Pytania o nowe demony
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
rozumiem ze przy Waszej teorii stwierdzenie:
"... at the end of the Move phase,..."
znaczy ze teleportuje sie w mojej jak i przeciwnika koncowce fazy ruchu?
przeciez nie ma zaznaczonej ze mojej prawda?
i prosze mi tu nie wyjezdzac z tym ze w turze przeciwnika nie strzelam w jego fazie ale rowniez nie robie nic innego z wlasnej woli poza dispelowaniem czarow tak wiec nie wiem czemu mialoby sie uzywac tej zdolnosci demona...
"... at the end of the Move phase,..."
znaczy ze teleportuje sie w mojej jak i przeciwnika koncowce fazy ruchu?
przeciez nie ma zaznaczonej ze mojej prawda?
i prosze mi tu nie wyjezdzac z tym ze w turze przeciwnika nie strzelam w jego fazie ale rowniez nie robie nic innego z wlasnej woli poza dispelowaniem czarow tak wiec nie wiem czemu mialoby sie uzywac tej zdolnosci demona...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
czyli analogicznie do oficjalnego faq-a...Shino pisze:w faqu jestbigpasiak pisze:rozumiem ze przy Waszej teorii stwierdzenie:
"... at the end of the Move phase,..."
znaczy ze teleportuje sie w mojej jak i przeciwnika koncowce fazy ruchu?
przeciez nie ma zaznaczonej ze mojej prawda?

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
"all enemy units witin 12 icnhes suffers a -2 penalty to their leadership".
cytat z greater icon of despair.
1. Jak generał jest poza 12 calami to normalnie daje oddziałowi ld, pomimo ze ten oddział jest w 12 calach, prawda?
2. Jak trzaskam sie ze stuborniarzami, to niewazne że nie maja minusow za brejka do liderki, to zdaja na ld zmniejszonym o dwa, czyli wszelkie mlotki i inni tacy płyna jak złoto, prawda?
cytat z greater icon of despair.
1. Jak generał jest poza 12 calami to normalnie daje oddziałowi ld, pomimo ze ten oddział jest w 12 calach, prawda?
2. Jak trzaskam sie ze stuborniarzami, to niewazne że nie maja minusow za brejka do liderki, to zdaja na ld zmniejszonym o dwa, czyli wszelkie mlotki i inni tacy płyna jak złoto, prawda?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
im to akurat roznica, czy na 2 czy na 4.
Raczej cieszyć sie będą wszelkie treemany, hamerersy, blakguardy i inne white liony.
Raczej cieszyć sie będą wszelkie treemany, hamerersy, blakguardy i inne white liony.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
To jeszcze jedno:
Syrenka vs Steam tank
co wtedy?
Syrenka vs Steam tank

co wtedy?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
mozesz zmusic steam tanka do zuzycia 0 punktow paryszafa@poznan pisze:To jeszcze jedno:
Syrenka vs Steam tank
co wtedy?

- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
tak też sobie wykoncypowałem - punkty pary deklaruje on ale na poczatku tury - i potem widzac ile ma pary moge go sobie zabrać.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Ma obowiązek wykonac szarżę.
skoro tank może szarzowac z 0 punktów pary, to znaczy ze smok może zadeklarowac szażę z buta i spalić?
@Jankiel
Cokolwiek dorwało nam cenny oddział i tank ustawiony na "zaraz to cos rozjadę" zamiast w cenny, związany oddzial postanawia skasować heralda z syrenką.
skoro tank może szarzowac z 0 punktów pary, to znaczy ze smok może zadeklarowac szażę z buta i spalić?
@Jankiel
Cokolwiek dorwało nam cenny oddział i tank ustawiony na "zaraz to cos rozjadę" zamiast w cenny, związany oddzial postanawia skasować heralda z syrenką.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
syrena jest tuz przed deklaracjami szarż.
Para jest na poczatku tury - wtedy co terrory i głupoty.
Para jest na poczatku tury - wtedy co terrory i głupoty.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k