FALLOUT 3
Moderator: Zaklinacz Kostek
Byłem na GC w Leipzig. Był tam koleś z Bethesdy, który grał i opowiadał w trakcie. Całość działa się w Vaulcie 101, a jak się szło korytarzem to wszędzie było pełno gadżetów pokroju konserw z pipboyem itd.
Ogólne wrażenie to coś tu jest nie tak. Przeskok na FPP/TPP sprawia, że to już jest bardziej inna gra. Co do świata i klimatu ciężko powiedzieć po 15 minutowym pokazie, ale grafa jak na obecne czasy jakaś taka dziwna, może to sprawa dużego ekranu ale jakoś to dziwnie wyglądało.
Z fajnych rzeczy, które mi się podobały to np. system przejmowania kontroli nad wieżyczkami. Włamujemy się do komputera, w którym jest ciąg znaczków, a w śród nich 4 literowe wyrazy. Wybieramy któryś z wyrazów i nam zwraca ile w szukanym słowie jest liter z szukanego hasła (coś jak mastermind). Mamy chyba 3 próby jak się nie uda to trudno. Nie było powiedziane jak wpływa na to science.
Otwieranie zamka to z kolei sterowanie śrubokrętem i małych wytrychem, oba trzeba wychylić pod odpowiednim kątem, by otworzyć zamek (szansa na złamanie wytrychów).
Na koniec rozdawali koszulki z pipboyem i butelki z "purified water".
Ogólne wrażenie to coś tu jest nie tak. Przeskok na FPP/TPP sprawia, że to już jest bardziej inna gra. Co do świata i klimatu ciężko powiedzieć po 15 minutowym pokazie, ale grafa jak na obecne czasy jakaś taka dziwna, może to sprawa dużego ekranu ale jakoś to dziwnie wyglądało.
Z fajnych rzeczy, które mi się podobały to np. system przejmowania kontroli nad wieżyczkami. Włamujemy się do komputera, w którym jest ciąg znaczków, a w śród nich 4 literowe wyrazy. Wybieramy któryś z wyrazów i nam zwraca ile w szukanym słowie jest liter z szukanego hasła (coś jak mastermind). Mamy chyba 3 próby jak się nie uda to trudno. Nie było powiedziane jak wpływa na to science.
Otwieranie zamka to z kolei sterowanie śrubokrętem i małych wytrychem, oba trzeba wychylić pod odpowiednim kątem, by otworzyć zamek (szansa na złamanie wytrychów).
Na koniec rozdawali koszulki z pipboyem i butelki z "purified water".
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
oficjalne gameplaye:
http://www.youtube.com/watch?v=HUI0Up4A ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wcrRM97D ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=GV2Aja_i ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=AqfYd0RP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4pBKOtzZ ... re=related
mi się podoba
http://www.youtube.com/watch?v=HUI0Up4A ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wcrRM97D ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=GV2Aja_i ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=AqfYd0RP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4pBKOtzZ ... re=related
mi się podoba

z tego co pamiętam VMB była cieńka jak dupa węża 
Raptaparat: nie zgadzam się , uważam że postacie są na tyle klimatycznie zrobione że nie można nazwac tego shooterem z elemntami rpg
jakbyś przeniósł poprzednie części na widok fpp o dużo by się nie różniły.

Raptaparat: nie zgadzam się , uważam że postacie są na tyle klimatycznie zrobione że nie można nazwac tego shooterem z elemntami rpg
jakbyś przeniósł poprzednie części na widok fpp o dużo by się nie różniły.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Brak turowego systemu, typowa strzelanka (tyle, że umiejscowiona w świecie fallout), zwalniające filmiki jak się wykonuje dokładne strzały (na początku to się to może podobać jak w zbliżeniu widzimy odpadającą głowę czy rękę ale za 100 razem?). Jakoś mnie to nie przekonało do zakupu wręcz przeciwnie. Nie twierdzę, że nie ma klimatu...ale to już nie to samo. I co komu przeszkadzało otrzymywanie traits co 3 poziomy? Amerykańskie dzieci nie lubią tak długo czekać?
Brak turowego systemu
jest tryb turowy
no czyli nietypowa ,bo strzelnka z super fabułą super klimatem super postaciami i wyborami ścieżki . jeśli tak wyglądają typowe strzelanki to ja nie wiemtypowa strzelanka (tyle, że umiejscowiona w świecie fallout)

sekunda czy dwiezwalniające filmiki jak się wykonuje dokładne strzały (na początku to się to może podobać jak w zbliżeniu widzimy odpadającą głowę czy rękę ale za 100 razem?).

Nie twierdzę, że nie ma klimatu...ale to już nie to samo.

a gdzie tam mówi kolo że co 1 lvl jest trait ? chyba tylko przypadek zadecydował że dostał po awansowaniu o 1lvlI co komu przeszkadzało otrzymywanie traits co 3 poziomy? Amerykańskie dzieci nie lubią tak długo czekać?
W linkach do gamplaya, ktore podal Błażej mowili, ze co lvl. Mnie to akurat sie podoba - more fun
Poki nie pogramy to sie nie dowiemy jaki gra bedzie miala klimat i na ile tryb fpp bedzie sie sprawdzal. Zauwazylem, ze oprocz widoku pierwszej i trzeciej osoby bedzie tez dostepny rzut izometryczny. Dla kazdego cos milego.

Poki nie pogramy to sie nie dowiemy jaki gra bedzie miala klimat i na ile tryb fpp bedzie sie sprawdzal. Zauwazylem, ze oprocz widoku pierwszej i trzeciej osoby bedzie tez dostepny rzut izometryczny. Dla kazdego cos milego.
to nie fallout tylko jakis morrowindowy shooter sygnowany jako fallout. tak to na pierwszy rzut oka wyglada. szkoda, ze stary projekt fallouta 3 (van burden?? czy jakos tak) upadł a pewnie byłaby wyśmienita kontynuacja serii. tutaj już nie jestem tego taki pewien 

No raczej to będzie chyba taki Oblivion w klimacie Fallouta...Zaś co do jakości samej fabuły przyjdzie poczekać na ostateczną wersję... Stare Fallouty były świetnymi grami właśnie z uwagi na setting, dobrą fabułę
i system rozwoju postaci - grafika i muzyka miały drugorzędne znaczenie...
i system rozwoju postaci - grafika i muzyka miały drugorzędne znaczenie...

Przyszlo nowe a starzy wyjadacze nie znajac jeszcze do konca nowego narzekaja. W kazdym srodowisku tak jest... Starcraftowi progamerzy sraja wrecz ogniem gdy widza rzeczy ktore wypluwa teraz Blizzard ad SC2. To nic ze moze byc lepszy nawet o milion razy. To sie nie liczy... Nie. Najgorsze ze jest to ze nowy SC bedzie po prostu inny.
Moim zdaniem widok fpp pomorze jeszcze bardziej wczuc sie w klimat gry. Bo nie iwem jak wy ale ja nie potrafie w rzeczywistosci wyobrazic sobie jak otaczajacy nas swiat wygladalby w rzucie izometrycznym czy tez w perspektywie 3 osoby a ponoc wyobraznie przestrzenna w jakims stopniu posiadam.
Moim zdaniem widok fpp pomorze jeszcze bardziej wczuc sie w klimat gry. Bo nie iwem jak wy ale ja nie potrafie w rzeczywistosci wyobrazic sobie jak otaczajacy nas swiat wygladalby w rzucie izometrycznym czy tez w perspektywie 3 osoby a ponoc wyobraznie przestrzenna w jakims stopniu posiadam.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jasiuuu --> jeśli byłbyś tak miły i podrzucił mi jakiś link gdzie twórcy gry mówią, że gra będzie miała system turowy to będę bardzo wdzięczny.