pytania o magię

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: pytania o magię

Post autor: Azurix »

Nie. Sytuacja o której mówisz dotyczy momentu w którym magiczny przedmiot był by Light Armourem (np. Armour of Protection), a ty miał byś wykupiony Heavy Armour, lub też coś jest magicznym Light Armourem albo Heavy Armourem (np. Armour of Destiny), a ty masz Chaos Armour albo coś podobnego dającego lepszego Save'a. Wtedy nadpisujesz lepszą zbroję tą gorszą pod względem pancerza, bo jest magiczna :)

P.S.: Dział poświęcony pytaniom o Magię to trochę dziwne miejsce aby pytać o Magiczne Przedmioty czy zasady z Rule Booka :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

dobrze rozumiem, że skorzystanie ze scroll of shielding w przypadku latających templatek RiP pozwala na korzystanie z tej ochrony nawet w kolejnych turach zgodnie z opisiem zwoju?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

misha pisze:dobrze rozumiem, że skorzystanie ze scroll of shielding w przypadku latających templatek RiP pozwala na korzystanie z tej ochrony nawet w kolejnych turach zgodnie z opisiem zwoju?
Tak

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

to ze polowa templatek nie pozwala na uzycie warda to inna sprawa ;)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Czy szaman nocnych goblinów do użycia ruby ring of rhuin też musi dorzucić kostkę z grzybka ? :-k
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

nie, opis boundow w RB
note that bound spells never benefit from any casting modifiers that the user might have
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

misha pisze:nie, opis boundow w RB
note that bound spells never benefit from any casting modifiers that the user might have
:-({|=
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Czy jeśli wycznelowałem 1kostke to Power stone po użyciu daje mi tylko jedna ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

opis przedmiotu przeczytaj jeszcze raz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

malfoj pisze:Czy jeśli wycznelowałem 1kostke to Power stone po użyciu daje mi tylko jedna ?
Na euro tak
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Czy z trzeciego oka albo glean magic można rzucać 13tkę?
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Z trzeciego oka nie - faq

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

a z glean magic?

13 oddział tworzy...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

z glean też sądzę, że nie, ale nie mam podręcznika ani faq więc się nie odzywam:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

No właśnie ja też nic nie widzę w FAQu demonów. A księgi nie posiadam.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Pewnie już było z zyliard razy, albo ja mało kumaty.
Przedmiot Trickster's Shard z arcane items odpalam przed rzutem na kości magii co wydaje się słabe przy rzucie 1;1 czy po, gdy przykładowo będę miał do dyspozycji 12 kostek. Co też jest lekko wygięte, ale na moją korzyść??
Obrazek

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

W uściśleniach sędziowskich jest:
Przedmioty i efekty "at the beginning of magic phase" działają po wygenerowaniu kości, ale przed pierwszym czarem.
Tak więc deklarujesz użycie po rzucie.

Awatar użytkownika
Anbu
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Iława/Toruń/Warszawa

Post autor: Anbu »

Mam pytanie do jednego z czarów w magii wampirzej. Czy 6stka czyli wind of death, przejeżdżając przez pojedynczy model zadaje jej k6 hitów tak jakby przejechał przez jednostkę z jednym szeregiem ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tak, potwierdzone przez FAQ GW, bez FAQ też tak się grało
Q: If a single model or a unit with a single rank is passed over by the
Wind of Death template, is it affected by the spell? (p60)
A: Yes. They will suffer D6 Strength 3 hits with no saves
allowed.
pytania stricte do VC to w dziale VC zapraszamy :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Anbu
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Iława/Toruń/Warszawa

Post autor: Anbu »

All right, i dziękuję za odpowiedź szybką i treściwą. Smutnym zdarzeniem w tej historii jest fakt, że w czasie ostatniej gry dałem się... że tak powiem, wydymać :(

Zablokowany