DE 2.0 newsy
Moderator: Yudokuno
Re: DE 2.0 newsy
Nadal trzeba wykupić chamiona w acolitach, żeby móc czarować?
Tak.
Ja ze swoją recenzją wstrzymam się do oficjalnej wersji, bo chwilowo wygląda to bardziej jak spełnienie "wishlist'ów" krzykaczy z T9A niż na armie z pomysłem.
Pytanie: Coś zakazuje mi rzucenia 2 x doombolta w jednej turze magii ? czy teraz jak jeden wejdzie to drugiego już nie mogę nawet spróbować wrzucić ?
Pytanie: Coś zakazuje mi rzucenia 2 x doombolta w jednej turze magii ? czy teraz jak jeden wejdzie to drugiego już nie mogę nawet spróbować wrzucić ?
jeśli dobrze zrozumiałem pytanie to:
btw.
widzicie DE w starym stylu na
-raidersach,
-cokach,
-pegazach (a może i smoku?),
-ewentualnie bolcach i shadach i rydwanach
-o hydry nie pytam ^^
Będzie dawać radę? :> zawsze mnie jarały takie DE i ich figurki
str 36.The player may only attempt to cast each Learned Spell once per magic phase, even if it is known by different Wizards.
Replicable Spells are not subject to this limitation
btw.
widzicie DE w starym stylu na
-raidersach,
-cokach,
-pegazach (a może i smoku?),
-ewentualnie bolcach i shadach i rydwanach
-o hydry nie pytam ^^
Będzie dawać radę? :> zawsze mnie jarały takie DE i ich figurki
ja tam widze, tylko ze musisz wciaz miec te 3-4 oddzialy scorujace. no i raczej bym robil tych fleetmasterow. na koniach a nie pegazach, zeby miec te 1+ save na wszystkich.Kosa pisze:
widzicie DE w starym stylu na
-raidersach,
-cokach,
-pegazach (a może i smoku?),
-ewentualnie bolcach i shadach i rydwanach
-o hydry nie pytam ^^
Będzie dawać radę? :> zawsze mnie jarały takie DE i ich figurki
w ogole przespalem sie z tym Amulet of Spite i rzeczywiscie on jest slaby. powinno byc odwrotnie, ze przeciwnik traci jedna kostke dispella w naszej a za to dostaje jedna kostke w swojej. lepsze jest w fazie magii miec 9 kostek do 5 niz 10 do 6.
We can't stop here. This is bat country.
nie przeszkadza mi wcisnąć do rozpy 1 bądz 2 oddziały kuszników jako dodatkowe scoringi obok coków
Będzie nad czym myślec w takim razie ale nim uda się zebrać to wszystko w figurkach z VI edycji to pewnie DE polecą w kosmos
Będzie nad czym myślec w takim razie ale nim uda się zebrać to wszystko w figurkach z VI edycji to pewnie DE polecą w kosmos
Jest wiele do kminienia, wydaje się, że nowy book daje znacznie więcej możliwości. Co do herosów cudnie można dopakować magiczki, coś takiego rzuciło mi się na myśl:
Oracle Master 620
Wizard Master; Raptor; Hand Weapon; Light Armour; Irresistible Will; Killer Instinct
Moraec's Reaping [55]
Death Cheater [90]
Essence of Free Mind [55]
2 szkoły magii wybierane przy Spell Selection(!) plus dobra obrona 3+/4+ i ładnie bije, dawno takich cudów nie było w naszym ogródku;)
Oracle Master 620
Wizard Master; Raptor; Hand Weapon; Light Armour; Irresistible Will; Killer Instinct
Moraec's Reaping [55]
Death Cheater [90]
Essence of Free Mind [55]
2 szkoły magii wybierane przy Spell Selection(!) plus dobra obrona 3+/4+ i ładnie bije, dawno takich cudów nie było w naszym ogródku;)
Triclinium Thoruniensis
nie jestem zwolennikiem puszczania magów w combat w jakiejkolwiek kombinacji. nawet dla duzych demonow jest to poniekad drawback. tracisz mozliwosc pozycjonowania do dobrego rzucania czarow no i nie mozesz rzucac magicznych pociskow, kiedy jestes w combacie. takze trzeba dobrze dobrac czary- zero pociskow (te zostawic na warlockach). moze okultyzm (chcoiaz te zasiegi tam dupy nie urywaja - moze wtedy z familiarem zamiast essence).
We can't stop here. This is bat country.
Ja ciągle tym grałem więc teraz będzie jeszcze lepiejc;)Kosa pisze:jeśli dobrze zrozumiałem pytanie to:
widzicie DE w starym stylu na
-raidersach,
-cokach,
-pegazach (a może i smoku?),
-ewentualnie bolcach i shadach i rydwanach
-o hydry nie pytam ^^
Będzie dawać radę? :> zawsze mnie jarały takie DE i ich figurki
Szkoda tylko że nie dali kultu smoka jak HE .... co by wystawić dwa smoczury. W obecnej formie gdy przedmioty działające na smoczury zostały jeszcze bardziej przycięte nie widzę powodu by na nim grać. Szkoda
Co do maga do rzeczywiscie można go fajnie skminić. Nie wiem czy zawuazyliście ale nawet na koniu nasza magica ma 4+ sv z bazy.
kurde, zaczynacie mnie kusic ta kombatowa magiczka.
a co sadzicie o lore'ach?
dla mnie teraz nr 1 to alchemia
cosmologia tez daje rade
dywinacja slabsza - mniejszy zasieg atrybutu i gorszy unerring strike. ale wciaz to jest mocny lore
witchcraft zrobiony pod gobliny, takze nie ma co nim grac
no i okultyzm. na pewno mega na warlockach Yema. tak poza tym - no nie wiem. moze magiczka na smoku? jest o wiele tansza teraz.
a co sadzicie o lore'ach?
dla mnie teraz nr 1 to alchemia
cosmologia tez daje rade
dywinacja slabsza - mniejszy zasieg atrybutu i gorszy unerring strike. ale wciaz to jest mocny lore
witchcraft zrobiony pod gobliny, takze nie ma co nim grac
no i okultyzm. na pewno mega na warlockach Yema. tak poza tym - no nie wiem. moze magiczka na smoku? jest o wiele tansza teraz.
We can't stop here. This is bat country.
Panowie nie widzę na forum Hurrra optymizmu.
Też tak miałem przez chwilę.
Uważam że jest bardzo dobrze.
Zagrałem wczoraj z "Upierdliwymi Krasiami" w wresji napór bez magii.
Nie pamiętam nazw bo grałęm z tym pierwszy raz.
2x5 Byczków z Res 5, 2x6 małych Kadaii (czy jakoś tak), duży kocek corowej z WS7 i GW S5, + kadra w nim, 10 jakoś strzelaczy na 18 cali i coś jeszcze ale nie pamiętam. Brak magii u przeciwnika.
Jak zobaczyłem rozpę przeciwnika to miałem reakcję z 1.3 - "Jak ja to przepchnę i walczymy o remis" .
Ja wyskoczyłem z listą
Duża Czarka, gienio na kuniu z cloakiem i familiarem, Cosmologia.
BSB na COKu. z Macałką 4A AP3 i zbieranie tokenów. + tarcza Disctracting.
28 włóczni, kociołek, 3x5 DR z kuszami, Warloczki z Cosmo 5x, Hydra, Kraken, Chariot, CoKi ze sztandarem +1A. 1x10 Exeków z championem.
Nie będę się rozpisywał z raportem ale Powiem wam, że jest moc.
20-0 dla DE. Chyba po raz pierwszy od 2 lat zobaczyłem taki wynik na moich DE.
Podsumowanie gierki:
- Magię mamy teraz sytą. wchodzą po 2-3 czary.
2 Chanelle na Veil tokenach + macałka dająca veil tokeny + jakiś veil pozostały z poprzedniej tury.
Daje nam 1-2 bonusowych kości per turę.
- Brak głupoty w armii jest zajebistym rozluźnieniem UFFFffff w końcu .
Z przyzwyczajenia dałem BSB w CoKi i chyba niepotrzebnie. Muszę jeszcze pokminić nad jego miejscem.
- CoKi z +1A w szarży + swiftstride na 4d6 z kotła (odrzucamy 2 najniższe) albo +1 to Wound i jest moc.
Warto zastanowić się nad Deatch Starem na tym unicie.
- Swiftstride na Hydrze i Krakenie WOW.
- Włócznie z Academy banner mają zawsze +2 AP. CZad
- Kociołek, MUST HAVE w każdej rozpie. Trzaba korzystać póki jest bo nam go przytną.
Szarże i +1 to wound robi moc.
Moje włócznie ustawione po 7 w szeregu z 1+ to wound i jakiś czar (albo +1S albo nasza sygnaturka nie pamiętam) rozszarpały małe kadaje w turę WOW.
- Charioty podobnie jak CoKi i włócznie zajebiście bustują się z Kotła.
No i ten brak głupoty. Aż żal że mam tylko 2 charioty na stanie.
- DR z +1 to hit na bliski jest mega.
Nie ma jak zatańczyć wokoło małych kadaii przez 2 ostatnie tury i sprowadzić je do ostatniego wounda tylko strzelaniem.
Do tego w booku jest sporo innych buildów wartych próbowania.
Kusi mnie beastmaster na mantysi.
Brak konieczności overruna i Frenzy w CC jest mega.
Do tego Mantysia a ma +1 to Wound, S5 i możliwy przerzut to hit z beastmastera.
W mojej opinii rozczarowują:
-Dancers of Yema,
-Black Guard z kultem WTF, dlaczeeeego?
-Ten dziwny sztandar (aż nie chce się czytać opisu)
-Meduza (chyba trochę za droga)
-2 nowe kulty, a w zasadzie to globalna konstrukcja kultów. Czyli start problem z przerzutem 1 to wound.
Teraz przerzut jeszcze ważniejszy bo kombuje się z Cosmologią i boostem z altara.
-Chariot z bolcem.
-Cult tylko po to żeby kusza strzelała jak należy, dlaczego i po co to nie kumam.
Tyle z mojej szybkiej recenzji i odczuć po pierwszej grze na 2.0.
Jest dobrze.
Osobiście uważam, że mamy dużo możliwości zrobienia świetnej synergii w armii.
Na papierze wygląda eeechh OKejj ale na stole robi się świetnie.
BTW: Mam nadzieję że mój optymizm po pierwszej sytej wygranej nie zaciemnia mi obrazu armii za mocno .
EDIT:
Kombatowa czarka. Jakoś tego nie widzę.
Też tak miałem przez chwilę.
Uważam że jest bardzo dobrze.
Zagrałem wczoraj z "Upierdliwymi Krasiami" w wresji napór bez magii.
Nie pamiętam nazw bo grałęm z tym pierwszy raz.
2x5 Byczków z Res 5, 2x6 małych Kadaii (czy jakoś tak), duży kocek corowej z WS7 i GW S5, + kadra w nim, 10 jakoś strzelaczy na 18 cali i coś jeszcze ale nie pamiętam. Brak magii u przeciwnika.
Jak zobaczyłem rozpę przeciwnika to miałem reakcję z 1.3 - "Jak ja to przepchnę i walczymy o remis" .
Ja wyskoczyłem z listą
Duża Czarka, gienio na kuniu z cloakiem i familiarem, Cosmologia.
BSB na COKu. z Macałką 4A AP3 i zbieranie tokenów. + tarcza Disctracting.
28 włóczni, kociołek, 3x5 DR z kuszami, Warloczki z Cosmo 5x, Hydra, Kraken, Chariot, CoKi ze sztandarem +1A. 1x10 Exeków z championem.
Nie będę się rozpisywał z raportem ale Powiem wam, że jest moc.
20-0 dla DE. Chyba po raz pierwszy od 2 lat zobaczyłem taki wynik na moich DE.
Podsumowanie gierki:
- Magię mamy teraz sytą. wchodzą po 2-3 czary.
2 Chanelle na Veil tokenach + macałka dająca veil tokeny + jakiś veil pozostały z poprzedniej tury.
Daje nam 1-2 bonusowych kości per turę.
- Brak głupoty w armii jest zajebistym rozluźnieniem UFFFffff w końcu .
Z przyzwyczajenia dałem BSB w CoKi i chyba niepotrzebnie. Muszę jeszcze pokminić nad jego miejscem.
- CoKi z +1A w szarży + swiftstride na 4d6 z kotła (odrzucamy 2 najniższe) albo +1 to Wound i jest moc.
Warto zastanowić się nad Deatch Starem na tym unicie.
- Swiftstride na Hydrze i Krakenie WOW.
- Włócznie z Academy banner mają zawsze +2 AP. CZad
- Kociołek, MUST HAVE w każdej rozpie. Trzaba korzystać póki jest bo nam go przytną.
Szarże i +1 to wound robi moc.
Moje włócznie ustawione po 7 w szeregu z 1+ to wound i jakiś czar (albo +1S albo nasza sygnaturka nie pamiętam) rozszarpały małe kadaje w turę WOW.
- Charioty podobnie jak CoKi i włócznie zajebiście bustują się z Kotła.
No i ten brak głupoty. Aż żal że mam tylko 2 charioty na stanie.
- DR z +1 to hit na bliski jest mega.
Nie ma jak zatańczyć wokoło małych kadaii przez 2 ostatnie tury i sprowadzić je do ostatniego wounda tylko strzelaniem.
Do tego w booku jest sporo innych buildów wartych próbowania.
Kusi mnie beastmaster na mantysi.
Brak konieczności overruna i Frenzy w CC jest mega.
Do tego Mantysia a ma +1 to Wound, S5 i możliwy przerzut to hit z beastmastera.
W mojej opinii rozczarowują:
-Dancers of Yema,
-Black Guard z kultem WTF, dlaczeeeego?
-Ten dziwny sztandar (aż nie chce się czytać opisu)
-Meduza (chyba trochę za droga)
-2 nowe kulty, a w zasadzie to globalna konstrukcja kultów. Czyli start problem z przerzutem 1 to wound.
Teraz przerzut jeszcze ważniejszy bo kombuje się z Cosmologią i boostem z altara.
-Chariot z bolcem.
-Cult tylko po to żeby kusza strzelała jak należy, dlaczego i po co to nie kumam.
Tyle z mojej szybkiej recenzji i odczuć po pierwszej grze na 2.0.
Jest dobrze.
Osobiście uważam, że mamy dużo możliwości zrobienia świetnej synergii w armii.
Na papierze wygląda eeechh OKejj ale na stole robi się świetnie.
BTW: Mam nadzieję że mój optymizm po pierwszej sytej wygranej nie zaciemnia mi obrazu armii za mocno .
EDIT:
Dla mnie #1 to Cosmologia.Klaudel pisze:kurde, zaczynacie mnie kusic ta kombatowa magiczka.
a co sadzicie o lore'ach?
Kombatowa czarka. Jakoś tego nie widzę.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, o 11:19 przez cluzoe, łącznie zmieniany 2 razy.
Zgaduję że chodzi o to że mount raptor ma teraz 2 ataki i niby trzeci atak z frenzy w cc?