dziekiXier pisze:Errata itp http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... khanQA.pdf Teraz znów będzie płacz jak to nie da się grać z Chd? Piotrze myślałem że Ty już zaakceptowałeś Chadeki...
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... khanQA.pdf
dziekiXier pisze:Errata itp http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... khanQA.pdf Teraz znów będzie płacz jak to nie da się grać z Chd? Piotrze myślałem że Ty już zaakceptowałeś Chadeki...
czyli magia light ma dodatkowe bonusy itd.panterq pisze:Tak z ciekawości - w sobotę ktoś rzucił hasłem, że K'daai nie liczy się jako demon, z tego co pamiętam. Dzisiaj znalazłem zapis zasady 'Bound Fire Deamons' z której wynika, że na potrzeby czarów itp K'daai liczy się jako demon. Zgadza się, czy jednak wygląda to inaczej?
IMO to zostalo zinterpretowane tak :Q. Do I roll for the K’daai ‘Burning Bright’ rule at the start of each player turn after the 2nd?
A. No, at the start of each game turn after the 2nd.
Tu akurat znowu Forge World w/g mnie zaliczył wtopę w kwestii użytego słownictwa. Pytanie brzmi czy K'daai spala się na początku każdej tury gracza, po drugiej turze gracza (czyli końcu pierwszej tury gry). Odpowiedź w domyśle odnosi się również do drugiej tury gracza, a nie drugiej tury gry. Z tym, że taki zapis sugeruje, że jeśli właściciel K'daaia nie zaczyna gry, to K'daai zaczyna się spalać w turze przeciwnika. Myślę, że nie ma sensu zagłębiać się w mętne interpretacje RAWu, tylko po prostu uznać, że ten punkt FAQ odnosi się do kwestii czy K'daai spala się co turę gry, czy co turę gracza.Q. Do I roll for the K’daai ‘Burning Bright’ rule at the start of each player turn after the 2nd?
A. No, at the start of each game turn after the 2nd.