Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
bukson
Wałkarz
Posty: 52

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: bukson »

Moje 1000 pkt bez księdza.

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light

1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
General; Full Plate Armor
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

10 Handgunners @ 100.0 Pts
Musician

6 Knights of the Inner Circle @ 160.0 Pts
Musician

5 Pistoliers @ 100.0 Pts
Musician

3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Standard; Musician

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

Models in Army: 27

Total Army Cost: 1000.0

Kapitana najczęściej dołączam do demigryfów dla lookouta na 4+, wtedy zdają breaka na 3 kostkach, a mimo wszystko nie robią tego często ;) Pistoliersi z biornią mają 25 ataków :o, ale najczęściej zdejmują śmieci i służą jako odginaczka. 6 inner circle w 1 turze najczęściej wygrywa, potem różnie, ale dostaję przeważne boosta. Ten boost to z lighta praktycznie wszystko :o ale najlepiej oczywście bironia i speed of light. Handgunnerzy są może mało opłacalni, ale stoją razem z magiem przy armacie, żeby nie zdjął jej byle śmieć, strzelą na 24 cale, mogą zdjąć szereg a to już może przeważyć losy walki. Z testów to taki klocek demingów z gościem na pegazie rozwala black orków, boysów z boku (co prawda na przerzutach jedynek), allbo slavy i abominację w 2 tury( a to już ze speed of light). Mag z moich testów dostaje od 1 do 2 mistcastów na grę, na 1 może sobie pozwolić bo ma 3 woundy. Armata jest oczywiście klasą samą w sobie. Raz generał orczy nie zdał w 1 rundzie look outa ;)

bukson
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: bukson »

Btw miałem rozkminę na temat witch huntera. Jeżeli dać go do hordy halabardników razem z warrior priestem to oddział ma hate w 1 rundzie, można mu dać modlitwy, zdaje terror jako fear i ma magic resistance 2. Sam magic resistance kosztuje 30 pkt jako item, zatem tak na prawdę za 20 pkt dostajemy gościa który dobrze zabija magów i daje oddziałowi praktycznie odpornośc na terror i może uklepać jakiegoś maga, albo zadać chociaż wounda ;)

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Moje zdanie jest takie:
bukson pisze:10 Handgunners @ 100.0 Pts Musician
Jeśli to ma uchronić maga to oj będzie ciężko :roll:
bukson pisze:5 Pistoliers @ 100.0 Pts Musician
Zależy co kto woli ,ja bardziej preferuję Outriders ,ale to mniej ważne
bukson pisze:1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
Mamy w armii świetną zasadę Swift as the Wind (czyli podczas rzutu na dsytans szarży ,ucieczki ,gonienia itp przerzucasz każdą jedynkę)

Ogólnie w armii brakuje jeszcze dwóch rzeczy
-BSB (chorązy armii)
oraz
-brakuje w tej rozpisce bohatera ,któy ma dużo LD i mógłby być generałem

:wink:
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, o 09:07 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Kordelas pisze:
bukson pisze:3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts Standard; Musician

Takimi oddziałami często się robi odskok (flee jak ktoś na ciebie szarżuje) ,więc podczas wykonywania flee ,sztandarowy ginie od razu :?
:shock: :^o #-o [-o<

sztandarowy nie ginie po "flee"
sztandarowy ginie po nie zdanym brejku a to dwa różne pojęcia

:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, o 09:04 przez rob, łącznie zmieniany 2 razy.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Dawno nie gralem na pistoliersach no ale nie umiem doliczyc tych 25 atakow. Nie pomylili ci sie oni z outraiderami ?
Jesli tak to pamietaj ze oni nie strzelaja po ruchu jak pistolety

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

rob pisze:
Kordelas pisze:
bukson pisze:3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts Standard; Musician

Takimi oddziałami często się robi odskok (flee jak ktoś na ciebie szarżuje) ,więc podczas wykonywania flee ,sztandarowy ginie od razu :?
:shock: :^o #-o [-o< :? :cry:

sztandarowy nie ginie po "flee"
sztandarowy ginie po nie zdanym brejku a to dwa różne pojęcia

:mrgreen:
Kurde ,rzeczywiscie cos mi sie pokopało :roll: :oops: 8)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Kordelas pisze: Kurde ,rzeczywiscie cos mi sie pokopało :roll: :oops: 8)
każdemu zdarzyć się może :mrgreen:
bukson pisze:Moje 1000 pkt bez księdza.

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light

1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
General; Full Plate Armor
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

10 Handgunners @ 100.0 Pts
Musician

6 Knights of the Inner Circle @ 160.0 Pts
Musician

5 Pistoliers @ 100.0 Pts
Musician

3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Standard; Musician

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

Models in Army: 27

Total Army Cost: 1000.0

Kapitana najczęściej dołączam do demigryfów dla lookouta na 4+, wtedy zdają breaka na 3 kostkach, a mimo wszystko nie robią tego często ;) Pistoliersi z biornią mają 25 ataków :o, ale najczęściej zdejmują śmieci i służą jako odginaczka. 6 inner circle w 1 turze najczęściej wygrywa, potem różnie, ale dostaję przeważne boosta. Ten boost to z lighta praktycznie wszystko :o ale najlepiej oczywście bironia i speed of light. Handgunnerzy są może mało opłacalni, ale stoją razem z magiem przy armacie, żeby nie zdjął jej byle śmieć, strzelą na 24 cale, mogą zdjąć szereg a to już może przeważyć losy walki. Z testów to taki klocek demingów z gościem na pegazie rozwala black orków, boysów z boku (co prawda na przerzutach jedynek), allbo slavy i abominację w 2 tury( a to już ze speed of light). Mag z moich testów dostaje od 1 do 2 mistcastów na grę, na 1 może sobie pozwolić bo ma 3 woundy. Armata jest oczywiście klasą samą w sobie. Raz generał orczy nie zdał w 1 rundzie look outa ;)
ogólnie mówiąc to lipna rozpiska
na takie pkt nie bierze się lordów - jeden mag na 3 poziomie żadko jest w stanie zrobić różnicę - niektóre armie i tak będą miały duży advantage w magii na twoja niekorzyść. generała łatwo ustrzelić (LoS na 4+ to chyba jakiś żart, żeby narażać klepacza na zejście od byle zabłąkanej kuli armatniej)
10 handgunów nic nie zrobi(za nich speary dla maga), tak samo jak 6 KOIC(potrzeba ich więcej) i olej pistolierów (jednostka nic nie wnosząca na stół poza efektownym z niego zchodzeniem), dopakuj demisie.

demingi od przodu, KOIC od boku, mag pakuje magią co tam będzie miał i tyle, brak co prawda bsb, tak jak i u ciebie ale IMO lepiej to wygląda i więcej może.

zastanów się nad czymś takim:

1 Captain of the Empire 123.0 Pts (sv1+ z rerollem, siła 6 w każdej turze ataku)
General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]

1 Battle Wizard of the Light Order 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light; Miscast Table
Dispel Scroll [25.0]

18 Spearmen 110.0 Pts (st, mus)

9 Knights of the Inner Circle 270.0 Pts FCG
Standard of Discipline [15.0]

4 Demigryph Knights 252.0 Pts (St, Mus)

1 Great Cannon 120.0 Pts

Army Points: 1000
tilt112 pisze:Dawno nie gralem na pistoliersach no ale nie umiem doliczyc tych 25 atakow. Nie pomylili ci sie oni z outraiderami ?
Jesli tak to pamietaj ze oni nie strzelaja po ruchu jak pistolety
:? policzmy:
10 ataków z koni +15 ataków z jeźdźców (bazowo mają po dwa z Bop) = 25 ataków z oddziału

chyba jednak miał rację :shock: #-o
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

bukson
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: bukson »

Generalnie krytyka tej ropziski polega na tym że tego za mało tego nie ma, tego nie ma. Oddziałem który może podawać tyły to IC, demigryfy mają szarżować a nie uciekać. Handgunnerzy nie mają być oddziałem który ma jakoś strasznie ochronić maga, tylko dawać mu lookouta. 18 włóczników po prostu się marnuje, dochodzi do nich coś praktycznie tylko jeśli padną główne regimenty. Na te punkty Lord się sprawdza bo 3 czary to sporo, razem z +3 do casta i dispella, dodatkowy wound na mistcasta. Demigryfów nie mam 4 żeby ich wystawić, więc to jest poza wszelkimi kminami;) Bsb musiałby być na koniu, żeby trzymać się głównych oddziałów. Wszystko jest do przemyślenia, tylko nie zgadzam się z tym, że rozpiska jest słaba :)

bukson
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: bukson »

A posiadanie dokładnie 0 magiczych ataków obsysa, jeśli się trafi na eteryki :o (magia lighta tu w sumie niewiele daje, jak już dojdzie do kombatu to lipa)

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. brace of pistols nie daje pistolerom dodatkowego ataku, bo siedzą na koniu, więc z bironą mają 20 ataków z WS3 S3, czyli tyle co nic
2. pegazista nie ma LoS od demigryfów bo jest ich za mało (potrzeba 5)
3. koszt handgunnerów w stosunku do możliwości jest zbyt duży. Lepiej wymienić na speary
4. mag lvl3 jest o 65 pkt droższy niż mag lvl 2. Jak dla mnie się nie opłaca
5. IC jest zdecydowanie zbyt mało, żeby robili coś innego niż umieranie
6. demigryfów zbyt mało, jak dla mnie 4 to absolutne minimum
7. wywaliłbym pistolerów, zamienił maga na lvl2, zamieniłbym handguny na speary i nagle masz 205 wolnych punktów nie osłabiając prawie wcale rozpiski. W takiej sytuacji musisz niestety też odchudzić pegaza, bo się nie zmieści z magiem.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Ja bym wstawil czolg i od tego zaczal, bo wszystkie armie na te punkty beda mialy z nim problem
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

co do rozpy na 1000 pktów.
grałem na 10 HG
10 archers
10 crosbows
15 flagellants x 2
5 pistoliers + muzyk
WH general potion of speed, brace of pistols.
lew 4 fire dispell scroll dragone bane gem.
gram na losowe scenariusze. Jedyny problem to B&G jak strace huntera to przegywam ale w sumie go nie tracę.
nie słuchaj tych co mówią że pistolety na te punkty są słabe bo są bardzo mocne. przeciwnik ma często 1 hordę która za nimi się kręci.
tak samo flagellanci. są unbrekable więc nie zwieją,i nie musisz tracic punktów na BSB a poza tym masz czym szturmować watchtower. WH jest i jego odział jest odporny na terror i straszy bohaterów. 4 lev fire na te punkty też jest super.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Macias pisze: 2. pegazista nie ma LoS od demigryfów bo jest ich za mało (potrzeba 5)
A ja myślałem, że MC wymaga 3, podobnie jak MI.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

2. pegazista nie ma LoS od demigryfów bo jest ich za mało (potrzeba 5)

A ja myślałem, że MC wymaga 3, podobnie jak MI.
Gwoli ścisłości - MI TEŻ wymaga 5 modeli dla LoS, no chyba że masz look-out gnoblara :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Infernal Puppet pisze:
2. pegazista nie ma LoS od demigryfów bo jest ich za mało (potrzeba 5)

A ja myślałem, że MC wymaga 3, podobnie jak MI.
Gwoli ścisłości - MI TEŻ wymaga 5 modeli dla LoS, no chyba że masz look-out gnoblara :P .
gracze ogrów często tak próbują wałować:)...

Na małe punkty mnie się super Outridersi sprawdzają
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Macias pisze:1. brace of pistols nie daje pistolerom dodatkowego ataku, bo siedzą na koniu, więc z bironą mają 20 ataków z WS3 S3, czyli tyle co nic
2. pegazista nie ma LoS od demigryfów bo jest ich za mało (potrzeba 5)
3. koszt handgunnerów w stosunku do możliwości jest zbyt duży. Lepiej wymienić na speary
4. mag lvl3 jest o 65 pkt droższy niż mag lvl 2. Jak dla mnie się nie opłaca
5. IC jest zdecydowanie zbyt mało, żeby robili coś innego niż umieranie
7. wywaliłbym pistolerów, zamienił maga na lvl2, zamieniłbym handguny na speary i nagle masz 205 wolnych punktów nie osłabiając prawie wcale rozpiski. W takiej sytuacji musisz niestety też odchudzić pegaza, bo się nie zmieści z magiem.
+1
Macias pisze:6. demigryfów zbyt mało, jak dla mnie 4 to absolutne minimum
Ale z tym się nie zgodzę ,ja gram na 5x lub 2x3 ,wiem ,ze to nie to samo co jedna trójka ,ale mimo wszystko daje radę. (co nie zmienia faktu ,że jak na takie pkt się włoży więcej to będą robiły masakrę) ,no i druga rzecz: koelga powiedział ,że ma tylko 3 ,więc może prox-y go ograniczają :roll:
#helion# pisze:Ja bym wstawil czolg i od tego zaczal, bo wszystkie armie na te punkty beda mialy z nim problem
Właściwie to podejrzeam ,że oprócz gry z DW albo Emp to będzie robił masakrę :lol2:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

bukson pisze:A posiadanie dokładnie 0 magiczych ataków obsysa, jeśli się trafi na eteryki :o (magia lighta tu w sumie niewiele daje, jak już dojdzie do kombatu to lipa)
no cóż, jeżeli grasz tylko przeciwko wampirom to skonstruuj rozpę tylko na wampiry. Widzę, że w narodzie panuje nieopisany strach przeciwko jednostkom eterycznym, które wręcz niszczą system - zbanować je w następnym euro drafcie!! :D

w grach na małe punkty faktycznie sprawdzały mi się takie jednostki:
- outridersi w liczbie 9-10 (dobrze użyte kosi wszystko, największe zagrożenie to magowie na lore of fire, grałem w ten sposób, że przez większość tur manewrowałem tak aby wyjść na flankę lub tyły wrogich jednostek co po ruchu vanguard wcale nie jest trudne)
- czołg (t6 i sv 1+ robi swoje, faktycznie mało armii ma odpowiedź na niego)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, o 21:31 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

bukson
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: bukson »

Aha to cały czas wałowałem z tymi pistolierami, rzeczywiście mają tylko 1 atak :( Za to nie podoba mi się generalna tendencja w tym wątku, że jedyna słuszna rozpiska dla imperium to demigryfy + IC. Dzisiaj pistoliersi przez całą grę kręciły się z 2 salamadrami, z czego 1 zabiły :o

Za 65 pkt masz +1 do casta i do dispella, +1 do T, +1 wound i 1 czar.

Magiem i tak bym nie wchodził do walki wręcz, bo by mógł łatwo zginąć, więc albo stoi 15 state troopsów i sobie halabardami grzebie między zębami, albo 10 handgunnerów którzy zdejmują małe śmiecie biegnace do armat.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

jeżeli nie chce się czytać komentów o swojej rozpisce to najlepiej jej tutaj nie wrzucać.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

bukson
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: bukson »

Tak dokładnie o to mi chodziło :o napisałem żeby się napawać jaka jest fajna, to oburzające że nie podobają mi się rozpiski imperialne będące kserówkami tego co się wrzuca w temacie rozpiski, tylko na zmniejszony format :o Lecę kupić 3 paczki demingów 5 IC i 2 czołgi

ODPOWIEDZ