zasady unbreakable z rb misiu :* dokladnie fragment unbreakable units can never fleeW nadpisywanie zasad to się nie zabawiaj bo ci kiedyś skorpion zwieje przed sirensong.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Release the Przemcio!
Newer czy always a kogo to obchodzi. Przecież od paru postów staracie się mnie przekonać że to nie ważne bo jakiś tak Item i tak to znosi.zasady unbreakable z rb misiu :* dokladnie fragment unbreakable units can never flee
Nareszcie jakiś konkretny argument, który daje do myślenia. Ekipa z LS od paru dni nie jest w stanie mnie przekonać a tu proszę. Sensownie bez głupich zgadywanek i docinków.Przepraszam, ze sie wtrącę, choć jeszcze nie gram demonami, ale czy szanowne grono wzięło pod uwagę, że kawałek tej zasady gift'u
"it knows all the spells from whichever Lore it chooses"
tyczy się tylko i wyłącznie, znajomości wszystkich czarów, ale tylko z tych 8 lorów z RB ? Co powodowałoby, że danie giftu heraldowi tzeencha, nie spowoduje automatycznie, że zna on wszystkie czary ze swojego lora. Przychylam sie natomiast do zdania, że ten gift jest nadrzędny w stosunku do zasady demonow tzencha i daje im mozliwosc wyboru innego lora.
A zdanie John always use English. Now John is in College and can use any of the languages he knows instead of english.Xet pisze: Np. John knows all the languages , but always uses english. .
Nic, bo kompletnie nie o to tu chodzi. Kwestia ostatnio podniesiona dotyczy tego czy jeśli demon pozostanie przy swoim lorze to czy MoS da mu znajomość 6 czarów, a nie tego czy jak weżmie lore z rulebooka to zna 12 czarów(6 z sincza i 6 z wybranego).Debek jak ja pisze ze dla mnie jedyna niewiadoma tak naprawde w tym gifcie jest to czy nadal moze korzystac z lora teczy to dla Ciebie nic. Nawet pewnie nie raczyles sie wczytac dokladnie w zasady tego gifta uczepiajac sie slowa always i powtrzajac go jak mantre.
Adamski sugeruje dwie opcje dla demona z MoS:
1) zostaje przy sinczu i losuje z niego dwa czary
2) zamienia na lore z rulebooka i zna wszystkie 6 z lora który wybierze