No właśnie źle rozumiesz. Wchodzi czar i nie mają ws 10 bo oddział używa niemodyfikowanego ws'a kinga a niemodyfikowany ws kinga to 6.Domino pisze:Niekoniecznie, bo jeśli już siedzi to na unit który ma wtedy wsa 6 wchodzi czar i mają 10. Jakby king dołączył do unitu zboostowanego, to spadnie im ws do 6. Tak to rozumiem.
wiec czar ma efekt tylko na inicjatywę a my will be done "pomniejsza" ws od czaru i dopóki tego nie wyjaśnią w erracie to takie są głupie zasady.
Wszystko zawiera się w opisie "my will be done" i nie ważna jakie kombinacje i czary tu będą zastosowane.