
a masz znajomego który ma dodatek z elfami (stolicę?)
1. Poświęcenie działa od razu, nie ma go w grze więc Nekromancja nie ma czego dotyczyć. Tak samo jak zginie to trafia na discard.Pitagoras pisze:1. Jeśli zagram unita dzięki Necromancy, ale przed upłynięciem tury go poświęcę np. Slave penem, to trafia znowu do discardu, czy nekromancja ma tu wyższy priorytet i i tak wyląduje na spodzie decka?
2. Czytam i czytam FAQ i pytania na innych forach, ale wciąż nie mogę zrozumieć jak dokładnie działa Urguck.
3. Czy jeśli unit tak jak np. Kazador ma ten tekst, że trzeba zapłacić dodatkowe 3 ressource, że go ztargetować, to czy działa to też kiedy jest w discardzie jak np. w przypadku seeking new slaves?