Pytania o zasady 8ed VC
Moderator: misha
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Pytania co do 8ed VC
Nie ma przerzutów
hmm no zeczywiscie, czuje sie oszukany w takim razie
Ale to imo dodaje CC bonusa, coraz bardziej zastanawiam sie nad jego uzywaniem, szkoda ze to nie core bo tak bylby w kazdej rozpie
Ale to imo dodaje CC bonusa, coraz bardziej zastanawiam sie nad jego uzywaniem, szkoda ze to nie core bo tak bylby w kazdej rozpie
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
LajoN31 pisze:do tej pory tak grałem..
nie grajcie na pamięć edycje się zmieniają, zawsze coś może umknąć, ale przyzwyczajenia do starych zasad to słaby pomysłNiltag pisze:hmm no zeczywiscie, czuje sie oszukany w takim razie
grałem na skaveny bretką to w 2 bitwach dawałem reakcję na szarżę abominacji bo w AB tak było napisane, że można, sam sprawdziłem później faq to się okazało, że errata zmieniła zapis na zwykły random i aboma by nie padła
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jak coś jest pojedynczym modelem i nie ma Ranków, to Vortex i tak zadaje D6 obrażeń temu modelowi, bo tworzy on 1 szereg (pamiętaj, że chodzi o szereg a nie o szereg z minimum 5 modeli). No a poza tym, to zobacz sobie opis Template'ów w stosunku do domku, a przeczytasz że D6 modeli jest trafianych ogólnie
Panowie, macie jakieś sprawdzone sposoby na radzenie sobie z odginaczkami i innymi śmieciami u przeciwnika? Próbowałem kilku rzeczy, ale żadna nie była do końca dobrym rozwiązaniem niestety. Jak Wy omijacie brak strzelania w naszej armii?
jak samemu masz dużo odginaczek to az tak nie ucierpisz że przeciwnik ci je pod ryj bedzie podstawiał... w końcu dojdziesz a co do zwalczania to mortis jest spoko no i ja czesto staram sie wyeliminowac je pociskiem.. Najlepszy motyw z mortisem jak nagle cała odginaczka wyparowuje przeciwnikowi i jego mina bezcenna ;D
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Generalnie to w naszych śmieciach mamy Banshee, Wraithy, Ghosty i Hexy. Prawie żaden inny śmieć w jakiejkolwiek armii poza Demonami nie jest w stanie poradzić sobie z Eterycznością. Tak więc możesz Ogień zwalczyć Ogniem
FAQ mówi:Azurix pisze:Jak coś jest pojedynczym modelem i nie ma Ranków, to Vortex i tak zadaje D6 obrażeń temu modelowi, bo tworzy on 1 szereg (pamiętaj, że chodzi o szereg a nie o szereg z minimum 5 modeli). No a poza tym, to zobacz sobie opis Template'ów w stosunku do domku, a przeczytasz że D6 modeli jest trafianych ogólnie
Kod: Zaznacz cały
Q: Does a unit garrisoning a building count as having any ranks
at any point? (p126)
A. No.
Kod: Zaznacz cały
... Any unit beneath or passed over by the template takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit ...
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Czar z Lore of Fire zadaje D3 Hitów "for each rank of five models" tak więc coś musi różnić te 2 zapisy nie? Jak jest to pojedynczy model, to obrywa D6 i jak coś jest w domku to też obrywa D6 ze względu na Template
Szaitis tak gra, z drobną modyfikacją - 2 x9, nie bez sukcesów z tego co mi wiadomo. Nie wiem jednak w jakim stopniu jego rozpiskę zmieniły nowe uściślenia.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
Jak podstawkę ma latający koń ?
kawaleryjska, bo to kawaleria z wampirem na gorze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
Ale na pewno ? Nie jak pegazy ?
warbeast z jezdzcem to kawaleria, to nie jest monstrous beast by byc jak pegaz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Pytanie natury technicznej-
krzyk banshee porównuje rzut 2k6 + 2 z liderką (najwyższą) oddziałową. Czy szczury w myśl zasady Streng in numbers dodają do bazowej LD +3 czy porównuję z bazową 5(6)?. Zasada ta mówi o dodawaniu bonusu w postaci +3 do LD przy wszystkich testach morale, ale wg mnie krzyk banshee nie jest testem morale więc zasada ta nie obowiązuje hm?
krzyk banshee porównuje rzut 2k6 + 2 z liderką (najwyższą) oddziałową. Czy szczury w myśl zasady Streng in numbers dodają do bazowej LD +3 czy porównuję z bazową 5(6)?. Zasada ta mówi o dodawaniu bonusu w postaci +3 do LD przy wszystkich testach morale, ale wg mnie krzyk banshee nie jest testem morale więc zasada ta nie obowiązuje hm?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2013, o 21:24 przez LajoN31, łącznie zmieniany 1 raz.
ladnie to zanalizowales, a to calkiem mile uczucie jak czlowiek sam cos napisze i sobie odpowie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A