PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
jak zapis dla WE ma się skończyć małym beastowym magiem to ja dziękuje, zostanę przy ETC, myślę że większość graczy WE ma podobne zdanie.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
+1Laik pisze:jak zapis dla WE ma się skończyć małym beastowym magiem to ja dziękuje, zostanę przy ETC, myślę że większość graczy WE ma podobne zdanie.
Trochę potestowałem tych małych magów i nie wnoszą oni nic do rozpisek.
Podwójna zerówka z bestii nie daje nic WE.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Mam kompletnie odmienne zdanie, drugi mag z beastem dużo zmienia, oczywiście jak się gra na 60 łuków to fakt nic nie zmienia.
Jesli chodzi o inne bonusy to może jakieś 5/10 % może być ok aczkolwiek jak mówiłem shadow/metal będzie imo gięciem pały, WE mają zbyt dużo tanich oddziałów na których głupia brzytwa jest głupia.
Jesli chodzi o inne bonusy to może jakieś 5/10 % może być ok aczkolwiek jak mówiłem shadow/metal będzie imo gięciem pały, WE mają zbyt dużo tanich oddziałów na których głupia brzytwa jest głupia.
Inne armie również posiadają jedyny słuszny build jeżeli chcą być konkurencyjne turniejowo. Taka specyfika gry.Laik pisze:jak rozumiem przy Twoim stylu grania sporo zmienia, tylko chyba nie chodzi o robienie 1 słusznego buildu...
EDIT:
Wydaje mi się ze macie podejscie na zasadzie:
Patrze na swoją rozpiskę i wymyślam co by mi ją ugrywalniło/wzmocniło. Zamiast patrzyć się całościowo na armię.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, o 11:49 przez c4h10, łącznie zmieniany 2 razy.
\/\
Akurat WE mają o tyle fajnie, że są strasznie różnorodną armią i jest naprawdę wiele fajnych możliwości złożenia.c4h10 pisze:EDIT:
Wydaje mi się ze macie podejscie na zasadzie:
Patrze na swoją rozpiskę i wymyślam co by mi ją ugrywalniło/wzmocniło. Zamiast patrzyć się całościowo na armię.
Więc nie ma jednego słusznego builda, którym się gra.
Można grać na pornoshootingu jak Laik
Można bawić się w mieszankę CC z wildami, dryadami i strzelaniem jak Tutajec
Można bawić się na Lordzie tancerzu i dużym oddziale tancerzyków z teleportem jak Jacek_Azael
Można próbować grać na treekinach i drzewach tak jak r0m
Można próbować grać na smoku jak kiedyś grał Tutajec
Można grać na 4 drzewach jak ja na Włocławku ( ale to jest słabe )
Ale wszystko sprowadza się do tego, że to i tak dalej są słabe rozkminy bo nie ma poważnego wsparcia magicznego.
Wszyscy boicie się kolejnej armii z Death.
Tylko, że Death aż tak bardzo WE nie wspiera, prędzej Shadow, Heaven czy Light.
To jest 2 x 520pkt...darmowych dla przeciwnika :/Z takim Beastem można pokombinować np. walec 2x8 Treekinów. Do tego kadra magów schowana w przyniesionym ze sobą domku.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Poza tym
Taka magia beast & life na małych to by idealnie pasowała do ETC gdzie inne armie są bardziej przycięte
W sytuacji gdzie uwalniacie większość armii, danie life & beast na małych nie daje zbyt wiele takim WE.
Kmin 2x8 treekinów to bzdura tak jak Laik wyżej .... drogie, słabe i drogie .... a no i jeszcze SŁABE!
Taka magia beast & life na małych to by idealnie pasowała do ETC gdzie inne armie są bardziej przycięte
W sytuacji gdzie uwalniacie większość armii, danie life & beast na małych nie daje zbyt wiele takim WE.
Kmin 2x8 treekinów to bzdura tak jak Laik wyżej .... drogie, słabe i drogie .... a no i jeszcze SŁABE!
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
IMO nie ma sensu ingerować w tereny, bo z jedna armią lasy będą dawać poison, dt 1/2 i coś tam jeszcze? A z resztą armii mamy grać normalnie? No bez przesady... Nie integrujmy w zasady głównego podręcznika tylko w sam podręcznik WE.
Jak większość zapewne wie gram DE, jednak mam bardzo dobrego gracza WE (Gremlin) w domu z którym rozegrałem masę bitew. Mam pewien pomysł ale od razu uprzedzam że powinien być brany jako całokształt żeby faktycznie zboostować WE na założenie punktowe PKS (2000-2999).
No to zaczynajmy:
1. Duży mag + Shadow
2. Mały mag + Beast
3. Każdy bohater Kindred przenosi jeden oddział ze specjali do core/ z rare do special.
4. Każdy nawet Kindred bohater może być BSB.
5. Oddziały Wardancerów i Weyów przy KB zadają przynajmniej 1W bez save.
6. Brak zapisu o ograniczeniu ilości w odziałach np. WD.
7. Normalny WSv na Forest Spirytach.
Magia Shadow na duzym magu pozwoli zniwelować część bolączek WE z LT oraz szybkimi armiami, które po prostu w nie wpadaja i rozjezdzaja. Obniżenie T sprawi że łatwiej się będzie przebić przez MC.
Magia Beast pozwoli boostować oddziały do walki.
Przez to że bedzie można przenieść jednostki do Core, da to możliwość grania na większej ilości schematów. np. Duża driada przenosi trikiny, Nobel WD przenosi WD do Core, Nobel Way przenosi Weye do speciali ( co odblokowuje np. drzewo ) itd. A przez to że każdy może być BSB nie trzeba brać osobno nobla bez kindredu. Brak ograniczen ilości np. WD sprawia że ten odział potrafi przy*** teraz solidniej, Lordem/Boherterem w środku wspomaganym shadow potrafi już na prawde walczyć. Wsv na Forestach da to że drzewo bedzie moglo się teraz obronić przed magią czy krasnoludzkimi maszynami wypakowanymi runami.
Tyle ode mnie i prosił bym o rozpatrzenie tego co napisałem jako całokształt bo wyrywanie jednej czy 2 rzeczy niewiele da. Nie zrobi to z WE topowej armii ale przynajmniej z słabej stanie się średnia a o to chyba właśnie chodzi
Jak większość zapewne wie gram DE, jednak mam bardzo dobrego gracza WE (Gremlin) w domu z którym rozegrałem masę bitew. Mam pewien pomysł ale od razu uprzedzam że powinien być brany jako całokształt żeby faktycznie zboostować WE na założenie punktowe PKS (2000-2999).
No to zaczynajmy:
1. Duży mag + Shadow
2. Mały mag + Beast
3. Każdy bohater Kindred przenosi jeden oddział ze specjali do core/ z rare do special.
4. Każdy nawet Kindred bohater może być BSB.
5. Oddziały Wardancerów i Weyów przy KB zadają przynajmniej 1W bez save.
6. Brak zapisu o ograniczeniu ilości w odziałach np. WD.
7. Normalny WSv na Forest Spirytach.
Magia Shadow na duzym magu pozwoli zniwelować część bolączek WE z LT oraz szybkimi armiami, które po prostu w nie wpadaja i rozjezdzaja. Obniżenie T sprawi że łatwiej się będzie przebić przez MC.
Magia Beast pozwoli boostować oddziały do walki.
Przez to że bedzie można przenieść jednostki do Core, da to możliwość grania na większej ilości schematów. np. Duża driada przenosi trikiny, Nobel WD przenosi WD do Core, Nobel Way przenosi Weye do speciali ( co odblokowuje np. drzewo ) itd. A przez to że każdy może być BSB nie trzeba brać osobno nobla bez kindredu. Brak ograniczen ilości np. WD sprawia że ten odział potrafi przy*** teraz solidniej, Lordem/Boherterem w środku wspomaganym shadow potrafi już na prawde walczyć. Wsv na Forestach da to że drzewo bedzie moglo się teraz obronić przed magią czy krasnoludzkimi maszynami wypakowanymi runami.
Tyle ode mnie i prosił bym o rozpatrzenie tego co napisałem jako całokształt bo wyrywanie jednej czy 2 rzeczy niewiele da. Nie zrobi to z WE topowej armii ale przynajmniej z słabej stanie się średnia a o to chyba właśnie chodzi
+1c4h10 pisze:EDIT:
Wydaje mi się ze macie podejscie na zasadzie:
Patrze na swoją rozpiskę i wymyślam co by mi ją ugrywalniło/wzmocniło. Zamiast patrzyć się całościowo na armię.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Gram WE obecnie od 6 lat,
W samej 8 edycji grałem już na smoku, treekinach, tancerzach, 3 drzewach, pornoshootingu – słowem na wszystkim, nie patrzę przez pryzmat 1 rozpiski.
Po przemyśleniu – pomysł Blessa odnośnie speciali w corach faktycznie mógłby urozmaicić rozpiski.
W samej 8 edycji grałem już na smoku, treekinach, tancerzach, 3 drzewach, pornoshootingu – słowem na wszystkim, nie patrzę przez pryzmat 1 rozpiski.
Po przemyśleniu – pomysł Blessa odnośnie speciali w corach faktycznie mógłby urozmaicić rozpiski.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Prawie jak granie w VC na Blood Knights - mega mocne ale jakoś nikt na nich nie gra.c4h10 pisze:Pytanie ile tych Treekinów wystawiales. Na euro jest problem bo wchodzi max 6 modeli.
Ale niech będzie
2x8 z TreeKin 1040 pkt
Lords
Mag 4lvl + cos do walki 600pkt
Hero
BSB, 2x mały mag z Beast co by fajnie działało + kowboj 600 pkt
zostaje 150pkt
Zajebista armia tylko z czym ona wygra?
Tutaj metal wiadomo rozkreca puszki, shadow czy ja wiem czy aż tak gniecie jaja w twoim przypadku, zmienia duzo vs puszki, ale o to własnie chodziło, a w przypadku piechoty, zabijesz pare modeli wiecej ale sam zginiesz, na piechote lepsza 2x zerówka z beast bo i tak ranisz na 2+ i prawe zawsze redukujesz Sv do 6+, albo go całkiem wyłączasz a i sam mając T5-6 nie stracisz calego klocka w jedna ture CC.
Składasz nieprzemyslana rozpiske na kolanie i zarzucasz ze jest słaba...
A myslalem o czyms w tym stylu:
Duzy Life
2x Maly Beast, Scroll, Power Stone/MR3
BSB
20 Driad
10 Driad
10 Driad
10 łuków
16 Treekinów
Ewentualnie jeden skład 9 treekinow i coś do tego dobrać
Edit:
Jak ładujecie 1200pkt w herosów to nie dziwcie się ze wam na oddziały brakuje
A myslalem o czyms w tym stylu:
Duzy Life
2x Maly Beast, Scroll, Power Stone/MR3
BSB
20 Driad
10 Driad
10 Driad
10 łuków
16 Treekinów
Ewentualnie jeden skład 9 treekinow i coś do tego dobrać
Edit:
Jak ładujecie 1200pkt w herosów to nie dziwcie się ze wam na oddziały brakuje
\/\
I to jest taka fajna kmina
- nie mieści się , chyba ze BSB goły i bez MR3
- mało mobilna
- driady zjada każdy kowboj
- treekiny bedą się kręcić jak gówno w przeręblu za odginaczkami, bo w tej rozpisce nie ma jak ogarnąć śmieci
- no i najważniejsze nie ma jak trzymać 4 bohaterów w 10 osobowym oddziale z T3 i bez Sv
Butan jednak na WE nie za bardzo się znasz.
- nie mieści się , chyba ze BSB goły i bez MR3
- mało mobilna
- driady zjada każdy kowboj
- treekiny bedą się kręcić jak gówno w przeręblu za odginaczkami, bo w tej rozpisce nie ma jak ogarnąć śmieci
- no i najważniejsze nie ma jak trzymać 4 bohaterów w 10 osobowym oddziale z T3 i bez Sv
Butan jednak na WE nie za bardzo się znasz.
Będziemy konkurować kto złoży gorszą rozpiskę? Gwarantuje wam, że w każdej armii da się złożyć słabszą rozpę, choć muszę powiedzieć Dydu z Butanem daliście czadu. Butan chociaż wie, że w armii muszą być oddziały core.
W kwestii lorów magii, to jest bardzo łatwy krok do podjęcia z którego się potem bardzo ciężko wycofać. Dla was to jest jak wizyta w cukierni/sklepie z zabawkami gdzie warto dołożyć do koszyka jak najwięcej bo nie wiadomo kiedy was tam zabiorą ponownie. My niestety musimy na to spojrzeć trochę szerzej i znacznie lepiej na początku dokręcić mniej bocznych kółek (w rozsądnym zakresie, a nie no restrictions) i zobaczyć jak się to skończy. Wiadomym jest tworzenie lokalnej wersji polhamera, aczkolwiek czego by nie powiedzieć o rozpach ETC oprócz tego ze były trochę słabsze dało się nimi grać open. WE ze zmienionymi zasadami łuków, wardem, szerokim dostępem do lore'ów magii, KB zadajacymi singlowe rany na dużych celach będą się mega różnić od tego czym ta armia jest realnie.
W kwestii lorów magii, to jest bardzo łatwy krok do podjęcia z którego się potem bardzo ciężko wycofać. Dla was to jest jak wizyta w cukierni/sklepie z zabawkami gdzie warto dołożyć do koszyka jak najwięcej bo nie wiadomo kiedy was tam zabiorą ponownie. My niestety musimy na to spojrzeć trochę szerzej i znacznie lepiej na początku dokręcić mniej bocznych kółek (w rozsądnym zakresie, a nie no restrictions) i zobaczyć jak się to skończy. Wiadomym jest tworzenie lokalnej wersji polhamera, aczkolwiek czego by nie powiedzieć o rozpach ETC oprócz tego ze były trochę słabsze dało się nimi grać open. WE ze zmienionymi zasadami łuków, wardem, szerokim dostępem do lore'ów magii, KB zadajacymi singlowe rany na dużych celach będą się mega różnić od tego czym ta armia jest realnie.
Niec4h10 pisze:A czy nie można magom wykupić mozliwości przebywania w driadach ?Dydu pisze:Butan jednak na WE nie za bardzo się znasz.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Można, ale bez Look-out-sir.Macias pisze:Niec4h10 pisze:A czy nie można magom wykupić mozliwości przebywania w driadach ?Dydu pisze:Butan jednak na WE nie za bardzo się znasz.
Glamourweave z konikiem - 32 pkt total lub jednorożcem - 85 total.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Jacku prosze doczytaj zasady gry do ktorej robisz te ograniczenia. Jak chcesz moge ci pokazac jak wyglada rb jesli bedziesz w niedziele na turnieju.
Podpowiem ci, ze w tej grze, o ktorej my tu rozmawiamy kawaleria nie moze wejsc do skirmishu.
Podpowiem ci, ze w tej grze, o ktorej my tu rozmawiamy kawaleria nie moze wejsc do skirmishu.