9 ed. Lizardmen
Moderator: Ziemko
Re: 9 ed. Lizardmen
Coś już ogłosili o troglodonie? Jakiś link?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Cos w kosciach czuje ze zostanie mocno oslabiony.przez rok byl to model ktorego trzeba bylo miec na stole wiec znajac polityke ludzi od 9th age jesli cos jest czesto wystawiane to trzeba to uciąć
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Czekam już na całość tej wersji 2.0 i booka do zimnokrwistych , mam nadal nadzieje że wprowadzą więcej grywalnych jednostek aby można było tworzyć zróżnicowane rozpiski fajne
Nigdy nie będzie zróżnicowanych rozpisek.
IMO w 1.3 było sporo złożeń; na stegadonach, na carnosaurze, na slaanie, na msu i wreszcie na cowboyach z troglodonami.
Ale zawsze ktoś w końcu wymyśli najbardziej optymalne złożenie i potem wszyscy lecą copy paste.
IMO w 1.3 było sporo złożeń; na stegadonach, na carnosaurze, na slaanie, na msu i wreszcie na cowboyach z troglodonami.
Ale zawsze ktoś w końcu wymyśli najbardziej optymalne złożenie i potem wszyscy lecą copy paste.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Było widać na DMP.
Pierwsze miesiące są najlepsze, kiedy nikt nie wie co się dzieje i wszystko jest testowane. :')
Pierwsze miesiące są najlepsze, kiedy nikt nie wie co się dzieje i wszystko jest testowane. :')
Niech co zrobią z core poza wymuszaniem kumulowania punktów w jednym miejscu saurusami, wtedy porozmawiamy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Podobno kawaleria saurusow ma trafic do sekcji core
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Mam nadzieję, że macie sklejone i pomalowane modele rhampodonów koledzy. :'))
Tak, grało się na nich mocno w 8 edycji, więc w razie czego wystarczy zetrzeć warstwę kurzu.
Czy mają być jakieś dodatkowe zmiany poza tymi z rulebooka? Z tego co rozumiem, to będzie +1I w szarży dla każdego, rhamphodony mają lepiej rankować się w cc i będzie zmienione frenzy, czyli brak +1A, ale za to battle focus (dla targetów bez żabek wyjdzie mniejszy dmg, lecz dla tych z żabkami większy) oraz potencjalne testowanie przymusowej szarży na ld3.
Czy mają być jakieś dodatkowe zmiany poza tymi z rulebooka? Z tego co rozumiem, to będzie +1I w szarży dla każdego, rhamphodony mają lepiej rankować się w cc i będzie zmienione frenzy, czyli brak +1A, ale za to battle focus (dla targetów bez żabek wyjdzie mniejszy dmg, lecz dla tych z żabkami większy) oraz potencjalne testowanie przymusowej szarży na ld3.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Generalnie to co piszesz, dzięki Focusowi dmg na omarkowane targety jest popierdolony - trafiając 4+ jesteś w stanie zrobić tyle samo hitów ile masz ataków w statystyce (zakładając 2 per D3 na ataki). To ofc z Lethalem i AP2
Poza tym mają Disci 6 (plus przy oblanym frenzy nie musisz szarżować w najbliższego gościa), są tańsze niż teraz i mają tylko Hard Target (zamiast skirma).
Dlatego, że są tanie i mają potężny wygar na wybrane oddziały, można nimi rozwiązywać problematyczne jednostki samobójczymi szarżami. Jakieś czosnki, elfy, kawy, ogry i inne duperele.
Generalnie zabawna jednostka i warto wrzucić 3-4 modele chociaż. Jest jeszcze zabawniej gdy grasz przeciwko armii która nie za bardzo ma co z nimi zrobić (Ogry, Wąpierze, Warriorzy). =D
Poza tym mają Disci 6 (plus przy oblanym frenzy nie musisz szarżować w najbliższego gościa), są tańsze niż teraz i mają tylko Hard Target (zamiast skirma).
Dlatego, że są tanie i mają potężny wygar na wybrane oddziały, można nimi rozwiązywać problematyczne jednostki samobójczymi szarżami. Jakieś czosnki, elfy, kawy, ogry i inne duperele.
Generalnie zabawna jednostka i warto wrzucić 3-4 modele chociaż. Jest jeszcze zabawniej gdy grasz przeciwko armii która nie za bardzo ma co z nimi zrobić (Ogry, Wąpierze, Warriorzy). =D
Na pewno będą lepsze, ale zmiana tabelki WS może ich zaboleć. Jeżeli skink riders będą mieć defensive weapon skill 1 z uwagi na frenzy mountów (lol), to do trafiania ich na 2+ wystarczy zaledwie offensive ws5, lub nawet ws4 używający nowych zasad paired weapons.
Nie przesadzałbym też z ich wygarem. Ptaszydła tak czy inaczej mają siłe 4, więc jak podałeś przykład ich op damage na omarkowane targety i teoretyczny oddział chosenów, to unit 3 rhamphodonów z dokupionymi tarczami szarżujący w 10 chosenów z halabardami bez marków zabije połowę chaośników (tj. 5 piechociarzy, góra 6) i nasze latajce monstrous cavalry zostaną usunięci do 0.
Poza tym w dalszym ciągu rippery, których przeznaczeniem jest cc, rywalizują w swoim slocie z najlepszymi jednostkami do ranged damage.
Nie przesadzałbym też z ich wygarem. Ptaszydła tak czy inaczej mają siłe 4, więc jak podałeś przykład ich op damage na omarkowane targety i teoretyczny oddział chosenów, to unit 3 rhamphodonów z dokupionymi tarczami szarżujący w 10 chosenów z halabardami bez marków zabije połowę chaośników (tj. 5 piechociarzy, góra 6) i nasze latajce monstrous cavalry zostaną usunięci do 0.
Poza tym w dalszym ciągu rippery, których przeznaczeniem jest cc, rywalizują w swoim slocie z najlepszymi jednostkami do ranged damage.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
No czosnki to trochę przesada, faktycznie (btw 10 tych gości to jakieś 3 razy tyle punktów).
Warriorzy prędzej, których fajnie mielą i całe mnóstwo innego towaru. Któraś bitwa (teraz z jednym oddziałem) i na razie mnie nie zawiodły. :^)
Warriorzy prędzej, których fajnie mielą i całe mnóstwo innego towaru. Któraś bitwa (teraz z jednym oddziałem) i na razie mnie nie zawiodły. :^)
Nikt się nie jara, że salamandry mają móc strzelać po marszu i mają zwiększoną liczbę strzałów tak jak inne miotacze ognia, a blowpipe ma mieć S2?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Salki z powrotem będą bardzo fajne.
Natomiast jeżeli chodzi o dmuchawki, to oprócz obniżenia siły mamy jeszcze brak wyboru pomiędzy multiple shotem, a pojedynczym strzałem, czyli w niektórych wypadkach boleśnie stracimy poisona w strzelaniu. W profilu broni są po prostu 2 shoty trafiające bazowo na 4+, więc jak dojdą do tego modyfikatory za ruch, daleki zasięg i skirmish/light cover/hard target, to robi się smutne 7+.
Natomiast jeżeli chodzi o dmuchawki, to oprócz obniżenia siły mamy jeszcze brak wyboru pomiędzy multiple shotem, a pojedynczym strzałem, czyli w niektórych wypadkach boleśnie stracimy poisona w strzelaniu. W profilu broni są po prostu 2 shoty trafiające bazowo na 4+, więc jak dojdą do tego modyfikatory za ruch, daleki zasięg i skirmish/light cover/hard target, to robi się smutne 7+.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Nowe salki są miodzio, polecam gorąco.
Mały spoiler:
Trafiając na 7+ (i więcej), jeśli trafisz drugi raz to poison nadal działa.
Czyli zamiast 6->4+ na hita i potem jeszcze X+ na woundowanie, rzucamy tylko 6->4+. W przypadku trafienia jest to autowound, jak zwykle.
Znerfienia na S2 nie ogarniam, chociaż większego znaczenia to nie ma (chyba).
Mały spoiler:
Trafiając na 7+ (i więcej), jeśli trafisz drugi raz to poison nadal działa.
Czyli zamiast 6->4+ na hita i potem jeszcze X+ na woundowanie, rzucamy tylko 6->4+. W przypadku trafienia jest to autowound, jak zwykle.
Znerfienia na S2 nie ogarniam, chociaż większego znaczenia to nie ma (chyba).