2400 8 edycja
Moderator: Ziemko
Re: 2400 8 edycja
Możliwości jakie daje tekto są na prawdę rewelacyjne. Daje dużo możliwości taktycznych, przerzuty 1 na kościach, przerzut komety, vanguardy, do tego całą magia niebios. Jest drogi ale opłaca się. BTW etc pozwala na dołączenie do oddziału naszego spec latacza.
Tetkoeko jestspoko chyba, ze rzuca 3x1 pod rzad na krasie i wylacza ci magie. Jesli chodzi o pkty to na to co potrafi jest turbo tani, natomiast w comp points jego koszt miazdzy.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Najlepiej podejsc salkami na 8 cali....wtedy tulko miscast z powoduje ze w nic nie trafia. ..niestety w dobnie herohamera salki robia sie mega slabe.malo zostalo hordowych armii.
Chcesz kopytku powiedziev ze moge dolaczac juz herosa na terradonie do 4 gwaltoptakow???? Teraz zaczyna sie robic ciekawie.
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 520.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0]
Razor Standard [45.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
Channeling Staff [15.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
1 Saurus Oldblood @ 266.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Cold One
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 126.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
The Egg of Quango [30.0]
Ripperdactyl
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
12 Skink Cohort @ 95.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
12 Skink Cohort @ 95.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
24 Temple Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Revered Guardian @ [15.0] Pts
Light Armour; Shield
Warrior Bane [5.0]
2x 4 Ripperdactyl Riders @ 320.0 Pts
Spear; Shield
6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2400.0
Chcesz kopytku powiedziev ze moge dolaczac juz herosa na terradonie do 4 gwaltoptakow???? Teraz zaczyna sie robic ciekawie.
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 520.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0]
Razor Standard [45.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
Channeling Staff [15.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
1 Saurus Oldblood @ 266.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Cold One
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 126.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
The Egg of Quango [30.0]
Ripperdactyl
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
12 Skink Cohort @ 95.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
12 Skink Cohort @ 95.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
24 Temple Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Revered Guardian @ [15.0] Pts
Light Armour; Shield
Warrior Bane [5.0]
2x 4 Ripperdactyl Riders @ 320.0 Pts
Spear; Shield
6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2400.0

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Kopty - bo special jest wyjatkiem od reguły
nic nie moze dołączac do lataczy

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Oxyotl jest za drogi jak na swoje liche możliwości. Gdyby miał większy zasięg strzału z tej swojej magicznej plujki albo więcej hitów z multipleshota lub nie tracił autowoundowania na 5+ po ruchu, to może ktokolwiek wziąłby go pod uwagę..lwieserce85 pisze:Ktos gral tym specjalem kameleonem? Oplacalny pomysl czy lepiej sobie darować?
Tylko Tiktaq'to dostał w euro faq możliwość dołączenia do jednostek lataczy ze względu na posiadany przez niego przedmiot magiczny którym jest Mask of Heavens. Normalnie w rulebooku jest zakaz dołączania postaci do jednostek lataczy, swarmów, monsterów i chariotów.Kopyt pisze:Jeśli mogę spytać gdzie jest tak napisane, przy latające kawaleri pisze ze używa się zasad lekkiej. Nigdy nie grałem na latacza temu pytam.

Mowi o tym zasada flying cavalary z glownego podrecznika.
Tu chodzi o tiktaka nie o wszystkich herosow. (tiktak mial napisane, ze jego oddzial moze uzywac jeoo wsa, wiec dzwinie by bylo jakby nie mogl wstapic do niego)
Odnosnie salek to nic nie deklarujesz, ustawiasz sie X cali od celu nastepnie rzucasz artylerka, po czym mierzysz odleglosc artylerki od salki i w tym miejscu kladziesz lezke. Co wazne trzeba przed rzutem artylerki pokazac kierunek ziania (co w niektorych sytuacjach jest bardzo wazne). Salki sa idealnymi jednostkami do ziania od boku. ukosow (chodzi o zahaczenie jak najwiekszej ilosci modeli), mozna tez to latwiej osiagnac przez popychaczke z Higha (10-20 cali)
Tu chodzi o tiktaka nie o wszystkich herosow. (tiktak mial napisane, ze jego oddzial moze uzywac jeoo wsa, wiec dzwinie by bylo jakby nie mogl wstapic do niego)
Odnosnie salek to nic nie deklarujesz, ustawiasz sie X cali od celu nastepnie rzucasz artylerka, po czym mierzysz odleglosc artylerki od salki i w tym miejscu kladziesz lezke. Co wazne trzeba przed rzutem artylerki pokazac kierunek ziania (co w niektorych sytuacjach jest bardzo wazne). Salki sa idealnymi jednostkami do ziania od boku. ukosow (chodzi o zahaczenie jak najwiekszej ilosci modeli), mozna tez to latwiej osiagnac przez popychaczke z Higha (10-20 cali)
Okej, to na początek w ramach formalności napiszę, że to temat do rozpisek lwieserce85. W dziale z rozpiskami lizaków każdy użytkownik zazwyczaj zakłada własny temat do zamieszczania swoich przemyśleń.
Teraz merytorycznie.
Z pewnością musisz coś zmienić w rozpisce, bo na ETC przekraczasz dopuszczalną liczbę power choice'ów (masz 7 choice'ów na 5 możliwych). 4 choice'y zjadają latacze (liczą się razem latające unity i herosi), a 3 choice'y zajmują oddziały core skinków skirmisherów.
W ramach wzmocnienia tanim kosztem antymagii i trzymania się koncepcji rozpiski bez slanna na Twoim miejscu mocno rozważyłbym wrzucenie cube of darkness na drugiego skink priesta.
Teraz merytorycznie.
Z pewnością musisz coś zmienić w rozpisce, bo na ETC przekraczasz dopuszczalną liczbę power choice'ów (masz 7 choice'ów na 5 możliwych). 4 choice'y zjadają latacze (liczą się razem latające unity i herosi), a 3 choice'y zajmują oddziały core skinków skirmisherów.
Żabki działają na wszystkie oddziały ripperdactylów.Bolteusz pisze:Ripki naznaczają 3 najważniejsze oddziały. I tu nasuwa się pytanie: czy żaby działają na wszystkie oddziały ripków, czy tylko na "właścicieli"?

W ramach wzmocnienia tanim kosztem antymagii i trzymania się koncepcji rozpiski bez slanna na Twoim miejscu mocno rozważyłbym wrzucenie cube of darkness na drugiego skink priesta.

Post usunięty, czytamy regulamin podforum lizaków. Oddzielny temat proszę zakładać na swoje rozpiski.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Dziękuję; )

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
usiadłem i pomyslałem
slan magia life
weteran wojen chaosu ( plus 2 magiczne pociski z high i dark)
telepatyczna kontrola ( rozdaje ld przez szamanow skinkow)
furel of wings (Choose one combination at the start of the game: The Anurid High Priests gives you an additional +4 bonus when rolling for channel in your magic phase and +1 to cast OR a +4 bonus when rolling for channel in opponent´s magic phase and
+1 to dispel.)
screpte of power
bsb
sztanrad dajacy bufy przeciw armiom wroga
540
2x szamani lv 1 heven ( 1 dispel scroll a 2 scroll of shielding) 95 i 75
weteran na cold one as 1 plus ward na ogien i GW- 190
skink hero na ripperze as 2+ ognioodporność i łuk tyranosaura (Tyrannosaurus Hunting Bow: 40 pts
Magic Weapon. Type: Short Bow. Range 18". The Tyrannosaurus Hunting Bow can be shot using the rules for Bolt
Thrower Artillery Weapons: Strength) - 145 pkt
4x 10 skirmisch 300 pkt
1x19 kohorta fcg 125 pkt
1x 20 kohorta fcg 130 pkt
swarmy 60 pkt( moge za 10 pkt dac im scouta)
25 TG fcg plus brzytwa 400 pkt
8x cameleony 90 pkt
1x starożytny stegadon z rogami i plujkami lub stegadon z maszyneria bogów 250 pkt
plan jest nastepujacy... defens i czarowanie ( magiczne pociski oraz dwelersi).
dzieki plus 1 do czru lub dispela z dyscypliny i plus 2 z maszynerii bogow mam mega przewage w czarowaniu.
weteran jak zawsze zatrzymuje pancerne jednostki wroga , kameleony i swarmy ogarnija maszyny a kowboj na terradonie puszcza brzydkie strzały z boltrowera po potworach itp.
_________________
slan magia life
weteran wojen chaosu ( plus 2 magiczne pociski z high i dark)
telepatyczna kontrola ( rozdaje ld przez szamanow skinkow)
furel of wings (Choose one combination at the start of the game: The Anurid High Priests gives you an additional +4 bonus when rolling for channel in your magic phase and +1 to cast OR a +4 bonus when rolling for channel in opponent´s magic phase and
+1 to dispel.)
screpte of power
bsb
sztanrad dajacy bufy przeciw armiom wroga
540
2x szamani lv 1 heven ( 1 dispel scroll a 2 scroll of shielding) 95 i 75
weteran na cold one as 1 plus ward na ogien i GW- 190
skink hero na ripperze as 2+ ognioodporność i łuk tyranosaura (Tyrannosaurus Hunting Bow: 40 pts
Magic Weapon. Type: Short Bow. Range 18". The Tyrannosaurus Hunting Bow can be shot using the rules for Bolt
Thrower Artillery Weapons: Strength) - 145 pkt
4x 10 skirmisch 300 pkt
1x19 kohorta fcg 125 pkt
1x 20 kohorta fcg 130 pkt
swarmy 60 pkt( moge za 10 pkt dac im scouta)
25 TG fcg plus brzytwa 400 pkt
8x cameleony 90 pkt
1x starożytny stegadon z rogami i plujkami lub stegadon z maszyneria bogów 250 pkt
plan jest nastepujacy... defens i czarowanie ( magiczne pociski oraz dwelersi).
dzieki plus 1 do czru lub dispela z dyscypliny i plus 2 z maszynerii bogow mam mega przewage w czarowaniu.
weteran jak zawsze zatrzymuje pancerne jednostki wroga , kameleony i swarmy ogarnija maszyny a kowboj na terradonie puszcza brzydkie strzały z boltrowera po potworach itp.
_________________

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Niestety tak wyszedl.bolt thrower kosztuje 40 pkt dlatego tez taka cena. Zawsze latacz jezdzil umnie na terku.teraz chce sprobowac czegos fajniejszego.templi jest 25 szt ale mam magie life ( uzdrawianie oddzialu regeneracja i podbicie t) oraz augument z high magic.ward na 6 od stegadona tez cos może zmienić.

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Inna kmina
oldblod na co.gw ward na 4 i -1 to hit
Stary szaman lv 4 z modyfikacja miscasta
weteran na c.o as 1 z rerollem i wardem na ogien bsb
maly szaman lv 1 dispel
kapitan z mega lukiem
Latacz z as 2 ward na ogien javeliny i dzida
latacz z as 2 ward 6 javeliny i dzida
4x10 skirmisch
32 kohorta z 3 kroxami fcg
9 c.o fcg ze szmata plus 1 do ruchu
5 ulepszonych jezozwierzy ap 2
zamiqst kowboji nq terkach moge dac 3 salamandrya
oldblod na co.gw ward na 4 i -1 to hit
Stary szaman lv 4 z modyfikacja miscasta
weteran na c.o as 1 z rerollem i wardem na ogien bsb
maly szaman lv 1 dispel
kapitan z mega lukiem
Latacz z as 2 ward na ogien javeliny i dzida
latacz z as 2 ward 6 javeliny i dzida
4x10 skirmisch
32 kohorta z 3 kroxami fcg
9 c.o fcg ze szmata plus 1 do ruchu
5 ulepszonych jezozwierzy ap 2
zamiqst kowboji nq terkach moge dac 3 salamandrya

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
nnamed2400 Pts - Saurian Ancients Army
1 Lord: Saurian Ancient @ 455.0 Pts
General; Great Weapon
Flaming Aura of the Ancients [45.0]
1 Tyrannosaurus Rex @ [0.0] Pts
1 Lord: Skink High Priest @ 300.0 Pts
Magic Level 2; Magic Level 4; Path of Life; Skink Palanquin
Tome of Arcane Lore [25.0]
Obsidian Rock [30.0]
1 Skink Palanquin @ [0.0] Pts
50x50mm base
1 Hero: Skink Captain @ 98.0 Pts
Lance; Light Armour; Shield
Dragonscale Helm [10.0]
1 Alpha Pteranodon @ [0.0] Pts
1 Hero: Skink Captain @ 96.0 Pts
Lance; Light Armour
Gem of Dragonfire [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Alpha Pteranodon @ [0.0] Pts
1 Hero: Skink Ritual Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Path of Heavens
Dispel Scroll [35.0]
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Blowpipe
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Javelin
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Javelin
25 Saurian Totem Warriors @ 332.0 Pts
Spawning of Pteranodon God; Spear; Innate Defence (5+); Shield; Standard;
Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Maceosaurus with Altar of the Snake-God @ 120.0 Pts
Altar of the Snake-God
#2: Putrefying Touch [0.0]
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin
26 Saurian Shrine Guard @ 426.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Razors [45.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
2 Salamander @ 140.0 Pts
Spout Flames
5 Chameleons @ 60.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2398.0
taki wstepny zarys/// prosze o konstruktywne komentarze
1 Lord: Saurian Ancient @ 455.0 Pts
General; Great Weapon
Flaming Aura of the Ancients [45.0]
1 Tyrannosaurus Rex @ [0.0] Pts
1 Lord: Skink High Priest @ 300.0 Pts
Magic Level 2; Magic Level 4; Path of Life; Skink Palanquin
Tome of Arcane Lore [25.0]
Obsidian Rock [30.0]
1 Skink Palanquin @ [0.0] Pts
50x50mm base
1 Hero: Skink Captain @ 98.0 Pts
Lance; Light Armour; Shield
Dragonscale Helm [10.0]
1 Alpha Pteranodon @ [0.0] Pts
1 Hero: Skink Captain @ 96.0 Pts
Lance; Light Armour
Gem of Dragonfire [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Alpha Pteranodon @ [0.0] Pts
1 Hero: Skink Ritual Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Path of Heavens
Dispel Scroll [35.0]
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Blowpipe
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Javelin
12 Skink Hunters @ 92.0 Pts
Javelin
25 Saurian Totem Warriors @ 332.0 Pts
Spawning of Pteranodon God; Spear; Innate Defence (5+); Shield; Standard;
Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Maceosaurus with Altar of the Snake-God @ 120.0 Pts
Altar of the Snake-God
#2: Putrefying Touch [0.0]
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin
26 Saurian Shrine Guard @ 426.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Razors [45.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
2 Salamander @ 140.0 Pts
Spout Flames
5 Chameleons @ 60.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2398.0
taki wstepny zarys/// prosze o konstruktywne komentarze

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Chyba robiłeś w oparciu o stary dex, tutaj masz najnowszy:
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... 0-10-1.pdf
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... 0-10-1.pdf
Niektóre wartości punktowe pozmieniały się. Tak jak i sporo nazw.
Co do pomysłu, to rozpiska jest wybrakowana. Lord na dużym carnim złożony całkiem bez polotu. Skink High Priest nie ma wykupionego upgrade'a dającego hate'a, a bez tego nie opłaca się brać palankinu. Poza tym nie bardzo wiem gdzie on miałby iść. W drugim szeregu może być u saurus warriorsów, ale zablokuje im vanguarda (który zresztą nie bardzo pasuje do reszty - bastiladon i temple zostaną daleko w tyle). U templaków nie wciśnie się go do drugiego szeregu i tak czy inaczej nie mieliby od niego bodyguarda. No i gdzie masz BSB?
Co do pomysłu, to rozpiska jest wybrakowana. Lord na dużym carnim złożony całkiem bez polotu. Skink High Priest nie ma wykupionego upgrade'a dającego hate'a, a bez tego nie opłaca się brać palankinu. Poza tym nie bardzo wiem gdzie on miałby iść. W drugim szeregu może być u saurus warriorsów, ale zablokuje im vanguarda (który zresztą nie bardzo pasuje do reszty - bastiladon i temple zostaną daleko w tyle). U templaków nie wciśnie się go do drugiego szeregu i tak czy inaczej nie mieliby od niego bodyguarda. No i gdzie masz BSB?


- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Dlatego jest to tylko eksperyment;)
Gralem na karnim z lepszym gw (mial ap) i rerrol 6 na hit. Slabo sie to sprawdzalo dlatego lord ma tylko aure i gw (oszczednosci)
Zaurusi oczywiscie wg twego pomyslu maja mark dajacy im ekstra ataki z dodatkowego sseregu.
Skink na tronie nie daje bodyguarda templa? Ab mowil cos innego (ale rzeczywiscie jest on nie aktualny) .ulepszony tron i bsb kosztem jednego latacza..
Gralem na karnim z lepszym gw (mial ap) i rerrol 6 na hit. Slabo sie to sprawdzalo dlatego lord ma tylko aure i gw (oszczednosci)
Zaurusi oczywiscie wg twego pomyslu maja mark dajacy im ekstra ataki z dodatkowego sseregu.
Skink na tronie nie daje bodyguarda templa? Ab mowil cos innego (ale rzeczywiscie jest on nie aktualny) .ulepszony tron i bsb kosztem jednego latacza..

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki