PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Shino »

celem jest kilka uitow wiec kazdy osobno jest tez traktowany atrybutem

Awatar użytkownika
SiersciucH
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 173

Post autor: SiersciucH »

czy mogę w jednej turze magi przywrócić jednostce rany dwa razy tj. najpierw rzucam jeden czar później inny na jedną jednostkę lub używam sztandaru

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Jeśli nie jest to construct, to tak.

Spięty
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Spięty »

ok czyli jeśli wyjdę z oddziału liczem i prinsem a z drugiego licza odpalę czas obszarowy to wyleczę tych dwóch. No musi być jakiś sposób leczenia bohaterów.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Nie można leczyć charakterów
Obrazek

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

Tak jak kolega powiedział wcześniej , nie można leczyć bohaterów ale możesz przekierować rany na tak zwanego heralda ( sztandarowego , zależy jak kto woli)

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Jedyny sposób leczenia herosów to Potion of coś tam za 35 p. O leczeniu czarami nehekhary zapomnij, przecież w Resurrecting Fallen Warriors na str 28 podręcznika do KT pisze jak wół: "Spells and magic items that restore lost wounds CANNOT heal charakters and their mounts". Sprawa jest bezdyskusyjna.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Wcale taka "bezdyskusyjna" nie była - dopiero FAQ do TK wyjaśniło sprawę...
Lore atributes NIE JEST spellem.

Ale to oczywiście tylko tak tytułem wyjaśnienia.

W armii TK nie można leczyć charaktersów - chyba, że w przedmiocie jest tak wyraźnie napisane (jest kilka takich przedmiotów)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Ja mam takie pytanie: oddziałem szkieletów robię swift reforma co by sobie po reformie strzelić, nie udało mi się, robię normalnego.
W fazie magii rzucam na nich sygnaturkę co by sobie wykonali normalny ruch w ramach którego robię znów swift reforma, tym razem mi się udało.
Mogę strzelać w fazie strzelania? Czy ten pierwszy swift reform ma pierwszeństwo?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dokladnie doczytam ale z tego co pamietam to RAWowo by wychodzilo, ze nie (nie mam przy sobie rb ale to chyba bylo w zasdach reformu. a nie przypominam sobie zeby w rb byla klazula do dodatkowego ruchu)

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

Witam. Grałem an nowym booku może 3 razy, i mam zamiar coś pograć teraz naszymi wiórami. W związku z tym mam pare pytań:
1. Czy gdy mamy 3 rydwany, to już mamy bonus +1 do siły z impaktów?
2. Czy z casketa z bound spella można rzucić IF? Co wtedy z miscastem?
3. Czy hierotitan dodaje +k3 do rzutu z casketa?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
May will be done!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

1. Nie, musisz mieć przynajmniej 6 rydwanów po trzy w ranku aby miećbonus do siły.
2. Może, czaru nie można rozproszy, nie ma żadnych negatywnych konsekwencji.
3. Nie dodaje, kaszkiet nie jest wizardem
Obrazek

Awatar użytkownika
SiersciucH
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 173

Post autor: SiersciucH »

czy jeżeli mam rydwany 3 w szeregu i 3 szeregi czy rydwany z drugiego i trzeciego szeregu zadają też impact hity i czy mogą walczyć później w walce wręcz ??

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie i nie.
Obrazek

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Witam. Nie wiem czy ta kwestia była poruszana, ale przeglądając AB do VC natknąłem się przypadkowo na zasadę "[...] Lastly, when a unit with the Undead special rule is charged, it can only elect to hold". Idąc tym tropem żadna jednostka w armii VC nie może srobić S&S (Baśka, TG i Mortis). Dodatkowo, w AB do TK jest podobny zapis: "[...] Nehekharan Undead rule can never (ever!) make march moves and, when charged, can only elect to hold". Wynika z tego jasno, że żadna wasza jednostka nie może zrobić S&S, ponieważ jedyna opcja jaka możliwa zostać wybrana w reacji na szarżę jest tylko "hold". Po dokładnym przeczytaniu "Reakcji na Szarżę" (str 16-17 w małym RB), IMO szkielety i inne jednostki z TK posiadające broń zasięgową, nie mogą zrobić S&S, ponieważ S&S nie jest dodatkową opcją w "Trzymaniu Pozycji" (Hold) tylko jest jedną z trzech możliwości reakcji na szarżę: Hold, S&S (przy założeniu, że mamy broń zasięgową) i Flee. Tak samo się tyczy zasada Baśki, TG i Mortisa z VC. Oczywiście moge się mylić, ale biorę pod uwagę też zasadę AB>RB...co o tym sądzicie ?
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Nie wypowiadam się o VC, ale tak, szkiele TK nie mogą robić s&s. Tylko hold.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tk nigdy nie mogly robic s&s. vc tez nie moga

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Szukałem, ale nie udało mi się znaleźć.

Co się dzieje jak bound spell z kaszkietu wejdzie jako IF'ka? Jest to gdzieś opisane?

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Tak, w zasadach str.37 :D
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

To "innate" bound spell. Jest ifka, ale nie ma miscasta. Czar wchodzi z nieodpartą siłą (nie można go rozproszyć), ale nie ma żadnych negatywnych konsekwencji.

ODPOWIEDZ