To mnie najbardziej interesuje, bo ja mimo szczerych chęci nie mogę dostrzec ich zalet. Co do wyników - na 2000+ mam swoją hordą identyczne. Same remisy, szczyt szczęścia to 13-7 do przodu. I to bez względu na to, czy mam dużego maga, czy jakiegoś highborna. czy w ogóle brak lordów. Chyba ten typ rozpisek jest na to skazanyDrugi wniosek to, że glade ridersi się doskonale sprawdzają i wielokrotnie potwierdzili swoja przydatność.
Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC
Re: WE - horda w rajtuzach Bazyliszek :]
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
No no no... ja też spodziewałem się wiecej...
To jedziesz tym na Bazyla?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jestem zawiedziony wynikami, ale nie rozpiską, chcę teraz testować grę bez dużego maga, na 2 cadych i noblu z hodą. Zastanawiam się nad wywaleniem 1 działa i daniem orzełka i zastanawiam się na co przeznaczyć punkty zaoszczędzone na zamianie herosów, czy wejdą jedni goli wilidzi czy może glede ridersi... sprawa otwarta. No i czekam na sugestie (wszystkie inne niż "graj TK). 
Dobra, po ostatnich tekstach w Białymstoku, gdzie wyszedł remis10 do 10 z monstertruckiem DE Thana, 12:8 ale kolega mnie chyba troszkę oszukał przy liczeniu wiec 13:7 z ofensem o&g i 10 do 10 z dwarfami Czarnego
...
Oraz po zapowiedzi Siweusza i Kacpra, że jeśli zmieszczę 151 modeli w rozpie dostane od każdego po piwie... przyszedł czas na kolejną wersję rozpy, którą potestuję na sobotnim turnieju Kultu.
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Turoń @ 0 Pts
#Lysa Pala [0]
#Na Pewno Bede [0]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 151
Total Army Cost: 2349
grupy wystawieniowe: 18
Oraz po zapowiedzi Siweusza i Kacpra, że jeśli zmieszczę 151 modeli w rozpie dostane od każdego po piwie... przyszedł czas na kolejną wersję rozpy, którą potestuję na sobotnim turnieju Kultu.
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Turoń @ 0 Pts
#Lysa Pala [0]
#Na Pewno Bede [0]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 151
Total Army Cost: 2349
grupy wystawieniowe: 18
keeper wciaga cie w 1 turze a wysrywa w 6
kocham staaaada driad, mozna sobie idealnie zasyrenkowac, nie sypia sie wiec darmowe 3k6 ruchu... i tak od oddzialu do oddzialu
ale faktem jest ze wszystkiego pewnie wessac bym nie zdarzyl
duzo bardziej podobala mi sie pierwsza wersja
kocham staaaada driad, mozna sobie idealnie zasyrenkowac, nie sypia sie wiec darmowe 3k6 ruchu... i tak od oddzialu do oddzialu
ale faktem jest ze wszystkiego pewnie wessac bym nie zdarzyl
duzo bardziej podobala mi sie pierwsza wersja
Wiesz, w pierwszej wersji, na ogół magowie byli tak daleko z tyłu, że nie mieli na co rzucać tych defensywnych lorenowych czarów...
Jak się nie sprawdzi w sobotę to jeszcze pomyślę nad tym. Mam zbyt dużo dobrych jednostek w armii!
Jak się nie sprawdzi w sobotę to jeszcze pomyślę nad tym. Mam zbyt dużo dobrych jednostek w armii!
Osobiście mi się ta rozpa nie podoba. Już Ci kalesoner pisałem, masz jakieś takie zdolności do "przesadzywania" 
Ja bym tym nie zagrał. Łańcuch paniczek i jesteś w głębokim odbycie.
Ale jak Ci tym idzie to graj. Ja bym w sumie zminimalizował herosów do 2 albo 1. Tylko lord caddy / 2 małych caddych i masz wtedy jeszcze pkt, a lordem 9 ld.
Zdraviam
Ja bym tym nie zagrał. Łańcuch paniczek i jesteś w głębokim odbycie.
Ale jak Ci tym idzie to graj. Ja bym w sumie zminimalizował herosów do 2 albo 1. Tylko lord caddy / 2 małych caddych i masz wtedy jeszcze pkt, a lordem 9 ld.
Zdraviam
ta rozpiska jest chyba tylko po to by zarobić te piwa 
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Z tą rozpiska mogłbym spokojnie zagrać moją 
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Bestie nie wiadomo nawet czy ktoś bedzie tym grał na bazylu...
Faktycznie bólem tej rozpiski jest to, ze nie robi dużych wyników... chyba tylko jedną maskę i 18:2 zrobiłem reszta to wyniki od 9 do 13 punktów... Ciężko tej rozpie wklepać też, nawet monstertruckiem DE... wygląda na to, że jak zdjąłeś 5-6 oddziałów to jest super ale i tak wychodzi remis. Zobaczymy, chcę powalczyć tym o wyniki, może jeśli dostane w sobotę totalny wpierdol, albo po raz kolejny nie sprawdzą mi się działka to coś zmienię.
Faktycznie bólem tej rozpiski jest to, ze nie robi dużych wyników... chyba tylko jedną maskę i 18:2 zrobiłem reszta to wyniki od 9 do 13 punktów... Ciężko tej rozpie wklepać też, nawet monstertruckiem DE... wygląda na to, że jak zdjąłeś 5-6 oddziałów to jest super ale i tak wychodzi remis. Zobaczymy, chcę powalczyć tym o wyniki, może jeśli dostane w sobotę totalny wpierdol, albo po raz kolejny nie sprawdzą mi się działka to coś zmienię.
Grałem z sporo z WE podobnymi do twoich. Gram na SD, 4 RBT i dużo WL. I powiem tak:
cholernie ważne jest zaczynanie i to, kto do kogo pierwszy wypali. Jeśli ja zaczynam mam 2 pewne tury strzelania z bolców i wtedy z WE może być krucho. 24 bełty i 20 strzał może sporo zabić. Prawda, możesz screenować driadami, ale mogę mieć górkę w strefie rozstawienia.
SD faktycznie nie ma co robić, głównie zieje i terroryzuje, ale nie tak łatwo jest go ustrzelić.
WL trzymają pkt i screenują bolce. Raczej nie mają bardzo dużych strat od łuczników.
Wyniki miałem głównie koło remisu, ale zwykle na moją korzyść.
Twoja rozpiska jest dobra, chyba taki typ rozpiski jest najlepszy dla WL. Ale prawdą jest, że maski tym raczej nie wbijesz
cholernie ważne jest zaczynanie i to, kto do kogo pierwszy wypali. Jeśli ja zaczynam mam 2 pewne tury strzelania z bolców i wtedy z WE może być krucho. 24 bełty i 20 strzał może sporo zabić. Prawda, możesz screenować driadami, ale mogę mieć górkę w strefie rozstawienia.
SD faktycznie nie ma co robić, głównie zieje i terroryzuje, ale nie tak łatwo jest go ustrzelić.
WL trzymają pkt i screenują bolce. Raczej nie mają bardzo dużych strat od łuczników.
Wyniki miałem głównie koło remisu, ale zwykle na moją korzyść.
Twoja rozpiska jest dobra, chyba taki typ rozpiski jest najlepszy dla WL. Ale prawdą jest, że maski tym raczej nie wbijesz
Jak się ktoś przestraszy.dzialka nie maja sie sprawdzac, dzialka maja straszyc
Na mój gust warto by było zamienić driady na wardancerów (2x6 czy 2x7). Driady w dzisiejszych czasach nabijają zbyt mało ran. Wardancerzy spłacali mi się zawsze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

