VC Bojka
Re: VC Bojka
kolejna plewka na 2600 brak ograniczeń póki co.
Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 519.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury
Quickblood
Summon Creatures of the Night
Talisman of Preservation
Ogre Blade
Dragonhelm
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Lecel 1; Lore of Vampires
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
5 Vargheists @ 230.0 Pts
5 Vargheists @ 230.0 Pts
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
Ghast
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
26 Skeleton Warriors @ 175.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Skeleton Champion
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Spiryt Host @ 90.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2598.0
plan prosty krzykać i czarować, gdy coś ma regenki to szkielety z płonącymi nabierają na znaczeniu, można wsadzić lorda w nich. Rozpa nie jakoś przesadnie w jednym kierunku idzie według mnie.
może wywalić jedną basie i ściąć duszka dać 2 wraty? ściągną hosty i dać basię? któż wie...
Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 519.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury
Quickblood
Summon Creatures of the Night
Talisman of Preservation
Ogre Blade
Dragonhelm
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Lecel 1; Lore of Vampires
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
5 Vargheists @ 230.0 Pts
5 Vargheists @ 230.0 Pts
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
Ghast
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
26 Skeleton Warriors @ 175.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Skeleton Champion
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Spiryt Host @ 90.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2598.0
plan prosty krzykać i czarować, gdy coś ma regenki to szkielety z płonącymi nabierają na znaczeniu, można wsadzić lorda w nich. Rozpa nie jakoś przesadnie w jednym kierunku idzie według mnie.
może wywalić jedną basie i ściąć duszka dać 2 wraty? ściągną hosty i dać basię? któż wie...
Maska max w 3 turze...
Nie wywalaj basiek.
Nie wywalaj basiek.
Brak ograniczeń?
MOOOAAAAAAR TERRROOOORS!!!!
Na 2600 masz praktycznie zerową magię. Lordem generałem klepaczem nie powinieneś ryzykować zbyt hardkorowego czarowania, o czym każdy gracz wampirów wie, a poza nim masz 2 nekroli lev 1 czyli praktycznie tylko z inwokacją. Sama magia wampirów, zero istotnego zagrożenia magicznego - deathem zawsze można postraszyć a przeciwnik musi się liczyć z obecnością snajperek. Zawsze możesz przy odrobinie farta wylosować na 2 lev magu słoneczko i bez restrykcji walnąć na 6 kościach ifkę.
MOOOAAAAAAR TERRROOOORS!!!!
Na 2600 masz praktycznie zerową magię. Lordem generałem klepaczem nie powinieneś ryzykować zbyt hardkorowego czarowania, o czym każdy gracz wampirów wie, a poza nim masz 2 nekroli lev 1 czyli praktycznie tylko z inwokacją. Sama magia wampirów, zero istotnego zagrożenia magicznego - deathem zawsze można postraszyć a przeciwnik musi się liczyć z obecnością snajperek. Zawsze możesz przy odrobinie farta wylosować na 2 lev magu słoneczko i bez restrykcji walnąć na 6 kościach ifkę.
odpowiedź, póki co ładnie mi się klepak sprawdza z czarowaniem nekrosi nie muszą czarować, a wskrzeszać. Czary VC są blee? stary mamy 3 zajebiste czary ofensywne: pocisk, klątwa i vortex z mortisem +6 do casta, jak wylosujesz 2/3 z tych czarów to praktycznie przy 6-7 kościach magii jesteś w stanie wyciąć max potencjału magicznego i rzucić te 2/3czary ze sporym przebiciem. Wskrzeszanie przydaje się dopiero w kombacie(no chyba że terror), co przy mortisie i 3 wskrzeszeniach jest mocną zaporą i też ma pewność że coś wejdzie. Do tego ten mag się bije fakt że wszystko się kręci wokół jednego modelu pieszego, ale mi to akurat ułatwia rozgrywkę niż utrudnia.
z przemyśleń myślałem nad hard core, aby wywalić lorda i ghulkinga z furią, dragonbane gem, +3ataki i potion of strengh na terrogeju. Byłby on delikatny jak jajko i wtedy cała rozpiska by poszła w innym kierunku.
np. coś takiego.
Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army
1 Strigoi Ghoul King @ 650.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury
Quickblood
Sword of Bloodshed
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Terrorgeist @ Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
57 Crypt Ghouls @ 590.0 Pts
Ghast
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
7 Hexwraiths @ 210.0 Pts
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2600.0
proste ghule na przód, za nimi zombi z nekrami. Ghulking i terrory latają, a hexy mają za zadanie łapać marzyny, oddziały i stać/wbijać rany i pozwalać na krzyczenie gejom.
z przemyśleń myślałem nad hard core, aby wywalić lorda i ghulkinga z furią, dragonbane gem, +3ataki i potion of strengh na terrogeju. Byłby on delikatny jak jajko i wtedy cała rozpiska by poszła w innym kierunku.
np. coś takiego.
Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army
1 Strigoi Ghoul King @ 650.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury
Quickblood
Sword of Bloodshed
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Terrorgeist @ Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
57 Crypt Ghouls @ 590.0 Pts
Ghast
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
7 Hexwraiths @ 210.0 Pts
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2600.0
proste ghule na przód, za nimi zombi z nekrami. Ghulking i terrory latają, a hexy mają za zadanie łapać marzyny, oddziały i stać/wbijać rany i pozwalać na krzyczenie gejom.
Nie wiem czy bym ryzykował w tej armii wsadzanie generała na terrora i puszczania samopas. K6 obrażeń z każdej armaty potrafi boleć. Albo jak najszybciej wpaść nim w combat a potem overrunować żeby nie mogli w ciebie walić za mocno.
Kap pisze:Nie wiem czy bym ryzykował w tej armii wsadzanie generała na terrora i puszczania samopas. K6 obrażeń z każdej armaty potrafi boleć. Albo jak najszybciej wpaść nim w combat a potem overrunować żeby nie mogli w ciebie walić za mocno.
ta ostatnia rozpa jest mocno funowa i raczej nierealana na żaden turniej trafisz na jakąkolwiek armię z przedziału: EMP,Dwarf,Lizaki,Chaos(na helenie), Czarujące Demony, TK na katapach, nawet VC na magii, Bretę na trebkach i wiele wiele innych. Za spadkiem generała, sypią się praktycznie 3 terory naraz ale zawsze to można popatrzeć jak ciekawie może wyglądać rozpa Vampirów.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Albo ot pedalski emo assasyn.
ok 2800 bez ograniczeń...motyw przewodni...dać tyle krzyków ile wejdzie!
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire @ 190.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Vampire Lord @ 439.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Curse of the Revenant [55.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Skabscrath [75.0]
1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
19 Skeleton Warriors @ 120.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2800.0
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire @ 190.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Vampire Lord @ 439.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Curse of the Revenant [55.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Skabscrath [75.0]
1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
19 Skeleton Warriors @ 120.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2800.0
2000
1 LT z rare
0-3 eteryki
i w sumie tyle ograniczeń na VC (pomijając 5 kości na czar, 12PD na turę, look'out od czarów typu dwellersy)
Unnamed2000 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 489.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
37 Crypt Ghouls @ 390.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2000.0
hym nie mam nietoperków...mogę baśkę wyrzucić i wsadzić je...ale nie wiem w czy hexy nie wystarczą do zbicia odginajek...
zbijam wtedy ghula i bąśkę, dokładam 2x2nietoperze i level dla lorda vampira/nekrosa
1 LT z rare
0-3 eteryki
i w sumie tyle ograniczeń na VC (pomijając 5 kości na czar, 12PD na turę, look'out od czarów typu dwellersy)
Unnamed2000 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 489.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
37 Crypt Ghouls @ 390.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2000.0
hym nie mam nietoperków...mogę baśkę wyrzucić i wsadzić je...ale nie wiem w czy hexy nie wystarczą do zbicia odginajek...
zbijam wtedy ghula i bąśkę, dokładam 2x2nietoperze i level dla lorda vampira/nekrosa
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Save na 3 regena na 6(5) to trochę mało jak na 25% armi w jednym modelu