Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Post autor: gerald_tarrant »

CAR2N pisze:Co do minoskow , to najlepiej ahw lub gw (wtedy sv 1+ niegrozny) , hw + tarcza przy frenzy chyba nie daje warda wiec jedynie daje sv5+ na ostrzal slaby. Najlepiej to dac tam doomka i gorka bsb +1S i robi sie mala rzez , a jak ma byc hardkur to jeszcze czar +1S/T :P
Co do gorow to tak okolo 30 to najlepsza opcja czy to do zrobienia hordy czy stubborna :roll:
przy frenzy nie masz parry, więc schield się nie opłaca, podobnie GW, tylko ahw jest grywalne
minosy i tak mają dużą siłę, niech zmiotą wszystko pierdylionem ataków

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

gerald_tarrant pisze:przy frenzy nie masz parry, więc schield się nie opłaca, podobnie GW, tylko ahw jest grywalne
minosy i tak mają dużą siłę, niech zmiotą wszystko pierdylionem ataków
Jak walczysz z kawaleria , steam tankiem ,itp to zmienisz zdanie ,ze GW jest przydatny ;) Biorac jak powyzej napisalem to mozna miec przy 4 w rzedzie : 2 normalnych z GW i 2 herosow typu +1I oraz ASF i wtedy jest sporo mocnych atakow. Np przy +1S sztandarze doomek asf moze uderzac pierwszy z S7 (a niekiedy miec re-rolla) , BSB z AP tez ma fajne S6 oraz -4 do save-a itd. Jakby liczyc ,ze nie bedzie przeciwnikow z sv1+ to mozna ahw wziac , przynajmniej ja tak uwazam.
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

ST i tak ma T10, więc GW nic nie zmienia, a Kawaleria zginie wreszcie od ataków z s5 [save na 3]
ale każdy gra jak lubi

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

gerald_tarrant pisze:ST i tak ma T10, więc GW nic nie zmienia, a Kawaleria zginie wreszcie od ataków z s5 [save na 3]
ale każdy gra jak lubi
No widze wlasnie errate ,ze mu dodali T ale jednak,-5 a -3 na save-a robi roznice ;) Ale tak jak piszesz , kazdy ma swoja taktyke/strategie , kazdy inaczej lubi grac ,dobrze sie dzielic swoimi doswiadczeniami by inni mogli skorzystac czy tez miec wybor sposobu gry
WFB playing since 1994

Jakub
Plewa
Posty: 8

Post autor: Jakub »

Witam wszystkich. Mam zamiar zaczac moja przygode z Warhammer'em i w zwiazku z tym mam do was ogromna prosbe. Czy ktos w wolnej chwili moglby mi podpowiedziec jaka rozpiske zrobic dla tej wlasnie armii na 500 pkt. i w co najlepiej ja "uposazyc", przez armybook'a jeszcze nie przebrnalem calkowicie wiec mam z tym mały problem, a chcialbym sie juz powoli na tej armii uczyc. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

A masz jakiś znajomych z którymi grasz?
No i format punktowy strasznie niemożliwy. Najlepiej jakbyś z owymi kolegami pograł na proxach(kartonikach) i sam przekonał na czym dobrze Ci się gra.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Na 500pkt mozna niby jakiegos wargora dac + klocek gorow + jakis special i tyle , tak wiec 0 taktyki , tylko zwykle zwarcie ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Może szami , 3 Minosy, 19 Gorów(szami w tym klocku) i Razorgor/Harpie bez scouta. Coś koło 500 wychodzi

Podliczyłem :P

Nie da rady. Wychodzi 512 za samego szamana + gory + minosy

Edit:

Nie no głupoty piernicze:
Szaman 75
lvl1

3 Minotaurs 187
AHW,Music

19 Gor 157
AHW, Music

1 Razorgor 55

474 punkty

25 na rozdysponowanie. Mieczyk dla szamiego, champion u minosów, sztandar i czempion gorów itp.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

To już lepsze to

Szami Lv 2 AHW

Gor 20 FCG AHW

Gor 19 FCG AHW

Ungor Riders 5

Ungor Riders 5

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Może i lepsze. Ja po prostu uwielbiam minosy :wink:

Odnośnie minosów. Co dajecie na Bloodkine? Blackened Plate wygląda fajnie, ale chyba nie zawsze jest przydatne.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

na 500p zdecydowanie nie przydatne, jak i czempion u byczków.
Rozpa Klopsa jest Bardzo Dobra :D
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Jeśli chodzi o item dla czempiona myślałem o wiekszych punktach niż 500. Tak 1000 - 1500

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

jest dużo dobrych opcji, blaken plate sprawdza się przy 7 minosach.
Dobre są też różnego rodzaju mieczyki ten z I10, jak i takie itemy jak Stone of Spite, Maska z Terrorem, zależy od przeciwnika( na WE każdy miecz).

Jakub
Plewa
Posty: 8

Post autor: Jakub »

Czy ktos moglby mi w skrocie opisac na czym polega "ambush" bo nie wiem czy dobrze rozumiem. I dziekuje za rozpiske ;)

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Niektóre jednostki możesz wystawiać w ambush'u. Jednak jeśli np chcesz wystawić 30gorów w nim, to musisz także mieć drugą jednostkę o co najmniej takiej samej liczebności w wystawieniu normalnym. Jeśli dana jednostka ma być w ambush'u, to nie wystawiasz ją normalnie. Potem, licząc od pierwszej tury, na początku swojej rzucasz za działanie ambush'a. No i wtedy jednostka pojawia się na krawędzi stołu, zależy jak tam poturlasz.

Jakub
Plewa
Posty: 8

Post autor: Jakub »

Czy jest obowiazek zaczynania od pierwszej tury? Czy jezeli mam jakas jednostke, przeczekam pare i dopiero wtedy bede rzucal za ambush, czy jest to blad?

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Na 99% od początku musisz zaczynać. Przynajmniej ja tak to rozumiem, ale może niech wypowie się ktos bardziej doswiadczony :wink:

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Z zapisu w AB wynika, że w każdej musisz rzucić.

Jakub
Plewa
Posty: 8

Post autor: Jakub »

Jakie korzysci, przywileje i minusy ma jednostka "scout"- chodzi mi tutaj glownie o harpie. Szukalem w AB ale nic nie bylo napisane, chyba ze zle szukalem.

Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Post autor: Wilczek. »

Strona 79 :wink:

Gdy Ty i Twój przeciwnik rozstawicie wszystkie jednostki(nie posiadajace zasady scout) rozstawiasz te ze scoutem w zasadzie gdzie chcesz, tylko musi byc zachowana odległość 12 cali od jednostek przeciwnika. Jeśli Ty zaczynasz to jednostki ze scoutem nie mogą szarżować w 1 turze.

ODPOWIEDZ