Pillars of Eternity

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Re: Pillars of Eternity

Post autor: Murmandamus »

Swietna gra tylko to zaglądanie do głowy niekórym npcom razi bezużytecznością, takie ubarwienie na wyrost i często nudnawe. Do niczego się nie przydaje w grze a i z tymi npcami nie można w ogóle porozmawiać.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A przypadkiem nie jest tak, że ci NPC to są po prostu dusze, które widzimy? Temu nie ma z nimi interakcji.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

raczej poprzednie wcielenia tych osób. Do tego ten dzwięk prawie jak z tormenta kiedy sobie przypominaliśmy własną przeszłość. Tam się czekało wręcz na ten dzwięk. Tutaj z powodu nudy i bezużyteczności za każdym razem nieco denerwuje mnie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

też liczylem ze wraz z tymi wejsciami pojawia sie np questy poboczne albo to przegladanie bedzie sluzylo jakiems questowi glownemu albo generalnie pomagało w fabule - starczyliby 1 na 10 zeby byla satsyfakcja jak sie trafi...

w Salach czuciowcow były kule z doznaniami - ale tam oprocz opowiadan (wyzszej jakosci na pewno) był jeszcze EXP :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Kule od czuciowców były świetne i chciało się je czytać. Zwłaszcza to wspomnienie o generale co miał zbombardować świat pełen niewinnych.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Czyli te dusze i ich historie służą w grze jedynie opowiadaniu ciekawych historyjek a tak naprawdę to niczemu pożytecznemu??
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Chomikozo
Chuck Norris
Posty: 598

Post autor: Chomikozo »

Ciekawe historyjki z definicji są pożyteczne :wink: Mają na celu wprowadzić gracza w klimat świata przedstawionego. Mnie, jako entuzjaście fantastyki wszelakiej, takie krótkie formy bardzo się podobają i zawsze szukam po tawernach enpeców ze "złotymi" imionami.
Prawdziwy krasnolud gardzi słonecznikiem.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Stanowczo zbyt szybko się łapie levele. Jestem jeszcze w drugim akcie a już 8 level :( Jednak pomysł z niedostawaniem expa za zabijanie potworków pomagałby skalibrować levelowanie. Te inkarnacje NPC rzeczywiście słabe. Czytam wszystkie ale jest ich za dużo. Nie są jakoś związane z czymkolwiek i po pewnym czasie po prostu nużą (może jest ich zbyt dużo po prostu). Gram łotrzykiem. Trochę zepsułem postać na poziomie cech i talentów (cios w plecy!!!) ale gra się przyjemnie. Na szczęście ukryłem niedostępne opcje dialogowe więc nie wiem ile tracę ;) Walki są łatwe. Na początku było trochę problemów. Gra na wysokim poziomie powinna być standardem.
Całkowicie niedopracowana twierdza :( A szkoda bo mógł być to ciekawy element.
No i po ostatnim patchu nawet mi się komputer nie przycina a zwiększyłem rozdzielczość :)
P.S. Nie spoilerujcie. Nie wszyscy skończyli grę ;)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Karli pisze:Czyli te dusze i ich historie służą w grze jedynie opowiadaniu ciekawych historyjek a tak naprawdę to niczemu pożytecznemu??
Dokładnie :(

No bez spolierów powiem, że nie wyobrażam sobie jak gra moglaby sie potoczyc gdybym cos inaczej wybrał tu i tam. A często robił save and load i czasem zmienialem wybór w opcjach dialogowych. Efekt? brak. I jakby ktos mogl na PMce mi zrelacjonowac zakonczenia (w tym alternatywne o ile są) to byłbym wdzieczny :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Waldi pisze: Gram łotrzykiem. Trochę zepsułem postać na poziomie cech i talentów (cios w plecy!!!) ale gra się przyjemnie. Na szczęście ukryłem niedostępne opcje dialogowe więc nie wiem ile tracę ;)
Też mi cios w plecy wydawał się słabym skillem (podejść na 2m? lepiej z arbalesty pruć) więc zamiast tego wziąłem marksman. Nie da się jakoś cofnąć wziętych rozwinięć?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ja w pierwszym akcie byłem w połowie 7 lvlu ;). Po prostu jak wlazłem do podziemi warowni, to wyczołgałem się dopiero z 8 poziomu i teraz wszystkie potyczki są dziecinnie łatwe...
Aha, zdecydowanie polecam enigmatyka. Przekozacka postać, mag przy nim się może schować - multum czarów co walkę plus solidny wygar z broni, ja z łukiem chodzę. W drużynie mam też tę krasnoludzką łowczynię, ale jest całkiem zbędna, wymienię ją na jakiegoś paladyna czy barbarzyńcę, jeśli się natknę :).

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Rozwoj postaci bez instrukcji jak chocby w starych IWD jest naprawde nieintuicyjny

Co do cofniecia punktow chyba się nie da

Co do NPC też totalna bieda - jeżeli nie zrobimy wojownika/barba jako swoja psotac to nie ma zadnego walczacego NPC (Zrozpaczona Matka, Bard, Druid, Łowczyni, Czarodziej, Kapuś i jedyny wojownik Eder - kogos przegapilem?)

Poza tym na razie nie widze powodow by gre przechodzic drugi raz - jezeli ktos takie powody zna niech da znac! :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Karli pisze: Nie da się jakoś cofnąć wziętych rozwinięć?
Ponoć się da za pomocą poleceń z konsoli.
-Qc- pisze: Co do NPC też totalna bieda - jeżeli nie zrobimy wojownika/barba jako swoja psotac to nie ma zadnego walczacego NPC (Zrozpaczona Matka, Bard, Druid, Łowczyni, Czarodziej, Kapuś i jedyny wojownik Eder - kogos przegapilem?)
paladynkę,

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Gdzie ją można spotkac?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

W Zatoce Buntu, dzielnica dar Odry. Trzeba zrobić quest żeby się przyłączyła. Fajna postać, duży dmg robi z durakiem ale nie jest tak wytrzymała jak Eder.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Pokonał ktoś z was adrowego smoka? Jeśli tak to w jaki sposób i na którym lvlu bo ja za cholerę nie daję rady.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

hypnotic pisze:W Zatoce Buntu, dzielnica dar Odry. Trzeba zrobić quest żeby się przyłączyła. Fajna postać, duży dmg robi z durakiem ale nie jest tak wytrzymała jak Eder.
bo to DD a nie tank :wink:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

No tak, wyszło moje lenistwo bo skoro nie było tam nic z głównego nurtu to tego nie odwiedziłem :)

A nie mozna jej sobie przerobic wedle potrzeb żeby była tankiem :P ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Zielony
Kretozord
Posty: 1714
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Zielony »

hypnotic pisze:Pokonał ktoś z was adrowego smoka? Jeśli tak to w jaki sposób i na którym lvlu bo ja za cholerę nie daję rady.
Mi sie wlasnie udalo ubic gadzine. Nawet jej podejsc nie pozwolilem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Zielony pisze:
hypnotic pisze:Pokonał ktoś z was adrowego smoka? Jeśli tak to w jaki sposób i na którym lvlu bo ja za cholerę nie daję rady.
Mi sie wlasnie udalo ubic gadzine. Nawet jej podejsc nie pozwolilem :)
Ale tego na 15tym poziomie ścieżek? Czy tą namiastkę smoka w górach? :wink:

ODPOWIEDZ