Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
Moderator: Dibo
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
albo turbo-goro/minosowy napór ...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
też zrobiłeś błąd nie starasz sięIddqd pisze:Khumanor zwolnij pisanie o 100 znaków na minutę. W każdym poście robisz conajmniej jeden błąd. Każdemu się zdarza, ale można się postarać.
na orio nie wypali za mało rydwanów można dać w specialach i corachCAR2N pisze:3. turbo-rydwano-bezmagia ?
chociaż z klimatu musi być 1lvl shami z DS i najlepiej z stone of spite ale to prawie jak bez
no wszystko pięknie ale czy z wsparciem magii czy nie?gerald_tarrant pisze:albo turbo-goro/minosowy napór ...
i jaki bierzecie lor? ostatnio myślę nad beastem niż shadowem
Na ejro to jest lipa , najlepszy lore dla bestii to beast (-1 koszt rzucenia czaru) oraz mocarna sygnaturka , czy tez +3S/A dla herosa/shamiego Cykasz takiego duzego do oddzialu gorow rzuca na siebie ten teges , a drugi maly sygnaturke na caly oddzial i jest grubo ,a jak duzy ma jeszcze mieczyk asf to juz w ogole
4. turbo-shamano-rozpierdzielacze (czyli shaman jako mag-warrior)
4. turbo-shamano-rozpierdzielacze (czyli shaman jako mag-warrior)
WFB playing since 1994
Tydzień temu taki oddział (jedyna różnica brak miecza z asf) zjedli mi Swordmasterzy. Z czterdziestu chłopa nie było nikogo, kto by oddał.
Problemem jest nasz -1 do cast, łatwiej dispellować. Wystawienie dużego szamana, to strata pożytecznego doombulla.
2 klocki minosów, 2 klocki gorów, 2 razory, 2 małych szamanów, doombull i gore bsb. To mi gra.
Problemem jest nasz -1 do cast, łatwiej dispellować. Wystawienie dużego szamana, to strata pożytecznego doombulla.
2 klocki minosów, 2 klocki gorów, 2 razory, 2 małych szamanów, doombull i gore bsb. To mi gra.
Trzabylo wziac do "ochrony" 20 ungor raidersow to by moze ustrzelili cos z tych swordmasterow ,albo cygora (rzucilby kamyczkiem i by bylo gites)
Shamiego mozna wrzucic tez na rydwan i dac mu albo slug-skin-a albo brass cleaveara (co z boostem magicznym moze zrobic swoje) i w odroznieniu od doomka (od ktorego moze miec wiecej silki,atakow,re-rolla na hita) to daje nam to magie
Shamiego mozna wrzucic tez na rydwan i dac mu albo slug-skin-a albo brass cleaveara (co z boostem magicznym moze zrobic swoje) i w odroznieniu od doomka (od ktorego moze miec wiecej silki,atakow,re-rolla na hita) to daje nam to magie
WFB playing since 1994
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
podobne do mojej wizji, tylko ja wolę cygora zamiast razorówIddqd pisze:
2 klocki minosów, 2 klocki gorów, 2 razory, 2 małych szamanów, doombull i gore bsb. To mi gra.
chalice i scroll na szamanów, preserwation, ss i +1A rerolle na doombulla i destiny na BSB
gra i buczy
Nie wiem o co chodzi z tym FA.
Doomek fajny jest z Charmed Shield i dla pewności Luck Stone. Kombinacja kosztuje 10p. Myk w tym, że mimo jawnych rozpisek ludzie zapominają o tym i strzelają po doomku licząc na lookout i że zabiją 3 minoski. Specjalnie je tak ustawiam, że wszędzie są 2 szeregi, a tylko za doomkiem stoi trzeci na wabia. Przyjmuję taką kulkę armatnią na klatę i z zasad monstrous infantry, gdy go nie zabije to kula się zatrzymuje.
Doomek fajny jest z Charmed Shield i dla pewności Luck Stone. Kombinacja kosztuje 10p. Myk w tym, że mimo jawnych rozpisek ludzie zapominają o tym i strzelają po doomku licząc na lookout i że zabiją 3 minoski. Specjalnie je tak ustawiam, że wszędzie są 2 szeregi, a tylko za doomkiem stoi trzeci na wabia. Przyjmuję taką kulkę armatnią na klatę i z zasad monstrous infantry, gdy go nie zabije to kula się zatrzymuje.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
luckstone nie kombuje się z charmed schieldem
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja akurat do charmed schield mam ogromnego pecha: jakoś na 5 gier rzucam średnio 3-4 jedynki :/
Tak ostatnio sie zastanawialem czysto teoretycznie czy takie zlozenie doombulla ma sens :
- talisman ward 4+ [45]
- enchanted shield +2sv [5]
- healing poition D6w [35] <-- nikt tego nie uzywa a chyba doomkowi sie najbardziej oplaca z uwagi na 5W
- scaly skin 5+ sv [15]
- HA
i wtedy mamy save 1+ /ws 4+ , no i przywrocenie D6W tak wiec nieco mocniejsza jednostka niz steam tank jesli chodzi o defens.
Robiac takiego doomka trzaby wziac moze gorebulla bsb z sztandarem +1S(chociaz przy tym planie raczej wartaloby na nim wziac mag przedmioty anizeli mag sztandar) , oraz duzego i malego shamiego z beast lore-m .
Duzy shami moze rzucic na 1 lub wszystkich w okolicy 12" czar +3S/A (koszt czaru 10/20+) a maly (+1S/1T) i wtedy mamy w mocarnym klocku minosow :
- doomka S6-11 T5-6 A6-9 z niezlym defensem
- gorebulla S5-10 T5-6 A5-8 (biorac go jako zwyklego BSB moznaby dorzucic zbroje ws4+ albo jakis mieczyk typu asf + ramhorn helm + poition of speed + luckstone(HA) co daje w miare fajne I7 w jednej turce z re-rollem na hita co przy wejsciu wczesniej wspomnianych czarow wg mnie daje rade)
- biorac jeszcze bloodkina ze zbroja ws 2/4+ na flamingi tworzymy mocarny klocek wart pewnie z 900pkt
- talisman ward 4+ [45]
- enchanted shield +2sv [5]
- healing poition D6w [35] <-- nikt tego nie uzywa a chyba doomkowi sie najbardziej oplaca z uwagi na 5W
- scaly skin 5+ sv [15]
- HA
i wtedy mamy save 1+ /ws 4+ , no i przywrocenie D6W tak wiec nieco mocniejsza jednostka niz steam tank jesli chodzi o defens.
Robiac takiego doomka trzaby wziac moze gorebulla bsb z sztandarem +1S(chociaz przy tym planie raczej wartaloby na nim wziac mag przedmioty anizeli mag sztandar) , oraz duzego i malego shamiego z beast lore-m .
Duzy shami moze rzucic na 1 lub wszystkich w okolicy 12" czar +3S/A (koszt czaru 10/20+) a maly (+1S/1T) i wtedy mamy w mocarnym klocku minosow :
- doomka S6-11 T5-6 A6-9 z niezlym defensem
- gorebulla S5-10 T5-6 A5-8 (biorac go jako zwyklego BSB moznaby dorzucic zbroje ws4+ albo jakis mieczyk typu asf + ramhorn helm + poition of speed + luckstone(HA) co daje w miare fajne I7 w jednej turce z re-rollem na hita co przy wejsciu wczesniej wspomnianych czarow wg mnie daje rade)
- biorac jeszcze bloodkina ze zbroja ws 2/4+ na flamingi tworzymy mocarny klocek wart pewnie z 900pkt
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ten potion jest fajny jak masz SV bez re-rolla albo ward sava bez wiekszego SV ( 3+ / 2+ ), już lepiej mu dać korone z srubbornem
taki klocek to "norma" w chaosie popatrz na warriorów albo demony, wiem że nie można bestii porównywać do tych armii ale chodzi mi o to że tyle pkt. w jednym klocku nie są rzadkością tylko kwestia ile przetrzymamy.
jeśli chcesz testować ten czar z bestii +3S +3A ( ten czar nie wzmacnia chepionów z oddziałów ), zrób wargorów w ilości maxymalnej daj dużego z bestem + małego by mieć pewność że wylosujesz ten czar, kiedyś testowałem to na bretoni, różnica jest pewnie taka że tacy paladyn na koniku więcej przytrzyma niż wargor a koszt jest podobny... chyba najlepsze zestawienie dla kopytnych by testować ten czar, aż nawet faja rozpa wyszła... chyba zaraz coś sobie napiszę takiego
taki klocek to "norma" w chaosie popatrz na warriorów albo demony, wiem że nie można bestii porównywać do tych armii ale chodzi mi o to że tyle pkt. w jednym klocku nie są rzadkością tylko kwestia ile przetrzymamy.
jeśli chcesz testować ten czar z bestii +3S +3A ( ten czar nie wzmacnia chepionów z oddziałów ), zrób wargorów w ilości maxymalnej daj dużego z bestem + małego by mieć pewność że wylosujesz ten czar, kiedyś testowałem to na bretoni, różnica jest pewnie taka że tacy paladyn na koniku więcej przytrzyma niż wargor a koszt jest podobny... chyba najlepsze zestawienie dla kopytnych by testować ten czar, aż nawet faja rozpa wyszła... chyba zaraz coś sobie napiszę takiego
No w sumie wargorow mozna wziac ~4(jesli beastlord to dodatkowo maly shami) + 2 duzych shamich(lub 1 + beastlord z korona stubborna) i sie bawimy Wtedy albo 2 mocarne oddzialy gorow albo gorow(tutaj np bsb +1S) i bestigorow z 2 herosami .
A pisalem o tej potionce z uwagi ,ze srednio lordzi maja 3W a w bestiach wlasnie wiecej i wtedy taki doomek teoretycznie ma jakgdyby 9W
Jak cos wymyslisz to wrzuc , sie oceni.
A pisalem o tej potionce z uwagi ,ze srednio lordzi maja 3W a w bestiach wlasnie wiecej i wtedy taki doomek teoretycznie ma jakgdyby 9W
Jak cos wymyslisz to wrzuc , sie oceni.
WFB playing since 1994
Mam pytanie, czy zasada "Aura of madness" u Jabberslythes'a (czyli wróg w promieniu 12" zdaje LD, o tyle o ile nie zdał traci wound'ów) działa także w walce wręcz? Jeśli wrogi oddział toczy walke z innym moim i jest w zasięgu, na początku tury zdaje ten test normalnie? Nie jest w żaden sposób z tego zwolniony?
I jeszcze, jakie wymiary podstawek mają mieć potwory w beastmenach? Wszystkie takie jak gigant?
I jeszcze, jakie wymiary podstawek mają mieć potwory w beastmenach? Wszystkie takie jak gigant?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
da... nawet częściej pojawiają się rozpiski bez nich niż z nimi... są mało " przemyślane " fluff jest niezły ale to co robią a z pkt. jakie dali, chyba na od pierdol bo wszystkie kosztują tyle samo, patrząc na hydrę czy abbdonke to powinny kosztować 200 max, bez SV bez SS, tylko cygor ma MR ale za to 2WS... ech dziwnie to wszystko " policzyli "
Rozumiem ,że rary to najczęściej to ciężkie wsparcie, więc czym te rary zastępujecie? Jezeli już zadaje pytanie to jeszcze jedno. Z tego co słyszałem najlepsze są minoski z ahw ,ale mi się maży unit z Great Weaponem, jakby się sprawdzał?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, o 22:41 przez Eriks281, łącznie zmieniany 1 raz.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"