Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
Czy czar numer 4 z domeny bestii działa tak, że tereny są jako niebezpieczne? czy wystarczy, że oddział wrogą po prostu się ruszy?
_______________________________
Działa tak, że wszystkie tereny (nawet open) wymuszają na tobie zdawanie DT zgodnie z zasadami z RB, i oblewasz je na 1-2.
Czyli za marsz,szarże itd wszystko zdaje DT, Latacze dodatkowo za lądowanie/start z lasu i Venom Forest wymusza test za zwykły ruch.
W tych wszystkich sytuacjach zdajesz na 1-2
Czyli za marsz,szarże itd wszystko zdaje DT, Latacze dodatkowo za lądowanie/start z lasu i Venom Forest wymusza test za zwykły ruch.
W tych wszystkich sytuacjach zdajesz na 1-2
tak, chyba ze poruszasz się zwyklym ruchem przez Venom ForestAseoks pisze:ok, czyli wystarczy, że maszeruje i musi zdawać - zwykły ruch się nie liczy?
Swoja drogą czy modele z Forest Strider poruszające się przez las a majace na sobie klątwe z Beasta muszą zdawać DT?
Straider: "Warriors with the Strider rule do not have take DT tests"
Curse: ".. the unit treats all terrain as dangerous terrain..."
Co jest ważniejsze zasada Strider czy kara z klątwy?
strider jest wazniejszaDydu pisze:
Swoja drogą czy modele z Forest Strider poruszające się przez las a majace na sobie klątwe z Beasta muszą zdawać DT?
Straider: "Warriors with the Strider rule do not have take DT tests"
Curse: ".. the unit treats all terrain as dangerous terrain..."
Co jest ważniejsze zasada Strider czy kara z klątwy?
imo to można podobnie uzasadnić jak ruch eteryczny, po prostu masz zasadę która mówi, że teren dla ciebie nie jest trudny, że nie zdajesz nic
to że coś ci karze zdawać obija się o powyższe, tak jak z Quick to Fire można robić zawsze S&S mimo, że RB zakazuje reakcji jeśli szarzujący jest za blisko
to że coś ci karze zdawać obija się o powyższe, tak jak z Quick to Fire można robić zawsze S&S mimo, że RB zakazuje reakcji jeśli szarzujący jest za blisko
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Eterycy mają wyraznie zapisane w swojej zasadzie, że na ich ruch nie oddzialywują żadne zasady specialne i czary.misha pisze:imo to można podobnie uzasadnić jak ruch eteryczny, po prostu masz zasadę która mówi, że teren dla ciebie nie jest trudny, że nie zdajesz nic
to że coś ci karze zdawać obija się o powyższe, tak jak z Quick to Fire można robić zawsze S&S mimo, że RB zakazuje reakcji jeśli szarzujący jest za blisko
Straider nie ma takiej zasady.
Dodatkowo open graund nie wymaga testów, a jednak mając klątwe się zdaje.
Jak dla mnie Klątwa nadpisuje zasady terenów tworząc z dowolnego terenu bliżej nie okreslony Dengerous Terrain, na którym Strider już nie działa.
W normalnym lesie test wymusza zasada ogólna z RB, i wtedy zasada szczególna go neguje, przy klątwie mamy dwie zasady szczególne.
las pozostaje lasem nawet jesli przechodzi przez niego unit z klatwa.
jest to las w ktorym zdaje sie dangerousy.
forest strider nie zdaje DT w lasach. nie ma znaczenia jakich.
jest to las w ktorym zdaje sie dangerousy.
forest strider nie zdaje DT w lasach. nie ma znaczenia jakich.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Siemka.
Moje pytanie. Czy czar Harmonic Convergence z Lore of Heavens po rzuceniu na jednostkę strzelającą, tj. kuszników czy np. Bolec skutkuje przerzucaniem wszystkich "1" w rzutach na trafienie i zranienie również w atakach strzeleckich?
Z góry dzięki
Moje pytanie. Czy czar Harmonic Convergence z Lore of Heavens po rzuceniu na jednostkę strzelającą, tj. kuszników czy np. Bolec skutkuje przerzucaniem wszystkich "1" w rzutach na trafienie i zranienie również w atakach strzeleckich?
Z góry dzięki
Impossible is nothing.
Niestety tak właśnie działa. Nigdzie w opisie nie ma, że dotyczy to tylko ataków w walce wręcz.MatthewKorona pisze:Siemka.
Moje pytanie. Czy czar Harmonic Convergence z Lore of Heavens po rzuceniu na jednostkę strzelającą, tj. kuszników czy np. Bolec skutkuje przerzucaniem wszystkich "1" w rzutach na trafienie i zranienie również w atakach strzeleckich?
Z góry dzięki
Tak się właśnie zastanawiałem, w kontekście tego jak na DMDŚ 3 lata temu Furion Ci wsysnął 2 drzewa 1 pitką
Czy targetowanie oddziału oznacza, że 'dziura' znacznika musi być na oddziale, czy tylko część template?

Czy targetowanie oddziału oznacza, że 'dziura' znacznika musi być na oddziale, czy tylko część template?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Q: Do ranged direct damage spells that use a template have to target
an enemy unit? (p31)
A: Yes, the template must be placed over the target enemy unit.
RBQ: When targeting a unit with a small or large round template,
must the whole template be within the maximum range of the spell?
(p31)
A: No, the hole in the centre of the template must be within
range.
nie ma nic o targetowaniu środkiem, kładziesz jak chcesz, byle nie dotknąć oddziałów w walce, środek placka musi być w maksymalnym zasięgu jedyniesometimes direct damage spell will use a template to determine which models are hit. When this happens, the template cannot be placed in such a way that it touches friendly or enemy units that are in close combat
nie ma nic o maksymalizacji pod wzornikiem o ile mi wiadomo
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nom, dużą btw bo mała by nie objęła, ściągając screena przed shootingiem:)Jasif pisze:Tak się właśnie zastanawiałem, w kontekście tego jak na DMDŚ 3 lata temu Furion Ci wsysnął 2 drzewa 1 pitką![]()
Czy targetowanie oddziału oznacza, że 'dziura' znacznika musi być na oddziale, czy tylko część template?
jak rozumiem jeżeli oddział z runemawem jest jednym z celów to na 2+ może przerzucić ?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.