![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
zdradźcie mi proszę gdzie tkwi jego tajemnica, bo dla mnie to cieniok, ginie od od byle 3 tunelingów, kiluje go byle salwa z czegokolwiek a szarży klocka czy jakiejś kawy to można zapomnieć
jak się wam może bardziej opłacać wystawiać tego pajaca niż thana chociażby, ba nawet inżyniera dużego?
i proszę bez historyjek, że zabił wam raz smoka razem z jeźdźcem w 2 turze, czy wytrzymał całą bitwę trzymając klocek 4 trekinów i 2 treemany (ja nie mówię że to nie jest teoretycznie niemożliwe, tylko ja chce wiedzieć jak on się może sprawdzić w każdej bitwie i być pewnym elementem armii, bo dla mnie to on ma 15% szans na przeżycie bitwy jeśli nie siedzi w lesie gdzieś lub w jednostce slayerów)
jak się wam może bardziej opłacać wystawiać tego pajaca niż thana chociażby, ba nawet inżyniera dużego?
i proszę bez historyjek, że zabił wam raz smoka razem z jeźdźcem w 2 turze, czy wytrzymał całą bitwę trzymając klocek 4 trekinów i 2 treemany (ja nie mówię że to nie jest teoretycznie niemożliwe, tylko ja chce wiedzieć jak on się może sprawdzić w każdej bitwie i być pewnym elementem armii, bo dla mnie to on ma 15% szans na przeżycie bitwy jeśli nie siedzi w lesie gdzieś lub w jednostce slayerów)
ze statów wynika, że jest plewny.
z doświadczenia mojego i kolegi wynika że nie
Drogi Suple, nie wiem, z czego wynika to , że zawsze mi się sprawdza. Może ja po prostu w niego wierzę ?
Albo przeciwnik go nie docenia ? Sam się nad tym zastanawiam, ale odkąd gram na slayerach to wyniki mam wyraźnie lepsze...
Jest odporny na psycho-bzdury i to jest jego największa zaleta. Jeśli nie jesteś przekonany to mgr inż z 1+/re-roll będzie lepszą opcją![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
z doświadczenia mojego i kolegi wynika że nie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Drogi Suple, nie wiem, z czego wynika to , że zawsze mi się sprawdza. Może ja po prostu w niego wierzę ?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jest odporny na psycho-bzdury i to jest jego największa zaleta. Jeśli nie jesteś przekonany to mgr inż z 1+/re-roll będzie lepszą opcją
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja przestałem używać wole Magistra Inżyniera daje mu warda na 4+ i r of stone i sie sprawdza z maszynką nie do złamania. Sv na 1+ z przerzutem daje dla BsB.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2009, o 10:55 przez Pijak, łącznie zmieniany 1 raz.
w dobie wszechobecnych sejwów na 1+/0+ postanowiłem zmienić uzbrojenie na moim demoniarzu na: no save, +1 hit, flaming.
zwłaszcza bo bitwie z WoC gdzie z 15 ataków któte trafiły nie byłem w stanie zabić żadnego warriora. +1 do hita, bo ostatnio rzucam same dwójki na trafienia
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
zwłaszcza bo bitwie z WoC gdzie z 15 ataków któte trafiły nie byłem w stanie zabić żadnego warriora. +1 do hita, bo ostatnio rzucam same dwójki na trafienia
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Supeł ja go wystawiam tak żeby go nic nie zastrzeliło (np za warriorami) a potem no to sie go wystawia na drodze jakiegos fasta ktory przez przypadek moze przezyc shooting, lataczy fajnie zatrzymuje i nawet bk jesli jest champion lub ten pajac ze szmatą (do momentu jak nie dostanie kb). Jego najwieksza zaletą jest to że mając T5 i ubreakabla kosztuje 50pts i tyle. Jak go stracisz, trudno a mi się bardzo czesto splaca.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Smokobójca jest fajny, klimatyczny i mocny na określone rzeczy. Jednak nie jest uniwersalny, nie dołączysz go do machiny, nie może biegac gdzie chce jeśli przeciwnik ma ostrzał, wszystkiego na klate też nie przyjmie tak naprawdę, trzeba dobrze nim "manewrowac" i wybierac cele. Jego największym plusem jest unbreakable, szczególnie w dzisiejszych czasach VC i Demonów. Bo np taki than o którym pisze Supeł ucieknie przed 3 driadami, czy bandą zombie jak mu się nie powiedzie w atakach a Smokobójca będzie miał je w nosie (chyba, że go zaciukają ale mi się jeszcze nie zdarzyło). Jest świetnym blokerem (klocki zombie, szkieletów, clanratów a nawet Black Guardów, chociaż tu już nieco szczęścia było, utykają w nim na wiele tur i często jest tak, że on sobie sam stoi i je kosi) i straszakiem.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Fajny i klimatyczny zdecydowanie tak, ale trudno z M3 wybierać sobie cele z którymi chciałoby się walczyć. moim zdaniem mało opłacalny heros. Ale napewno jest sympatycznym urozmaiceniem rozpisek.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Jacuchna pisze:Co myślicie o takim zestawieniu na 2000pkt:
kowal z kowadłem(w. r. równowagi, 2xscroll)
tan(bsb, w. r. gromrilu, w. r rzuconego wyzwania)
d. slayer
20x wojowników(tarcze, chorąży, muzyk weteran)
20x długobrodych(tarcze, chorąży, muzyk weteran, r. bitwy)
10x gromowładnych(tarcze)
20x młociarzy(tarcze, chorąży, muzyk weteran)
bolec(inżynier, szukająca r. flakksona, r. spalenia)
katapulta(inżynier, r. celności)
2x organki
Nad minerami to rzeczywiście się mozna zastanowić. Tu jestem skłonny poprzeć przedmówców
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
widziałem dziś na turnieju jak slayer taki zjadł 10 kawy VC :O chyba zacznę go wystawiaćRakso_The_Slayer pisze:Smokobójca jest fajny, klimatyczny i mocny na określone rzeczy. Jednak nie jest uniwersalny, nie dołączysz go do machiny, nie może biegac gdzie chce jeśli przeciwnik ma ostrzał, wszystkiego na klate też nie przyjmie tak naprawdę, trzeba dobrze nim "manewrowac" i wybierac cele. Jego największym plusem jest unbreakable, szczególnie w dzisiejszych czasach VC i Demonów. Bo np taki than o którym pisze Supeł ucieknie przed 3 driadami, czy bandą zombie jak mu się nie powiedzie w atakach a Smokobójca będzie miał je w nosie (chyba, że go zaciukają ale mi się jeszcze nie zdarzyło). Jest świetnym blokerem (klocki zombie, szkieletów, clanratów a nawet Black Guardów, chociaż tu już nieco szczęścia było, utykają w nim na wiele tur i często jest tak, że on sobie sam stoi i je kosi) i straszakiem.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
hmmm, postanowiłem wypróbować slayera i wykorzystać że BSBki teraz mogą brać GW + jedna klopa pułapka do kombosa ze slayerem unbrejkable - ona zatrzymuje on szarżuje, co myślicie - rozpa na mastera LUBLIN:
1 Thane @ 169 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [50]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
1 Dragon Slayer @ 120 Pts
Runic Weapon [70]
Master Rune of Swiftness
Rune of Cleaving
Rune of Snorri Spangelheim
1 Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 165 Pts
Engineer
Engineering Runes [70]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Valiant Rune
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
15 * Hammerers @ 268 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
19 Longbeards @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination
1 Greatbeard @ [10] Pts
20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1649
1 Thane @ 169 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Weapon [50]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
1 Dragon Slayer @ 120 Pts
Runic Weapon [70]
Master Rune of Swiftness
Rune of Cleaving
Rune of Snorri Spangelheim
1 Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 165 Pts
Engineer
Engineering Runes [70]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Valiant Rune
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
15 * Hammerers @ 268 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
19 Longbeards @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination
1 Greatbeard @ [10] Pts
20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1649
hmmm może załoga przed maszyną ustawiona a slayer stoi pomiędzy dwoma załogantami zawsze w kierunku potencjalnej szarży worga base to base z załogantami? Czy jakoś inaczej?
Supeł od kiedy dwarfowi bsb mogą brać GW? Gdzieś to napisali (FAQ/usciślenia/errata) czy to jest tylko wnioskowanie z faktu że dwarfy nie są na 7ed?... i wykorzystać że BSBki teraz mogą brać GW ...