Co plewa??...bo ten sztandar to straszna plewa.Najgorszy sztandar khemricki tamtego booka.eliah91 pisze:ale plewalikaon pisze:10 szkieletów nawet od boku to nie materiał nawet na jedną turę walki, no chyba że atakujesz niedobitki slajwów lub naprawdę mizerną lekką kawalerię. Nadaje się jedynie do płoszenia fanatyków, ale za tą cenę....
Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Już banner "of the hidden death" był lepszy. Z wsadzoną 6 fasta czy 12 łukami potrafił namieszać, poscreenowac czy odgiąć w niespodziewany sposób szarzę.
Teraz z limitem 150 pkt i szkielem za 4 może być fajna opcją - klocek 30 szkielich z osprzetem na tylach.. Niam Tylko bearera trzeba bedzie chronic, w dobie snajperek moze byc to trudne.
Pozdrawiam
Teraz z limitem 150 pkt i szkielem za 4 może być fajna opcją - klocek 30 szkielich z osprzetem na tylach.. Niam Tylko bearera trzeba bedzie chronic, w dobie snajperek moze byc to trudne.
Pozdrawiam
A żeby było śmieszniej to wydaje mi się że dla Śmiechu ten sztandar był kluczowym elementem jego strategii na poprzednim booku. Rozumiem że dla ludzie nie grających tą armią ten przedmiot może wydać się przegięty i tylko z powodu kultury gry na nim nie gramy, ale każdy gracz TK który chociaż raz go dla zabawy wystawił wie że jest on absurdalnie bezużyteczny strosunku do swego kosztu, nie tylko punktowego ale dlatego że wykupuje się to z punktów hero oraz zabieramy możliwość dania dla BSB fajniejszego sztanadaru(czyli właściwie każdego innego) lub jakieś ochrony.eliah91 pisze:ikaon napisał(a):
10 szkieletów nawet od boku to nie materiał nawet na jedną turę walki, no chyba że atakujesz niedobitki slajwów lub naprawdę mizerną lekką kawalerię. Nadaje się jedynie do płoszenia fanatyków, ale za tą cenę....
ale plewa
A właśnie są jakieś ploty na temat naszych sztandarowych?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Nie wiem z kim grałeś, że dochodził w 4 turze, ale musiał być raczej kiepski.Smiechu pisze:Undead pisze: Jak grałeś TK to powiedz mi w której turze gry wchodziłeś do CC??Ze sztandarem piasków i odpowiednim ustawieniu (wyrolowanie przeciwnika i ustawienie sie po przeciwnej itp i itd) i wykożystaniu odpowiednich jednostek:Domino pisze:Tak z trzecia tura myślę. Dwie tury mogłem sobie ponawalać.
piechota: 5-6 tura
kawa: 4-5
Bez szatandaru i w odpowiednim ustawieniu ... :
piechota: 4-5 tura
kawa: 3-4
Nigdy nie miałem z tym problemu: zawsze smieci szły na poczatek na straty by dac sobie czas, a na ostatek Ushatki zawsze dokanczały dzieło zniszczenia lub samo dewastacji co by nie stracic duzego odziału luków z herosami
Dało sie tym grać i teraz bedzie podobnie -szczególnie ze wstrzymywacz szarzujacych oddziałow wroga na jakies 1.5tury (tj 10 szkieli z chempionem) beda teraz kosztować w granicach 50pkt, a nie jak poprzednio około 90 pkt
Jeżeli masz 11, 12 wystawień to spokojnie przewystawiasz większość armii. a c za tym idzie.Domino pisze:Nie wiem z kim grałeś, że dochodził w 4 turze, ale musiał być raczej kiepski.Smiechu pisze:Undead pisze: Jak grałeś TK to powiedz mi w której turze gry wchodziłeś do CC??Ze sztandarem piasków i odpowiednim ustawieniu (wyrolowanie przeciwnika i ustawienie sie po przeciwnej itp i itd) i wykożystaniu odpowiednich jednostek:Domino pisze:Tak z trzecia tura myślę. Dwie tury mogłem sobie ponawalać.
piechota: 5-6 tura
kawa: 4-5
Bez szatandaru i w odpowiednim ustawieniu ... :
piechota: 4-5 tura
kawa: 3-4
Nigdy nie miałem z tym problemu: zawsze smieci szły na poczatek na straty by dac sobie czas, a na ostatek Ushatki zawsze dokanczały dzieło zniszczenia lub samo dewastacji co by nie stracic duzego odziału luków z herosami
Dało sie tym grać i teraz bedzie podobnie -szczególnie ze wstrzymywacz szarzujacych oddziałow wroga na jakies 1.5tury (tj 10 szkieli z chempionem) beda teraz kosztować w granicach 50pkt, a nie jak poprzednio około 90 pkt
Przeciwnik nie ustawia sie na wprost Ciebie tylko po skosie lub bedzie szedł do Ciebie ze srodka, gdzie ty bedziesz w rogu. Do tego dochodza jakies obstakle, marshlandy które musi omijac.
Zakaz marszowania na jedna ture to straszny ból. podzucanie mu szkieletetów z chempionami z przodu rowniez zabieraja mu canny czas.
Nie wiem jak Ty grałeś w tej 8. ed na zasadach Euro, ale mi sie grało tym zajebiscie i generalnie dzieki tej taktyce TK daje rade.
likaon pisze:A żeby było śmieszniej to wydaje mi się że dla Śmiechu ten sztandar był kluczowym elementem jego strategii na poprzednim booku. Rozumiem że dla ludzie nie grających tą armią ten przedmiot może wydać się przegięty i tylko z powodu kultury gry na nim nie gramy, ale każdy gracz TK który chociaż raz go dla zabawy wystawił wie że jest on absurdalnie bezużyteczny strosunku do swego kosztu, nie tylko punktowego ale dlatego że wykupuje się to z punktów hero oraz zabieramy możliwość dania dla BSB fajniejszego sztanadaru(czyli właściwie każdego innego) lub jakieś ochrony.eliah91 pisze:ikaon napisał(a):
10 szkieletów nawet od boku to nie materiał nawet na jedną turę walki, no chyba że atakujesz niedobitki slajwów lub naprawdę mizerną lekką kawalerię. Nadaje się jedynie do płoszenia fanatyków, ale za tą cenę....
ale plewa
A właśnie są jakieś ploty na temat naszych sztandarowych?
Po pierwsze ksywki sie odmieniają "ulepkowcu" !!
Po drugie branie bsb ma sens w TK dopiero w 8 ed na odpowiednie pkt, wiec jego koszt to zaden koszt.
Nie wiem jak Ty grasz tymi swoimi pokracznymi ulepkami, ale chyba jednak bardziej funowo niz turniejowo.
Sztandar piasków w momencie zaczynania jest zajebisty pod 2 wzgledami:
1- przeciwnik nie maszeruje
2- uciekajacy (od klop) maja -1 LD na zbieranie.
Kazdy z którym grałem uwaza że przy odpowiedniej taktyce ten sztandar jest wqrwiajacy.
A jezeli 10 szkieli z chempionem jest dla Ciebie słaba to jak to napisał eliah - jestes plewą.
To tyle.
Punkt I od "ulepków" się odwal nie masz lepszego argumentu? nie podobają się modele zapraszam do galerii.
Punkt II poprzednio mówiłeś jakbyś był ciśnieniowcem nastawionym tylko na wygrywaniem(jak to TK mają zarąbiste w starym i nowym booku) a jednocześnie wychwalałeś sztandar który ludzie rzadko wystawiają nawet początkujący gracze
więc zasugerowałem to co zasegurowałem.
A ja ponawiam moje porzednie pytanie czy są jakieś syte wieści na temat naszego BSB?
Punkt II poprzednio mówiłeś jakbyś był ciśnieniowcem nastawionym tylko na wygrywaniem(jak to TK mają zarąbiste w starym i nowym booku) a jednocześnie wychwalałeś sztandar który ludzie rzadko wystawiają nawet początkujący gracze
więc zasugerowałem to co zasegurowałem.
Proszę bez flamów, to porządny temat niech któryś z modów wytnie kilka powyższych postów i wrzuci do właściwego tematuSmiechu pisze: to jak to napisał eliah - jestes plewą.
To tyle.
A ja ponawiam moje porzednie pytanie czy są jakieś syte wieści na temat naszego BSB?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
@Likaon, nie rpzejmuj się, wszak Smiechu to gracz który
Jego jest tylko racja i to święta racja, z rodzaju tych "najmojszych". Więc ja jestem glupi, Malal to płaczka, Kaleson nie ma racji a Ty jesteś plewa, logiczne
O jego doświadczeniu może chociażby świadczyć cytat:
Pozdrawiam
Smiechu pisze:Na lokalu jakoś wycisnołme 7/34, a na Masterze 40/96 (tu akurat byłbym 20, ale rozegrałem tylko 3 tury, a wczoraj grałem z tym samym typem na te same rozpy i zrobiłem 20, a 10 jak na BoB-ie)
Jego jest tylko racja i to święta racja, z rodzaju tych "najmojszych". Więc ja jestem glupi, Malal to płaczka, Kaleson nie ma racji a Ty jesteś plewa, logiczne
O jego doświadczeniu może chociażby świadczyć cytat:
Poza tym reprezentuje iście wzorową kulturę dyskusji. Ja dałem sobie spokój.Smiechu pisze:Po cholere Ci dodatkowe strzelanie rzucane 3 krotnie (strata 3 inkantacji) na 3x oddziały łuków, skoro masz jeden czar dający Ci multipla (2) na wszystkie oddziały w 12". Na to samo wychodzi, ale jednak chyba lepiej bo tracisz 3-4 kostki i czar moze wejsc z powodzeniem, a nie 3 liche z czego 1 bedzie zdispelowana.
Pozdrawiam
Śmiechu, mówisz, że piechota bez sztandaru dochodziła do Ciebie w 4-5 turze. Obojętnie, jak zawalony był ten stół, musiał nie mieć po prostu koncepcji na grę z TK- tą armię i tak trzeba wystawić w kupie i tak, ze względu na mały zasięg inkantacji, które w krytycznym momencie spamuje się niemal wszystkie na ten najważniejszy w danym momencie gry oddział. Podczas strzelania, spamuje się je na katapulty i łuczników. Po paru wystawieniach i tak mniej więcej będzie wiadomo, gdzie ta armia będzie stała. Poza tym, nawet jeśli Ci się tak udawało zrobić, to stwierdzenie że daję radę... Ja rozumiem, że ta armia jest słaba, ale żadnej satysfakcji by mi nie dało, gdybym miał strzelać 5 tur, a kreskę wystawić tylko po to, by spowolnić przeciwnika a nie wpieprzyć mu się na bok czymś grubym.
Wyobraź sobie, że grasz z Wochem, 3x piechota i 2x kawa, dysk, hela. Proste jak konstrukcja cepa. Klopą temu niewiele zrobisz (pewnie ściągniesz helę), reszta dojdzie, jednak mimo wszystko wydaje mi się, że prędzej niż w trzy tury i jednak trzeba zacząć coś cisnąć w cc. Wampiry, to samo, odstrzelisz Varghulfa, resztę trzeba wyciąć. HE na ławie WL, nie odstrzelisz nic ciekawego, masz legion elfów do wybicia. DE, padnie hydra, jeden z klocków uszczuplony, ale rozegra się i tak w CC... I w sumie to mi daję jakąś radość. Nie mógłbym stać przez całą grę i rzucać hity na katapach.
Wyobraź sobie, że grasz z Wochem, 3x piechota i 2x kawa, dysk, hela. Proste jak konstrukcja cepa. Klopą temu niewiele zrobisz (pewnie ściągniesz helę), reszta dojdzie, jednak mimo wszystko wydaje mi się, że prędzej niż w trzy tury i jednak trzeba zacząć coś cisnąć w cc. Wampiry, to samo, odstrzelisz Varghulfa, resztę trzeba wyciąć. HE na ławie WL, nie odstrzelisz nic ciekawego, masz legion elfów do wybicia. DE, padnie hydra, jeden z klocków uszczuplony, ale rozegra się i tak w CC... I w sumie to mi daję jakąś radość. Nie mógłbym stać przez całą grę i rzucać hity na katapach.
Być może grał z karsnoludami lub innymi TK, mogę zaświadczyć że biegnięcie do walki w takim starciu wygląda jak jakaś paraolimpiada, jedni ruszają się 4 cali a drudzy 6 cali
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
@Fluffy, Likaon - bardzo fajne to co piszecie, ale mam wrażenie, ze ostatni kontakt z turniejowym battlem mieliście dawno temu. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale jeżdżę w zasadzie wszędzie i jakoś nie miałem przyjemności zobaczyć żadnego z was w akcji.
Nic do was nie mam ale skoro już się z czegoś nabijacie to miejcie świadomość, że na tym sztandarze gra/grała część graczy, którzy na poziomie turniejowym nie odstawili TK na półkę w oczekiwaniu na lepsze czasy.
Podkreślam jeszcze raz na poziomie turniejowym. Bo o masakrach, które zakładacie w domu to mi nawet nie piszcie, bo to zupełnie inne granie. Nie wątpie, że przyjemniejsze.
Jak trafiasz na dobrego gracza swoimi TK, to sorry ale podstawowa sprawa:
- dać sobie tyle tur strzelania i magii ile to możliwe i ten sztandar niewątpliwie to daje.
Ta armia w zasadzie nie wiele więcej może obecnie zrobić i żal patrzeć jak próbuje coś zdziałać w HtH.
Nic do was nie mam ale skoro już się z czegoś nabijacie to miejcie świadomość, że na tym sztandarze gra/grała część graczy, którzy na poziomie turniejowym nie odstawili TK na półkę w oczekiwaniu na lepsze czasy.
Podkreślam jeszcze raz na poziomie turniejowym. Bo o masakrach, które zakładacie w domu to mi nawet nie piszcie, bo to zupełnie inne granie. Nie wątpie, że przyjemniejsze.
Jak trafiasz na dobrego gracza swoimi TK, to sorry ale podstawowa sprawa:
- dać sobie tyle tur strzelania i magii ile to możliwe i ten sztandar niewątpliwie to daje.
Ta armia w zasadzie nie wiele więcej może obecnie zrobić i żal patrzeć jak próbuje coś zdziałać w HtH.
Przy 7 -9 śmieciowych wystawieniach (4 wykopki, 3x rydwany, 2x małe łuki) i tym sztandarze dało się opóźnić walkę z główmymi unitami do 5-6 tury lub całkowicie jej uniknąć, to jest fakt i może to potwierdzić wielu graczy, więc nie ma co cisnąć Śmiechowi.
Chociaż Dębek uważam, że moje rozwinięcie Szinowego patentu z gwardia szarżującą na 30 cali też jest całkiem spoko i TK w CC dawały ostatnio radę z większością armii.
Chociaż Dębek uważam, że moje rozwinięcie Szinowego patentu z gwardia szarżującą na 30 cali też jest całkiem spoko i TK w CC dawały ostatnio radę z większością armii.
Z całym szacunkiem, grasz bretką to graj. Z moich doświadczeń grania TK strzelanie nigdy, w żadnej edycji nie załatwiało sprawy, zawsze trzeba było pakować się do kombatu, a najlepiej (mi) spisywały się rozpiski uniwersalne, dające rzeczywiście najpierw ok 2 tur ostrzału po czym sprzedające kontrę. Po splewieniu katapult nawet z większym naciskiem na walkę.Dębek pisze:....
Standar of the sands jest może jakimś tam wyborem przy armii w której główny nacisk jest położony na defens, natomiast w armii zbalansowanej jest już naprawdę kiepskim wyborem. Ostatni tur na którym grałem to DMŚ miesiąc temu, zrobiłem 80 pkt/100 możliwych z bitew, rozpiską zasadniczo kombatową i nie, ani razu nie byłem w sytuacji w której w/w sztandar do czegokolwiek miałby się przydać. Kwestia stylu gry.
Natomiast nie czepiamy się Smiecha za granie defensem, tylko za ton wypowiedzi, dawanie do zrozumienia że pozostałe osoby wypowiadające się w tym temacie sa plewami i głupkami, że jest tylko jeden skuteczny sposób grania, i to ten uprawiany przez Śmiecha który osiągnął imponujące wyniki na masterze i lokalu będac w polowie stawki.
Pozdrawiam
Ps: Zresztą podejscie "tak się gra" do mnie nie przemawia -gram tym czym lubię, nie tym czym muszę. I nie, nie jestem już tak oderwany od rzeczywistości jak kiedyś - na ile życie i czas pozwala, powolutku wracam sobie do gry turniejowej.
Widzę, ze nie dajesz za wygraną i wchodzisz znowu na wyniki turniejowe. Napisz może więcej o swoich wynikach to będziemy mieli punkt odniesienia, w stosunku do tego co zdziałał Śmiechu.Natomiast nie czepiamy się Smiecha za granie defensem, tylko za ton wypowiedzi, dawanie do zrozumienia że pozostałe osoby wypowiadające się w tym temacie sa plewami i głupkami, że jest tylko jeden skuteczny sposób grania, i to ten uprawiany przez Śmiecha który osiągnął imponujące wyniki na masterze i lokalu będac w polowie stawki.
Likaon zamiast pisać o paraolimpiadzie, niech też coś wrzuci na ten temat.
pozdr. i zgodnie z sugestią wracam do grania bretą.
@Dębek
A czegóż Ty chcesz? Kiedyś spróbowalem grac monoshootingiem, i była to dla mnie slaba opcja, armia może i była stabilna, nie ryzykowalo się porażki, jednakże trudno było o jakiś lepszy wynik. Co kompletnie nie pasuje do mojego stylu gry.
co do wyników turniejowych, jestem daleki od chwalenia się - po prostu pytałeś o efekty mojego grania turniejowego w ostatnim czasie, to Ci odpowiedziałem konkretnie, jak gdzie kiedy i czym. Ponadto grywam obecnie pięcioma rożnymi armiami (zainteresowałem się teraz zielonymi, wcześniej pogrywalem dwarfami i VC, jeszcze wcześniej DoW), do TK wróciłem niedawno (mialem po prostu przesyt) wiec co mam ci jeszcze dodać? Że z reguly jestem w top3 każdego lokala na którym grałem w ciągu ostatniego roku? Bleh..
I mam nadzieję że uda mi się dorwac tą Twoją bretę
Pozdrawiam
Ps: nigdy nie daję za wygraną
A czegóż Ty chcesz? Kiedyś spróbowalem grac monoshootingiem, i była to dla mnie slaba opcja, armia może i była stabilna, nie ryzykowalo się porażki, jednakże trudno było o jakiś lepszy wynik. Co kompletnie nie pasuje do mojego stylu gry.
co do wyników turniejowych, jestem daleki od chwalenia się - po prostu pytałeś o efekty mojego grania turniejowego w ostatnim czasie, to Ci odpowiedziałem konkretnie, jak gdzie kiedy i czym. Ponadto grywam obecnie pięcioma rożnymi armiami (zainteresowałem się teraz zielonymi, wcześniej pogrywalem dwarfami i VC, jeszcze wcześniej DoW), do TK wróciłem niedawno (mialem po prostu przesyt) wiec co mam ci jeszcze dodać? Że z reguly jestem w top3 każdego lokala na którym grałem w ciągu ostatniego roku? Bleh..
I mam nadzieję że uda mi się dorwac tą Twoją bretę
Pozdrawiam
Ps: nigdy nie daję za wygraną
U mnie szkoda gadać jestem pieprzonym klimaciarzem jeszcze w 7ed wystawiałem ushati, carriony i giganty .
Nie uważam się za znawcę tematu, zapewne gdyby kalesoner, shino czy fluffy napisali że ten sztandar jest mega wymiatający i zawsze go wystawiają uznałbym siebie za plewę bo nie umiem na nim grać, ale gdy ktoś mało znany
mądrzy się na forum że coś jest czymś czym i nie uznaje że ktoś twierdzi inaczej to staram się z niego wydusić wyjaśnienie.
Śmiechu może by tak mały challenge w tygodniu w wawie? Moje orki na twoje TK z zasadami Euro?
Nie uważam się za znawcę tematu, zapewne gdyby kalesoner, shino czy fluffy napisali że ten sztandar jest mega wymiatający i zawsze go wystawiają uznałbym siebie za plewę bo nie umiem na nim grać, ale gdy ktoś mało znany
mądrzy się na forum że coś jest czymś czym i nie uznaje że ktoś twierdzi inaczej to staram się z niego wydusić wyjaśnienie.
Śmiechu może by tak mały challenge w tygodniu w wawie? Moje orki na twoje TK z zasadami Euro?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Podsumowanie z TWFa:
Patrząc na kaszkiet i węże, to absolutnie da się złożyć totalnego masakratora defensów z tej armii.
Patrząc na kaszkiet i węże, to absolutnie da się złożyć totalnego masakratora defensów z tej armii.
To make sense of it all I wrote up a compilation of the rumours posted by Frgt/10, GodlessM, Mannfred, Darnok’s Birdies et. al. I will correct mistakes as needed.
Tomb Kings Rumours compilation.
Special Rules:
Nehekharan Undead: Cause fear, Unbreakable, Unstable, Cannot March, ever! Hold is the only charge reaction allowed.
Battle Standard (Icon) option: Unchanged, carried by the Tomb Herald (formerly Icon Bearer).
Animated Construct (the old Undead Construct): Unchanged (5+ AS and -1 to wounds caused by lost combats).
Arrows of Asaph (the old Arrows of the Asp): Unchanged.
Entombed beneath the Sands (It came from Below): Place a marker in the Remaining Moves sub phase. Units are raised and scattered from the marker. Still a mishap chance.
Hierophant: Must be in the army and must take Lore of Nehekhara. The army still crumbles when he dies. He and his unit has 6+ Regeneration.
The Curse: Still there. Causes a number of S5 hits on the killing unit/model.
My Will be Done: (Tomb King/Prince): On foot only(!?!) It confers the character’s unmodified WS to his unit, apparently automatically. It has no effect on mounts.
Command options are apparently uniform ‘10’ across the board.
Characters:
Lords:
Tomb King: Same cost, options and statline. Can be mounted on a Warsphinx (displacing the crew).
Liche High Priest: 3rd level spellcaster. 4th level option. Can take Lore of Nehekhara, Light or Death (unless he is the Hierophant). Points cost ?
Heroes:
Tomb Prince: Same cost, options and statline. Can be mounted on a Warsphinx (displacing the crew).
Liche Priest:1st level spellcaster. 2nd level option. Can take Lore of Nehekhara, Light or Death (unless he is the Hierophant). Points cost ?
Tomb Herald: The old Icon Bearer option. Statline and points cost unknown. Has a “bodyguard” option which is in essence a Look Out, Sir in close combat.
Necrotect: Statline and points cost unknown. Confers hatred to the unit he joins and 6+ Regeneration to any Animated Construct within 12”.
Core:
Skeleton Warriors: Half the cost of the previous version with hand weapon and shield. Light armour and spear options. Ld5 instead of Ld3. No magic banner option.
Skeleton Archers: -2 points of the previous version with hand weapon and bow. Light armour. Ld5 instead of Ld3. No magic banner option.
Skeleton (Heavy) Horsemen: -4 points of the previous version with hand weapon, spear and shield. Light armour is now an option. Gained the Vanguard special rule. No magic banner option.
Skeleton Horse Archers: Same cost and still fast cavalry. The champion now has +1 BS. Gained the Scout special rule. No magic banner option.
Chariots: 15 points more expensive and lost the fast cavalry rule but has 2 new special rules called “And the Tomb Kings rode to War” and “Chariot Legions” which means they gain rank bonus when 3 models wide and now form normal units. They cause D6 impact hits at S4 plus 1 S per full rank after the first. A Tomb King/Prince on a chariot may join chariot units. Charioteers gained +1A. 25 point magic banner option.
Special Units:
Tomb Guard: Slightly cheaper base cost. Same statline as before. Halberd option. Still has Killing Blow but no magical attacks.
Tomb Swarms: Slightly cheaper, otherwise unchanged.
Tomb Scorpions: Apparently unchanged.
Carrion: +1 attack, otherwise unchanged.
Ushabti: Cheaper by 15 points. Now S4 with great weapons. Options for additional hand weapon or Great Bows (S6, 30” range). Now BS 2. Have command options now.
Sepulchral Stalkers: M7 Monstrous Beasts (W3) mounted on chariot bases. Armed with halberds and have WS4 S4 I3 A2 in close combat. Has a rule called Transmogryfying Gaze which causes an artillery die worth of S1 hits with no armour save. Roll to wound vs. opponents initiative. On a misfire the unit takes D3 wounds, no armour save instead. Has the Entombed Beneath the Sands special rule. Priced similarly to Ogre Iron Guts.
Necropolis Knights: Tomb Guard with A2, (halberd?) and killing blow mounted on snakes! M7 Monstrous Cavalry (W3) mounted on chariot bases. Necroserpents have WS3 S5 I3 A3 and poison in close combat. Option for Entombed beneath the Sands and a command group. Have a total 3+ armour save. Priced similarly to the old Ushabti.
Warsphinx: Monster on a chariot base. Think Stegadon-ish Animated Construct with better WS and Ld. It has a howdah crewed by 4 Tomb Guard (with spears?). It is T8 and I1 and has a special Thundercrush attack (substitute for normal attacks) which hits like a stone thrower. Only works against infantry and you roll against the highest WS. S4 Breath weapon and poison (does not work with special attacks) options. It has the same crew/character targeting rules as the Arachnarok Spider. Priced similarly to the Abomination, but a little cheaper.
Rare:
Necrosphinx: Twin of the Warsphinx, but without the Howdah and Thundercrush attack. It has Killing Blow and one of its attacks is at S10 with Heroic Killing Blow. It also has a ‘Fly’ and a poison (does not work with special attacks) option. Priced similarly to the Abomination, but a little cheaper.
Casket of Souls: No longer needs a Liche Priest character, and it has its own attendants. It has a move or fire Light of Death shooting attack similar to old effect/Banshee Wail. Roll 3D6 and compare it to the enemy Ld. On a roll of 4+ it jumps to the closets enemy unit and continues until you roll 3 or less, or run out of targets. If destroyed units with 12” take damage (D6 S6 hits). It can confer other bonuses as well apparently (possible D3 power dice, not cumulative).
Scream Skull Catapult: Skulls of the Foe is more expensive by 10 points. No word yet on whether it causes magical, flaming hits.
Necrolith Colossus: The artist formerly known as the Bone Giant! It is bit cheaper and now has options for a great weapon, additional hand weapon and a bolt thrower bow (which is move and fire, S6). It still has the Animated Construct and Unstoppable Assault rules. BS 2? Armour?
Heiro Titan: A cross between a Bone Giant and a Liche Priest. Confers a casting bonus to friendly spellcasters within 12” apparently (+D3 to casting rolls). It has 2 bound spells, one of which is Sha’s Burning Gaze. It is an Animated Construct. Unstoppable assault?? No word on options.
Magic:
Spells:
Lore Attribute: Unit(s) targeted by a successful augment spell from Lore of Nehekhara immediately recover D3+1 wounds worth of models (think Regrowth from Lore of Life). Animated Construct only gain 1 wound per magic phase.
Signature Spell: Incantation of the Desert Wind (8+/16+): Augment spell. Unengaged friendly units within 12”/24” may make a normal move. Units can only move once per magic phase but still benefit from the lore attribute if targeted multiple times.
Spell 1: Incantation of Cursed Blades (7+/10+): Augment spell. Target unit within 12”/24” gains Killing Blow. If the unit already has (Heroic) Killing Blow, then it gains 5+ (Heroic) Killing Blow.
Spell 2: Incantation of Protection (9+/18+): Augment spell. Target unit within 12” gains a 5+ ward save until the start of the caster’s next magic phase. On 18+ all friendly units within 12” are affected.
Spell 3: Incantation of Righteous Smiting (9+/18+): Augment spell. Target unit within 12” gains a +1 attack, and multiple shot (2) if armed with bows or great bows, on all models (including mounts etc.) until the start of the caster’s next magic phase. On 18+ all friendly units within 24” are affected!!!
Spell 4: Incantation of Vengeance (10+/13+): Hex spell. Target unit within 18”/36” suffers -D3 to its movement and treats all terrain (including open) as dangerous terrain and must test every time it moves until the start of the casters next magic phase.
Spell 5: Incantation of Desiccation (11+/22+): Hex spell. Target unit within 24” suffers -1 (or-D3) to S and T (to a minimum of 1) until the start of the casters next magic phase.
Spell 6: Incantation of the Skullstorm (15+/25+): Vortex spell. Small round template/large round template is used. Models touch suffers a S4 hit.
Magic Items:
About 8 items in all.
Magic Weapons:
Destroyer of Eternities: +2S and Heroic Killing Blow. Still has the autohit option and ‘on foot only’ rule. Rumoured to be cheaper.
Blade of Antarhak (sp?): Bearer gains wounds for wounds caused.
Magic Armour: ?
Talisman: Enkhil’s Kanopy?
Arcane: Plaque of Mighty Incantations: Some sort of casting bonus a la the Slann PD bonus one.
Enchanted Items: Cloak of Dunes: Fly, Fly over attack a la Terradons.
Magic Standards:
Icon of Rakaph: Apparently still there and unchanged.
Banner of the Hidden Sands: One unit worth 150 points gains the Entombed beneath the Sands special rule, re-roll scatter if within 12” .
Banner of the Undying Legion: Bound spell, power level 5, heals D6+2 wounds and -1 casualty in lost combats.
Sorry, no SCs
- Dr.
Jeżeli katapy rzeczywiście nie będą miały magicznych-ognistych ataków to będą żałosne
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii