CompScore by Furion

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

i super! i o to chodzi!

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3173
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Furion a co zrobisz z imperialnymi detkami? Jeśli zróznicuję ich skład (ilośc, rodzaj) to każdy oddział liczy się jakby miał osobne, inne wyposażenie na potrzeby liczenia core? Czy jakoś inaczej? Bo że same z siebie ograniczają jakoś core to mam nadzieję jakiś bład w moim rozumowaniu?

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Myth pisze:Furion a co zrobisz z imperialnymi detkami? Jeśli zróznicuję ich skład (ilośc, rodzaj) to każdy oddział liczy się jakby miał osobne, inne wyposażenie na potrzeby liczenia core? Czy jakoś inaczej? Bo że same z siebie ograniczają jakoś core to mam nadzieję jakiś bład w moim rozumowaniu?
mysle, ze najlepiej bedzie je pominac... chyba, ze ktos zaraz mi wykaze, ze tozbyt duze przegiecie ;-)

detaczmenty pomijamy zupelnie, tj nie zajmuja zadnych slotow, liczy sie tylko macierzysta jednostka

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

1 Treeman Ancient @ 350 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Lamentation of Despairs [25]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

7 Wild Riders @ 225 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

7 Wardancers @ 165 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts

4 Treekin @ 260 Pts

1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2247

No i sympatyczne WE - nie wiem czy takie słabe.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2008, o 14:53 przez Scimitar, łącznie zmieniany 1 raz.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Naprawdę radzę spróbować złożyć rozpiskę ogrów na jakieś 2500 przy wykorzystaniu tych zasad. Mała liczba jednostek powoduje, że na przyład, aby wziąć 4 speciale trzeba wziąć każda jednostkę przynajmniej raz, a to w połączeniu z faktem, że te speciale wystawić trzeba bo w core'ach też za dużo punktów wystawić nie można powoduje iż prawie wszystkie armie ogrów muszą być złożone na jedno kopyto, czyli wszystkiego po trochu. Jak dla mnie to dość mocno w te ogry uderza.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

b_sk pisze:powoduje iż prawie wszystkie armie ogrów muszą być złożone na jedno kopyto,
Imho zbyt daleko posunieta interpretacja.

nie wysnuwalbym wnioskow, ze CS jest slaby bo uderza w ogry zlozone na 2500 punktow :roll:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Furion pisze:
Furion pisze:
Kosa pisze:...
caddy nie musi mieć 2x dispell scroll
...
goly lord na smoku z gazami to 600 gola krowa z 1 ds to 100, nie miesci sie nawet na zwykla tarcze czy flaila...

tak jak ktos napisal, watpie zeby pojawial sie przy takim Compie na turach inny chaos niz z teczowym smokiem z golden eyem i pałka szczescia, tudziez golden eyem slomka i dwoma scrollami...

pzdr

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

thurion pisze: goly lord na smoku z gazami to 600 gola krowa z 1 ds to 100, nie miesci sie nawet na zwykla tarcze czy flaila...
nie wyrywaj mi wypowiedzi z kontekstu :twisted: to bylo odnosnie HE smoka.
tak jak ktos napisal, watpie zeby pojawial sie przy takim Compie na turach inny chaos niz z teczowym smokiem z golden eyem i pałka szczescia, tudziez golden eyem slomka i dwoma scrollami...
a ja w to nie watpie. juz Trikk zapodal swoja wizje, ktora jest diametralnie inna od Twojej.

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

W rozpach Demonów to teraz będą same BT na powyzej 2k, bo inni lordzi są drożsi ... O zmieszczeniu GUO to już nawet nie marze, Mogę wstawić GUO za 670 i tyle ;/

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

ale mozesz miec drozszego lorda niz 700 pkt, ale bedzie wtedy jedynym herosem....

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

Romek pisze:ale mozesz miec drozszego lorda niz 700 pkt, ale bedzie wtedy jedynym herosem....
Nie ma takiej opcji :P Taki zestaw na 670 to max, nie ma droższej opcji. A wymaksowany BT to 550 pkt ( bo nie ma magi więc jest tańszy) W tym przypadku ComScore sam tworzy gięte rozpy na BTrach.

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

Furion że organki przegiete to sie zgodze z całą stanowczością ale żyros... proszę Cie. No ale ok to Twój CS

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Prosze niech wejdzie taki CS :D
-jest prosty
-daje jasne zasady do kazdej armii
-nareszcie bedzie na stole wiecej dawno zapomnianych oddzialow

Gratki Furion - podzielam zdanie chaosnikow - do smoka przydal by sie krowi caddy.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Cały CS jest bardzo fajnie i dobrze zrobiony, tylko 700 na herosów to bardzo mało :/ 800, które też jest sporym ograniczeniem daje jednak trochę większe pole manewru, a hero-hammer z tego nie będzie

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

800p albo chociaż 750 na herosów.

Arcymage 175p
Generał

Asarnil the Dragonlord 460p

Paymaster 61p
Heavy Armour, Shield.
Razem 696p. Jakby można było 750, to już Arcymage dostaje level i Book of Mage kosztem zamiany Heavy armour na Light Armour u Paymastera.

Zaraz się na mnie rzucą że to smok + duży mag. Ale ten smok to śmiech, jeździec jest do dupy. Poza tym mam obowiązek beznadziejnego paymastera... Więc byłbym wdzięczny za 750p.... :wink:
Bum...!

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

jak juz pisalem jestem za750 pkt...

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Furion pisze:
b_sk pisze:powoduje iż prawie wszystkie armie ogrów muszą być złożone na jedno kopyto,
Imho zbyt daleko posunieta interpretacja.

nie wysnuwalbym wnioskow, ze CS jest slaby bo uderza w ogry zlozone na 2500 punktow :roll:
Nie mówię, że jest słaby ale tak mocne ograniczenie core'ów jest wg mnie zupełnie niepotrzebne bo naprawdę niezbalansowane core'y to można na palcach jednej ręki policzyć i z tego co wiem, żedna z tych jednostek to nie jest niestrzelająca piechota rankowa. CS powinien wg mnie właśnie zachęcać do brania piechoty bo tak teoretycznie powinny wyglądać armie wg GW.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

A mnie się nie podoba.
Tnie magię nieproporcjonalnie do jej aktualnych możliwości, bo teraz już nie można wymieniać się kostkami, czar są słabsze, a tych mocniejszych mag drugiego poziomu nie rzuci.
W magii uprzywilejowani są Khemri i VC - pierwszym wszystko wchodzi, drudzy mają recasta (i spokojnie wyciągają 8 PD przy takim ograniczeniu herosów, a podstawowe czary sa łatwe do rzucenia). Po dupie dostają HE, Demony no i pewnie nowe DE, które do swoich czarów potrzebują dużo PD oraz posiadają dużo możliwości wygenerowania dodatkowych kości.

CS jest przystosowany do przycinania standardowych rozpisek turniejowych, ale np. posadzenie czarodzieja na orzełku sprawia, że imperium czy elfy tracą dodatkowego rare'a. Przy takim układzie znowu zyskują undeadzi, bo khemri żadnych mountów praktycznie nie ma, a u VC konik i tak jest jednym z najlepszych. Dodatkowo taki układ udupia armie ze smokami, ale już demony z bloodthirsterem nic nie tracą, mimo posiadania modelu latającego, ściągającego szeregi i wypłacającego dużą liczbę ataków z wysoką siłą.

Obciąłeś imperium, HE i DE maszyny, a krasnale cały czas mogą wystawić komplet maszyn, tylko trochę bardziej róznorodnych. Dodatkowo, przycięcie maszyn u imperium i elfów sprawia, że będą miały jeszcze trudniej z demonami (bloodthirstera z dwóch RBT się nie zdejmie), VC (dwie armatki czy czy dwa bolty to mało na wagon BK czy oddział blood knightów), Khemri (nie zdejmie się oddziału w jedną fazę strzelania, a przy tak ustawionej magii błyskawicznie się wskrzeszą). Przycięcie PD jeszcze sytuację wspomnianych armii pogarsza, bo nie ma jak zmniejszyć ilości mocnych w hth jednostek przeciwnika.

Na całym CS najlepiej wychodzą armie, które i tak są mocne (tudzież przegięte), czyli:

Bretka - mniej strzelania, mniej magii, więcej lanc dojedzie
VC - wskrzeszają się tak samo szybko, a ciężko je wystrzelać
Krasnale - tracą tylko jedne organki, ale w porównaniu do innych armii ich strzelanie bardzo się poprawia
Demony - nie da się ich wystrzelać czy zniszczyć z magii

Reszta bez zmian, albo dostaje w dupę. CS Kołaty jest dużo lepszy, bo eliminuje przegięcia, ale nie uderza w zrównoważone rozpiski/armylisty. CS oparty na Euro premiuje armie najmocniejsze, a jedyną jego zaletą jest to, że urozmaica rozpiski, ale w żaden sposób nie wyrównuje szans.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Czemu mam wrażenie, możliwe, iż mylne, że CS nie tnie skinkowiska?
@Jankiel:
Rozumiem, że dla Ciebie to krasnale mają być armią całkowicie do kitu? Tak? Przykro mi, że krasnale nie mają w specialach kawalerii i nie ruszaja się szybciej. Gdyby tak było na pewno bym nie wystawiał defensa, który i tak jest taki sobie.
P.S.
Postuluje ściąć graczom krasnoludzkim strzelanie. Niech się męcza na piechotę.. przecież ona jest taaaka pakeeerna.
btw.
Mam nadzieję, że będą jakieś turnieje ew. inne imprezy, bez CS'ów. No bo teraz nie wiem czy malować te moje armie, czy dać sobie spokój i nie marnować czasu na daremno.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Rozumiem, że dla Ciebie to krasnale mają być armią całkowicie do kitu? Tak?
Tak? Tak?

Poza własną armię już nie spojrzysz. Standardowo.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Zablokowany