Rozpiski :)
Moderator: Shino
Re: Rozpiski :)
wszystko juz kumam. wrzucem nowa/poprawiona rozpe niebawem.
poczytam doglebniej ksiazke jeszcze.
a z tymi kostkami to racja. banner leczenia chcialem z 2 kostek rzucac zeby tylko wyszlo i marnowalo kostki dispella przeciwnika
i do takiej fory armii jaki lore lepszy na malych magow? light, death i ksiazkowy tylko jest dostepny, ale chyba na duzym magu styknie ksiazkowy.
poczytam doglebniej ksiazke jeszcze.
a z tymi kostkami to racja. banner leczenia chcialem z 2 kostek rzucac zeby tylko wyszlo i marnowalo kostki dispella przeciwnika
i do takiej fory armii jaki lore lepszy na malych magow? light, death i ksiazkowy tylko jest dostepny, ale chyba na duzym magu styknie ksiazkowy.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
banner leczenia wychodzi na 5+ więc z 2 kostek możesz sobie zmarnować kostki a nie przeciwnikowi więc polecam 3
ok. mam chwilke to odpowiem po kolei na twoje pytania i pokaze ci jak ja bym tworzyl rozpiske:
kadra:
jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.
chlopstwo:
CORE:
dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.
Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).
Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.
Kontra
SPECIAL:
Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.
slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie . I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.
Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.
2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.
3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.
4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
kadra:
od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial). tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.tomb king 170pkt
-talisman ward 4+ 45pkt
-great wpn 6pkt
razem 221pkt
liche high priest 175pkt
-lvl4 35pkt
-talizman ward 5+ 30pkt
-dispel scroll 25pkt
razem 265pkt
HERO:
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.
chlopstwo:
CORE:
po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.
Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).
Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.
Kontra
SPECIAL:
masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).30x tomb guards fcg i banner za 50pkt wskrzeszajacy 410pkt
Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.
slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie . I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.
Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.
2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.
3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.
4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
Shino pisze:ok. mam chwilke to odpowiem po kolei na twoje pytania i pokaze ci jak ja bym tworzyl rozpiske:
kadra:od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial). tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.tomb king 170pkt
-talisman ward 4+ 45pkt
-great wpn 6pkt
razem 221pkt
liche high priest 175pkt
-lvl4 35pkt
-talizman ward 5+ 30pkt
-dispel scroll 25pkt
razem 265pkt
HERO:
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.
chlopstwo:
CORE:po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.
Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).
Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.
Kontra
SPECIAL:
masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).30x tomb guards fcg i banner za 50pkt wskrzeszajacy 410pkt
Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.
slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie . I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.
Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.
2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.
3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.
4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
na rzucenie 5+ z 2 kostek masz dokladnie taka sama szanse jak na rzucenie 2+ z jednej. Pomysl jak czesto strzelasz do modelu z charmed shieldem i jak czesto widziales, zbey go przeciwnik oblal.banner leczenia wychodzi na 5+ więc z 2 kostek możesz sobie zmarnować kostki a nie przeciwnikowi więc polecam 3
Oczywiscie jesli cascet jest gamebreakerem to mozna rzucic go z wiekszej ilosci kostek. Nawet z 5icu, zbey liczyc na if (nie ma micasta).
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
@ Shino nie sądzę
nie widujesz oddziałów z 5 ld, które ją zdają ?
zawsze Ci wychodzi kaszkiet jak rzucasz z 2 ?
nie widujesz oddziałów z 5 ld, które ją zdają ?
zawsze Ci wychodzi kaszkiet jak rzucasz z 2 ?
bardzo dziekuje za odp Shino.
jezeli odpornosc na magie jest lepszym wyborem niz ward 5+ ,to pewnie, ze biore
ale model i sama jego historia w ksiazce sprawia ,ze strasznie go chce w rozpisce
troche czytalem i tytan jest super, ale nie ma wydanego modelu. poczekam az bedzie i kupie jak mi sie spodoba
to co proponujesz z uderzeniem z core? w sumie fajne moga byc rydwany. moze powiniennem zmniejszyc ilosc lucznikow i dac z 6-9 rydwanow?
nawet na papierze wygladaje core gorzej niz inne, 25% max podoba mi sie
ok, czyli tomb guardzi podobnie jak tomb king za swietni nie sa? a jesli juz to halabardy i banner ap>wskrzeszanie, ok mam to
oddzialy do kontry:
necropolis knight, sa extra, ale nie wiem po ilu i ile jednostek?
necrosphinx lub warsphinx super model i jak mi zostana pkt to go wrzuce
odginania czyli?
pozdrawiam
-----wzialem tego warda ,bo naczytalem sie o roznego rodzaju snajperach itd itp, nei chcialem byc bezbronny.Shino pisze:od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial).
jezeli odpornosc na magie jest lepszym wyborem niz ward 5+ ,to pewnie, ze biore
---- no wlasnie zauwazylem tez,ze sam mialem problem szukajac dla niego przedmiotow...Shino pisze:tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.
ale model i sama jego historia w ksiazce sprawia ,ze strasznie go chce w rozpisce
----- ok 2x 2lvl death mag wyglada fajnie, fajnie jak sie uda obnizyc wytrzymalosc to wtedy lucznicy robia rzeznie.Shino pisze:jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.
troche czytalem i tytan jest super, ale nie ma wydanego modelu. poczekam az bedzie i kupie jak mi sie spodoba
---na czym polega przetrzymywanie przeciwnika championami? i czy muzycy w lukach sa ok? sztandar czytalem ,ze slabo.Shino pisze:po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.
dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.
Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).
Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.
to co proponujesz z uderzeniem z core? w sumie fajne moga byc rydwany. moze powiniennem zmniejszyc ilosc lucznikow i dac z 6-9 rydwanow?
nawet na papierze wygladaje core gorzej niz inne, 25% max podoba mi sie
----myslalem,ze taka ilosc lucznikow starczy zeby bali sie podejsc, ale rozumiem ,ze to nie takie latwe jak sie wydaje.Shino pisze:masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).
Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.
ok, czyli tomb guardzi podobnie jak tomb king za swietni nie sa? a jesli juz to halabardy i banner ap>wskrzeszanie, ok mam to
----danie czaszek na 1 czy 2 katapultach? zaczne grac na death lore i tak light slabo mi sie podoba ,ze jest przeciwko nieumarlym i demonom, a uzywaja go nieumarli... a smierci lore, idealnie pasuje do szkieletowShino pisze:slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie . I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.
Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.
2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.
3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.
4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
oddzialy do kontry:
necropolis knight, sa extra, ale nie wiem po ilu i ile jednostek?
necrosphinx lub warsphinx super model i jak mi zostana pkt to go wrzuce
odginania czyli?
pozdrawiam
widuje. ale ani ja ani przeciwnik tego nie zaklada.Kacpi 1998 pisze:@ Shino nie sądzę
nie widujesz oddziałów z 5 ld, które ją zdają ?
zawsze Ci wychodzi kaszkiet jak rzucasz z 2 ?
nie zawsze wychodzi. Srednio wychodzi w 5 probach na 6, ale to nie kaszkiet jest priorytetem w rzucanych przeze mnie czarach. Dodatkowo twoje 3 kosci z reguly mozna zbic 2 przeciwnika. 2 kosci przeciwnik bedzie raczej zbijal 2 swoimi, wiec jestes do przodu o jedna kostke.
raczej nie bedzie.troche czytalem i tytan jest super, ale nie ma wydanego modelu. poczekam az bedzie i kupie jak mi sie spodoba
z zamiennikow, ktore moge polecic to albo nogi od rothanda (wtedy tulow masz od necrosphinxa) albo stary model nagasha (pojawia sie czesto na ebay lub allegro. mozliwe, ze na stronie gw w starych modelach tez jest).
przetrzymywanie championami polega na tym, ze jelsi przecinwik sie styka tylko z nim to moze tylko w championa uderzyc a jego doatkowe atkai wykonanwe w tej same inicjatywie sa marnowane. Dodatkowo challenge w herosow sa dosc istotne.---na czym polega przetrzymywanie przeciwnika championami? i czy muzycy w lukach sa ok? sztandar czytalem ,ze slabo.
to co proponujesz z uderzeniem z core? w sumie fajne moga byc rydwany. moze powiniennem zmniejszyc ilosc lucznikow i dac z 6-9 rydwanow?
nawet na papierze wygladaje core gorzej niz inne, 25% max podoba mi sie
ja w core bralem rydwany, choc tu juz jak kto woli.
to dziala predzej w druga strone. Jesli masz zbyt defensywna armie to najlepsza taktyka jest parcie na ciebie wszystkim. Wteyd to co dojedzie powinno powygrywac w walce.----myslalem,ze taka ilosc lucznikow starczy zeby bali sie podejsc, ale rozumiem ,ze to nie takie latwe jak sie wydaje.
ok, czyli tomb guardzi podobnie jak tomb king za swietni nie sa? a jesli juz to halabardy i banner ap>wskrzeszanie, ok mam to
tomb gard to dobyr oddzial. Co prawda najlepiej dzial wsparty magia light (magia wspierajaca oddzialy w walce wrecz glownie) choc w krolem moga byc nie najgorsi.
jesli chodzi o weze: ja je bralem w liczbie 5-6 jak moglem, choc 4ki tez mi sie spisywaly. Nie bralbym mniejszyc oddzialow (4ki tez w pewnym momencie moga byc przymale). Sfinksy obydwa sa niezle i w miare latwo sie nimi gra. Maja jednak minus w postaci malego save.
Witam, za jakiś czas będę grał z WoChem na 2k, a że zazwyczaj gram VC to mam prośbę o małe wskazówki co do mojej armii.
Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]
Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
18 Skeleton Archers @ 118.0 Pts
Champion
6 Skeleton Chariots @ 360.0 Pts
FCG
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
6 Necropolis Knights @ 420.0 Pts
FCG
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1998.0
Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]
Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
18 Skeleton Archers @ 118.0 Pts
Champion
6 Skeleton Chariots @ 360.0 Pts
FCG
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
6 Necropolis Knights @ 420.0 Pts
FCG
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1998.0
TROSKLIWE MISIE
rozumiem, ze gracie bez ograniczen. Tym tez bede sie sugerowal w dalszej czesci porad.
Jesli gracie z special herosami uzyj arkhana lub khatepa zamiac hierofanty.
jelsi nie to opal amulet na nim nie jest najpietrzbniejszym przedmiotem i chyba bym gonie bral.
Na pewno bym wzial jakies 2-3 liczki male. Daje ci to dosc silny banishment, ktory potrafi zabic daemon princa. Szczegolnie, ze z MI wejdzie ci raczej automatycznie.
nie wiem tez czy takimi duzymi oddzialami jak 6 rydwano czy 6 wezy nie bedzie ci sie za trudno manewrowalo i zmniejszylbym chyba ich ilosc do 5
Jesli gracie z special herosami uzyj arkhana lub khatepa zamiac hierofanty.
jelsi nie to opal amulet na nim nie jest najpietrzbniejszym przedmiotem i chyba bym gonie bral.
Na pewno bym wzial jakies 2-3 liczki male. Daje ci to dosc silny banishment, ktory potrafi zabic daemon princa. Szczegolnie, ze z MI wejdzie ci raczej automatycznie.
nie wiem tez czy takimi duzymi oddzialami jak 6 rydwano czy 6 wezy nie bedzie ci sie za trudno manewrowalo i zmniejszylbym chyba ich ilosc do 5
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
dużo liczek nie jest dobrym pomysłem bo masz 1\2 tury magiowania i strelania a potem WoCH dochodzi do walki i jest problem, 5 a 6 rydwanów to kurat spora różnica bo s4 na as 1+ dużo nie robi
Wolałem mieć 2 mocniejszych magów, bo daje mi to duże spektrum czarów, dzięki czemu będę mógł skuteczniej buffować moje unity albo osłabiać wrogie. 6 rydwanów wziąłem właśnie z założenia, że impacty z S5 mają szanse coś zrobić. Co do węży to rzeczywiście ich mogę odchudzić, tylko co w zamian ?
TROSKLIWE MISIE
W zamian można dac więcej rydwanow a może klocek gwardii z halabardami i banera z ap?
Zamiast węży na pewno lepiej się spisze Gwardia z Razorem i halabardami.
Woch jest bardzo podatny na coś co kasuje SV, a TK nie ma za dużo wyboru w tej kwestii.
Banishment z S6+ jest również tym czymś co powoduje ukrywanie się DP za górkami.
A jak masz tylko jednego maga z LGT to musisz sie liczyć z tym że możesz nie mieć 1 z 4 ważnych czarów (1,2,5,6).
Woch jest bardzo podatny na coś co kasuje SV, a TK nie ma za dużo wyboru w tej kwestii.
Banishment z S6+ jest również tym czymś co powoduje ukrywanie się DP za górkami.
A jak masz tylko jednego maga z LGT to musisz sie liczyć z tym że możesz nie mieć 1 z 4 ważnych czarów (1,2,5,6).
moje 1600pkt, od tego formatu zaczne uczyc sie tej gry, rozpiska jako wstep do dalszych zakupow
Lord:
hierophanta, 4lvl lore z ksiazki, mr3 talisman = 255pkt
Hero:
tomb prince, gw ,ward4+ = 149pkt
liche, death, scroll =95pkt
Core:
16x archers, champion =106pkt
16x archers, champion =106pkt
3x chariots =165pkt
Special:
warsphinx+ roar = 230pkt
20xtomb guards halabardy+ fcg + razor banner= 330pkt
Rare:
kaszkiet =135pkt
razem 1571pkt
co moglbym dodac zmienic by bylo 1600? i ma to rece i nogi?
Lord:
hierophanta, 4lvl lore z ksiazki, mr3 talisman = 255pkt
Hero:
tomb prince, gw ,ward4+ = 149pkt
liche, death, scroll =95pkt
Core:
16x archers, champion =106pkt
16x archers, champion =106pkt
3x chariots =165pkt
Special:
warsphinx+ roar = 230pkt
20xtomb guards halabardy+ fcg + razor banner= 330pkt
Rare:
kaszkiet =135pkt
razem 1571pkt
co moglbym dodac zmienic by bylo 1600? i ma to rece i nogi?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Wszystko fajnie tylko pisz hierophant a nie hierophanta
Starasz się tu robić jakieś powergameingowe rozpiski nie znajac zasad, pograj chwilę, pomyśl i samo wyjdzie bo takie kombinowanie nie znając innych armii i realiów powoduje, że king na sfinksie wydaje się fajny
Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta
Starasz się tu robić jakieś powergameingowe rozpiski nie znajac zasad, pograj chwilę, pomyśl i samo wyjdzie bo takie kombinowanie nie znając innych armii i realiów powoduje, że king na sfinksie wydaje się fajny
Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta
Na pewno potrzebujesz dołożyć coś do core units, bo na chwilę obecną masz za mało punktów w nich (minimum trzeba mieć 25% wartości punktowej rozpiski w jednostkach podstawowych, czyli na 1600 pkt potrzebujesz minimum 400 punktów wydać na core units).
20 TG to malutki klocuszek, przydałoby się podładować ich chociaż do 30 (może być 29 + prince).
Tak więc ja zrezygnowałbym ze sphinxa, a dodał 9 TG, katapultę/scorpiona i coś do core units (np. muzyków do archersów i minimalnie zwiększył ich liczebność). Ponadto wrzuciłbym jakiś arcane item na hierophantę (np. earthing rod/sceptre of stability/scroll of shielding).
20 TG to malutki klocuszek, przydałoby się podładować ich chociaż do 30 (może być 29 + prince).
Tak więc ja zrezygnowałbym ze sphinxa, a dodał 9 TG, katapultę/scorpiona i coś do core units (np. muzyków do archersów i minimalnie zwiększył ich liczebność). Ponadto wrzuciłbym jakiś arcane item na hierophantę (np. earthing rod/sceptre of stability/scroll of shielding).
Kacpi 1998 pisze:Wszystko fajnie tylko pisz hierophant a nie hierophanta
Kacpi 1998 pisze:Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta
to nie jest prawda. tworze rozpise z modeli, ktore kupie i podobaja mi sie ( box lucznikow ma 16, daje 16. sphinx jest w boxie w kingiem, wystawiam i to i to)Kacpi 1998 pisze:Starasz się tu robić jakieś powergameingowe rozpiski nie znajac zasad, pograj chwilę, pomyśl i samo wyjdzie bo takie kombinowanie nie znając innych armii i realiów powoduje, że king na sfinksie wydaje się fajny
w rozpisce mam zamiar uzywac wszystkiego co bede mial, to jest powergaming?
nie mam zielonego pojecia jaka armie beda mieli moi przyszli przeciwnicy, ile graczy tyle rozpisek, dlatego nie mam zadnej napinki na cokolwiek, chce sobie pograc tym co bd mial i juz.
to ta rozdzka ,ze kazdy rzuca na miscast i moze to przerzucic? nawet moi czarodzieje?Kacpi 1998 pisze:Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta
Okoń pisze:Na pewno potrzebujesz dołożyć coś do core units, bo na chwilę obecną masz za mało punktów w nich (minimum trzeba mieć 25% wartości punktowej rozpiski w jednostkach podstawowych, czyli na 1600 pkt potrzebujesz minimum 400 punktów wydać na core units).
tez to wlasnie zobaczylem, moze zamiast 16 lukow dam 3 rydwany i bd ok?
Okoń pisze:20 TG to malutki klocuszek, przydałoby się podładować ich chociaż do 30 (może być 29 + prince).
wlasnie wiem, ale strasznie drogi jest ten oddzial i nie mam skad pkt brac
Okoń pisze:Tak więc ja zrezygnowałbym ze sphinxa, a dodał 9 TG, katapultę/scorpiona i coś do core units (np. muzyków do archersów i minimalnie zwiększył ich liczebność). Ponadto wrzuciłbym jakiś arcane item na hierophantę (np. earthing rod/sceptre of stability/scroll of shielding).
sphinxa chcialbym bardzo miec, moze na wieksze pkt poprostu kupie wiecej gwardzistow?
pozdrawiam i dziekuje za odp
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że masz za dużo przekminek a za mało ogrania
dajesz przedmiot magowi, rzuca ifkę, nie podoba Ci się efekt, przerzucasz i tyle
dajesz przedmiot magowi, rzuca ifkę, nie podoba Ci się efekt, przerzucasz i tyle
Pogrążasz się.Kacpi 1998 pisze:inny przypadek ?
Jeżeli do angielskich wyrazów stosujesz polską odmianę końcówek przez przypadki (bądź co bądź jest tak dużo wygodniej), to powinieneś napisać: daj na [kogo?] hierophantę.
Rzecz w tym, że nie ma sensu poprawiać kogoś w takich błahostkach, gdzie zamiennie są stosowane polskie wyrazy z angielskimi oraz do tego pojawiają się różne hybrydyczne spolszczenia. Poprawić to można kogoś jak wali ortograficzne błędy, po których krwawią oczy, a nie po takich błahostkach.