Clan Eshin
Moderator: Hoax
Re: Clan Eshin
dwa pytania. czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow? rowniez magiczne? a po drugie.. jak wystawiacie assasinow (chodzi o itemy), zawsze gralem na weeping blade i potion of strength ale pewine sa tez inne ciekawe kombinacje..
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
takBurgund pisze:czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow?
nieBurgund pisze:rowniez magiczne?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
a czemu nie magiczne? zasada poison atakow nie wywodzi sie z opisu jego broni ale opisu jego zasady sopecialnej, rownie dobrze mozna mowic ze heros HE z magicznymi bronmi nie ma ASF.
ok, nie bylo pytania:). Zasada poisnow ie pozwala na laczenie ich z magiczna bronia.
ok, nie bylo pytania:). Zasada poisnow ie pozwala na laczenie ich z magiczna bronia.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
bo to zasada broni a nie "rasowa"
Edit: sorry nie doczytałem połowy twojego posta
Edit: sorry nie doczytałem połowy twojego posta
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, o 16:21 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
nie wazne skad sie wziela jego zasada poisonow, ale ogolnie poisony nie dzilaaja jesli ma sie magiczna bron. tako rzecze roolebook:)
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
poison taa?Qc-Rat pisze:To chyba wam sie odzywa pamięć ; ) W 6 edycji wszystkie warpstone weapon skavenów miały zasadę magic attack i posion
radzę doczytać zasady szczurków. Magical attacks są od warpstone weaopn, nie od magic items, wiec assassin bez dokupionej broni ma i magiczne i poison, wg zasad i szczurow i RBArbiter Elegancji pisze:takBurgund pisze:czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow?nieBurgund pisze:rowniez magiczne?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Ale assassin nie ma zasady "Warpstone Weapon", wg str. 33 ab zasada "poison" też nie mają z automatu "Warpstone Weapon" tak jak miala to w poprzednim booku (wtedy przecież przy wykupieniu poisonów na GR zyskiwali oni dzięki temu magiczne ataki).Morrok pisze: wiec assassin bez dokupionej broni ma i magiczne i poison, wg zasad i szczurow i RB
więc nie wiem na jakiej zasadzie assassin bez wykupienia itemow miałby mieć magical attacks. podaj proszę cytat/stronę do której się odwołujesz.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Ile Night runnersów i gutter runnersów trzeba mieć waszym zacnym zdaniem do dyspozycji w kolekcji?
Myślicie że 10 NR + Warpgrinder i 2 x 5 GR załatwi sprawę?
co z championami? NR dać championa i obu grupkom GR też czy np. na całą armię wystarczy 6 Gutterów z championem no i te 10NR?
Myślicie że 10 NR + Warpgrinder i 2 x 5 GR załatwi sprawę?
co z championami? NR dać championa i obu grupkom GR też czy np. na całą armię wystarczy 6 Gutterów z championem no i te 10NR?
Generalnie, chodzi o to, że mam kupiony boxik NR i zastanawiam się jak go spożytkować, zakładając że z nightrunnera moge zrobić gutter runnera jak się postaram:) no i myślałem żeby zrobić 10 + 2x5 albo 2x7 np. a resztę zostawić do innych konwersji. Ale może być też 15+5 więc nie wiem już :<
Na przykładzie: NR atakują tył imperialnych halabardników (25 modeli, 5x5) zadają statystycznie 3-4 rany. Oddaje 5 halabardników (nie pamiętam czy od tylca są supporty czy nie, powiedzmy że nie ma ) ginie 1-2 NR i teraz czas na wynik walki:
10 NR zabiło 3 modele straciło 1 model ma 2 na +
Nie mają extra ranków i nie ściągają ranków przeciwnikowi +3 dla Imperium
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR przegrywają o 1
15 NR zabiło 3 modele straciło 2 modele ma 1 na +
Mają extra rank i ściągają ranki imperialnym +1 dla NR
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR wygrywają o 2
I co? Która opcja lepsza?
Generalnie w szczurach im więcej tym lepiej a boost dla oddziału o 5 modeli za 35 pkt to nie drogo (ktoś zaraz powie, że za tyle to ma dodatkowy oddział slajwów )
10 NR zabiło 3 modele straciło 1 model ma 2 na +
Nie mają extra ranków i nie ściągają ranków przeciwnikowi +3 dla Imperium
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR przegrywają o 1
15 NR zabiło 3 modele straciło 2 modele ma 1 na +
Mają extra rank i ściągają ranki imperialnym +1 dla NR
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR wygrywają o 2
I co? Która opcja lepsza?
Generalnie w szczurach im więcej tym lepiej a boost dla oddziału o 5 modeli za 35 pkt to nie drogo (ktoś zaraz powie, że za tyle to ma dodatkowy oddział slajwów )