Jakich najczęściej używacie domen magi?

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
psychoboby
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Re: duża kuźnia

Post autor: psychoboby »

a czy przypadkiem mimo iz postac ma +0 save to na jedynke i tak dostaje rane?

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

tak zawsze na 1 test jest oblany, ale dopiero dostając z s7 oblewasz na 1 i 2 :) (zakładając że masz AS -1+)

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

Ciekawi mnie jaki lore uważacie za najlepszy?
bodź jaki wybieracie najcześciej?
i który lore jest dobry grając przeciwko poszczególnym armiom..

ja zazwyczaj biorę high magic (po prostu musi być :D )
a 2 mag to różnie ostatnio zaczynam sie sklania do dead albo light w kazdym badz razie jest dobry na umarlaki :wink:

Sephi
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Sephi »

Najmocniejsza IMO metal, ale to dlatego że często gram z Bretą. Wzięcie Metalu na ofensywne He nie miałoby sensu, nawet jeśli metal jest moim zdaniem fajny. I tak, na wampiry najczęściej High i Light, ewentualnie może być metal na kloc BK, na Brettonię to się wiele nie muszę namyślać, metal i metal, ew. beast zamiast jednego metalu, na inne HE często biorę High, całkiem ciekawe do eliminacji defensów pociski (takie 2d6s4 w WL często ściera przeciwnikowi uśmiech z twarzy), kapitalne drain magic i chyba tylko jeden nieprzydatny czar. Najrzadziej chyba używam deatha, nie mogę się do tej domeny przekonać, niby Doom&Darkness i cała reszta naprawde fajne, ale czasami można wręcz efektów się nie doczekać.

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

Wytłmaczcie mi po polsku jak działa i żywać kometa kasandry :lol2:

ej bo z angielskiego to niewiele zrozumiałem :wink:

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

shadow, 3d6 s1 no AS robi miazge albo pita na cos silnego, high moje ulubione na vampirki, jak wejdzie vaul w lordzika a potem drain to vamp tylko patrzy sie i lzy w oczach.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Kometę Kasandory rzucasz w dowolne miejsce na polu bitwy bez żadnych restrykcji zasięgowych czy LOS. Zakładając, że udało Ci się wyczarować kometę, kładziesz w miejscu przez Ciebie wyznaczonym znacznik (np. moneta).

Na początku każdej tury rzucasz k6. Na 1-3 na wcześniejszym znaczniku umieszczasz kolejny. Na 4-6 w wyznaczone miejsce uderza kometa. Wszystkie jednostki będące w zasięgu uderzenia (mierząc od znacznika), który wynosi k6 razy ilość znaczników, otrzymuja 2k6 obrażeń o sile 4.

Czar jest czarem typu "remains in play" a więc trzeba podtrzymywać jego działanie (mag nie może castowac żadnych innych spelli). Udany dispel usuwa działanie komety i wszystkie znaczniki z pola bitwy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

kometa jest taka sobie obecnie jeśli wziąć pod uwagę wszystkie jej czynniki...

kiedyś to miała MEGA powera, ach... szkoda tych czasów :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

thanx

a drain magic trzeba podtrzymywać? czy można żucać inne spelle?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie, to nie jest czar remains in play.

działa normalnie po rzuceniu do następnej Twojej fazy magi. Mag może czarować po jego rzuceniu, tak samo jak działa po śmierci maga, do następnej fazy magi, aby działał dłużej, nalezy go po prostu rzucić ponownie.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

No i pamiętajmy, że się stackuje ze sobą - więc dwa razy Ci się powiedzie Drain Magic i właściwie wyłączyłeś magiczną fazę wroga.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Mac pisze:No i pamiętajmy, że się stackuje ze sobą - więc dwa razy Ci się powiedzie Drain Magic i właściwie wyłączyłeś magiczną fazę wroga.
Tylko ze jesli rzuci jeden Drain Magic to drugi ma drozej nie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

tak jest, ale na 10+ z 4 kości łatwo rzucić w przypadku arcymaga.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Tym większa szansa, że wrogowi nie uda się zdispellowanie (lub graczowi HE wyczarowanie :P). Ale patrzcie pozytywnie - wam się uda, na pewno się uda :P
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Kosa pisze:tak jest, ale na 10+ z 4 kości łatwo rzucić w przypadku arcymaga.
Niby tak, ale jak wypadna dwie 1 to smiech;p
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

kurde no... może wypaść 2x6...

z resztą arcymag musi rzucać swoje czary z 4 kości bo to on nakręca tą magię, a te silne czary aby wchodziły to trzeba użyć z 4 kosteczek.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Kosa pisze:kurde no... może wypaść 2x6...

z resztą arcymag musi rzucać swoje czary z 4 kości bo to on nakręca tą magię, a te silne czary aby wchodziły to trzeba użyć z 4 kosteczek.
No racja racja - jestem pesymista;p
Obrazek

psychoboby
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: psychoboby »

A mam pytanie odnośnie rzucania czarów, czy arcy z boH jezeli ma rzucic czar np na +12 to czy jak rzuci na trzech kosciach mniej nioz 12 a bedzie dubel to czar wchodzi? czy suma oczek musi byc 12?

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

psychoboby pisze:A mam pytanie odnośnie rzucania czarów, czy arcy z boH jezeli ma rzucic czar np na +12 to czy jak rzuci na trzech kosciach mniej nioz 12 a bedzie dubel to czar wchodzi? czy suma oczek musi byc 12?
Nie musi byc z tego co wiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

musi.

if z boh = rzucone CV i dublet.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ