Ogry w 9 edycji
Moderator: Afro
Re: Ogry w 9 edycji
Na okrągłych. Kwadraty można kupić od chińczyka:
http://m.aliexpress.com/store/storeHome ... obilestore
http://m.aliexpress.com/store/storeHome ... obilestore
Hej,
Posiadam 17 pieszych ogrów, Ironblaster i wuchtę części. W 9th age nie gram, ale może kiedyś zagram(tia, jasne) więc średnio wiem co jest grywalne a co nie.
Mógłby mi ktoś doradzić jak poskładać te ogry(konwersje na jakichś szamanów itd. wchodzą w grę) żeby dało się tym na małe punkty pograć albo ewentualnie potem sprzedać to bez reakcji w stylu: "plewnie poskładane, nic z tego nie gra"
Jeśli np. Dwie czy trzy opcje złożenia danego unitu są warte rozważenia to też piszcie, możliwe że poskładam ich tak aby mogli robić za kilka złożeń.
Z góry dzięki za pomoc.
Posiadam 17 pieszych ogrów, Ironblaster i wuchtę części. W 9th age nie gram, ale może kiedyś zagram(tia, jasne) więc średnio wiem co jest grywalne a co nie.
Mógłby mi ktoś doradzić jak poskładać te ogry(konwersje na jakichś szamanów itd. wchodzą w grę) żeby dało się tym na małe punkty pograć albo ewentualnie potem sprzedać to bez reakcji w stylu: "plewnie poskładane, nic z tego nie gra"
Jeśli np. Dwie czy trzy opcje złożenia danego unitu są warte rozważenia to też piszcie, możliwe że poskładam ich tak aby mogli robić za kilka złożeń.
Z góry dzięki za pomoc.
Tribsmeni to raczej z ironfistami i jak masz ochotę bitsy to najlepiej jak najbardziej opancerzone. ( hv armour )
Maneaterow to raczej z pistoletami bo to najbardziej korzystna aktualnie opcja lecz w kolejnym update pewnie coś zmienia więc jak lubisz konwertowac to można każdego inaczej skleić - czyli tak jak dedykowani maneaterzy wyglądają.
Maneaterow to raczej z pistoletami bo to najbardziej korzystna aktualnie opcja lecz w kolejnym update pewnie coś zmienia więc jak lubisz konwertowac to można każdego inaczej skleić - czyli tak jak dedykowani maneaterzy wyglądają.
Janus pisze:zmiany niewielkie. Imo ogry nadal mocne, choć straciły troszkę [głównie przez zabranie heavena/ metalu]; mourny tańsze
to co szykować kawalerie na Poznań? ;D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Oya, Oya, Oya !!!
Magię mamy teraz średniawą wg mnie, do przetestowania rozpa bez maga. Nie dam już Khagadai's Maul na BSB, trochę boli. Zniknęła dyscyplinka - można ew dołożyć za 80 pkt liderkę na samym Great Khanie, ale już wtedy wyraźnie mniej się mieści. Weterani w standardowej wersji nie dość, że mniejsi o ogra to jeszcze drożsi (+5 pkt za pistolet) i zamiast +1BS mamy tylko brak kary za zasięg. Mourny nie do końca tańsze bo za parkę było kiedyś 130 a teraz jest 300 (czyli 150). Tańszy to się dopiero zrobił duży oddział z upgrade różnymi. Podrożał Kin-eater i Yeti straciły skirmish.Janus pisze:zmiany niewielkie. Imo ogry nadal mocne, choć straciły troszkę [głównie przez zabranie heavena/ metalu]; mourny tańsze
Z fajnych bounsów to ja wypatrzyłem 3D3 impakty na mamucie (ciekawe czy specjalnie, bo na zielono zaznaczone nie jest) i tańszego łowcę. Poza tym plaża .
Maciek
Weterani z pistoletami drożsi, słabsi i wzięci w rozpisce z dwoma ironblasterami nie zostawiają wiele miejsca na cokolwiek innego z limitu the powder keg. Ale chyba mimo wszystko jeden taki oddział to ciągle must have.
Trochę szkoda, że z rulebooka wyleciał holy icon, bo każdy ward save będzie sporym problemem.
Trochę szkoda, że z rulebooka wyleciał holy icon, bo każdy ward save będzie sporym problemem.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM