Warthrone - AoW made manifest
Re: Warthrone - AoW made manifest
Jak tylko przyjęte zostaną TK jako oficjalna armia to będę testował z kumplem Dark Elfy vs TK. Zdam relację
Mam w domu ichnich dwarfowych slayerów, scoutów, hamerów, nurglowców i 6 szefów. Każdy jeden jest zajebisty. Ale fakt że i na slayerów których brałem w preorderze i na hamerów których tez brałem w preorderze czekałem dłuuuugo. Ich ludki kupowałem do wh bo idealnie pasują. W drugą strone tez to działa więc jak komuś nie pasują ludki AoW spokojnie może działać tymi z GW. Albo może wybrać krasnale z Mantica
Jak tylko doczytam zasady do końca bedę sie zabierał do testowania
Jak tylko doczytam zasady do końca bedę sie zabierał do testowania
Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Już jutro wrzucę zasady magii po polsku
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Już są zasady do ściągniecia dla HE, Skavenów
No to mamy juz 10 army bookow na stronie AoW. W tym armie khorna - khornowy woch + khornowe demony .
Z tego co wiem ma byc nie dlugo dodana armia TK
Z tego co wiem ma byc nie dlugo dodana armia TK
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
W zeszły piątek pomyślałem, że z ciekawości druknę sobie w pracy zasadydo WT i poczytam w domku. Skończyło się na tym, że nie druknąłem, a prawie wszystko w robocie przeczytałem.
Zasady są genialne (choć niektóre szyki mogą być problematyczne). Jeżeli [przeczytałbym to rok temu, także namawiałbym innych na spróbowanie tego systemu.
Trzymam kciuki za ten system i za nowe booki. Pomimo, że jest już ludzka nacja w Sadze, to czekam na Imperium, a skoro są warriorzy Khorne'a, to i inne bóstwa by się przydały
Zasady są genialne (choć niektóre szyki mogą być problematyczne). Jeżeli [przeczytałbym to rok temu, także namawiałbym innych na spróbowanie tego systemu.
Trzymam kciuki za ten system i za nowe booki. Pomimo, że jest już ludzka nacja w Sadze, to czekam na Imperium, a skoro są warriorzy Khorne'a, to i inne bóstwa by się przydały
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
a co z losowymi szarżami ? podobno są tam. Z drugiej strony w Kings of Warach są jak w 7ed i wcześniejszych czyli 2xruch.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Jakieś zboczenie macie z tymi losowymi szarżami. Mnie tak bardzo nie rażą. Poza tym spam KoW staje się lekko irytujący tak na siłę, niestety systemowi dużo brakuje do dawnego WFB by mógł być jego następcą z tym mega uproszczonym schematem.
Bohaterowie mogą udanymi rozkazami wspomóc szarżę by była mniej losowa - jest kontrola jak na prawdziwym polu bitwy, gdzie nic nie jest do końca pewne ale można przyłożyć się mniej lub bardziej
Bohaterowie mogą udanymi rozkazami wspomóc szarżę by była mniej losowa - jest kontrola jak na prawdziwym polu bitwy, gdzie nic nie jest do końca pewne ale można przyłożyć się mniej lub bardziej
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Kuna ja tylko pytam o tą losowość bo jeszcze nie miałem okazji zasad ogarnąć słyszałem że jest losowość spora. Jak to sięma do balansu tutaj.
Szarża standard ruch plus 2k6 chyba, że jednostka ma mov większy lub równy 8 wtedy jest ruch+ 3k6 kiedy na rozkaz wejdzie jeden sukces.
Jak jest dwa lub więcej sukcesów to zasięg szarży to ruch+ 3k6 ( gdzie wybierasz 2 wyższe ) lub dla jednostka ma mov większy lub równy 8 wtedy jest ruch+ 4k6 i (wybierasz 3 najwyższe)
Jak jest dwa lub więcej sukcesów to zasięg szarży to ruch+ 3k6 ( gdzie wybierasz 2 wyższe ) lub dla jednostka ma mov większy lub równy 8 wtedy jest ruch+ 4k6 i (wybierasz 3 najwyższe)
Też nie rozumiem tego obłędu z tymi szarżami Są szarże 100% (Bo blisko) lub szarże o pewnej szansie powodzenia.
Nie lubiłem "gwarantowanych" szarż, bo po prostu jednostki szybsze niemal zawsze szarżowały (w sensie, bretońskie rycerstwo na imperialne). Więc gdzie mowa o balansie? 5-7 ed WFB: Jesteś Elfem lub Bretońcem - to prawie na pewno ty zaszarżujesz, nie wspominając o "możliwościach" szarż krasnoludów.
Dodatkowo szarża w WT ma na prawdę sporo bonusów, więc losowość jest tutaj wskazana.
Nie lubiłem "gwarantowanych" szarż, bo po prostu jednostki szybsze niemal zawsze szarżowały (w sensie, bretońskie rycerstwo na imperialne). Więc gdzie mowa o balansie? 5-7 ed WFB: Jesteś Elfem lub Bretońcem - to prawie na pewno ty zaszarżujesz, nie wspominając o "możliwościach" szarż krasnoludów.
Dodatkowo szarża w WT ma na prawdę sporo bonusów, więc losowość jest tutaj wskazana.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
@Murmi - sorry, brzmiało to jak kolejny Kal-Torak piszący "a wy tu macie te okropne losowe szarże, a w KoW ich nie ma i jest lepiej".
Felix i reszta wzięli się do roboty, nawet wszystkie kruczki w Wochu usunęli
Felix i reszta wzięli się do roboty, nawet wszystkie kruczki w Wochu usunęli
GrimgorIronhide nie wiem po co mnie wywołujesz do tablicy ;P
W temacie KoW o ile dobrze pamiętam odpisywałem w kontekście twoich wątpliwości na różnych zasad do KoW.
Na koniec dodałem, że kwestia losowych szarż to już "preferencje".
Mnie od 8 edycji WFB odstraszyły właśnie losowe szarże, idiotyczne i wsteczne zasady skirmisha i ogólnie zwiększenie losowości "rzuć 2k6" niemal we wszystkim.
Istnieje dla mnie pewien kanon zasad ogólnych, które w grach bitewnych nie powinny występować jako "losowe" - pierwszy to brak losowości w dziale "ruch" oraz prostota i intuicyjność "formacji" (wzór dobrej zasady formacji to np. Fast Cavalry w WFB, która powstała w 6 edycji, transformowana z upierdliwego skirmisha, niestety zapomnieli tego zrobić również z piechotą, a w 8 jeszcze zasadę formacji skirmisha uwstecznili). To w zasadzie te minimum i tyle ;P. Dla każdego ten "kanon" może być inny. W moim przypadku zasadność losowych szarż, jakie tak samo potrzebne jak losowość zasięgów strzałów np. z łuku: 12 cali + rzut 2k6 cali. Ogólnie zasady mają być "nie upierdliwe", tak aby móc się głównie cieszyć manewrowanie oddziałami po stole. To wszystko.
Stąd nie ma powodu przywoływać mnie z zaświatów ;p
W temacie KoW o ile dobrze pamiętam odpisywałem w kontekście twoich wątpliwości na różnych zasad do KoW.
Na koniec dodałem, że kwestia losowych szarż to już "preferencje".
Mnie od 8 edycji WFB odstraszyły właśnie losowe szarże, idiotyczne i wsteczne zasady skirmisha i ogólnie zwiększenie losowości "rzuć 2k6" niemal we wszystkim.
Istnieje dla mnie pewien kanon zasad ogólnych, które w grach bitewnych nie powinny występować jako "losowe" - pierwszy to brak losowości w dziale "ruch" oraz prostota i intuicyjność "formacji" (wzór dobrej zasady formacji to np. Fast Cavalry w WFB, która powstała w 6 edycji, transformowana z upierdliwego skirmisha, niestety zapomnieli tego zrobić również z piechotą, a w 8 jeszcze zasadę formacji skirmisha uwstecznili). To w zasadzie te minimum i tyle ;P. Dla każdego ten "kanon" może być inny. W moim przypadku zasadność losowych szarż, jakie tak samo potrzebne jak losowość zasięgów strzałów np. z łuku: 12 cali + rzut 2k6 cali. Ogólnie zasady mają być "nie upierdliwe", tak aby móc się głównie cieszyć manewrowanie oddziałami po stole. To wszystko.
Stąd nie ma powodu przywoływać mnie z zaświatów ;p