kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Infernal Puppet »

Swoją drogą, kontynułujac wątek wątpliwego pomyślunku GW - czy idąc tropem tego faq-a
Q. If a model (or its mount) equipped with
Dragon Armour is hit by a flaming
cannonball, flaming bolt, flaming sword, and
so on, is the model immune to the entire
attack, or will they still be crushed by the
underlying bolt, cannonball, sword, etc.?
A. They are immune to the entire attack. The
rules are clear, and obviously the alchemical
reason for this is that the armour repels both
the element of fire and the vessel that is
imbued with it.
To czy model odporny na trucizny jest odporny na cały atak czy tylko na jego zatrutą część :mrgreen: ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

W wypadku modeli odpornych na trucizny rzuca się normalnie na zranienie.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

Infernal Puppet pisze: To czy model odporny na trucizny jest odporny na cały atak czy tylko na jego zatrutą część :mrgreen: ?
to raczej chodzi o to, ze przy zatrutych atakach w momencie wyrolowania 6 na trafienie trzeba rzucac jeszcze na zranienie. czyli odpornosc na zatrute ataki sprawia, ze nie ma auto-hita na 6.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Troszke z innej beczki gdy lanca bretońska wali w pojedynczy model krasnala to które modele moga atakować?? i czy konie tych modeli w 2 i 3 szeregu też atakują. I jeszcze jedno lanca wali w klocek z bohaterem czy modele z 2 i 3 szeregu moga zadeklarowac atak w bohatera?? czy uznaje sie ze walą zawsze po klocku??

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

A ja chciałbym znać specyfikę pocisków magicznych. Je sie rozpatruje jak strzał z łuku, tyle że obrażenia są magiczne tak? Zdaje sie że np. fireball jest magicznym pociskiem. Więc zasięg, linia wzroku i obrażenia tak?

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Tak, tyle, że w przeciwieństwie do strzał trafiają automatycznie po udanym rzuceniu.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Pytanie z pozoru banalne.
Czy podczas marszu jednostka musi poruszyć się na maksymalną odległość, na którą pozwala jej Movement?

Tj., przykładowo:

Oddział Giant Ratów ma movement 6. Czy marsz zawsze musi być na 12 cali, czy też przykładowo na 10?

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

moze 10
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

zostałem zignorowany to ponowie pytanie :) lanca bretońska wali w pojedynczy model krasnala to które modele mogą atakować?? i czy konie tych modeli w 2 i 3 szeregu też atakują. I jeszcze jedno lanca wali w klocek z bohaterem czy modele z 2 i 3 szeregu mogą zadeklarować atak w bohatera?? czy uznaje się ze walą zawsze po klocku??

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Krasnolud jest na małej podstawce, max styka się dwóch bretońców. Więc bije cała jedna zewnętrzna strona lancy i środkowy model. Konie również atakują. Oczywiście dotyczy to tylko tury w której szarżowali. Ci z tyłu nie mogą "targetować", bo trzeba być w "base kontakcie".
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to w 2 turze walki te boczne modele w lancy nie atakują?? wali tylko 3 z pierwszego szeregu??

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Tak o ile grać bretoli nie zrobi rozwinięcia szeregów na początku walki ( o ile wygrał poprzednią rundę ).
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ciężko rozwijać szereg przeciw jednemu modelowi, tzn ciężko na tym zyskać ;)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Czy można obsadzić domek swoimi jednostkami jeszcze w fazie rozstawiania(gdy ten jest w naszej strefie)?
Co w wypadku gdy ów domek jest częściowo w naszej strefie rozstawiania, a częściowo poza nią (obsadzając go do strefy wroga byłoby mniej niż 24 cale).
Czy wystawiając zwiadowców można ich wystawić w domku(przy zachowaniu wszelkich restrykcji które ich obowiązują)?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Dźwiedź pisze:Czy można obsadzić domek swoimi jednostkami jeszcze w fazie rozstawiania(gdy ten jest w naszej strefie)?
Tak
Dźwiedź pisze:Co w wypadku gdy ów domek jest częściowo w naszej strefie rozstawiania, a częściowo poza nią (obsadzając go do strefy wroga byłoby mniej niż 24 cale).
Nie można
Dźwiedź pisze:Czy wystawiając zwiadowców można ich wystawić w domku(przy zachowaniu wszelkich restrykcji które ich obowiązują)?
Jeśli uda Ci się zmieścić ich w domku według wszelkich reguł zwiadowców (poza polem widzenia, odpowiednia odległość), to chyba tak. Ale nie mam całkowitej pewności, bo w RB piszą, że zwiadowcy powinni być za jakąś zasłoną/przeszkodą terenową.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Pytanie mam.
Czy jak 3 rydwany TK szarżuja na doomwhela od przodu, dostają również impact hity za tą szarżę?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

przeciez doomwheel nie ma zasady mowiacej o tym, ze szarzujac na niego sie dostaje impacty...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ma "Grind Attack" i działa on zarówno od frontu, jak i tylu/boku.(Nie jest wszak napisane, iż nie działa od boku etc.) Ten specjalny atak jest wykonywany na początku Cc fazy.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Czy postać z zasadą "scout" może się bez problemu przyłączać/być wystawianą w oddziale?? Nie znalazłem zapisku, że nie ale na wszelki wypadek zapytam.

Pozdrawiam,

edit: chodziło mi oczywiście o oddział rankowy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, o 08:53 przez Ukalez, łącznie zmieniany 2 razy.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

tak

Zablokowany