VC Bojka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Re: VC Bojka

Post autor: Szamot »

kolejna plewka na 2600 ;) brak ograniczeń póki co.

Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 519.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury
Quickblood
Summon Creatures of the Night
Talisman of Preservation
Ogre Blade
Dragonhelm

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll

1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Lecel 1; Lore of Vampires

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome


1 Terrorgeist @ 225.0 Pts

5 Vargheists @ 230.0 Pts

5 Vargheists @ 230.0 Pts


39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
Ghast

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

26 Skeleton Warriors @ 175.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Skeleton Champion

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Spiryt Host @ 90.0 Pts

Models in Army: 103


Total Army Cost: 2598.0

plan prosty ;) krzykać i czarować, gdy coś ma regenki to szkielety z płonącymi nabierają na znaczeniu, można wsadzić lorda w nich. Rozpa nie jakoś przesadnie w jednym kierunku idzie według mnie.

może wywalić jedną basie i ściąć duszka dać 2 wraty? ściągną hosty i dać basię? któż wie...

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

To że wsadzisz lorda do szkieli z flamingami nic nie da, bo płonące ataki nie przeniosą sie na magiczną broń [-X

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Maska max w 3 turze... :mrgreen:

Nie wywalaj basiek. :wink:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Chester22 pisze:To że wsadzisz lorda do szkieli z flamingami nic nie da, bo płonące ataki nie przeniosą sie na magiczną broń [-X
serios?

to mi zepsułeś koncepcję ;)

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Brak ograniczeń?

MOOOAAAAAAR TERRROOOORS!!!!

Na 2600 masz praktycznie zerową magię. Lordem generałem klepaczem nie powinieneś ryzykować zbyt hardkorowego czarowania, o czym każdy gracz wampirów wie, a poza nim masz 2 nekroli lev 1 czyli praktycznie tylko z inwokacją. Sama magia wampirów, zero istotnego zagrożenia magicznego - deathem zawsze można postraszyć a przeciwnik musi się liczyć z obecnością snajperek. Zawsze możesz przy odrobinie farta wylosować na 2 lev magu słoneczko i bez restrykcji walnąć na 6 kościach ifkę.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Ja na Lordzie klepaczu nie bralbym lev 4, imo lepiej dac mu mniejszy lev i dodac necro lev 4.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

No lev 4 klepacz jak siedzi w BK to się sprawdza ale tylko dla inwokacji w sumie. Reszta magii powinna być w innym miejscu.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

odpowiedź, póki co ładnie mi się klepak sprawdza z czarowaniem ;) nekrosi nie muszą czarować, a wskrzeszać. Czary VC są blee? stary mamy 3 zajebiste czary ofensywne: pocisk, klątwa i vortex z mortisem +6 do casta, jak wylosujesz 2/3 z tych czarów to praktycznie przy 6-7 kościach magii jesteś w stanie wyciąć max potencjału magicznego i rzucić te 2/3czary ze sporym przebiciem. Wskrzeszanie przydaje się dopiero w kombacie(no chyba że terror), co przy mortisie i 3 wskrzeszeniach jest mocną zaporą i też ma pewność że coś wejdzie. Do tego ten mag się bije ;) fakt że wszystko się kręci wokół jednego modelu pieszego, ale mi to akurat ułatwia rozgrywkę niż utrudnia. ;)

z przemyśleń myślałem nad hard core, aby wywalić lorda i ghulkinga z furią, dragonbane gem, +3ataki i potion of strengh na terrogeju. Byłby on delikatny jak jajko i wtedy cała rozpiska by poszła w innym kierunku.

np. coś takiego.

Unnamed2600 Pts - Vampire Counts Army

1 Strigoi Ghoul King @ 650.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury
Quickblood
Sword of Bloodshed
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Terrorgeist @ Pts


1 Terrorgeist @ 225.0 Pts

1 Terrorgeist @ 225.0 Pts


57 Crypt Ghouls @ 590.0 Pts
Ghast


20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll

1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires

8 Hexwraiths @ 240.0 Pts


8 Hexwraiths @ 240.0 Pts


7 Hexwraiths @ 210.0 Pts




Models in Army: 106


Total Army Cost: 2600.0

proste ghule na przód, za nimi zombi z nekrami. Ghulking i terrory latają, a hexy mają za zadanie łapać marzyny, oddziały i stać/wbijać rany i pozwalać na krzyczenie gejom.

:lol2:

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Nie wiem czy bym ryzykował w tej armii wsadzanie generała na terrora i puszczania samopas. K6 obrażeń z każdej armaty potrafi boleć. Albo jak najszybciej wpaść nim w combat a potem overrunować żeby nie mogli w ciebie walić za mocno.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Kap pisze:Nie wiem czy bym ryzykował w tej armii wsadzanie generała na terrora i puszczania samopas. K6 obrażeń z każdej armaty potrafi boleć. Albo jak najszybciej wpaść nim w combat a potem overrunować żeby nie mogli w ciebie walić za mocno.

ta ostatnia rozpa jest mocno funowa i raczej nierealana na żaden turniej ;) trafisz na jakąkolwiek armię z przedziału: EMP,Dwarf,Lizaki,Chaos(na helenie), Czarujące Demony, TK na katapach, nawet VC na magii, Bretę na trebkach i wiele wiele innych. Za spadkiem generała, sypią się praktycznie 3 terory naraz ;) ale zawsze to można popatrzeć jak ciekawie może wyglądać rozpa Vampirów. :)

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Możesz wytłumaczyć o co chodzi z Quickblood na Ghul Kingu ?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jak trafi na Bloodthristera to bedzie walił pierwszy :-k
:P
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Albo ot pedalski emo assasyn.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ok :) 2800 bez ograniczeń...motyw przewodni...dać tyle krzyków ile wejdzie! :)

Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire @ 190.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Vampire Lord @ 439.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Curse of the Revenant [55.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Skabscrath [75.0]

1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Terrorgeist @ 225.0 Pts

1 Terrorgeist @ 225.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

19 Skeleton Warriors @ 120.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

Models in Army: 122


Total Army Cost: 2800.0

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Jak juz dajesz Skabscrath to lepiej na Ghoul Kingu, nie musisz wydawac na Seed of Rebirth
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ghul king ma:
regenkę na 4+
wiecznego hate
inicjatywy 8
Ld 9
1level
WS 6

Lord Vampir ma:
regenkę na 5+
SV 3+
inicjatywy 7
LD 10
2level
WS7
koszt większy o max 10pkt.

moim zdaniem Vampir lepiej wypada od Ghula ;)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

2000

1 LT z rare
0-3 eteryki
i w sumie tyle ograniczeń na VC (pomijając 5 kości na czar, 12PD na turę, look'out od czarów typu dwellersy)

Unnamed2000 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 489.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

37 Crypt Ghouls @ 390.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


7 Crypt Horrors @ 266.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome


Models in Army: 97


Total Army Cost: 2000.0

hym nie mam nietoperków...mogę baśkę wyrzucić i wsadzić je...ale nie wiem w czy hexy nie wystarczą do zbicia odginajek...

zbijam wtedy ghula i bąśkę, dokładam 2x2nietoperze i level dla lorda vampira/nekrosa

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Save na 3 regena na 6(5) to trochę mało jak na 25% armi w jednym modelu :P

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

więcej niż tylko regena na 4+

ewentualnie lorda można złożyć bez warda na 2+ od flamingów, za to z płaszczykiem(ALS, utrata siłyz broni) co daje mu że mało który koks nawet z GW rani go na 3+ ;)

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Zamiast beguile daj mu other trickster shard. I jakbyś jakoś dał mu +3 S zamiast +2 to on nie potrzebuje żadnego save'a bo zabija to wszystko pierwszy :D

ODPOWIEDZ