Wakacyjna kampania WFB w Gdańsku
Bitwa moja z Krzyśkiem "Kołek" Kołtanem:
ja miałem :
1 * Saurus Scar-Veteran @ 183 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Tlazcotl
Aura of Quetzl [30]
Charm of the Jaguar Warrior [20]
1 Skink Priest @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
2xDispel Scroll [25]
3x11 Skink Skirmishers @ 66 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Scout; Javelin; Shield
2x4 Kroxigors @ 232 Pts
Great Weapon
4 Terradons @ 140 Pts
Javelin
3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts
Casting Pool: 3 Dispel Pool: 3 Models in Army: 79
Krzysiek coś takiego:
1 Captain @ 128 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
2x Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 98 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [5] Pts
Empire Handgun
10 Handgunners @ 85 Pts
Empire Handgun; Musician
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;Warhorse
9 Knightly Orders @ 256 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;Warhorse
War Banner [25]
3x Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 3Dispel Pool: 3 Models in Army: 50
gra bardzo miła... spory błąd Krzyśka z wystawieniem czołgu z dala od swojej głównej jazdy zaważył na wyniku:
1421:202 dla mnie(18-2)
ps nie zginą mi żaden bohater
ja miałem :
1 * Saurus Scar-Veteran @ 183 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Tlazcotl
Aura of Quetzl [30]
Charm of the Jaguar Warrior [20]
1 Skink Priest @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
2xDispel Scroll [25]
3x11 Skink Skirmishers @ 66 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Scout; Javelin; Shield
2x4 Kroxigors @ 232 Pts
Great Weapon
4 Terradons @ 140 Pts
Javelin
3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts
Casting Pool: 3 Dispel Pool: 3 Models in Army: 79
Krzysiek coś takiego:
1 Captain @ 128 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
2x Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 98 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [5] Pts
Empire Handgun
10 Handgunners @ 85 Pts
Empire Handgun; Musician
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;Warhorse
9 Knightly Orders @ 256 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;Warhorse
War Banner [25]
3x Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 3Dispel Pool: 3 Models in Army: 50
gra bardzo miła... spory błąd Krzyśka z wystawieniem czołgu z dala od swojej głównej jazdy zaważył na wyniku:
1421:202 dla mnie(18-2)
ps nie zginą mi żaden bohater
Mam tez dodatkowy slot na heroSławek Sus - Kris 2222 - 221
pozwolę sobie na mała pomoc
Sławek Sus 40 (3275)
Młody 32 (2518)
Rzymek 32 (2303)
Mike 30 (2548)
Ptasznik 30 (2335)
Pająk 28 (1916)
Mapet 22 (1795)
Guzka 20 (1319)
KJ 20 (107)
Lider 14 (1545)
Kołek 10 (437)
Filip Szokalski 6 (934)
Malin 6 (595)
Paweł Oworus 16 (830)?
Piotrek Pabiś 14 (734)?

Sławek Sus 40 (3275)
Młody 32 (2518)
Rzymek 32 (2303)
Mike 30 (2548)
Ptasznik 30 (2335)
Pająk 28 (1916)
Mapet 22 (1795)
Guzka 20 (1319)
KJ 20 (107)
Lider 14 (1545)
Kołek 10 (437)
Filip Szokalski 6 (934)
Malin 6 (595)
Paweł Oworus 16 (830)?
Piotrek Pabiś 14 (734)?
podejrzewam, że Malin zagra z "rezerwą" bo mamy nieparzysta ilość graczy...a ty Filip zagrasz z Krzyśkiem...DaBoss pisze:Hej Malin chyba zagramy razem
ps. Kowal mam nadzieje, że uda ci się jeszcze dziś wymyśleć scenariusz i podać pary

było by niezmiernie miło
Sławek Sus 40 (3275)
Paweł Oworus 36 (830)
Młody 32 (2518)
Rzymek 32 (2303)
Mike 30 (2548)
Ptasznik 30 (2335)
Pająk 28 (1916)
Mapet 22 (1795)
Guzka 20 (1319)
KJ 20 (107)
Lider 14 (1545)
Piotrek Pabiś 14 (734)
Kołek 10 (437)
Filip Szokalski 6 (934)
Malin 6 (595)
3. Tydzień:
format: 2000 pkt.
- standardowa kompozycja armi (dodatkowy slot hero bez magicznych przedmiotów / nie mag dla graczy z bonusem)
Gramy na stołach 72" na 48", tereny rozstawi przacownik sklepu. Dodatki za 100 pkt.
Scenariusz - szpieg :
Szpieg zdobył informacje o miejscu stacjonowania obu armii. Sprzeda ją temu, kto zapłaci więcej.
Przed grą gracze zapisują, ile punktów są w stanie oddać szpiegowi za informacje - zapisują na kartce ilość małych punktów. Gracz który po ujawnieniu sumy był mniej skąpy dostaje informację od szpiega. Drugi gracz dostaje tyle dodatkowych małych punktów, ile zalicytował przeciwnik. W razie równej licytacji, normalna pitched battle.
Gracz, który przegrał licytację, wybiera stronę i rozstawia swoją całą armię. Następnie gracz, który zdobył informację od szpiega wystawia soją armię znając rozstawienie przeciwnika oraz zaczyna grę.
Dodatkowo gracz, który wygrał licytację, wystawia w swojej strefie szpiega. Ma on 5" ruchu, nie zdaje nigdy testów psychologii, ma 3T i 2W i zawsze będzie uciekał od szarży wroga(sam nie może szarżować). Jeśli po bitwie szpieg będzie w strefie wystawiania gracza, który przegrał licytację, gracz dostanie bonus w kolejnej bitwie. Jeśli szpieg zginie, bonus dostaje gracz, który pszegrał licytację.
Bonus: 150 pkt. na magiczne sztandary (tylko na regimentach, nie na BSB) nie liczonych do limitu punktowego.
Progi:
0-349 10-10
350-699 12-8
700-1049 14-6
1050-1399 16-4
1400-1749 18-2
1750+ 20-0
Pary:
Sławek Sus - Paweł Oworus
Młody (Gogol w zastępstwie) - Rzymek
Mike - Pająk
Ptasznik - Mapet
Guzka - KJ
Lider - Piotrek Pabiś
Kołek - Filip Szokalski
Malin - rezerwa (pewnie ja
)
PS. Dzieki Mapet za ułatwienie
Paweł Oworus 36 (830)
Młody 32 (2518)
Rzymek 32 (2303)
Mike 30 (2548)
Ptasznik 30 (2335)
Pająk 28 (1916)
Mapet 22 (1795)
Guzka 20 (1319)
KJ 20 (107)
Lider 14 (1545)
Piotrek Pabiś 14 (734)
Kołek 10 (437)
Filip Szokalski 6 (934)
Malin 6 (595)
3. Tydzień:
format: 2000 pkt.
- standardowa kompozycja armi (dodatkowy slot hero bez magicznych przedmiotów / nie mag dla graczy z bonusem)
Gramy na stołach 72" na 48", tereny rozstawi przacownik sklepu. Dodatki za 100 pkt.
Scenariusz - szpieg :
Szpieg zdobył informacje o miejscu stacjonowania obu armii. Sprzeda ją temu, kto zapłaci więcej.
Przed grą gracze zapisują, ile punktów są w stanie oddać szpiegowi za informacje - zapisują na kartce ilość małych punktów. Gracz który po ujawnieniu sumy był mniej skąpy dostaje informację od szpiega. Drugi gracz dostaje tyle dodatkowych małych punktów, ile zalicytował przeciwnik. W razie równej licytacji, normalna pitched battle.
Gracz, który przegrał licytację, wybiera stronę i rozstawia swoją całą armię. Następnie gracz, który zdobył informację od szpiega wystawia soją armię znając rozstawienie przeciwnika oraz zaczyna grę.
Dodatkowo gracz, który wygrał licytację, wystawia w swojej strefie szpiega. Ma on 5" ruchu, nie zdaje nigdy testów psychologii, ma 3T i 2W i zawsze będzie uciekał od szarży wroga(sam nie może szarżować). Jeśli po bitwie szpieg będzie w strefie wystawiania gracza, który przegrał licytację, gracz dostanie bonus w kolejnej bitwie. Jeśli szpieg zginie, bonus dostaje gracz, który pszegrał licytację.
Bonus: 150 pkt. na magiczne sztandary (tylko na regimentach, nie na BSB) nie liczonych do limitu punktowego.
Progi:
0-349 10-10
350-699 12-8
700-1049 14-6
1050-1399 16-4
1400-1749 18-2
1750+ 20-0
Pary:
Sławek Sus - Paweł Oworus
Młody (Gogol w zastępstwie) - Rzymek
Mike - Pająk
Ptasznik - Mapet
Guzka - KJ
Lider - Piotrek Pabiś
Kołek - Filip Szokalski
Malin - rezerwa (pewnie ja

PS. Dzieki Mapet za ułatwienie

Gogol, dam Ci browca jak sie podłożysz;) tylko cicho żeby inni nie wiedzieli:)
A jak wystawiamy skałtow??
Zakładam ze normalnie czyli na koniec.
Zakładam ze normalnie czyli na koniec.