Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Re: Rozpiski :)

Post autor: Mateo »

wszystko juz kumam. wrzucem nowa/poprawiona rozpe niebawem.

poczytam doglebniej ksiazke jeszcze.

a z tymi kostkami to racja. banner leczenia chcialem z 2 kostek rzucac zeby tylko wyszlo i marnowalo kostki dispella przeciwnika

i do takiej fory armii jaki lore lepszy na malych magow? light, death i ksiazkowy tylko jest dostepny, ale chyba na duzym magu styknie ksiazkowy.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

banner leczenia wychodzi na 5+ więc z 2 kostek możesz sobie zmarnować kostki a nie przeciwnikowi więc polecam 3

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ok. mam chwilke to odpowiem po kolei na twoje pytania i pokaze ci jak ja bym tworzyl rozpiske:

kadra:
tomb king 170pkt
-talisman ward 4+ 45pkt
-great wpn 6pkt

razem 221pkt

liche high priest 175pkt
-lvl4 35pkt
-talizman ward 5+ 30pkt
-dispel scroll 25pkt

razem 265pkt

HERO:

liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial). tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.

jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.

chlopstwo:

CORE:
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.

dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.

Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).

Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.

Kontra
SPECIAL:
30x tomb guards fcg i banner za 50pkt wskrzeszajacy 410pkt
masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).

Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.


slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie :D. I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.

Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.

2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.

3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.

4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Shino pisze:ok. mam chwilke to odpowiem po kolei na twoje pytania i pokaze ci jak ja bym tworzyl rozpiske:

kadra:
tomb king 170pkt
-talisman ward 4+ 45pkt
-great wpn 6pkt

razem 221pkt

liche high priest 175pkt
-lvl4 35pkt
-talizman ward 5+ 30pkt
-dispel scroll 25pkt

razem 265pkt

HERO:

liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
liche priest 70pkt
od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial). tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.

jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.

chlopstwo:

CORE:
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
32x archers 192pkt
po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.

dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.

Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).

Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.

Kontra
SPECIAL:
30x tomb guards fcg i banner za 50pkt wskrzeszajacy 410pkt
masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).

Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.


slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie :D. I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.

Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.

2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.

3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.

4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
banner leczenia wychodzi na 5+ więc z 2 kostek możesz sobie zmarnować kostki a nie przeciwnikowi więc polecam 3
na rzucenie 5+ z 2 kostek masz dokladnie taka sama szanse jak na rzucenie 2+ z jednej. Pomysl jak czesto strzelasz do modelu z charmed shieldem i jak czesto widziales, zbey go przeciwnik oblal.

Oczywiscie jesli cascet jest gamebreakerem to mozna rzucic go z wiekszej ilosci kostek. Nawet z 5icu, zbey liczyc na if (nie ma micasta).

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

@ Shino nie sądzę
nie widujesz oddziałów z 5 ld, które ją zdają ?
zawsze Ci wychodzi kaszkiet jak rzucasz z 2 ?

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

bardzo dziekuje za odp Shino.
Shino pisze:od razu widac kilka spraw, ktore nie do konca pasuja. masz ward 5+ na duzym magu. On i tak ma nie wchodzic do walki (jak wejdzie to w wiekszosci przypadkow przegrasz). Znacznie lepiej jest wziac wiec na nim magic resistance, bo tylko przed magia nie jestes w stanie sie obronic (a mr dziala na caly oddzial).
-----wzialem tego warda ,bo naczytalem sie o roznego rodzaju snajperach itd itp, nei chcialem byc bezbronny.
jezeli odpornosc na magie jest lepszym wyborem niz ward 5+ ,to pewnie, ze biore ;)
Shino pisze:tomb king jest bardzo specyficnzym wyborem. Niestety troche pograza go to, ze nie ma na niego dobrego zlozenia w porownaniu do lordow z innych armii.
---- no wlasnie zauwazylem tez,ze sam mialem problem szukajac dla niego przedmiotow...
ale model i sama jego historia w ksiazce sprawia ,ze strasznie go chce w rozpisce
Shino pisze:jak chcesz brac malych magow to musisz miec dla nich cel. Ludzie z reguly biora ich w takiej ilosci ze wzgleud na czar nr 5 z light. Jednak ty nie masz drugiego duzego maga, co troche pograza ten pomysl. Jak juz wiec napisali Ci wczesniej lepiej wziac death. Wtedy jednak kepiej jest miec mniej a 2go poziomowych magow. Zastanow sie wteyd tez na hierotytanem.
----- ok 2x 2lvl death mag wyglada fajnie, fajnie jak sie uda obnizyc wytrzymalosc to wtedy lucznicy robia rzeznie.
troche czytalem i tytan jest super, ale nie ma wydanego modelu. poczekam az bedzie i kupie jak mi sie spodoba ;)
Shino pisze:po pierwsze kazdy z tych oddzialow musi miec championa. Champion w przytrzymywaniu przeciwnika to bardzo wazna rzecz w tej armii.

dalej musisz sobie wyznaczyc co chcesz zrobic tymi oddzialami. niestety luki w naszej armii maja dosc mala sile przebicia. I o ile sobie nienajgorzej radza z armiami slabo opancerzonymi (szczegolnie jesli masz czary obnizajace T -> 5 z nekehary i 3 z death) to juz z pancernymi sobie nie daja rady, podobnie jak wiekszsoc oddzialow w armii.

Szkielety takze w zasadzie nic nie robia w walce wrecz (maja ws2, wiec trafiaja wiekszosc rzeczy na 5+ a s3 tez szalu nie robi).

Dodatkowo co pewnie sam zauwazysz po kilku bitwach w tej armii (jak i w wiekszosci innych) oddzialy ze slotow core sa gorsze od oddzialow z slotow special czy rare. Nie bral bym wiec ich wiecej niz wymagane 25% z armii.
---na czym polega przetrzymywanie przeciwnika championami? i czy muzycy w lukach sa ok? sztandar czytalem ,ze slabo.
to co proponujesz z uderzeniem z core? w sumie fajne moga byc rydwany. moze powiniennem zmniejszyc ilosc lucznikow i dac z 6-9 rydwanow?
nawet na papierze wygladaje core gorzej niz inne, 25% max podoba mi sie
Shino pisze:masz jeden oddzial do walki. Dodatkowo banner na nich jest bardzo sytuacyjny (osobiscie bym go nie bral na korzysc armour piercing, gdyz jak wczesniej napisalem armia nie radzi sobie z wysoko opancerzonymi oddzialami. Z tego samego powodu zainwestowalym na tg w halabardy).

Dodatkowo jeden dosc slabo mobilny oddzial to bardzo malo. wiekszosc przeciwnikow po prostu go poomija.
----myslalem,ze taka ilosc lucznikow starczy zeby bali sie podejsc, ale rozumiem ,ze to nie takie latwe jak sie wydaje.
ok, czyli tomb guardzi podobnie jak tomb king za swietni nie sa? a jesli juz to halabardy i banner ap>wskrzeszanie, ok mam to
Shino pisze:slotu rare nie bede komentowal, bo jest jak wszedzie :D. I katapulty i cascet sa dobrym wyborem. Jakbys jednak sie skusil na granie na death to przemyslalbym danie czaszek na jednej. Juz wtedy przeciwnik bedzie dispelowal doom&darkness (ktory oprocz bycia gamebreakerem jest dobrym straszakiem) i bedziesz mogl spokojnie rzucac sobie inne czary.

Z oddzialow do kontry, ktore ja bym wybral:
1) necropolis knights. Najlepszy oddzial, choc jego pewlny potencjal jest dopiero z lorem light (z czarami 2 lub 6 z tego lore). dodatkowo dosc szybki i bardzo mocno uderzajacy przy s5 w szarzy i stompie s5.

2) Necrosphinx Bardzo fajny szybki i twardy oddzial. Jednak maly save sprawia, ze nie moze walczyc z kazdym przeciwnikiem. Jest tez mocno podatny na lore of death i lore of shadow. Ten pierwszy na szzescie coraz rzadziej sie pojawia na turniejach.

3) Warsphinx odporniejszy na testy inicjatywy (uzywa i obslugi) i ma troche wiecej slabszych atakow. Jest za to wolniejszy i wciaz nie ma wystarczajacego save'a do walki z oddzialami z chocby poisonem.

4) skorpiony e.w carriony jako oddzialy do "odginania" przeciwnika.
----danie czaszek na 1 czy 2 katapultach? zaczne grac na death lore ;) i tak light slabo mi sie podoba ,ze jest przeciwko nieumarlym i demonom, a uzywaja go nieumarli... a smierci lore, idealnie pasuje do szkieletow

oddzialy do kontry:

necropolis knight, sa extra, ale nie wiem po ilu i ile jednostek?
necrosphinx lub warsphinx super model i jak mi zostana pkt to go wrzuce
odginania czyli?


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kacpi 1998 pisze:@ Shino nie sądzę
nie widujesz oddziałów z 5 ld, które ją zdają ?
zawsze Ci wychodzi kaszkiet jak rzucasz z 2 ?
widuje. ale ani ja ani przeciwnik tego nie zaklada.

nie zawsze wychodzi. Srednio wychodzi w 5 probach na 6, ale to nie kaszkiet jest priorytetem w rzucanych przeze mnie czarach. Dodatkowo twoje 3 kosci z reguly mozna zbic 2 przeciwnika. 2 kosci przeciwnik bedzie raczej zbijal 2 swoimi, wiec jestes do przodu o jedna kostke.
troche czytalem i tytan jest super, ale nie ma wydanego modelu. poczekam az bedzie i kupie jak mi sie spodoba ;)
raczej nie bedzie.

z zamiennikow, ktore moge polecic to albo nogi od rothanda (wtedy tulow masz od necrosphinxa) albo stary model nagasha (pojawia sie czesto na ebay lub allegro. mozliwe, ze na stronie gw w starych modelach tez jest).

---na czym polega przetrzymywanie przeciwnika championami? i czy muzycy w lukach sa ok? sztandar czytalem ,ze slabo.
to co proponujesz z uderzeniem z core? w sumie fajne moga byc rydwany. moze powiniennem zmniejszyc ilosc lucznikow i dac z 6-9 rydwanow?
nawet na papierze wygladaje core gorzej niz inne, 25% max podoba mi sie
przetrzymywanie championami polega na tym, ze jelsi przecinwik sie styka tylko z nim to moze tylko w championa uderzyc a jego doatkowe atkai wykonanwe w tej same inicjatywie sa marnowane. Dodatkowo challenge w herosow sa dosc istotne.

ja w core bralem rydwany, choc tu juz jak kto woli.
----myslalem,ze taka ilosc lucznikow starczy zeby bali sie podejsc, ale rozumiem ,ze to nie takie latwe jak sie wydaje.
ok, czyli tomb guardzi podobnie jak tomb king za swietni nie sa? a jesli juz to halabardy i banner ap>wskrzeszanie, ok mam to
to dziala predzej w druga strone. Jesli masz zbyt defensywna armie to najlepsza taktyka jest parcie na ciebie wszystkim. Wteyd to co dojedzie powinno powygrywac w walce.

tomb gard to dobyr oddzial. Co prawda najlepiej dzial wsparty magia light (magia wspierajaca oddzialy w walce wrecz glownie) choc w krolem moga byc nie najgorsi.

jesli chodzi o weze: ja je bralem w liczbie 5-6 jak moglem, choc 4ki tez mi sie spisywaly. Nie bralbym mniejszyc oddzialow (4ki tez w pewnym momencie moga byc przymale). Sfinksy obydwa sa niezle i w miare latwo sie nimi gra. Maja jednak minus w postaci malego save.

Awatar użytkownika
Mojżesz
"Nie po to jadę"
Posty: 350

Post autor: Mojżesz »

Witam, za jakiś czas będę grał z WoChem na 2k, a że zazwyczaj gram VC to mam prośbę o małe wskazówki co do mojej armii.



Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]


Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]


Casket of Souls @ 135.0 Pts


Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


18 Skeleton Archers @ 118.0 Pts
Champion

6 Skeleton Chariots @ 360.0 Pts
FCG

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts


5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts


5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts


6 Necropolis Knights @ 420.0 Pts
FCG

Models in Army: 43

Total Army Cost: 1998.0
TROSKLIWE MISIE

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

rozumiem, ze gracie bez ograniczen. Tym tez bede sie sugerowal w dalszej czesci porad.

Jesli gracie z special herosami uzyj arkhana lub khatepa zamiac hierofanty.

jelsi nie to opal amulet na nim nie jest najpietrzbniejszym przedmiotem i chyba bym gonie bral.

Na pewno bym wzial jakies 2-3 liczki male. Daje ci to dosc silny banishment, ktory potrafi zabic daemon princa. Szczegolnie, ze z MI wejdzie ci raczej automatycznie.

nie wiem tez czy takimi duzymi oddzialami jak 6 rydwano czy 6 wezy nie bedzie ci sie za trudno manewrowalo i zmniejszylbym chyba ich ilosc do 5

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

dużo liczek nie jest dobrym pomysłem bo masz 1\2 tury magiowania i strelania a potem WoCH dochodzi do walki i jest problem, 5 a 6 rydwanów to kurat spora różnica bo s4 na as 1+ dużo nie robi

Awatar użytkownika
Mojżesz
"Nie po to jadę"
Posty: 350

Post autor: Mojżesz »

Wolałem mieć 2 mocniejszych magów, bo daje mi to duże spektrum czarów, dzięki czemu będę mógł skuteczniej buffować moje unity albo osłabiać wrogie. 6 rydwanów wziąłem właśnie z założenia, że impacty z S5 mają szanse coś zrobić. Co do węży to rzeczywiście ich mogę odchudzić, tylko co w zamian ?
TROSKLIWE MISIE

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

W zamian można dac więcej rydwanow ;) a może klocek gwardii z halabardami i banera z ap?

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3360
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Zamiast węży na pewno lepiej się spisze Gwardia z Razorem i halabardami.
Woch jest bardzo podatny na coś co kasuje SV, a TK nie ma za dużo wyboru w tej kwestii.
Banishment z S6+ jest również tym czymś co powoduje ukrywanie się DP za górkami.
A jak masz tylko jednego maga z LGT to musisz sie liczyć z tym że możesz nie mieć 1 z 4 ważnych czarów (1,2,5,6).

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

moje 1600pkt, od tego formatu zaczne uczyc sie tej gry, rozpiska jako wstep do dalszych zakupow ;)

Lord:
hierophanta, 4lvl lore z ksiazki, mr3 talisman = 255pkt

Hero:
tomb prince, gw ,ward4+ = 149pkt
liche, death, scroll =95pkt


Core:
16x archers, champion =106pkt
16x archers, champion =106pkt
3x chariots =165pkt

Special:

warsphinx+ roar = 230pkt
20xtomb guards halabardy+ fcg + razor banner= 330pkt

Rare:
kaszkiet =135pkt

razem 1571pkt

co moglbym dodac zmienic by bylo 1600? i ma to rece i nogi?

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Wszystko fajnie tylko pisz hierophant a nie hierophanta :wink:
Starasz się tu robić jakieś powergameingowe rozpiski nie znajac zasad, pograj chwilę, pomyśl i samo wyjdzie bo takie kombinowanie nie znając innych armii i realiów powoduje, że king na sfinksie wydaje się fajny :wink:
Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Na pewno potrzebujesz dołożyć coś do core units, bo na chwilę obecną masz za mało punktów w nich (minimum trzeba mieć 25% wartości punktowej rozpiski w jednostkach podstawowych, czyli na 1600 pkt potrzebujesz minimum 400 punktów wydać na core units).

20 TG to malutki klocuszek, przydałoby się podładować ich chociaż do 30 (może być 29 + prince).

Tak więc ja zrezygnowałbym ze sphinxa, a dodał 9 TG, katapultę/scorpiona i coś do core units (np. muzyków do archersów i minimalnie zwiększył ich liczebność). Ponadto wrzuciłbym jakiś arcane item na hierophantę (np. earthing rod/sceptre of stability/scroll of shielding). :wink:

Kacpi 1998 pisze:Wszystko fajnie tylko pisz hierophant a nie hierophanta :wink:
Kacpi 1998 pisze:Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta

:lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

inny przypadek ? :roll:

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Kacpi 1998 pisze:Starasz się tu robić jakieś powergameingowe rozpiski nie znajac zasad, pograj chwilę, pomyśl i samo wyjdzie bo takie kombinowanie nie znając innych armii i realiów powoduje, że king na sfinksie wydaje się fajny :wink:
to nie jest prawda. tworze rozpise z modeli, ktore kupie i podobaja mi sie ( box lucznikow ma 16, daje 16. sphinx jest w boxie w kingiem, wystawiam i to i to)

w rozpisce mam zamiar uzywac wszystkiego co bede mial, to jest powergaming?
nie mam zielonego pojecia jaka armie beda mieli moi przyszli przeciwnicy, ile graczy tyle rozpisek, dlatego nie mam zadnej napinki na cokolwiek, chce sobie pograc tym co bd mial i juz.
Kacpi 1998 pisze:Daj earthing rod z głównego podręcznika na hierophanta
to ta rozdzka ,ze kazdy rzuca na miscast i moze to przerzucic? nawet moi czarodzieje?
Okoń pisze:Na pewno potrzebujesz dołożyć coś do core units, bo na chwilę obecną masz za mało punktów w nich (minimum trzeba mieć 25% wartości punktowej rozpiski w jednostkach podstawowych, czyli na 1600 pkt potrzebujesz minimum 400 punktów wydać na core units).


tez to wlasnie zobaczylem, moze zamiast 16 lukow dam 3 rydwany i bd ok?

Okoń pisze:20 TG to malutki klocuszek, przydałoby się podładować ich chociaż do 30 (może być 29 + prince).


wlasnie wiem, ale strasznie drogi jest ten oddzial :( i nie mam skad pkt brac

Okoń pisze:Tak więc ja zrezygnowałbym ze sphinxa, a dodał 9 TG, katapultę/scorpiona i coś do core units (np. muzyków do archersów i minimalnie zwiększył ich liczebność). Ponadto wrzuciłbym jakiś arcane item na hierophantę (np. earthing rod/sceptre of stability/scroll of shielding). :wink:


sphinxa chcialbym bardzo miec, moze na wieksze pkt poprostu kupie wiecej gwardzistow?


pozdrawiam i dziekuje za odp

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że masz za dużo przekminek a za mało ogrania
dajesz przedmiot magowi, rzuca ifkę, nie podoba Ci się efekt, przerzucasz i tyle

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Kacpi 1998 pisze:inny przypadek ? :roll:
Pogrążasz się. :D

Jeżeli do angielskich wyrazów stosujesz polską odmianę końcówek przez przypadki (bądź co bądź jest tak dużo wygodniej), to powinieneś napisać: daj na [kogo?] hierophantę.

Rzecz w tym, że nie ma sensu poprawiać kogoś w takich błahostkach, gdzie zamiennie są stosowane polskie wyrazy z angielskimi oraz do tego pojawiają się różne hybrydyczne spolszczenia. Poprawić to można kogoś jak wali ortograficzne błędy, po których krwawią oczy, a nie po takich błahostkach.
Obrazek

ODPOWIEDZ