Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
- AB Empire
- Pudełko Empire General (nowe)
- 2 x pudełko Empire Wizards (nowe)
- 35 Swordmenów
- 34 Halabardników
Czy to dobry początek zbierania imperium?
- Pudełko Empire General (nowe)
- 2 x pudełko Empire Wizards (nowe)
- 35 Swordmenów
- 34 Halabardników
Czy to dobry początek zbierania imperium?
10-12 kawalerzystów potrzebujesz, jakieś 1-2 działa + musowo mortar, do tego czołg; jak będziesz składał BSB (jest konieczny) to najlepszy jest mimo wszystko konny, przewijał się już tutaj w dziale motyw złożenia puszki/kowboja
i dzięki temu będziesz miał gotową armię na jakieś 1500-1900 pts.
P.S. wykręć sobie jakiegoś kapłana konnego i/lub pieszego, niezastąpiony (dzięki hate) dla imperialnych pechurów/konnych przy ich niskim WS
i dzięki temu będziesz miał gotową armię na jakieś 1500-1900 pts.
P.S. wykręć sobie jakiegoś kapłana konnego i/lub pieszego, niezastąpiony (dzięki hate) dla imperialnych pechurów/konnych przy ich niskim WS
Mam czołg, użyłem go dwa razy przez jakieś 10 lat grania (od 6 edycji - bo użytkowania go wcześniej nie liczę). Zdecydowanie nie jest niezbędny, choć przydaje się.
2 działka to mus, 1-2 moździerze się przydadzą.
BSB sobie zrób albo konnego (i wtedy generał pieszy) albo i nie, mamy w końcu zbroję z 1+ pancerza więc to nie takie obowiązkowe.
Póki nie kupisz sobie gwardzistów to zapomnij o pieszym kapłanie - jedyny przydatny będzie w kawalerii.
Strzelcy, czy to na konikach czy na piechotę, nie są zbyt mocni w tej edycji - kup sobie, ale nie od razu.
Aż 4 magów to przesada, wystarczy Ci jedno pudełko (no chyba, że już kupiłeś).
Maciek
2 działka to mus, 1-2 moździerze się przydadzą.
BSB sobie zrób albo konnego (i wtedy generał pieszy) albo i nie, mamy w końcu zbroję z 1+ pancerza więc to nie takie obowiązkowe.
Póki nie kupisz sobie gwardzistów to zapomnij o pieszym kapłanie - jedyny przydatny będzie w kawalerii.
Strzelcy, czy to na konikach czy na piechotę, nie są zbyt mocni w tej edycji - kup sobie, ale nie od razu.
Aż 4 magów to przesada, wystarczy Ci jedno pudełko (no chyba, że już kupiłeś).
Maciek
Po nowym roku powoli zacznę kolekcjonować armię imperium . W związku z tym mam mam już w głowie wstępną armię 1 Wizard Lord, 1 zwykły mag, BSB, Kapłan, 2x21 Spearmanów, 20 halek do pomocy, 20 strzelców też do pomocy,(ew może jakieś hordy tylko nie wiem jakie jednostki do tych hord ) 7-8 Rycerzy, 21-30 GS, armata, moździerz, wyrzutnia rakiet no i oczywiście czołg. Czy moja "wstępna" armia jest dobra i czy można coś na niej ugrać?
Dzięki i pozdrawiam
Dzięki i pozdrawiam
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
Co do hord - opłaca się dać tylko to co ma porządne walnięcie. Jeżeli chcesz wystawiać 30 GS, to proszę bardzo, 10x3 nie zaszkodzi. Ale to kosztowne, zupełnie jak flagellanci.
Hordy halabardników - owszem - tanie to jak barszcz a siłę ma 4. Co do woich oddziałów włóczników, to radziłbym raczej 30tki niż po 21... ta edycja rządzi się nieco innymi prawami
Pozdrawiam
Hordy halabardników - owszem - tanie to jak barszcz a siłę ma 4. Co do woich oddziałów włóczników, to radziłbym raczej 30tki niż po 21... ta edycja rządzi się nieco innymi prawami
Pozdrawiam
Pytanko na temat rozliczenia walki z jeźdzcem na monsterach i beastach np. gryf i pegaz,jak jest rozliczany T i W u nich względem np. 1W u jeźdzca?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
a gryf i generał? i czyja siła w tedy,as i warda generała a 5T i 5S gryfa czy jak?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Lecisz na statach, zasadach, save'ach jeźdźca, za wyjątkiem: Movement, Leadership, Wounds, przy których używasz wyższej wartości. Kapitan na pegazie ma swojego save'a i swoją siłę, jednak model ma 3 woundy, 8 move'a i lata.
Pzdr
@DOWN ofc te woundy w wypadku łączonego profilu, czyli cavalry ;p
Pzdr
@DOWN ofc te woundy w wypadku łączonego profilu, czyli cavalry ;p
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, o 21:46 przez Kervyn, łącznie zmieniany 4 razy.
Queek.
No nawet nie tak do końca....
Wspólne Wo jest tylko w wypadku cavalry i monstrous cavalry.
W praktyce, bohater na koniu ma 2/3 Wo (hero/lord), bohater na pegazie ma 3 Wo (Wo pegaza), zaś bohater na monsterze nie ma wspólnego Wo, 4 ma gryf i 3 generał.
Wspólne Wo jest tylko w wypadku cavalry i monstrous cavalry.
W praktyce, bohater na koniu ma 2/3 Wo (hero/lord), bohater na pegazie ma 3 Wo (Wo pegaza), zaś bohater na monsterze nie ma wspólnego Wo, 4 ma gryf i 3 generał.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
1. Gdy zliczamy punkty i jest taka sytuacja że przeżył tylko kapłan a altar został zniszczony to odejmujemy punkty za altar ?
2. Gdy modlitwa kapłana to misscast to wtedy zapomina on danej modlitwy? czy dotyczy go efekt tabeli misscasta?
3. Gdy gryf z altara wyczaruje miscast to wtedy sie niszczy?
4. Inżynier może przerzucac jedną wybraną sekcje luf z hellblastera?
2. Gdy modlitwa kapłana to misscast to wtedy zapomina on danej modlitwy? czy dotyczy go efekt tabeli misscasta?
3. Gdy gryf z altara wyczaruje miscast to wtedy sie niszczy?
4. Inżynier może przerzucac jedną wybraną sekcje luf z hellblastera?
tilt112 pisze:
1. Gdy zliczamy punkty i jest taka sytuacja że przeżył tylko kapłan a altar został zniszczony to odejmujemy punkty za altar ?
Altar jak mount (gryf czy smok) można go trafiać oddzielnie, więc za zniszczony tylko Altar jest 100pkt jest
2. Gdy modlitwa kapłana to misscast to wtedy zapomina on danej modlitwy? czy dotyczy go efekt tabeli misscasta?
Nie, niedotyczy go tabela miscastów, nie zapomina modlitwy, po prostu nie może się modlić więcej w tej turze (o ile był Arch Lektorem i mógł się modlić dwa razy)
3. Gdy gryf z altara wyczaruje miscast to wtedy sie niszczy?
Nic się nie niszczy, czar jest z ifką (o ile były to 2x6 a nie jakiś efekt przedmiotu powodujący tylko miskast na dubletach) a do końca gry nie czarujesz z gryfa
4. Inżynier może przerzucac jedną wybraną sekcje luf z hellblastera?
po kolei, nie może wrócić do pierwszej jak już było rzucane za następne lufy, deyzja czy rerollujesz musi być od razu, ale tak, tylko jedną na turę
Grejt Puzon of de Empajer
Co do pkt 1, nie ma w obecnej edycji punktów za zniszczonego potwora/jeźdźca jeśli nie zginą oboje. Liczenie tego jak w 7 edycji to jedynie wola organizatorów turniejów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.