pytania o magię

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Re: pytania o magię

Post autor: Przemcio »

WOW czyli jak do brzytwy będzie można używać IP generałą to będzie mega:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

To chyba jednak shadow nie będzie grany z 5 kostek...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

A to tak wiele zmieni z tą Brzytwą?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Świński
Wodzirej
Posty: 747

Post autor: Świński »

6 z bestii ta transformacja - czy po zmianie przeciwnik w swojej turze może ten czar spokojnie dispelować?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Vraith pisze:6 z bestii ta transformacja - czy po zmianie przeciwnik w swojej turze może ten czar spokojnie dispelować?
Tak
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Azurix pisze:A to tak wiele zmieni z tą Brzytwą?
Tak. Ghoule/szkielety/zombie nabierają całkiem nowego znaczenia. Tak samo gory, halabardnicy, czy nawet skinki/harpie/furie.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Aby w Wampirach dało się mieć Brztwę, to na prawdę trzeba się postarać, a jeśli chodzi o Skinki, Halabardy, czy Gory, to chyba ich liderka jest wystarczająco wysoka, aby robić miazgę obecnie i jakoś nikt nie używa Lore of Shadow. No chyba, że się mylę, to wtedy oświećcie mnie :D
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Karli pisze:To chyba jednak shadow nie będzie grany z 5 kostek...
Ja bym dał 3... Przy sile 10 w większości...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Azurix pisze:Aby w Wampirach dało się mieć Brztwę, to na prawdę trzeba się postarać, a jeśli chodzi o Skinki, Halabardy, czy Gory, to chyba ich liderka jest wystarczająco wysoka, aby robić miazgę obecnie i jakoś nikt nie używa Lore of Shadow. No chyba, że się mylę, to wtedy oświećcie mnie :D
Za to elfy korzystają z niej z całkiem fajnym efektem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Chodzi mi o to, że nie ma dużej różnicy między tym, czy Brzytwa daje komuś Siłę 7, a np. Siłę 8. Każda z tych wartości gniecie, jeśli wykonywana jest przez piechotę w hordzie z masą ataków.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Wspomniane przez ciebie armie mają lepsze wybory.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Wybornie. Kończymy spam i pytamy o zasady. 8)

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Czy najświeższy FAQ GW do rulebooka (dzisiejszy?) oznacza, że vortexy (np. słonko) stały się właśnie efektywnymi charge-blockerami?

Q: Can models choose to voluntarily move into/through a magical
vortex? (p31)
A: No.

Q: What happens to models that are forced to move into / through a
magical vortex due to Compulsory Movement or other such effects?
(p31)
A: As soon as the unit makes contact with the Magical Vortex
it suffers the full effects of the spell (in the case of a spell that
affects all models hit, every model whose base would pass
into/through the vortex is affected by the spell). Surviving
models are then placed 1 beyond the template and their
movement ends.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

na to wyglada
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Surviving models are then placed 1 beyond the template and their movement ends.
a jak nie ma miejsca bo jest oddział przeciwnika i łamiemy 1" apart
albo jak w ogóle nie ma miejca bo od razu jest przeciwnik, szarży przecież nie zrobimy, ciekawe czy to przemyśleli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

z tego sa dwa wyjscia:
1) nie mozesz zostac zmuszony do wejscia na vortex,
2) zatrzymujesz sie 1'' od przeciwnika a voterx sie przestawia za oddzial ktory przez niego przechodizl.

jak dla mnie to bardziej prawdopodobne jest rozwiazanie nr. 1 i traktowac vortex jak jakis 'pseudo obelisk'. nie mozna na niego wejsc dobrowolnie jednak on moze wejsc na ciebie ;)

dzieki temu nie trzeba tez kombinowac co przesunac, w ktorym kierunku, a co jesli jest tam inny oddzial itd. dzieki temu unika sie sporo kwestii spornych.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Tęga rozkmina, ale moim zdaniem szarża nie jest ruchem dobrowolnym. Jest to ruch wymuszony przez deklarację szarży. Trzymając się RAW, oczywiście. Załóżmy jednak na chwilę, że szarża to ruch dobrowolny. Oznacza to, że szarżując musimy omijać vortexy, a tym samym jest to silniejsza zasada niż prosty obowiązek maksymalizacji walczących? nope... Widać więc, że szarża nie może być ruchem dobrowolnym bo obowiązuje nas chociażby obowiązek maksymalizacji.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no weź :) deklarujesz szarżę to jest to ruch dobrowolny, masz miejsce wheela masz zasięg to ty decydujesz czy szarżujesz czy nie

nikt ci nie każde szarżować, a że po tym FAQ wychodzi, że nie możesz zrobić szarży w fazie deklaracji, bo stoi vortex jest głupie (szkoda przeklinać)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

misha pisze:no weź :) deklarujesz szarżę to jest to ruch dobrowolny, masz miejsce wheela masz zasięg to ty decydujesz czy szarżujesz czy nie

nikt ci nie każde szarżować, a że po tym FAQ wychodzi, że nie możesz zrobić szarży w fazie deklaracji, bo stoi vortex jest głupie (szkoda przeklinać)
Tu masz rację, deklaracja szarży jest dobrowolna(zazwyczaj) - sam ruch nie. Gdyby tak było to byś nie maksymalizował, ba nawet mógłbyś powiedzieć, że nie chcesz się ruszać. ;)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Lidder pisze:Tęga rozkmina, ale moim zdaniem szarża nie jest ruchem dobrowolnym. Jest to ruch wymuszony przez deklarację szarży. Trzymając się RAW, oczywiście. Załóżmy jednak na chwilę, że szarża to ruch dobrowolny. Oznacza to, że szarżując musimy omijać vortexy, a tym samym jest to silniejsza zasada niż prosty obowiązek maksymalizacji walczących? nope... Widać więc, że szarża nie może być ruchem dobrowolnym bo obowiązuje nas chociażby obowiązek maksymalizacji.
Padłem :D. Jak to przepchniesz, jesteś mistrzem :mrgreen:

Zablokowany