pytania o magię

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania o magię

Post autor: misha »

bywa
dodatkowo zwróć uwage, że opis czaru nie mówi jakiej wielkości mają być to szeregi, jest po prostu szereg, to tak jakby ktoś kreski robił :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

mam takie szybkie pytanko: co jest pierwsze efekt czaru czy atrybut? Podam przykład: heros na orle i treeman walczą z dwóch stron z jakimś oddziałem, są na jego dwóch flankach. Herosowi został 1 wound, treemanowi też 1. Obaj są w 12 calach od mojego maga lorda z lifem. Rzucam regrowth na treemana, ale kiedy muszę zadecydować kogo leczę z atrybutu?

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

najpierw czar potem atrybut

Moje pytanie, wydaje mi się że od Cracs Calla jest regena, ktoś potwierdzi/zaprzeczy ?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Manfred pisze:najpierw czar potem atrybut

Moje pytanie, wydaje mi się że od Cracs Calla jest regena, ktoś potwierdzi/zaprzeczy ?
Ja słyszałem nawet opcję że jest ward/regena ale nikt nie potrafił naświetlić dlaczego :?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Manfred pisze:najpierw czar potem atrybut

Moje pytanie, wydaje mi się że od Cracs Calla jest regena, ktoś potwierdzi/zaprzeczy ?
Nie ma - czar zabija automatycznie po oblaniu testu I - jak pitka, czy dwellers (po tescie S)

Regenki i wardy ratują przed ranami, nie przed instant killem :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

We faq skavenow pisze ze bije no armor save wiec raczej jest reg/ ward jak sie nie myle

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

PSz pisze:We faq skavenow pisze ze bije no armor save wiec raczej jest reg/ ward jak sie nie myle
No właśnie dokładnie takie tłumaczenie słyszałem...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Voodoo coś wspominał o tym czarze gdy grał z O&G i zasędziowali mu na turnieju, że skoro No Armour Saves jest napisane, to inne sposoby ochrony są dozwolone.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

FAQ mówi tylko o woundach no armour save od zapadającego się budynku. Pytanie czy te no armour save jest uogólniane na zasady całego czaru.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Tylko od walących się budynków są WS/regenka, tak jak per FAQ. Cała reszta jest po prostu "remove as casualty"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie ma żadnych wardów i koniec kropka:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

PiotrB pisze:nie ma żadnych wardów i koniec kropka:)
Są, jak giniesz w domku (tylko no armour save).

Nie ma jak normalnie dostajesz czarem.
Obrazek

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Jak spadnie kometa to rzuca się raz na ilość hitów dla wszystkich oddziałów, czy dla każdego osobno?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Dla każdego osobno
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Flaming Sword of Rhuin + Ensorcelled Weapons - co daje a czego nie ?
Zasada „flaming attacks” nie przenosi się na ataki wykonane magiczną bronią - więc flamingów pewnie nie ma, a czy unit ma +1 do woundowania ?
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

żadna zasada nie zabrania stosować bonusów +1 to hit/wound czy re roll dla magicznych broni :) więc to działa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Czy MR działa na rany z oblanych dangerous'ów z potykaczki z beasta? Traktuje sie to jako obrażenia od magii?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

zdaje się nie, była gdzieś tu dyskusja o tym, czar wymusza test, ewentualna rana jest wynikiem testu a nie magii
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

testy dangerousa są niemagiczne, nie działa MR i nie ranią eteryków.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Czy oddział z rzuconym Soulblightem, po rzuceniu na niego brzytwy rani normalnie z siłą równą swojej liderce, czy jest to modyfikowane o -1?

Zablokowany