Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Pamiętam ze LS coś ustalała ze monstery zdają na swojej I a herosi na swojej ale moze mi sie cos pomerdało.Wystawić mozna ale jak king sam zostanie tylko z wardem po srodku pola bitwy to latwo go zdjąć.Czasem jednostka bedzie za daleko zeby sie do niej dołączyć a kolo jeszcze marszu nie ma...
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Kinga na górę bym nie wsadzał, nie widzę powodu. WS 6 dla sfinksa nie wynagradza tego, że nagle bydlak kosztuje naprawdę sporo pkt, przeżywalności wielce nie zmieni. Wydaje mi się, że sfinksy akurat będą całkiem mocne, więc nie będą potrzebowały asysty bohatera, który w tym czasie może siedzieć i ładnie napierniczać w klocku gwardii. IMO oczywiście.
Spam strzelania mnie niezmiernie bawi
. Nawet jakbym miał stu tych łuczników to to niewiele ubije.
Fluffy, na krasie z kowadłem nasze wykopaczki faktycznie będą ssały, jednak to dalej jest bardzo fajna jednostka. Poza kowadłem już się nie musimy martwić, a takie zajście od tyłu wroga daje po prostu dużo możliwości. Zacznie się mieszanina, może ktoś się zdecyduje odwrócić, da to cenny czas na wyciśnięcie przeciwnika nawet 10:10
Spam strzelania mnie niezmiernie bawi

Fluffy, na krasie z kowadłem nasze wykopaczki faktycznie będą ssały, jednak to dalej jest bardzo fajna jednostka. Poza kowadłem już się nie musimy martwić, a takie zajście od tyłu wroga daje po prostu dużo możliwości. Zacznie się mieszanina, może ktoś się zdecyduje odwrócić, da to cenny czas na wyciśnięcie przeciwnika nawet 10:10

testy templatkowe : vortexy, pitki itp zdaje jeździec na swojej, mosnter na swojej, więc tak można wykopać pitą sfinksa spod kinga
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Pomyśl. Wykopujesz się wężami, podchodzisz do maszyny i z trzech artyleryjek zadajesz ok 18 hitów. Dwarfickie maszyny ranisz na 5+. Schodzi katapulta za 180pkt. Węże kosztują 45 od sztuki. Potem trzeba jeszcze mieć oddział krasi w okolicy aby go popchnąć i nie rzucić 1 na popychanie. Overrun po węzach przeciwnik zrobi taki na jaki mu pozwolisz ustawiając ich ;pFluffy pisze: Pomyśl. Wykopujesz sie, nie mozesz szarżowac. Klocek krasnoludów odwraca się i szarzuje z kowadła. Jak pomysli, z overruna pociągnie po kolejnej jednostce. Jeszcze wczesniej jakąs maszyna (strzelcami) ostrzela twoje wykopki. Zajmiesz go na jedną turę :/
Cascet - o ile wyczytałem, test LD vs 3 kosci. Srednio rzucisz 10-11. Wbijesz jednej maszynie 1-2 W. Supcio. Jak mpżna wykorzystac Ld generala, to 1W bedzie fartem.
Węże strzelajace po maszynach - jeżeli bedziesz testował vs I załogi, to średnio zabijesz 1 maszyne na turę. Oddziałem za 150? Bo unit chyba jest 3+.. I to będa jego ostatnie dokonania.
Pozdrawiam
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Może komuś się to przyda 
http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1302416996
http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1302393674
I garść plot:
Mwbd confers UNMODIFIED ws. So no fencers blade combo anymore.
Bone giant bow is move AND fire.
Ushabti are bs2 as is the giant. Both with AoTA.
The other heirotitan bound spell is spirit leech.
The liche high priest sc has loremaster for tk magic.

http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1302416996
http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1302393674
I garść plot:
Mwbd confers UNMODIFIED ws. So no fencers blade combo anymore.
Bone giant bow is move AND fire.
Ushabti are bs2 as is the giant. Both with AoTA.
The other heirotitan bound spell is spirit leech.
The liche high priest sc has loremaster for tk magic.
1) to ktoś jeszcze wystawia katapulty za 180 pkt?Pomyśl. Wykopujesz się wężami, podchodzisz do maszyny i z trzech artyleryjek zadajesz ok 18 hitów. Dwarfickie maszyny ranisz na 5+. Schodzi katapulta za 180pkt. Węże kosztują 45 od sztuki. Potem trzeba jeszcze mieć oddział krasi w okolicy aby go popchnąć i nie rzucić 1 na popychanie. Overrun po węzach przeciwnik zrobi taki na jaki mu pozwolisz ustawiając ich

2) coś do pilnowania maszyn będzie, o to sie nie martw
3) średni dystans szarży piechoty krasnoludów w tej edycji jest dalszy niż kawalerii, bez problemu mozna sie odpowiednio ustawic/rozwinąc szereg żeby pojechac po kilku wykopkach - zwłaszcza ze te maja zasieg strzelania ledwo 8''. Krasnolud rozwinie się w 10 modeli w rank (czy nawet więcej) i zahaczy spokojnie.
4) sądzę że liczenie na "1" na kowadle u przeciwnika jest kiepską strategią.
Zgodzę się że te węże będa dobre do wkurzania przeciwnika, niestety nie w przypadku dwarfów. No i nie bardzo widzę jak z nimi (dwarfami) walczyc. Chyba że węże będa 1+, wtedy mozna się pokusic o wystawienie 3 modeli pojedyczncych albo trzech unitow po dwa..
Pozdrawiam
1. Archersi i Skeleton Warriors to dwa inne oddziały, także na ETC będzie można tanie szkieletory wystawiać w ilości 6 oddziałów.
2. Lekka kawaleria, uwaga, wait for it... ma scout i vanguard! 14pkt sztuka! Harpie się chowają ;p
2. Lekka kawaleria, uwaga, wait for it... ma scout i vanguard! 14pkt sztuka! Harpie się chowają ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Dla mnie ważniejszy jest fakt że generują po 2 strzały z łuków 

Owszem, super, ale jak Euro sie nie zmieni, z ograniczeniem do 40 luków, to bedzie dalej problem.. Zreszta w 6 unitow szkieletów nie wierzę. 30 szkielich to 150 pkt z CG, 180 z jakimś osprzętem, 190 z łukami, kto wpakuje 1000 pkt w szkielety?
IMO standard bedzie oscylowal w okolicy 2x40, jeden unit z łukami, drugi do przepychania steadfastów, do tego duży unit gwardii, pare wykopek, sfinksy i przeszkadzajki (kawalerie, rydwany)
A szkielecia awaleria będzie miała przyszłość i prawdopodobnie powróci na stoły, to prawda.

A szkielecia awaleria będzie miała przyszłość i prawdopodobnie powróci na stoły, to prawda.
Akurat euro ogranicza liczbę modeli, więc rydwanow to nie rusza 

Te wózki będą w stanie coś zrobić dopiero jak się na nie wrzuci dodatkowy atak , ciekawe też że leczą się d3+1 o ile dobrze rozumuję
, czyli beda jedyną jednostką która dostała boosta na wskrzeszanie (oprócz kawalerii :p)

Jak patrzę na te nowe modele to po ładnych proporcjach szkieletów z VC czyli niższe niż człowiek mniejsze czaszki itp, wydaje mi się, że TG mają za duże czaszki i ogólnie są wielkości starych szkieletów
Edit:
Za to węże i stalkery mają dużo osobnych części, po dorobieniu ogonów i ładnych głów kobry można z boxa wycisnąć 6 modeli
Edit:
Za to węże i stalkery mają dużo osobnych części, po dorobieniu ogonów i ładnych głów kobry można z boxa wycisnąć 6 modeli
Czy ja wiem, wrzucisz horde jakis 34 szkieletow , dorzucisz 2x 3 wozki, ewentualnie fasta i masz swoje 45, nie mówcie mi że bedziecie wystawiać uszatki z łukami 
A i Karli nie wiem gdzie wyczytałes że kawa w scout ma jeszcze vanguard

A i Karli nie wiem gdzie wyczytałes że kawa w scout ma jeszcze vanguard
