Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
ja bym poczekal z doklejaniem lapek szkielom jeszcze 2 miechy do 8 ed bo w tedy moze sie wszystko zmienic a rozklejanie szkieleto jest roblematyczne bo strasznie chude te lapki maja
mam kolejne pytanko z tego co pamiętam na końcu tam gdzie jest punktacja oddziałów i herosów jest sobie nekromanta i on ma taki napis że można mu dokupić czar za (jak dobrze pamiętam) 25pkt czy dodaje mu to też level magii czy nie??? dodaje mu to coś poza dodatkowym czarem???
chłopie Jezus radzi! ogarnij się
daj maila to ci wyślę pdf'a i przestaniesz pytać o rzeczy strike z książki.
nekromanta zna 1 czar z pośród czarów 0-2 z domeny wampirzej (gracz wybiera który, nie losujesz). może znać maks 3 czary (invocation, raise dead, vanhells), dodatkowy czar kosztuje 15 ptk, nigdzie nie ma zapisu o poziomie magii. nekromanta jest 1 poziomowym czarodziejem i nie można tego zmienić.
jak masz jeszcze jakieś pytania tego typu to patrz pierwsze 2 linijki
pozdrawiam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
zamiast komuś zawracać głowe przeczytaj podstawowe zasady do armii, które Cię interesują, a nie bezsensownie spamuj w kilkunastu wątkach, bo to robi się trochę męczące
Chyba brak mózgu.mati.pl pisze:ja już słabnę, jak czytam te posty, ale widać komuś brak inwencji i chęci do przeczytania (ze zrozumieniem ofc) AB
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
e no chill out
kolega chyba zrozumiał o co chodzi, nie ma co jeździć jak po łysej kobyle, wywabicie moderatora z ciemnej jamy, przyjdzie i wytnie, i nie będzie zadowolony hehe, nie ma co nożyczek prowokować
kolega chyba zrozumiał o co chodzi, nie ma co jeździć jak po łysej kobyle, wywabicie moderatora z ciemnej jamy, przyjdzie i wytnie, i nie będzie zadowolony hehe, nie ma co nożyczek prowokować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
FAQ prawdę ci powie...
Q. If a Vampire Counts character selects the Armour of Night, do enemies suffer the normal to hit penalties in addition to the -2 to hit penalty provided by the armour? The description is silent as to whether or not the usual to hit penalties (e.g. -1 to hit penalty for shooting at US1 models) apply?
A. Yes, the -2 is in addition to all normal modifiers.
Q. If a Vampire Counts character selects the Armour of Night, do enemies suffer the normal to hit penalties in addition to the -2 to hit penalty provided by the armour? The description is silent as to whether or not the usual to hit penalties (e.g. -1 to hit penalty for shooting at US1 models) apply?
A. Yes, the -2 is in addition to all normal modifiers.
czy CB na lordzie na smoku też działa jak próbujemy trafić w smoka
czy Bergile działa na smoka+jeźdźca czy trzeba wybrać ?
czy Bergile działa na smoka+jeźdźca czy trzeba wybrać ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
CB chodzi ci o curse booka? nie, nie działa na smoka, tylko jak w lorda ktoś celuje, de fakto build z dupy
The Beguile działa tylko na wampira:For one round of combat, enemy models are reduced to WS 1 when rolling to hit the bearer
At the beggininh of the Clos COmbat phase, after challanges, select one model in contact with the Vampire. The vampire may re-roll to Wound against the chosen model unless the target passes a leadership test with -3 modifier
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
każda baza ma 4 rany, jak zrobiłeś 5, to pojawia się 1 pełna baza i 1 baza z 1 woundem, tę "ranną" możesz leczyć do 4 woundów. 3 bazy nie wyczarujesz ni jak
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
prawda doładowujesz tylko tyle baz ile jest "na stanie" maxymalnie do 4 woundów jak doładujesz więcej to doładowujesz powietrze jeśliw iesz o co chodzi
Dobra misha już się tak nie wpieniaj jakbym dobrze poszukał to możę też bym znalazł jakieś twoje błędy
Dobra misha już się tak nie wpieniaj jakbym dobrze poszukał to możę też bym znalazł jakieś twoje błędy
Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, o 14:42 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
czy Ty masz problemy z czytaniem oraz czytaniem ze zrozumieniem?
pytanie Daw'a było czy można dorobić Spirit Hosty ponad stan w którym się pojawili, a nie czy można mieć 3 bazy duchów w ogóle, jak masz bitwę na 10.000 ptk na stronę i masz dobre rzuty to możesz i wyczarować 15 baz duchów co to ma do rzeczy.
Bazę można uleczyć do swojej podręcznikowej wartości 4Woundów. Nowej nie zrobisz czarem Invocation of Nehek
pytanie Daw'a było czy można dorobić Spirit Hosty ponad stan w którym się pojawili, a nie czy można mieć 3 bazy duchów w ogóle, jak masz bitwę na 10.000 ptk na stronę i masz dobre rzuty to możesz i wyczarować 15 baz duchów co to ma do rzeczy.
Bazę można uleczyć do swojej podręcznikowej wartości 4Woundów. Nowej nie zrobisz czarem Invocation of Nehek
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Misha wiesz czy jak masz słomke czy jaką kolwiek broń magiczna to czy sztandar dajacy Unit gain magical flame atacks daje że ta słomka zadaje flame atacks?
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
MORFI, sztandar daje wszystkim modelom w oddziale zasadę "magical and flaming attacks", więc obojętnie czym walczą mają te magiczne i ogniste ataki. Jak bohater w takim oddziale i ma słomke to musi nią bić ( bo jest magiczną bronią ), a ma ogniste ataki bo model ma taką zasadę dzięki sztandarowi.
Tak więc na twoje pytanie odpowiadam "TAK", słomka będzie miała w tej sytuacji ogniste ataki...
p.s. Wiem, że nie nazywam się Misha, ale myślę, że sensownie to wytłumaczyłem.
Tak więc na twoje pytanie odpowiadam "TAK", słomka będzie miała w tej sytuacji ogniste ataki...
p.s. Wiem, że nie nazywam się Misha, ale myślę, że sensownie to wytłumaczyłem.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.