No bo strasznie trudno upchać GBS i DB w limicie 300 p. (DB - toporki , ward na 4+, GBS DS i Chaliace), Gorbulle (BSB - puszka, drugi 2nd weapon, brasscleaver, dragon helm, luckstone). Cory 600 p. = dramat, jeżeli zakładamy że rar-a nie ma żadnego a herosów trzymamy w byczkach
Edit : na gorbullu nie brass cleaver tylko many limbed fields
Ostatnio zmieniony 9 sty 2011, o 11:04 przez Dibo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyne co bym zmienił to wywalił 5 gorów z mniejszego oddziału i dał kolejny unit ungorków
O&G Blod and glory 16:4
rozpiska na klocu irków big unów, blak orkach i 6 trolach do tego 2 klepaczy.
Gra skończyła się w 3 turze jak przeciwnik zdecydował się zaszarżować w pumbagora klockiem bigunsów ja uciekłem i dostał 20 gorów na przud i 25 na bok, nie zdał breaka na 2 jedynkach , w międzyczasie na lewej flance besigory wraz z BSB zabiły trole
Demony 9:11
24 letery z heraldem bsb
10 pinkłw z herlakiem z lifem
6 piesków
6 flamerów
6 furii
w pierwszej tracę 3 lewele na magu przeciwnik wystawił flamery na flance więc 2 razory i bestigory w końcu je dopadły, zabiłem jeszcze potem 6 furii i heralda tęczy
Empire 12:8
czołg
armata
20 G słordów z pristem
10 kusz
20 halabard z magiem 2 Lv Ds Life
20 swordsmanów
Armata w 2 tury zabiła 2 pumby potem wybuchła.
przed czołgiem chowałem się za dużym obeliskiem na środku stołu. W 4 tuże szarża bestigorów na G słordów(miały 0 z besta)zdał stuborna w kolejnej walce został sam prist. na środku stołu 25 goróww z magiem szarżuje na halabardników reakcja flee za stół ja żuciłem 6 i na tyle palę i uciekłem przed czołgiem (nie wyłilował przy obelisku) potem błąd i poza 20 gorów dorwał mnie czołgiem tracę jeszcze generał który ratował bestigory przed szarżą tanka
Praktycznie nie masz zadnego mocnego klocka. Sporo spamu i plebsu ,niby sa 2 gorgony ,ale przy braku save-a to moga zejsc z byle łuków
Rydwany niby fajne ,ale jak nie zaszarzujesz to tez moga szybko spasc , maly shami na mocarnym rydwanie tez sredni pomysl , nie widze tutaj zadnych zalet niestety
Tylko nie wiem, co oznacza mocny klocek w bestiach. Czy jak dam 10 więcej gorów to będzie mocny?
Bestigory są za słabe i za drogie jak dla mnie. Mały mag ma swój cel (muszę zobaczyć jak się sprawadzi).
Dzięki za komentarz, na bank się przyda.
Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny..."
P.S.WE rare 8ed. ;-p
Moze zamiast 1 gorgony zapodac "mocny" klocek 4 minoskow chociazby ,albo 4-5 pumbagory podzielone typu 2/2/1 lub 1/1/1/1/1
Bo ja patrzac na taka rozpiske majac chociazby imperium , to wale z kusz , czy czegos w gorgony , i teoretycznie zanim dojda to sa zdjete , reszta strzelectw mozna sie asekurowac przed harpiami lub tez probowac zdjac malego shamiego na rydwanie , lub konnica dojechac zaleznie od ustawienia. Ale skoro malego shamiego chcesz uzywac do walki to daj mu jakis magiczny mieczyk lub chociazby druga bron . Zreszta ja bym wolal juz tego duzego shamana dac na rydwan i dorzucic mu mieczyk asf lub przynajmniej +1A a korzystajac z korzysci rydwany wziac brass cleavera (kazdy kto sie styka dostaje dodatkowy atak) i wtedy rzucajac na siebie podstawke masz +1S/1T (o 1 wieksze w serii niz u malego shamiego) co robi jakas roznice. Na malym bedzie raczej mietki w CC.
Racja ! Za dużo śmieci za mało konkretów a ghorgony same nie wygrają bitwy.
Panowie Pomocy !! mam 2 opcje na bazyliszka:
Pierwsza troszke na magii. Brak doombulla, sygnaturki bestiowe (jeśli sie uda) na herdach a w każdym z nich mag i bazyliszek "święta barbara". Duży mag przyzywa 3 ghorgone, rzuca pociski w czym pomaga stojący obok mag z fetyszem. Ewentualnie podczas walki zionięcie na któegoś z kolegów (w celu ściągnięcia regenki np.)
1 Great Bray-Shaman @ 260 Pts
General; Lore of the Wild; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
1 Gorebull @ 224 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
Luckstone [5]
1 Bray-Shaman @ 115 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1
Chalice of Dark Rain [40]
Bardziej klasyczna, 2 odziały minosów z bykami, Duży mag właściwie z musu, jak siądzie ghorgona to spoko, ew. pocisk ale bez fetysza to nie to samo, zionięcie. Mały mag z bazyliszkiem idzie do 1 herdu duży mag do 2 herdu.
1 Doombull @ 325 Pts
General; Frenzy
HA z wardem na 4+ [50]
Axes of Khorngor [40]
1 Great Bray-Shaman @ 260 Pts
Lore of the Wild; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
1 Bray-Shaman @ 115 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1
Chalice of Dark Rain [40]
1 Gorebull @ 225 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Ramhorn Helm [15]
Gnarled Hide [15]
Luckstone [5]
trudno radzić ponieważ w bestiach wszystko jest... " podobne " minoski są jak bestigory... jedyny grający rar to ghorgona ( choć ostatnio zastanawiam się nad cygoerm... gdyby nie było re-rolla z BSB )...
cory mamy niestety jedne gory, może 2 rydwany dla jakiegoś supportu, a zasady euro obcinają ambush do 0
osobiście mam 2 podobne rozpiski
w 1 zamiast minosków są bestigory... dodatkowo jest tam 2x 5 harpii i 1 małego szamana mniej, wargor BSB ma szmatkę +1S... uważam że gory z 4S i 4T robią już dobrze, a z sygnaturą są rewelacyjni bestii... ma dużym mam shadow bo zawsze coś osłabi albo da dużo siły na coś pancernego... ewentualnie pitka na krasie
w 2 rozpisce... 1 duży shami z DS i chalisem ( 4lvl chyba się nie mieścił )... na minoskach mam warda 4+ na FA, i stone of spite... chyba jest ich 6 nie pamiętam...
nie używam żadnych ungorów ostatnio bo się nie sprawdzają... jak u Ciebie ?
2 opcja wg mnie lepsza , chociaz ogolnie w obu charaktery sa malo dopakowane magicznymi diwajsami
BTW myslicie ,ze 2 sygnaturki z beast lor-a mozna rzucic na 1 oddzial w 1 turce przez 2 magow dajac +2S/2T w sumie ?
Jeśli okaże się, że na Euro rzeczywiście bestie dostaną +10% pkt. to myślę o czymś takim...
Jest 6 deploymentów Gory mniejsze i ungory do ambusha... Oddziałek krówek do zajeżdżania bestigorki też nie zgorsze... jak przeciwnik ma dużo deploy to wtedy ungorki wszystkie na stół + 3 x 5 harpi niezła ilość odginaczek Z magi liczę na włócznię bo sygnaturkę zawsze dostanę, alternatywnie mogę wywalić wargora i dać kolejnego szamana
Beastmen Army
1 Doombull @ 347.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Great Bray-Shaman @ 300.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Gorebull @ 247.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Warrior Bane [5.0]
Pelt of the Shadowgave [45.0]
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
29 Gor Herd @ 235.0 Pts
Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
25 Gor Herd @ 233.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
9 Ungor Raiders @ 69.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
4 Minotaurs @ 355.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard
1 Bloodkine @ [40.0] Pts
Blackened Plate [20.0]
27 Bestigor Herd @ 376.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
Models in Army: 138
Total Army Cost: 2635.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Wargor taki sobie , 1 klocek gorow bez ahw kiepski , malo minoskow , bestigory w miare . Ogolnie lekki "chaos" i kiepscizna , ale to niech jeszcze ktos inny oceni
Beastlord do bestigorow - save 4+ z re-rollem/ws 4+ , mieczyk asf (zawsze sie przyda)
Duzy shami do gorow - daje stubborn na Ld8 , ws 4+ , mieczyk fear (glownie rzuca +1S/1T na cala ekipe ,a moze i +3S/3A na siebie)
BSB do minoskow - sztandar +1S , sv 2+ , +1I , AP (wg mnie daje rade) + ws 4+ od ognia dla calej ekipy od bloodkin-a
Maly shami - szaleje na malym rydwanie , magiczny mieczyk z braku laku (glownie rzuca sygnaturke na tego na kogo trzeba)
Niby fajnie ,ale limit 450pkt na euro robi lipe z klocem minosow (niby mozna zamiast bloodkine-a i jego zbroji dorzucic 1 minosa)
Podsumowujac srednia rozpiska
Ostatnio wpadł mi pomysł na taka, myśle, ze mobilną, rozpiske.
Doombull 341
HA
Ward 4+ 45
Axes of Khorgor 40
Gnarled Hide 15
Wargor 162
HA,BSB
Armour of Destiny 50
Bray Shaman 112
Lvl 1, AHW
Dispell Scroll 25
33 Gor Herd 269
AHW, Music
Tuskgor Chariot 80
Tuskgor Chariot 80
Tuskgor Chariot 80
7 Minotaurs 443
Music, Standar, AHW
5 Harpies 70
Scout
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
1 Ghorgon 275
2002 pts
Nie jestem do końca przekonany co do tej rozpy. Psy do screenu, Harpie mają atakować magów, maszyny. Rydwany związać walką niebezpieczne jednostki do poki nie doleci Ghorgona i Minosy. Szaman jest bo byc musi, chetnie bym go wywalił. Zastanawiam się czy nie zamienić harpii, psów na Razorgory, a Ghorgony na jeszcze jeden klocek Minosów. Oczywiscie Doomek idzie do byków, a Shami z Wargorem do klocka Gorów. Może zamienić jeden rydwan na 10 Gorów do ambusha?
@ Car2n... nie ma co liczyć na 10% dla bestii trzeba grać tym co się ma... dziś grałem z kolego ( na turnieju ) który nie zmiennie gra TK.. może mają większe przebycie w magii od bestii ale nie wiele więcej... nasz jeszcze ratuje WS i T, a TK słabe wskrzeszanie, i zawsze jest około top 10
@ Wilczek:
doomkowi bym dał AP
Wargora standardowego BSB
mały szmi z DS to trszkę mało na anty magię.. duży 3lvl się zmieści z DS, tylko +1 więcej ale to czar więcej = więcej odpowiedzi...
niema chalisa!!!!!!
jakoś nie wierzę w te rydwany
reszta standard ale jedyny słuszny jeśli o odginaczki.. chociaż chyba bym wywalił 2 piątki piesów i dał jeszcze jedne harpie
minoski i Ghorgona to to co byczki uwielbiają najbardziej
W sumie fajna rozpiska , teoretycznie magia u przeciwnika "wylaczona" ,na 1 ture strzelectwo slabsze , dodatkowo 2 stone throwery . Rozumiem ,ze harpie i razorgory to mieso armatnie do odwrocenia uwagi zanim reszta dojdzie. Tak jak tam napisalem , u 4lvl shamiego mieczyk z fearem moglby wiecej zdzialac szczegolnie jakby te -3Ld bylo