FALLOUT 3

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Na gram.pl w pre orderze mówią, że wysyłka 6.10.
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Byłem na GC w Leipzig. Był tam koleś z Bethesdy, który grał i opowiadał w trakcie. Całość działa się w Vaulcie 101, a jak się szło korytarzem to wszędzie było pełno gadżetów pokroju konserw z pipboyem itd.

Ogólne wrażenie to coś tu jest nie tak. Przeskok na FPP/TPP sprawia, że to już jest bardziej inna gra. Co do świata i klimatu ciężko powiedzieć po 15 minutowym pokazie, ale grafa jak na obecne czasy jakaś taka dziwna, może to sprawa dużego ekranu ale jakoś to dziwnie wyglądało.

Z fajnych rzeczy, które mi się podobały to np. system przejmowania kontroli nad wieżyczkami. Włamujemy się do komputera, w którym jest ciąg znaczków, a w śród nich 4 literowe wyrazy. Wybieramy któryś z wyrazów i nam zwraca ile w szukanym słowie jest liter z szukanego hasła (coś jak mastermind). Mamy chyba 3 próby jak się nie uda to trudno. Nie było powiedziane jak wpływa na to science.
Otwieranie zamka to z kolei sterowanie śrubokrętem i małych wytrychem, oba trzeba wychylić pod odpowiednim kątem, by otworzyć zamek (szansa na złamanie wytrychów).

Na koniec rozdawali koszulki z pipboyem i butelki z "purified water".
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!


Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

mi też ale martwi mnie że może byc za łatwa. oraz że jest kierowana przedewszystkim na konsole a nie na blaszaki :(

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

To mi wyglada na shootera z elementami rpg. Nikt juz chyba nie ma zludzen, ze 3 czesc gry utrzyma klimat poprzednich. Natomiast jako nowa jakosc bardzo mi sie podoba.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

hmmm, graliśnie w Vampire Masquerade: Bloodlines? Jeśli nie to zagrajcie a potem powiedzcie jeszcze raz, że gra w realtime z perspektywy pierwszej osoby może być kiepska jako rpg i bez klimatu....

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

z tego co pamiętam VMB była cieńka jak dupa węża :x

Raptaparat: nie zgadzam się , uważam że postacie są na tyle klimatycznie zrobione że nie można nazwac tego shooterem z elemntami rpg
jakbyś przeniósł poprzednie części na widok fpp o dużo by się nie różniły.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Brak turowego systemu, typowa strzelanka (tyle, że umiejscowiona w świecie fallout), zwalniające filmiki jak się wykonuje dokładne strzały (na początku to się to może podobać jak w zbliżeniu widzimy odpadającą głowę czy rękę ale za 100 razem?). Jakoś mnie to nie przekonało do zakupu wręcz przeciwnie. Nie twierdzę, że nie ma klimatu...ale to już nie to samo. I co komu przeszkadzało otrzymywanie traits co 3 poziomy? Amerykańskie dzieci nie lubią tak długo czekać?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Brak turowego systemu


jest tryb turowy

typowa strzelanka (tyle, że umiejscowiona w świecie fallout)
no czyli nietypowa ,bo strzelnka z super fabułą super klimatem super postaciami i wyborami ścieżki . jeśli tak wyglądają typowe strzelanki to ja nie wiem :P
zwalniające filmiki jak się wykonuje dokładne strzały (na początku to się to może podobać jak w zbliżeniu widzimy odpadającą głowę czy rękę ale za 100 razem?).
sekunda czy dwie :P w falloucie też były rozrywniki jak strzelałeś z potężnej broni i nikt nie narzekał że powtarzają się 100razy
Nie twierdzę, że nie ma klimatu...ale to już nie to samo.
:)
I co komu przeszkadzało otrzymywanie traits co 3 poziomy? Amerykańskie dzieci nie lubią tak długo czekać?
a gdzie tam mówi kolo że co 1 lvl jest trait ? chyba tylko przypadek zadecydował że dostał po awansowaniu o 1lvl

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

W linkach do gamplaya, ktore podal Błażej mowili, ze co lvl. Mnie to akurat sie podoba - more fun :)

Poki nie pogramy to sie nie dowiemy jaki gra bedzie miala klimat i na ile tryb fpp bedzie sie sprawdzal. Zauwazylem, ze oprocz widoku pierwszej i trzeciej osoby bedzie tez dostepny rzut izometryczny. Dla kazdego cos milego.


Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

to nie fallout tylko jakis morrowindowy shooter sygnowany jako fallout. tak to na pierwszy rzut oka wyglada. szkoda, ze stary projekt fallouta 3 (van burden?? czy jakos tak) upadł a pewnie byłaby wyśmienita kontynuacja serii. tutaj już nie jestem tego taki pewien :(
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
aipz
Mudżahedin
Posty: 211
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa

Post autor: aipz »

No raczej to będzie chyba taki Oblivion w klimacie Fallouta...Zaś co do jakości samej fabuły przyjdzie poczekać na ostateczną wersję... Stare Fallouty były świetnymi grami właśnie z uwagi na setting, dobrą fabułę
i system rozwoju postaci - grafika i muzyka miały drugorzędne znaczenie...;)

Mysza_
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Mysza_ »

Przyszlo nowe a starzy wyjadacze nie znajac jeszcze do konca nowego narzekaja. W kazdym srodowisku tak jest... Starcraftowi progamerzy sraja wrecz ogniem gdy widza rzeczy ktore wypluwa teraz Blizzard ad SC2. To nic ze moze byc lepszy nawet o milion razy. To sie nie liczy... Nie. Najgorsze ze jest to ze nowy SC bedzie po prostu inny.
Moim zdaniem widok fpp pomorze jeszcze bardziej wczuc sie w klimat gry. Bo nie iwem jak wy ale ja nie potrafie w rzeczywistosci wyobrazic sobie jak otaczajacy nas swiat wygladalby w rzucie izometrycznym czy tez w perspektywie 3 osoby a ponoc wyobraznie przestrzenna w jakims stopniu posiadam.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Mnie do widoku FPP przekonal oblivion, wiec nie mam juz uprzedzen.

Mysza: wymienimy sie falloutem kto pierwszy bedzie mial :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jasiuuu --> jeśli byłbyś tak miły i podrzucił mi jakiś link gdzie twórcy gry mówią, że gra będzie miała system turowy to będę bardzo wdzięczny.

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Nie będzie tur, będzie tylko taki specjalny myk, że w walce możesz zatrzymać w dowolnym momencie grę, wydać rozkazy postaci (np. strzel w kolano, potem w głowę, potem rzuć granat) i obejrzysz tą całą szamotaninę jako mini cinematic. Do tur temu daleko, ale zawsze coś.
Obrazek

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 750
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Jak dla mnie to wygląda tak: robi się za trudno i mnie klepią - włączam tryb turowy i sobie na spokojnie wszystkich rozwalam... :? Już wolałbym zwykły FPS z lekkim RPGowym zabarwieniem. No ale poczekam z ocenami, aż to na własne oczy zobaczę.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

w f3 nie trzeba będzie grać w fpp, dostępny jest także tpp i chyba pseudo-izometryczny (taki tpp, ale z dalszej odległości i od góry)

Awatar użytkownika
Mauler
Wodzirej
Posty: 734

Post autor: Mauler »

No nie - tylko fpp i tpp. A zwolnienia kamer i inne plany będą dostępne tylko jak zrobisz jakiegoś widowiskowego headshota albo inne zjawiskowe zdarzenie w grze.
Obrazek

ODPOWIEDZ