Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
W turze w której szarżuje zadaje d6+ dodatkowe d3 za każdy SP przeznaczony na ruch. Normalnie licza sie do cc.
W turze w której nie szarżuje zadaje d3 za każdy SP ale zadaje je w fazie ruchu.
W turze w której nie szarżuje zadaje d3 za każdy SP ale zadaje je w fazie ruchu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
No to grałem źleMacias pisze:W turze w której szarżuje zadaje d6+ dodatkowe d3 za każdy SP przeznaczony na ruch. Normalnie licza sie do cc.
W turze w której nie szarżuje zadaje d3 za każdy SP ale zadaje je w fazie ruchu.


Zaraz ,zaraz ,od czołgu wogóle nie wliczasz ran do wyniku combatu ,bo czołg i tak nie może połamać na kombacieSiena pisze:Dotychczas nie wliczałem ran zadanych przez impakty w szarży do CR.

Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
W szarży zadaje normalne impacty, dodatkowo inżynier ma jeden atak i jest jeszcze steam gun działający jak breath weapon. Tank jak najbardziej może wygrywać combaty.Kordelas pisze:bo czołg i tak nie może połamać na kombacie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Otóż nie. Impacty wypłaca w combacie. Natomiast najeżdżanie jest w fazie ruchu, ale tylko wtedy gdy czołg nie szarżował. Steam gun tez się liczy do cr.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Dokładnie...
O to możliwości wklepania ran w combacie:
1. W szarży zadaje d6+3d3 impactów
2. inżynier ma 1 atak
3. steam gun to breath weapon, więc zadaje 2d6 hitów w combacie.
Skąd wniosek, że czołg nie może wygrać combatu?
Jeżeli czołg nie szarżował - to grinduje - niestety 3d3 impactów są w fazie ruchu
Czołg nie może gonić ani overrunować.
Kordelas? Czyżbyś najwyraźniej nie miał Army booka?
O to możliwości wklepania ran w combacie:
1. W szarży zadaje d6+3d3 impactów
2. inżynier ma 1 atak

3. steam gun to breath weapon, więc zadaje 2d6 hitów w combacie.
Skąd wniosek, że czołg nie może wygrać combatu?
Jeżeli czołg nie szarżował - to grinduje - niestety 3d3 impactów są w fazie ruchu

Czołg nie może gonić ani overrunować.
Kordelas? Czyżbyś najwyraźniej nie miał Army booka?

czołg jest pokręcony, jeszcze miesiąc temu dodawałem wartość deklarowaną (steampointów) do rzutu artylerką, dopiero Tutajec mnie uświadomił, że coś mi się poj#$^&oKordelas pisze:Tu raczaej chodzi o złą interpretację zasad
A to co napisaliście zupełnie zmienia postać rzeczy![]()
![]()
![]()
![]()

- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ta tabelka jakaś straszna też nie jest.
czołg potrafił stać i nic nie robić od 1 turySiena pisze:#helion# pisze:
czołg jest pokręcony, jeszcze miesiąc temu dodawałem wartość deklarowaną (steampointów) do rzutu artylerką, dopiero Tutajec mnie uświadomił, że coś mi się poj#$^&o
OstroTo pewnie sporo rzutów na tabelkę było

