Zabójcy Trolli, Gigantów, Smoków i Demonów.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
zrobienie zywego muru jest ciekawym pomyslem .... natomiast problem pojawia sie gdy trzeba manewrowac. Za murem wszystko stoi i sie nir rusza, natomiast na zwiniecie tego w szeregi to ze 2, 3 tury chyba zejdzie, (przy założeniu ze jest limit 0-1 i 10-30 nie pamietam czy sa jakies ograniczenia co do liczby slayerow bo niestety AB mam w domu i ostatnio gralem z jakies 3 miesiace temu)
Na pewno tak jest? Jeśli tak to jak sie to ma do informacji w tej erracie do HE:
http://ca.games-workshop.com/WhiteDwarf ... es_faq.pdf
(pierwsze zadane tam pytanie co do ASF). Jest tam napisane że model z bronią 2ręczną atakuje zawsze po modelu z bronią 1ręczną nawet gdy ten ma mniejszą inicjatywę(ASF sie neguje)
Czyli taki zabójca z magicznym toporem waliłby niejako przed swordmasterem z br 2ręczną... chyba że się mylę (co jest prawdopodobne)![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://ca.games-workshop.com/WhiteDwarf ... es_faq.pdf
(pierwsze zadane tam pytanie co do ASF). Jest tam napisane że model z bronią 2ręczną atakuje zawsze po modelu z bronią 1ręczną nawet gdy ten ma mniejszą inicjatywę(ASF sie neguje)
Czyli taki zabójca z magicznym toporem waliłby niejako przed swordmasterem z br 2ręczną... chyba że się mylę (co jest prawdopodobne)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Meance@ jezeli dajesz slayerowi magiczną broń zasada slayer axes przestaje działac
pzdr
pzdr
jak to nie moze miec? moze... tylko jak ma mniejsza to mu sie zrownuje do T przeciwnika... jesli byloby tak jak piszesz to great weapon u slayerow bylby totalna glupota ;PMenace pisze:pytanie do raxo: Hmm po co Slayerowi +1 S ? I tak nie może mieć więcej siły niż przeciwnik tougha ;/ ?
Ale S4 to nie jest to...
Opcja Raksa z +1A +1S i ASF daje rade jesli chodzi o Dragon slayera klepacza... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Popieram...
Ja rowniez jak wystawiam to tylko golasa jak na slayera przystalo...
Jak strace to nie zal mi tych 50 punktow a 120 to i owszem...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
tyle że taki golasek nie wytrzyma szarży driad czy wilków a taki mój nie dośc że wytrzyma to ubije je w dwie tury i zajmie sie nastepnymi rzeczami... każdy gra jak lubi... ja wystawiam mojego Smokobójce wartego 120 punktów który służy nie tylko do blokowania ale też do łamania oddziałów przeciwnika i w 80% przypadków spłaca się z nawiązką.
ale ostatnio zdarza mi się wystawic thana samotnika...też sie chłopak ładnie spłaca a można go puścić samopas pod ostrzał przeciwnika bo z As1+ z przerzutem to jakies kusze czy łuki mu nie straszne... niestety on potrafi uciec z walki![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
ale ostatnio zdarza mi się wystawic thana samotnika...też sie chłopak ładnie spłaca a można go puścić samopas pod ostrzał przeciwnika bo z As1+ z przerzutem to jakies kusze czy łuki mu nie straszne... niestety on potrafi uciec z walki
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Siła Slayera jest modyfikowana proporcjonalnie do T przeciwnika a nie siła plus broń. czyli gdy mamy przeciwnika z t5 sila wzrasta nam do 5 i dodatkowo +1s za rune na broni. Slayer sprawdza sie u mnie do obrony machin. Jezeli mam 3+ machin na bitwie i sa w skupieniu to slayer odstrasza nawet najmocniejszych przeciwnikow. Jeszcze nigdy przeciwnik pewnie nie zaszarzowal na moje machiny, gdy jednak do jakiejkolwiek szarzy dochodzi zawsze konczy sie to ucieczka, lub zniszczeniem atakujacego(slayer moze gonic przeciwnika w przeciwienstwie do obslugi). Duzo taki bohater kosztuje ale ma na celu ochrone o wiele wiekszej ilosci pkt. ktora pozniej sie zwraca.