czempiona można zrobić z nich większy użytek niż z klocka za te same pkt
łuki fajna opcja ale nie koniecznie - w szarży robią znacznie więcej jeśli idzie o maszynki, lataczy itp.

muzyk/czempion obowiązkowy
dostajemy za 92 pts zajebistą odginaczkę
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

a ten champion to po co w tych ER? bo nie widze zastosowania

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Zwolin pisze:ER są imo super, niedocenianą, jednostką
Niedocenioną przez kogo? Wszyscy ich używają! Są świetni! Tylko modele brzydkie :(
krejzihed pisze:a ten champion to po co w tych ER? bo nie widze zastosowania
wpadasz kreską w hydre i dajesz jej brejka
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

a nie można tego zrobic bez championa?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

nie... bo zginą wszyscy. Tak to muszą wszyscy (hydra + poganiacze) walić po championie więc prawdopodobnie bd musiała gonić.

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Można, wystarczy zabić hydrę atakami zwykłych Reaverów :wink:
Queek.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dajesz reverom championa i muzyka i mozesz od frontu sie ladowac w hydre i ja brejkowac na -1 :D
na 7 jest spora szansa ze obleje i odzial za niecale 100pkt zaganie uber gietego potworka:)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

atakami jej nie zabijesz

sorki ale jakoś nie widzę brejkowania na -1
1 za przewagę
-1 za zabitego czempiona
jak mamy muzyka to co najwyżej będzie brejk na bazowym
ale ja i tak wolę wersję gdy goni i wypada pod bolty/smoka

ER z czempionem robią w jajo każdy oddział z Hate
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Muzykiem wygrywa się o 1.
Queek.

ODPOWIEDZ