Wyżej o tym pisał Jankiel. Zobacz stare podręczniki bo jakoś nagle w 6ed zapomnieli o tych lore'ach :]Morog pisze:i najbardziej niepasujące do klimatu armiiEltharion pisze:Wszystkie lory na dużym magu - najprostsze i najlepsze rozwiazanie bez jakieś mega dużej interwencji w zasady
PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
A death jest klimatyczny dla HE? obciąć a wampiry mogą korzystać z lighta, cóz za "niedopaczenie
w końcu w tej puszczy też żyją elfy, które niegdyś były z Ulthuanu, zapewne stara wiedza nie przepadła więc klimatycznego problemu nie widzę, a może to coś da leśniakom, sami wiedza najlepiej
w końcu w tej puszczy też żyją elfy, które niegdyś były z Ulthuanu, zapewne stara wiedza nie przepadła więc klimatycznego problemu nie widzę, a może to coś da leśniakom, sami wiedza najlepiej
@Dębek ja sobie całkiem nieźle radzę tym WOCH co widać po wynikach... i nie narzekam Wiesz wrzuć mi na PW rozpę WOCH, która będzie miała dobrze z OnG bo nie ma co zaśmiecać tematu...
A propo WE to, że teraz nagle kombinujecie jak je doboostować po zdjęciu ograniczeń z wszystkiego innego to jak dla mnie lipa... zmienicie im zasady, żeby były konkurencyjne bo ludzie będa narzekać, że z większością armi WE mają do tyłu... to mi zmieńcie w WOCH, żeby można było z powrotem chaos łączyć
To ja mam w tym momencie propozycje dla was... zamiast PKS zróbcie PWM (Polski Wojenny Młot) nową grę, w której ustandardowcie typy unitów każda armia ma takie same klasy unitów z tymi samymi statami za tyle samo pkt. przedstawianymi przez figsy z WFB - (np. dowolna MC z WFB itd... będzie MC w nowej grze) do tego jakąś magie i będziecie mieli to czego szukacie idealny balans bo każdy będzie miał dostęp do tych samych unitów i każdy będzie miał równe szanse a o zwycięstwie zadecydują skill i kostki...
Euro, które ewoluje od wielu lat przecież lekko balansuje WFB, które z zasady jest słabo zbalansowany ale to co wy proponujecie w ramach PKS w żadnym wypadku nie wpłynie na balans turniejowy... bo niestety ale zdanie no restrictions nie prowadzi do żadnego balansu.
A propo WE to, że teraz nagle kombinujecie jak je doboostować po zdjęciu ograniczeń z wszystkiego innego to jak dla mnie lipa... zmienicie im zasady, żeby były konkurencyjne bo ludzie będa narzekać, że z większością armi WE mają do tyłu... to mi zmieńcie w WOCH, żeby można było z powrotem chaos łączyć
To ja mam w tym momencie propozycje dla was... zamiast PKS zróbcie PWM (Polski Wojenny Młot) nową grę, w której ustandardowcie typy unitów każda armia ma takie same klasy unitów z tymi samymi statami za tyle samo pkt. przedstawianymi przez figsy z WFB - (np. dowolna MC z WFB itd... będzie MC w nowej grze) do tego jakąś magie i będziecie mieli to czego szukacie idealny balans bo każdy będzie miał dostęp do tych samych unitów i każdy będzie miał równe szanse a o zwycięstwie zadecydują skill i kostki...
Euro, które ewoluje od wielu lat przecież lekko balansuje WFB, które z zasady jest słabo zbalansowany ale to co wy proponujecie w ramach PKS w żadnym wypadku nie wpłynie na balans turniejowy... bo niestety ale zdanie no restrictions nie prowadzi do żadnego balansu.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Tak jest akurat z każdą armią, co opiera się na arcymagu.Laik pisze:Pamiętajcie że sam lore nie rozwiązuje wszystkich problemów (1 miscast i wracamy do ery kamienia łupanego)
.
Moim zdaniem dla WE na 2400 powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz cały
+200 pts
Spellweaver może brać dowolną domenę z RB
Spellsinger może dodatkowo brać Life oraz Beasts
Furion
Laik napisał(a):
Pamiętajcie że sam lore nie rozwiązuje wszystkich problemów (1 miscast i wracamy do ery kamienia łupanego)
Słaby argument.
Jeden miscast i... cała armia VC się sypie, lizaki spływają ze stoły, znika lanca bretońska itd
Albo niezabijalny diabeł za 500 pkt...
A propos ktoś mi powie ile kosztuje mag WE mały
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Furion pisze:Tak jest akurat z każdą armią, co opiera się na arcymagu.Laik pisze:Pamiętajcie że sam lore nie rozwiązuje wszystkich problemów (1 miscast i wracamy do ery kamienia łupanego)
.
Moim zdaniem dla WE na 2400 powinno to wyglądać tak:pozdrawiamKod: Zaznacz cały
+200 pts Spellweaver może brać dowolną domenę z RB Spellsinger może dodatkowo brać Life oraz Beasts
Furion
propozycja całkiem fajna
Żadna armia aż tak się nie opierałaby na arcymagu:
- Lizaki mają 5 ran na magu, ward na 4+, dodatkowe kostki, itemki chroniące przed miscastami
- VC - lord zazwyczaj czaruje z 2 kostek, może się leczyć
inne armie często mają 2 arcymagów
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
VC > WE, po prostu.
@Kudłaty
niekoniecznie będą grały na małej - re-roll ma sens z dodatkowym DD a to już wymaga drychy - pakowanie 150 punktów w małą magiczkę + 350 w dużą w armii bez żadnych dodatkowych kostek, przy kosztach unitów WE = słaby pomysł.
No i ten księżyc już wcześniej był.
@Kudłaty
niekoniecznie będą grały na małej - re-roll ma sens z dodatkowym DD a to już wymaga drychy - pakowanie 150 punktów w małą magiczkę + 350 w dużą w armii bez żadnych dodatkowych kostek, przy kosztach unitów WE = słaby pomysł.
No i ten księżyc już wcześniej był.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Rozpiska gra za Ciebie ?Wiesz wrzuć mi na PW rozpę WOCH, która będzie miała dobrze z OnG
Propozycje Furiona są bliske ideałowi ale według sporej ilości osób zbyt mocno ingerują w zasady.
Pytanie podstawowe czy idzie pomóc WE nie ingerując w zasady ?
Boczne kółka, inne liczenie pkt, brak ćwiartek itp. to są zmiany, które tak naprawdę w żaden sposób nie pomagają z nowymi zabawkami czyli MC z Sv1+, kowbojami czy monsterami.
Pełno zmian, które są tu proponowane faktycznie mocniej lub mniej ingerują w zasady ale chyba tylko w ten sposób jest możliwe "wsparcie" dla WE aby ta armia całkowicie nie zniknęła ze stołów.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Podoba mi się to co zaproponował Furion, ale jeśli dajemy wszystki Lory, to bym się zastanowił czy nie wystarczy +100 (przynajmniej na początek)
Tak jak ktoś to dobrze ujął: +200 punktów wzmacnia WE z armiami z którymi radziły sobie i tak już całkiem nieźle, ale nie rozwiązuje problemu MC i 1+ save'a
Tak jak ktoś to dobrze ujął: +200 punktów wzmacnia WE z armiami z którymi radziły sobie i tak już całkiem nieźle, ale nie rozwiązuje problemu MC i 1+ save'a
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Powiem wam, że jak dla mnie zacząłbym od propozycji Furiona tylko bez +200. Dać Lore`y. Jak nie pomoże, dać S4 i WS5+ i tyle.
Zgadzam się też z oczkiem. Pamiętajcie, że dużo rzeczy zmieni się przez B&G, przez Meeting, przez zmiany ograniczeń.
Będzie spora zmiana mety i nie ma co szarżować z ograniczeniami/boostami. Zróbmy pierwszą iterację na spokojnie, zaadresujmy główne problemy
Zróbmy testy i zobaczmy, co bangla, a co nie
Zgadzam się też z oczkiem. Pamiętajcie, że dużo rzeczy zmieni się przez B&G, przez Meeting, przez zmiany ograniczeń.
Będzie spora zmiana mety i nie ma co szarżować z ograniczeniami/boostami. Zróbmy pierwszą iterację na spokojnie, zaadresujmy główne problemy
Zróbmy testy i zobaczmy, co bangla, a co nie
Release the Przemcio!
Niedługo stanie na tym że:
zmieni się koszt dużych potworków w bestiach
Death będzie rzucany na 5 kostkach a zmieni się zasada słońca ( lub ogólnie vortexów )
Brzytwa też pewnie się zmieni
Wg mnie pierwsze turnieje pokaża i tak jak kudłaty pisze wszystko powoli.
zmieni się koszt dużych potworków w bestiach
Death będzie rzucany na 5 kostkach a zmieni się zasada słońca ( lub ogólnie vortexów )
Brzytwa też pewnie się zmieni
Wg mnie pierwsze turnieje pokaża i tak jak kudłaty pisze wszystko powoli.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Też mi się tak coś wydawało, ale chciałem poczekać do głosowaniaKudłacz, pytanie było "Czy jesteś za tym, żeby zbanować...".
A Twoje odpowiedzi sugerują odwrotną sytuację.
Sprawdź to, proszę.