kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Aldean »

misha pisze:Trochę chyba ktoś się zagalopował, to jest przecież 2 częściowy model jak oberwie lord to ma resist jak smok to nie, to samo z Ward Sv od strzelania (Wristbands of Black Gold) ma je tylko Lord VC a nie cały smok.
przeczytaj zasady dragon armoura.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Mógłby być i pięcioczęściowy ;) . Reguły tego pancerza jasno mówią, że chronią postać i mounta.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, o 13:37 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Cały problem w tym, ze dragon armour nie jest przedmiotem magicznym, tylko ciężką zbroją o specyficznej zasadzie specialnej to raz. Dwa, że ma zapis że działa też na mounta. Chciałem się tylko upewnić, czy monstus mount też pod tą kategorię podpada. I niestety najwyrażniej tak. Koleś piszący FAQ-a też się nie popisał :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Infernal Puppet pisze:Cały problem w tym, ze dragon armour nie jest przedmiotem magicznym, tylko ciężką zbroją o specyficznej zasadzie specialnej to raz. Dwa, że ma zapis że działa też na mounta. Chciałem się tylko upewnić, czy monstus mount też pod tą kategorię podpada. I niestety najwyrażniej tak. Koleś piszący FAQ-a też się nie popisał :P .
bez defetyzmu. mount to mount.
zasada jasna i prosta i przejrzysta.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

A gdzie tu defetyzm :wink: ? Monstrus mount to przecież nie podkategoria mounta tylko coś odzielnego. Co prawda dzieli sporo zasad, ale niekoniecznie jedno jest tożsame z drugim :P :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak, jasne. A pyrocaster to pyrocaster i nie jest flamerem :wink:

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Infernal Puppet pisze:A gdzie tu defetyzm :wink: ?
Infernal Puppet pisze:Fajnie, akurat jedyna broń WoCH-u multiplikująca rany ma akurat ogniste ataki ..
edit
duzy podrecznik. str 59. akapit monstrous mounts
monsters are often employed as mounts for characters.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

No a czym mam ubijać 7-ranowego smoka jak nie multiplikacją właśnie :wink: ? Pomijając mengili i działa :P .

Ten mieczyk to całkiem miła opcja w przypadku napotkania A-bomby, hydry, czy im podobnych. Ale trafię na HE ze stardargiem i jestem w przysłowiwej (_I_).

Zresztą to nie defetyzm, to 7-ed. AB WoCH-u :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Infernal Puppet pisze:No a czym mam ubijać 7-ranowego smoka jak nie multiplikacją właśnie :wink: ? Pomijając mengili i działa :P .

Ten mieczyk to całkiem miła opcja w przypadku napotkania A-bomby, hydry, czy im podobnych. Ale trafię na HE ze stardargiem i jestem w przysłowiwej (_I_).

Zresztą to nie defetyzm, to 7-ed. AB WoCH-u :P .
high elfow na stolach coraz mniej. spokojnie powinienes brac ten mieczyk;] abominacji i hydr jest wiecej niz stardragonow;]

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

WoCH też jak sądzę będzie frekfencyjnie zbliżał się do ogrów czy zielonych. No nic, taką armie sie wybrało, taką armią sie gra. Przepiekne modele tej armii po części wynagradzają jej kijowe miejscami zasady :wink: 8) .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

mam pytanko głupie :? jakie średnice w cm mają wzorniki do warhammera? i w przyblizeniu długość łezki? Bo kupiłem te do 40.000 i chce wiedzieć czy mogą być. Takie zielone, nie te z apocalypse tylko te zwykłe. Duże kółko, małe kółko i łezka.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Kółka to bodaj 3 i 5 cali. Łezka ma coś koło 8 cali (mniej więcej).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Czterdziestkowe i batlowe sa identyczne.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Moje następne pytanko. Mag po spalonej szarży może rzucać czary ?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

tak

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Pytanko bo nie moglem nigdzie znalezc a ostatnio wyszlo cos takiego.



|||||||____PPPP
|||B|||____PPPP
|||||||____PPPP
___________PPPP
___________PPPP

____________|||||||
____________|||S|||
____________|||||||
_____GGGGGPPPP
_____GGGGGPPPP
_____GGGGGPPPP
_____GGGGGPPPP
_____GGGGGPPPP



B-Bloodthirster
S-Zombie dragon
G-Grave Guards
P-Jakas piechota demonow chyba demonetki ale nie pamietam :P

No wiec Czy Bloodthirster moze wbic sie w zombie dragona od flanki? Widzi tylko tył a od tylca nie moze bo nie ma miejsca.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

widzi tyl ale jest miejsce z prawej strony zombie dragona
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Ok zle narysowalem. Zombie byl tak ustawiony ze od tylu nie bylo opcji sie dostawic. Dlatego pytanie czy moze wejsc na flanke?
Obrazek

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Jeżeli widzisz model, możesz zaszarżować. Niezależnie od tego, którą część podstawki widzisz.

Szarżę jednak wykonujesz zwracając uwagę na to w której strefie - przód, flanka, tył - się znajdujesz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeżeli przed szarżą był w strefie tylnej, to nie może. Ale mógłby spróbować dobiec po ziemi do kantu podstawki smoka. Jeśli mu się uda, wtedy szarża dochodzi.

Zablokowany