![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Może.kauczuk pisze:to ja mam 2 pytanie
czy mag w walce hth moze czarowac ?
oraz
czy throw axe maja minus za zasieg? (nie znalazlem ze nie)
Lory z AB nie mają sygnaturowych czarów, więc każdy czar włącznie z 1 może być tylko 1 w armii.Pocisk pisze:Jak jest z lorami z army booków, w których jest 6 czarów? Czy jak na małym magu mam 1 i np. 2 to na dużym z automatu mam 3, 4, 5, 6 czy muszę losować bo 1 może się powtórzyć?
W pojedynek uderza.Khumanor pisze:jak jakiś LT jest w chelegu to gdzie wali thunder stompa... po oddziale czy w chelengu?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Wielkie dzięki, takiej odpowiedzi potrzebowałem.Koziorożec pisze:1. Kto testuje i kiedy jest wymienione dokładnie, piechota idąca bez marszu nie testuje.
2. Nie. Losujesz tyle czarów jaki masz lewel, jak już wylosujesz to możesz jeden zamienić na 0. W przeciwieństwie do reszty czarów 0 z tego samgo lora może mieć więcej niż 1 mag w tej samej armii.
3. Przez zwykłą rzekę nie można marszować. Jeśli walczysz będąc unitem w rzece, nie dostajesz steedfasta, ani bonusów za ranki.
4. ? nie rozumiem o co ci chodzi w tym pytaniu.
5. Jak masz muzyka to rzucasz LD na swift reform przed ruchem(str95), jak zdasz to możesz jeszcze w tej turze strzelić albo iść zwykłym ruchem, a jak nie zdasz, to robisz zwykłego reforma i tracisz możliwość ruchu.
6. Tracisz koncentracje i ten mag nie może już czarować w tej turze.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Nieprawda. Na '0' (signature spell) można zamienić dowolny czar po wybraniu czarów za te już zduplikowane.Mac pisze:Czar zerówkę może mieć każdy mag i można ją powtórzyć ile razy się chce. Więc nawet jeśli wszystkie czary od 1 do 6 zostały już zajęte, to kolejny mag ma co najmniej czar numer 0 (choć go normalnie nie wyrzuci, to po rzucie na losowanie czarów jeden zamieni na 0 i to będzie jedyny jego czar). Każdy czar możesz zamienić w dowolnym momencie losowania na czar 0, lub jeśli czary się powtórzyły możesz wybrać inny czar z lore'a (tylko ten, który jest już wybrany przez innego maga).
Jeśli masz już zajęte wszystkie 6 normalnych czarów (bo na przykład masz zdolność Loremaster na czarodzieju który generował czary jako pierwszy), to kolejny czarodziej z tej samej szkoły nie weźmie już żadnych czarów - chyba, że ma zdolność pozalającą mu znać cały lore lub konkretne czary.Ruleboook, str. 409 'SIGNATURE SPELLS' pisze:After choosing replacement for duplicate spells, a wizard can always choose to substitute one of the spells he rolls with the signature spell (...).
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie