Empire Armylist by Ismael

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Czekam na przesłanie mi magicznych przedmiotów. Bo w zasadzie wszystko inne jest już gotowe. Tylko jeszcze słowo wstępne wykombinować trzeba i już i będę mógł Wam podesłać gotowy projekt.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Magiczne przedmioty nie są jeszcze niestety przegłosowane, parę osób zalega z tym od dosć długiego czasu...

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Pisałem wielokrotnie prywatne wiadomości do: BabyIon , Argoth i Toni jeżeli do końca tygodnia nie zagłosują to po prostu nie policzę ich głosów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Witam wszystkich,

Nasze prace są już na finiszu.
Najprawdopodobniej uzyskamy (lub już uzyskaliśmy - to potwierdzi Saint) zgodę na wykorzystanie nazwy Forum Border Princes i pod takim właśnie "patronatem" ten Army List zostanie "wydany".

W chwili obecnej:

1. Thrawn pracuje nad złożeniem Naszych wypocin w składną i miłą dla oka całość.

2. Saint kończy przeliczać sprawę głosowań nad przedmiotami magicznymi.

3. Ja przygotuje ostatnie już zagadnienia do głosowania. Jeszcze raz zagłosujemy nad tym, czy Engineer powinien zabierać slot Hero, oraz nad zakresem działania aur kapłańskich (tylko na piechotę, czy na wszystkich). Jeżeli ktoś chce jeszcze coś poddać głosowaniu, proszę zgłaszać jak najszybciej. Następna okazja dopiero po testach (albo wcale ;) ).

4. Gdy powyższe działania się zakończą, Thrawn z Mythem dokonają poprawek w tłumaczeniu na język angielski, gramatyce, składni zdań itd.

To tyle póki co. Pozdrawiam
-ism

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

ismael pisze: 4. Gdy powyższe działania się zakończą, Thrawn z Mythem dokonają poprawek w tłumaczeniu na język angielski, gramatyce, składni zdań itd.

To tyle póki co. Pozdrawiam
-ism
A gdzie testy? Nie powinniśmy najpierw potestować poprawki zrobić a dopiero tłumaczyć i się nim chwalić?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Dodatkowe głosowania? Hmmm....opcja halabardy dla Generała i możliwość strzelania dla Outridersów po ruchu (ale otrzymują dodatkowy -1 za ruch - Fast Shot: Outriders like harassing their enemies while being in constant movement so they don’t have time to aim for a targeted attack. Therefore they suffer an additional -1 to their Ballistic Skill after movement.), w zasadzie to można też przywrócić po prostu move and fire dla repeater gun.

Cordzie testy będą jak najbardziej. Ale dobrze by było, żeby każdy z Nas miał przy sobie kopię książki jak będzie grał z kumplami.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Ta ale to nie trzeba zbytnio przetłumaczyć na angielski bo polskim wszyscy władamy chyba jako tako. Tłumaczyć można wersje finalną żeby nie marnować na przykład czasu tłumaczy na przekładanie dwóch wersji.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Bez obawy przecież nie będziemy robili wersji polskiej. Chyba, że coś mi umknęło. Co do poprawek to chodzi tylko o odszukanie literówek, ulepszenie składni, żeby miało to ręce i nogi, wyłuskanie jakichś błędów gramatycznych i wsio. To put it simply, chodzi tylko o zredagowanie tekstu. Dziś powinienem dostać magiczne przedmioty, jeśli tak się stanie to najpóźniej we czwartek każdemu podeślę finalna wersję. Są ferie więc powinnismy znaleźć czas na testy. Pozatym, wysłałem wersję pierwszą do kilku swoich znajomych grających innymi armiami, żeby tak na sucho wyszukali i napisali mi rzeczy, które uważają za niezbalansowane, złe itp z punktu widzenia gracza danej armii. Każdy z Was mógłby coś takiego zrobić i np potem mi podrzucić mailowo. Zredagowałbym i umieścił tutaj. Nie dawałoby to jakiegoś 100% odzwierciedlenia Naszego podręcznika ale zawsze byłyby to jakieś podwaliny to ulepszenia.

Ismaelu tak sobie pomyślałem na dodatkowymi głosowaniami i swoje propozycje wycofuję. Może już na dzień dzisiejszy dajmy sobie spokój z głosowaniami bo ludzie się wykruszą jak tak będziemy przedłużali to w nieskończoność. Po testach będzie czas na dodatkowe poprawki.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Wybaczcie że się wtrącam ale chcialem przedstawic pewną zasadę dotyczącą czołgu na ktorej grywam z kolega a raczej ja testowalismy. Nie wiem czy taki pomysl juz wystapil, jesli tak to pomincie to, a jelsi nie to pzeczytajcie.

Otóż Zasada tyczy się relacji Woundów z Bezpiecznym limitem punktów pary(próg punktów pary), czyli liczba woundów = liczbie punktów pary( bezpiecznych - 10). Zaszła następująca zmiana:
- 2 zadane Woundy = zmniejszeniu progu(limitu) o 1,
- Woundy zaokrąglamy do góry, czyli 3 woundy = -2 do progu punktów pary,

Otrzymujemy cos takiego: ze czolg a 1 Woundzie nadal moze bezpiecznie wyprodukowac do 5 punktów pary...
W Czołgu --------- Próg pp
10-9 Woundów = próg 9 punkótw pary
8-7 W = próg 8 pp
6-5 W = próg 7 pp
4-3 W = próg 6 pp
2-1 W = próg 5 pp

Oszacowaliśmy jego wartośc na 320 pkt., czyli tyle ile kosztuje Imperialny Smok. Reszta po Bookowemu.

Po grach powiem tylko tyle że teraz czołg jako staje się grywalniejszy, wart punktów i przy 5 Woundach zadanych masie stali nie jest jeszcze Warzywem, a i w walce przy 2W z małym ryzykiem(próg to 5) nadal mogłem cos zdziałac...

ODPOWIEDZ