
interesujace nas przypadki to:
rzucenie dodateowego strzalu na katapke, misfire 4-6 i kwestia shoooignu
oraz rzucenie dodatkowego strzalu na katapke, misfire 2-3 i kwestia shootingu w tej oraz nastepnej turze (zakladajac, ze weszlo i nie weszlo dodatkowe strzelanie w fazie magii)
tak wiec pierwszy problem.
w wypadku misfire mozna strzelic z powodu pierwszego cytatu w ktorym pisze, ze jesli katapka jest misfire'owana[...] in effect they cannot shoot in this magical shooting phase, but will be able to shoot in the regular shooting phase.
skoro wiec zaklecie zostalo rzucone na maszyne, kotra w efekcie jest zmisfire'owana oraz nie strzela (m.in. z powodu misfire) to w normalnej turze strzelania juz powinna moc

(niemniej caly czas uwazam, ze jest to zwykly babol gw ktore to nie widzi roznicy miedzy faza a tura

a co do chillwinda to jest to tyle niefortunne porownanie, ze jesli rzucimy dodatkowy strzal na katapulte to efekt chillwinda jest rozpraszany)